Watch Anime Online

Watch Zetsuen no Tempest Episode 8 English Subbed Online

Click here for mirrors status list | Summer Anime Lineup!! Vote Now!! | Join our forum today!
Calendar View | Requested name change but can't log-in, click here | Malware message

Zetsuen no Tempest Episode 8 English Subbed

"The Hour of the Princessí Suppression"

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: lool123 3 years ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Zetsuen no Tempest episode 8. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


Fuck you Samon don't stomp your sword to the ground while speaking every of your sentences it's kinda irritating

crescent917
3 years ago


I Agree, Yoshino is cool! I like him 100% more than Mahiro. I think its because he's calm and collected and you get that feeling that Yoshino can survive any situation. ^^

SuppleTears
3 years ago

What People Are Saying


0

...dafuk?

2PhaceD
2 months ago


0

Samon, if you're here right now... I'll smack your head .
I hate samon face with his attitude, no need to stomp the sword to talk

ahoy
8 months ago


0

i kind of expected that but i am expecting more plot twist :D hakaze x yoshino

Yuzuru_Yamai
11 months ago


0

whoa wait a minute wtf time-travel using magic?
is there something wrong in thier heads

darekiddevil
11 months ago


0

Whoa... umm.. wth? So she was to weak to survive on the island?

drakenastor
1 year ago


0

There is so much mystery to the plot going on that we need explained so much more! Talk about mind fuckery man smh

NGEkid024
1 year ago


0

An awesome anime like this one needed an awesome soundtrack ...the current one isn't good enough ... daaamn :/

Looks like they are gonna fight next episode ...a fight over a dead woman,huh? :l

TheronXHunter
1 year ago


0

and yeah @jjpasay777 cuz they have same VA ..how the hell could I've missed this?? Their seiyuu is Rikiya Koyama ...daaaaamn This anime is just awesome! lol,all these good voice actors in the same anime ...

@readmycomment Junichirou's talking to us while talking to himself ...

TheronXHunter
1 year ago


0

Wait...how did Aika die while sitting on a chair? xD I imagine she would have fell to the ground from the pain or something ... or maybe the perpetrator was the one who put her on the chair? ...lol

Holy shit! Mind = Blown!!

TheronXHunter
1 year ago


0

I just rea;lized that Samon sound like Kiritsugu

jjpasay777
1 year ago


0

ummm.. who's juni talking to?

readmycomment
1 year ago


0

well.. i wasn't expecting that...

xXxAnimexXx
1 year ago


0

Fuck the world logic, the world has no logic

RiasxIssei
2 years ago


0

Ahh... ummm... im lost. F*ck the world's logic.

lightningwave
2 years ago


0

Like i said before .... I won't even try to think or guess what's going on >:(

playtime
2 years ago


0

Stop hitting the ground with that sword every time you have some shit to say

playtime
2 years ago


0

I not trying to copy the comments but I'm really speechless really. What a twist. And the sword is irritating

Slutsforsale
2 years ago


0

..........wow. That plot twist. Damn... I'm actually speechless for once. I have no words for what just happened.

TheDarkLord
2 years ago


0

I see... Message in a bottle won't reach in a short amount of time. But ... fk this

Zephyr159
2 years ago


0

The mindfuck

North
2 years ago


0

i really love the shakesphare quotes they just throw in

animeloverFE
2 years ago


0

It's very irritating =_= I hate it when Samon keeps on stamping that sword thing of his when he talks.. I can't help but to get pissed of what he is doing

Sunakochan08
2 years ago


0

isnt there metal on tht barrel, 2:33

RyujiKai
2 years ago


0

Samon is frisking annoying with his damn stick T____T LOL but ya wow so Hakaze is for sure DEAD?!?!?! So she's a ghost mage now? WHHAAAAAAAAAAAAAA MINDFUCK

onlymemory200
2 years ago


0

total mindfuk

Dan12786
2 years ago


0

Yoshino = Boyfriend i've always wanted but never got, since theres no nice guys in the world DX (that i know of)

xMoonAngel
2 years ago


0

I'm so like bewildered haha

thi123
2 years ago


0

mindfack -_-

Ivandotcom
2 years ago


0

MIND = BLOWN @.@

shirnik
2 years ago


0

dear lord this is so good!! i don't want this! please that something happens and Hakaze lives!!!

SayuKami19
2 years ago


0

what a twist lol

imp27
2 years ago


0

mhhh gotta love those chilling moments when you stop and scream WTF!!!!

silicon12
2 years ago


0

that twist.

croxy34
2 years ago


0

Samon freaking stomping his sword while talking to them got annoying to the point i wanted to smack him in the head if he didnt stop doing it

brown990
2 years ago


0

Well didnt see that soming

vorumzo
3 years ago


0

I thinks Samon is telling the truth because Juni said so . And really my head is CRACKING !! ..
STOP stomping the sword .. *Sighs*
This anime is just TOO AWESOME !

Bee
3 years ago


0

I thinks Samon is telling the truth because Juni said so . And really my head is CRACKING !! ..
STOP stomping the sword .. *Sighs*
This anime is just TOO AWESOME !

Bee
3 years ago


0

MY MIND IS FULL OF FUCK ;O

Demon_Slayer
3 years ago


0

OK Sure, just Violate my mind, no big deal

BenDelat
3 years ago


0

@Sejuru Don't Hate Yoshino You "Bakayaro" Yoshino Is The Real Main Character In Zetsuen No Tempest: The Civilization Blaster's U Know And Don't Say Someone Will Die Have You Try Dying Huh?!

DarkRepulser
3 years ago


0

It cracks me up when that guy is constantly slamming his sword lolz

KAP
3 years ago


0

damn all u guys just got mindhumped haha

flipbougs
3 years ago


0

=O that is a true mind "£$!

Duser600
3 years ago


0

I hope his sword breaks the next time he stomps it to the ground.

Pied_Piper
3 years ago


0

MINDFRUK. FRUK LOGIC :D/

TogashiYuta
3 years ago


0

WTF !!!!!!!!!!!!!

Clarkywacky
3 years ago


0

MINDFUCKED NUFF SAID

mrpinks
3 years ago


0

god the sword banging on the ground thing is annoying kill him kill him now mahiro. Samon is gay couldn't stand him from the get go he sucks nuts and somkes dude poles die die die

zombie69
3 years ago


0

They are so skinny, Samon stuck your sword to your ass-whole.!

Sawako_Chan
3 years ago


0

i wanna kill em simply for hitting the sword of the ground, screw the planet.

ajax
3 years ago


0

Is that long hair guy mindfucking her or its true.. i wonder.

Merona
3 years ago


0

i suspected that much but sill WOW o.0

KARASU84
3 years ago


1

............. wtf happened? lol. and its confusing me. its hakaze the good one or the samon. its tree of genesis good one or tree of edoxus . and fuck yoshino. getting in the way of mahiro. -_- , scared of dieing until betray his fren. coward.

BeelzebubIV
3 years ago


0

this anime is about a magic tree protecting logic and yes i know that time is all connected but making it able to connect the past and the future... i think i dont know what will happen ._.

klsa32
3 years ago


0

Time leap by a barrel

talisay999
3 years ago


0

Mind = blown

01aceofspadez
3 years ago


0

WHAT A TWIST!

Durff123
3 years ago


0

Woah.. This episode made me rewind and pause so many times it's not even funny .____. I never really understood time travelling and whatnot. :\ So, she's actually spent two years on the island.. Which means two years from the time Hakaze's living in she's dead - meaning in the present she's dead? Or is it that four months to Hakaze would equal 2 years to Mahiro, Yoshino, Samon, etc...?
#MindF*cked

xriceball26
3 years ago


0

I understand Mahiro talking to a wood which serves as a device to communicate with Hakaze, but who the hell is Jun talking to in the middle of the road?

siraj_kumar88
3 years ago


1

I'M GONNA SLAM MY SWORD TO THE GROUND MULTIPLE TIMES SO I CAN TRY TO LOOK COOL! LMAO!

I think Samon is lying, could he have used magic on her mind to make her confused? I mean, he could of brought out that info about Hakaze in the beginning.

I bet that Skeleton is connected to Aika somehow. I feel it in my bones! LOL ^^

SuppleTears
3 years ago


1

Why is everyone so confused? It's pretty simple, the only things you should be questioning are the skeleton and whether Samon is telling the truth...

It's a shock, but it's not that hard to understand.

_LiNKx
3 years ago


0

Omg I wanted to stomp a mudhole into that ass hole using his own sword! Man was that annoying.

Mramazin_
3 years ago


0

that's what we call a surprise..

k0na_ch4n
3 years ago


0

Now, I see the similarities about what happened to Aika and the Princess.. I can't stand the slutty Aika and Yoshino is way better than Mahiro..

deionbtoom
3 years ago


0

......the fuck?

Merp
3 years ago


0

Why did they even animate Samon with his sword-stomping after every freaking sentence he says? That was so annoying.

Anyway, this was an interesting twist!! I can't wait to find out what happens next! (I don't think I'll read the manga until after this anime is over so as not to spoil myself any further hahah)

jetsetlag
3 years ago


0

Wtf, now I'm confused...

theDeanxD
3 years ago


0

Freaking Mind Blown!

Frost951
3 years ago


0

so tree of genisis is trying to save itself by using time travle, but then whats with the connection of Aikas death the same time that she thinks it is!

wermer12
3 years ago


0

Let the time traveling paradox commence

And confusions lol

StrawHatJosh
3 years ago


2

And I hate Samon, just STAHP stomping your sword. >_>
It's annoying. -__-''
And I preffer Mahiro to Yoshino, he's like, 99999 times better. Yoshino is the type of guy I can't stand. >_> Annoying. (IMO)

AlexanPT
3 years ago


1

Since I hate all this crap drama, I'm actually glad I've read the spoilers. I know, I'm a f--ked up person. lol

AlexanPT
3 years ago


0

Thank you @peternorth02 for spoiling everybody!!! but the truth is, I REALLY HATE YOU........... We didn't ask u to spoil us about Hakaze. hmp! We can tell that Samon is just lying but don't spoil things.

zelezl
3 years ago


0

Ugh~ What a cliffhanger!

zelezl
3 years ago


0

OMG this anime makes my brains fry!!!!!!! but its so good

elbatusai
3 years ago


0

This is gonna be interesting!!

MiDNiGhT2903
3 years ago


0

i kinda understand, but at the same time i'm not sure if i understand it right.....WARNING Severe Overheating The Brain ...Shutting down in 3...2...1....

XxJeanxX
3 years ago


0

wait wouldn't her knowledge of her own demise let her plan out her own survival better so she could last longer? Of coarse that could result in a different time line separate from the present events so maybe not. My head hurts =/

Atreides
3 years ago


0

my mind is fcked -,-

vietsang
3 years ago


0

Mind=Blown

Nark0Punk
3 years ago


1

I hated Mahiro this episode and I just realized why... HE'S JUST LIKE OBITO!!!!!!!!!!!!!

chirb008
3 years ago


0

Mindblown....Too awesome

yurusama
3 years ago


1

I hope Yoshino is the real protagonist

Opiagab
3 years ago


0

well their magic defies logic so i guess causing time travel which also defies logic wouldnt be so far out there

XxIzayaxX
3 years ago


0

I like Mahiro he charges in recklessly and has great physical power and eyes of those who hunt not those who hide

zzblackangelzz
3 years ago


0

this is so misterious i dont know wtf its going on..

mike3391
3 years ago


0

anime must have at least 50 ep of god paste so y can tell that y watched some god anime.12ep or som. ...thats just like ...lol...trailer or som.50-70 for one god arc...without that we watching tisers

smothy
3 years ago


0

Samon so annoying stomp his sword to ground jz to make his word stronger

Sil3ntLov3z
3 years ago


0

I'm actually thinking it's a form of hypnosis Samon is using. >.>

Shumashi
3 years ago


0

wait wait hakazi is actually dead?

Fukyuu
3 years ago


1

Mahiro should just shoot! Heck why they don't realize that the damn body is aikas

rafi160
3 years ago


0

Mahiro don't care about the world???
not surprising, a lot of ppl don't...

Le_Smatest_Derp
3 years ago


0

the mind fucks yo... This anime is WAY better then K.

Mashu1994
3 years ago


0

I wonder if the Princess is really dead.

Andy_Sarvo
3 years ago


0

WeW! thats was an awesome twist! Very unpredictable! :D

i hope im not spoiling anything but guys.. read its wiki! u'll know something interesting! :D

RampagingOgre94
3 years ago


0

Samon its like a boss!! every few word he stomp the ground.

Fitzkard
3 years ago


0

Operation Mindfuck GO!

Shadowsun
3 years ago


12

This comment has received too many dislikes. Click to show...

peternorth02
3 years ago


0

Drama booomb~!

Nauran
3 years ago


0

Thursdays are the best days.. :D

Yoshino> Mashiro in my opinion

TheVictor
3 years ago


0

woowww now i'm confused, she's live or dead?

Yuii
3 years ago


0

Awesome!

Chris1234
3 years ago


0

as strange as it is i kinda saw that coming after they first talked about the skeleton

jmills4742
3 years ago


1

What kind of logic is this!?!?!

Leafitachi
3 years ago


0

Fuck you Samon don't stomp your sword to the ground while speaking every of your sentences it's kinda irritating

crescent917
3 years ago


0

duh duh duhhh. AMAZING EPISODE I WANT MORE NOW! :)

I_I
3 years ago


0

Well science is no match for magic! But Aika did die for the sake of Hakaze, so that Mahiro would seek revenge and find the doll. To make the present accurate to the past? Or "their" version of the past? Confused as hell behind the logic.

In any case, things have been turned upside down with the addition of time traveling. Hope for a more thorough explanation later.

GamerWorlock
3 years ago


0

Woah, what an interesting twist in the story, so Hakaze is already dead, kinda creepy. And man I wonder what Mahiro is going to do and man Yoshino is really telling Mahiro the truth? o.o

KingZDj
3 years ago


1

top comment's a debate between Yoshino and Mahiro?

WHO CARES? They're both cool, don't you agree???
but I'm the coolest.muwahahah!!(devil laugh)

00zero00
3 years ago


0

Top comments were gay. I like both of them as anime character end of discussion.

Ginchigo
3 years ago


0

Next episode looks awesome! Poor Hakaze must be really confused. I can't wait to see what happens next. Yoshino and Mahiro FTW! I like them both, but Yoshino seems a lot nicer.

FirePhoenix278
3 years ago


2

Damn that was cool. I still dont understand the tree thing. Is there two trees?

Dahaka0174
3 years ago


0

mind = blown

TatsumakiRin
3 years ago


0

WOW... a barrel that sends you back in time. (calls director of back to the future) hello mr.director i have the next delorean here. XD

I think the island could be in a state where time is slowed so 4 months is 2 years and all this is samo's or whatever his name is plan.

Noir_Falcon19
3 years ago


0

The next episode is gonna be a BOMB!!! :D

Cooldox
3 years ago


0

wow whata twist in the story

Goukenslay
3 years ago


0

wtf?!intresting!!!

roxas
3 years ago


0

is it true? hakaze is dead?

raki07
3 years ago


0

THIS is why you gotta love thursdays!

Xereth
3 years ago


0

Imagine how Hakaze-san is yelling into the air o.O

LauritsCampen
3 years ago


0

nice episode.. tho there was alot of talking again

kris961
3 years ago


5

TRULY FIRST!

Fear1596
3 years ago


6

You guys are gay.. -___- But I think Yoshino is cool, too! I still think you guys are gay though :D

brainpatz
3 years ago


12

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Sejuru
3 years ago


16

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Sejuru
3 years ago


1

when will the next episode arrive?!!?!?!

DarknessGhost
3 years ago


4

I Agree, Yoshino is cool! I like him 100% more than Mahiro. I think its because he's calm and collected and you get that feeling that Yoshino can survive any situation. ^^

SuppleTears
3 years ago


1

he sure is

KingZDj
3 years ago


1

yoshino is so cool!

Death_Harbinger
3 years ago

Latest Forum Discussions

  1. hotaru251 on League of Legends Discussion 5 — 2 minutes ago
  2. hotaru251 on General Chat Thread — 3 minutes ago
  3. Cerial on New Staff — 7 minutes ago
  4. lhsegers on Anime Songs Elimination Game #4 — 22 minutes ago
  5. lhsegers on Anime Songs Elimination Game #3 — 28 minutes ago

On-Going Anime

  1. Aikatsu! Subbed
  2. Aikatsu! Movie Subbed
  3. Akagami no Shirayuki-hime Subbed
  4. Amagi Brilliant Park OVA Subbed
  5. Ane Log: Moyako Nee-san no Honpen wo Tobidashite Tomaranai Monologue Specials Subbed
  6. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  7. Anime Mirai 2014 Subbed
  8. Aoharu x Kikanjuu Subbed
  9. Aquarion Logos Subbed
  10. Arslan Senki (TV) Subbed
  11. Baby Steps 2nd Season Subbed
  12. BAR Kiraware Yasai Subbed
  13. Battle Spirits: Burning Soul Subbed
  14. Bikini Warriors Subbed
  15. Cardfight!! Vanguard G Subbed
  16. Chaos Dragon: Sekiryuu Seneki Subbed
  17. Charlotte Subbed
  18. Chu Feng: B.E.E Subbed
  19. Classroom☆Crisis Subbed
  20. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  21. Danchigai Subbed
  22. Death Note (2015) Subbed
  23. Denpa Kyoushi (TV) Subbed
  24. Detective Conan Subbed
  25. Detective Conan: The Disappearance of Conan Edogawa, The Worst Two Days in Histo Subbed
  26. Diabolik Lovers OVA Subbed
  27. Diamond no Ace: Second Season Subbed
  28. Dragon Ball Super Subbed
  29. Durarara!!x2 Ten Subbed
  30. Etotama Subbed
  31. Etotama Specials Subbed
  32. Fairy Tail Dubbed
  33. Fairy Tail (2014) Subbed
  34. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei Herz! Subbed
  35. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei! OVA Subbed
  36. Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works (TV) 2nd Season Subbed
  37. Folktales from Japan Subbed
  38. Future Card Buddyfight 100 Subbed
  39. Gakkou Gurashi! Subbed
  40. Gangsta. Subbed
  41. Gatchaman Crowds Insight Subbed
  42. Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri Subbed
  43. Gintama' (2015) Subbed
  44. Go! Princess Precure Subbed
  45. God Eater Subbed
  46. Grisaia no Kajitsu Specials Subbed
  47. Grisaia no Rakuen Subbed
  48. Gunslinger Stratos: The Animation Subbed
  49. Haiyore! Nyaruko-san F OVA Subbed
  50. Hetalia: The World Twinkle Subbed
  51. Hibike! Euphonium Subbed
  52. Hibike! Euphonium Specials Subbed
  53. Highschool DxD BorN Specials Subbed
  54. Himouto! Umaru-chan Subbed
  55. Himouto! Umaru-chan S Subbed
  56. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  57. Hoozuki no Reitetsu OVA Subbed
  58. Houkago no Pleiades (TV) Subbed
  59. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  60. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  61. Jitsu wa Watashi wa Subbed
  62. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders 2nd Season Subbed
  63. Joukamachi no Dandelion Subbed
  64. Junjou Romantica 3 Subbed
  65. K: Missing Kings Subbed
  66. Kaitou Joker 2nd Season Subbed
  67. Kekkai Sensen Subbed
  68. Kurayami Santa Subbed
  69. Kuroko no Basket 3 Subbed
  70. Kuusen Madoushi Kouhosei no Kyoukan Subbed
  71. Kyoukai no Rinne (TV) Subbed
  72. Kyousougiga Subbed
  73. Little Witch Academia: Mahou Shikake no Parade Subbed
  74. Mahou Shoujo Lyrical Nanoha ViVid Subbed
  75. Makura no Danshi Subbed
  76. Mikagura Gakuen Kumikyoku Subbed
  77. Million Doll Subbed
  78. Miss Monochrome 2 Subbed
  79. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  80. Monster Musume no Iru Nichijou Subbed
  81. Monster Musume no Iru Nichijou: Hobo Mainichi OO! Namappoi Douga Subbed
  82. Mushishi Zoku Shou: Suzu no Shizuku Subbed
  83. Nagato Yuki-chan no Shoushitsu Subbed
  84. Nanatsu no Taizai OVA Subbed
  85. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  86. Naruto Shippuuden Movie 7: The Last Subbed
  87. Negima! Subbed
  88. Nihon Animator Mihonichi Subbed
  89. Ninja Slayer From Animation Subbed
  90. Nisekoi 2nd Season Subbed
  91. Non Non Biyori Repeat Subbed
  92. Nozo x Kimi Subbed
  93. Okusama ga Seito Kaichou! Subbed
  94. One Piece Subbed Dubbed
  95. One Piece: Episode of Sabo - 3 Kyoudai no Kizuna Kiseki no Saikai to Uketsugarer Subbed
  96. Ore Monogatari!! Subbed
  97. Overlord Subbed
  98. Overlord Combat Maid Squad Chibi-Chara Specials Subbed
  99. Owari no Seraph Subbed
  100. Plastic Memories Subbed
  101. Pokemon XY Subbed
  102. Pokemon XY Special: The Strongest Mega Evolution ~Act I~ Subbed
  103. Pokemon XY: Odemashi Ko Majin Fuupa Subbed
  104. Precure All Stars Movie: Haru no Carnival♪ Subbed
  105. Pri Para Subbed
  106. Prison School Subbed
  107. Psycho-Pass Movie Subbed
  108. Punchline Subbed
  109. Ranpo Kitan: Game of Laplace Subbed
  110. Re-Kan! Subbed
  111. Re:␣Hamatora Subbed
  112. Robot Girls Z Plus Subbed
  113. Rokka no Yuusha Subbed
  114. Rolling☆Girls: Chibi☆Rolling☆Girls Korokoro Gekijou Subbed
  115. Sailor Moon Crystal Subbed
  116. Saint Seiya: Soul of Gold Subbed
  117. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  118. Senki Zesshou Symphogear GX Subbed
  119. Senran Kagura: Estival Versus - Shoujo-tachi no Sentaku Subbed
  120. Shigatsu wa Kimi no Uso OVA Subbed
  121. Shimoneta to Iu Gainen ga Sonzai Shinai Taikutsu na Sekai Subbed
  122. Shingeki no Kyojin (Live-Action) Subbed
  123. Shingeki no Kyojin Movie 1: Guren no Yumiya Subbed
  124. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  125. Shinmai Maou no Testament Subbed
  126. Shinmai Maou no Testament OVA Subbed
  127. Shirobako Subbed
  128. Shirobako Specials Subbed
  129. Shokugeki no Soma Subbed
  130. Shounen Hollywood: Holly Stage for 50 Subbed
  131. Show By Rock!! Subbed
  132. Sidonia no Kishi: Daikyuu Wakusei Seneki Subbed
  133. Sora no Method: Aru Shoujo no Kyuujitsu★ Subbed
  134. Sore ga Seiyuu! Subbed
  135. Soukyuu no Fafner: Dead Aggressor - Exodus Subbed
  136. Sousei no Aquarion Evol Subbed
  137. Strike Witches: Operation Victory Arrow Subbed
  138. Suisei no Gargantia: Meguru Kouro, Haruka Subbed
  139. Suzakinishi the Animation Subbed
  140. Sword Art Online II: Sword Art Offline II Subbed
  141. Takamiya Nasuno Desu!: Teekyuu Spin-off Subbed
  142. Tamayura: Sotsugyou Shashin Part 1 - Kizashi Subbed
  143. Teekyuu 4 Subbed
  144. Teekyuu 5 Subbed
  145. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  146. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  147. test Subbed
  148. The iDOLM@STER Cinderella Girls 2nd Season Subbed
  149. To LOVE-Ru Darkness 2nd Subbed
  150. Triage X Subbed
  151. Tribe Cool Crew Subbed
  152. Uchuu Senkan Yamato 2199: Hoshimeguru Hakobune Subbed
  153. Urawa no Usagi-chan Subbed
  154. Ushio to Tora (TV) Subbed
  155. Uta No Prince-Sama Maji Love Revolutions Subbed
  156. Vampire Holmes Subbed
  157. Venus Project: Climax Subbed
  158. Venus Project: Climax (Live Action) Subbed
  159. Wakaba*Girl Subbed
  160. Wakako-zake Subbed
  161. Wooser no Sono Higurashi: Mugen-hen Subbed
  162. Working!!! 3 Subbed
  163. World Trigger Subbed
  164. Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku Subbed
  165. Yamada-kun to 7-nin no Majo (TV) Subbed
  166. Youkai Watch Subbed
  167. Youkai Watch Movie 1: Tanjou no Himitsu da Nyan! Subbed
  168. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  169. Yuru Yuri Nachuyachumi!+ Subbed