Watch Anime Online

Watch Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai Episode 1 Online

AU Discord | mirrors status list | Fall Anime Lineup!! Vote Now!! | Calendar View | Can't log-in after name change? | AUCharts Winter 2016/17 | Delayed Anime News

Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai Episode 1

"There's No Way I Could Love My Sister"

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: Cthulhu 2 years ago
Video Site: MP4Upload
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai episode 1. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


Its hard to watch incest series when you actually have sisters.

PBDarkraptor
5 years ago


The weird moment that your sisterhas a bigger porn colection than yours

Sly
5 years ago

What People Are Saying


0

@Kaxospere school days started as an eroge and was adapted to an anime later on

FripSideAltima
11 months ago


0

all eroge are sister type and lol the way she woke him up slap

Firerider
2 years ago


0

@jeobat19 I actually thought they were nice too. Lol

Thank God no incest is happening here!

Salamander
2 years ago


0

@15:29 since when did school days became an eroge lol

Kaxospere
2 years ago


0

Why is the dude sleeping in a different bed than his wife, thats kind of lame.

Mr_Shinobi
2 years ago


0

when he said he will play it in his spare time she should've said,"well, if you incest" ;)

Mit_Da_Andy_Sau
2 years ago


0

hey ?? an anime advicing us to not become otakus are you serious ?

nidhalk
2 years ago


0

cousin after their cousin. Sorry my comment didn't make sense... cousin after their brother bah.

Coleat85
2 years ago


0

@PBDarkraptor I by no means condone incest, but this is probably the best Tsundere romance short of maybe Toradora. So when I watch things with incest in it, I look past it and see the other good things about it... I mean it's anime. 40 percent of it has a cousin after their brother or a sister with a bro complex.

Coleat85
2 years ago


0

I am so damn amazed right now!! That imouto is the very definition of weird

aashish1996
2 years ago


0

Dat lamp he had is awesome ,I mean 3 pulls for 3 different light settings... who wouldn't want one

jeobat19
3 years ago


0

"bakka! Hentai"
Wait, isn't she the one with the porn here?

Brodo_Swagginz
3 years ago


0

The little sister reminds me of Benio from Mikakunin de Shinkoukei

PrincessRomansu
3 years ago


0

lol i would kick her out too

Cereal_Lover
3 years ago


0

this siblings rules!
I might try these things

Cecilia
3 years ago


0

Watching this because I remember seeing the Stardustwitch Meruru OP on youtube and wishing it was a real show...
IT SHOULD BE A REAL SHOW! :'O
Why isn't it? It's so unfair! I want another anime like Madoka Magica or Nanoha to come out already!
It's not to late for a spin-off of this show is it?
... ...
Is this like a cutie-fied version of incest? Dont tell me him and his little sister going to end up together or something?
This is kinda weird because I have a little sister too.

Nipah4ever
3 years ago


0

Did I just see "School Days" on one of the games she played?? LOL

akemichi
3 years ago


0

MP4Upload's not available. Please help me how to download this and the following episodes.

SirBlaze
3 years ago


0

hmm..I don't have a sister :D so I'm gonna imagine that they are not even related xD ...even if you have a sister,do that xD think it'll help.
and lol she doesn't really get anything! xD I wonder how it will be like if I had a sister like that...hmmm

TheronXHunter
3 years ago


0

I have a little sister and my little sister is really annoying

dragon16
3 years ago


0

this anime might be 3 years old but a myspace mirror?seriously?!?!?

CrossmoRoar
3 years ago


0

LMAO... that kick her out of the bed ahahahaha xD

mrlryuzaki
3 years ago


0

when i see the title i thougt "is this gonna be the same as kis x sis" guess i was wrong xD

Kradfreezer
3 years ago


1

His voice sounds so similar to Hachiman's o_O , but it isn't.

This guy is damn hilarious xD

What an anime this is xD

thi123
3 years ago


0

Everyone look School Days,Summer Days, Cross Days

TooriAoi
3 years ago


1

"What do you think of my hobby?"
"Surprising"
"Anything else?"
"Can I borrow some ergoe?"

doxlulzem
3 years ago


0

When his mum walked in I'd be like "Mum, I found this in my room. Do you know whose it is?"

doxlulzem
3 years ago


0

If only my mother was as observant as she is when a guy needs his "alone time".

KeKun
3 years ago


0

His sister is damn annoying.

gotmessed101
3 years ago


0

I'd watch this shit with my sister ... And after that she always cursing me --"

Srakit
3 years ago


1

lmao dis dude getz bitch slapped twice by his little sister

laughandshotdem
3 years ago


0

This makes me think about "Oniichan dakedo ai sae areba kankeinai yo ne"

DarkF1ameMaster
3 years ago


0

BTW ...... i think i just saw school days game in there 0____0

jungie_cris123
4 years ago


0

0___0 lol!!!! XD kawaii!!! .......... anyways....... awesome anime :P

jungie_cris123
4 years ago


0

Kirino no honto ni kawaii! :3

NekoMoMo
4 years ago


1

the title of this anime should be
"MY SISTER IS AN OTAKU" hehehe

EvadZ14
4 years ago


0

hmm.........i really dnt know wt to say, i just can say she is annoying !!!!!!! and wts wrong with that arrogant disrespectful behavior towards her bro ???!!! if i were him i would just ignore her the moment i saw that XD ^_^

Most_Want3D
4 years ago


0

There's School Days in the pile of games lol

Mishukax
4 years ago


0

I love the younger sisters voice actresses accent.

El_Psy_Congroo
4 years ago


0

Isn't that what those 'otaku' people watch? Don't become like them..... Are you kidding me?-.-

Denis1598
4 years ago


0

Omg.... I think my mind is being corrupted XD
Fortunately, I don't have any sisters... =]

akio3
4 years ago


0

... WHERE DO I FIND THOSE THINGS

Shinigami1254
4 years ago


0

18:32... Look on the pile... School Days.

Akureikon
4 years ago


0

WOW never seen a female perv before lol at least not like her haha

Jacara81
4 years ago


0

Lol i so Laugh at 21:17 ROFL
Damn it im Laughing so Hard !

TsuNatsu
4 years ago


0

@johnViBritania I agree with you there!!

MASTERJEIANN
4 years ago


1

This isn't incest because the sister doesn't like the brother at all obviously you guys weren't paying attention to the beginning or the parts where she slapped him awake.

Dg3_1298
4 years ago


0

Dammit ! I have a older sister ... I want an little sister !!!

JohnViBritania
4 years ago


0

Now I want a little sister.

AppsShade
4 years ago


0

I can't just face reality that "cute,tsundere,little sister type" girl that you want in your harem will only exist in anime. fuck real life

ixsei_dxd
4 years ago


0

this wasnt tagged on ecchi.........

Touma_Canceler
4 years ago


0

His little sister looks a little like shinobu from bakemonogatari.

SlenderMan
4 years ago


0

this is like the time i told my younger brother about my love for jgv. lol

kimkiattack
4 years ago


0

Cross Days, School Days, Summer Days, Flyable Heart

0.0

god... Kirino-sensei (_ _) you're god of eroge

BSX
4 years ago


0

You can already tell how this is going to end...
Oh well. I guess it'll be fun watching how they get there.

swordy537
4 years ago


0

Kick her out of the bed whhahaahahahahhahhah xD

codeace13
4 years ago


0

Haha I like how his first reaction is to immediately curl up in the fetal position.

NGEkid024
4 years ago


1

is she really his sister?

hunt
4 years ago


0

is school days even sister?

chris1887
4 years ago


0

Kirino: my porn is greater than yours.

chris1887
4 years ago


2

i agree with sly. one day walk in a room hey little sis what you watch { tv onniii chan let me suck on that and stick that and do that} that would be messed up

Burningpassion
4 years ago


2

Is this interesting ?? :/

Eucliwood_xD
4 years ago


0

I have eight sisters IRL its not weird to watch these kinda animes. In fact I actually enjoy them, because I know there is no way this actually happens IRL, so it just makes for an interesting story.

Alexanderdregar
4 years ago


0

@Anbu526 I have the new HQ version of School Days, and I have to say, its pretty DAMN GOOD! The whole visual novel almost fully animated :D

SnowSakura
4 years ago


0

So messed up lol. -clicks episode 2- what happens next though...

LordCollenJets
4 years ago


0

LMFAO, the end where he chose the "kick her out of bed option". I would so do that!!!!

Shaon
4 years ago


1

i wish that i have a sister :(

adol135
4 years ago


1

Stop at 18:33 and you see School Days

Anbu526
4 years ago


0

Whoever thought of this is a genius!

bentleytheg
4 years ago


0

Well isnt this going to get weird as shit lol How is it not weird playing a porn game with your sister lol she crazy

MellowD
4 years ago


0

"Weren't the dirty magazines you hid under your bed good enough for you" Lol

MellowD
4 years ago


0

Gonna go download some little sister H-Games, BRB

BenDelat
4 years ago


0

18:32, School Days... O-o

Rikuren
4 years ago


0

hagahaha
having a sis like that is dream ;)

Yuii
4 years ago


0

that is awkward...your imouto having a bigger eroge collection than you lol. then on top of that making you play it....with her!

pantythief666
4 years ago


0

speaking of school days....i still gotta watch it

pantythief666
4 years ago


0

0.O Did I just see School Days in that stack.

FateHatesMe
4 years ago


0

Did anyone see the school days box

ShinSekai
4 years ago


0

wow i learned that to never underestimate girls cause they might have more collections than yours o.o

silicon12
4 years ago


0

"Where in this world is there a brother who would play a game about loving a little sister with his little sister?!"

Scorcher
4 years ago


0

@Tatsunero Cross Days, Summer Days is in her Eroge stack too

Maxkiller23
4 years ago


0

School Days in her Eroge stack... Lawl XD

Tatsunero
4 years ago


0

I have the feeling that his Sister will get very annoying

KimChan
4 years ago


0

really love his reaction when his mmom enters the room, priceless moment in this series...really ruv it!! ;)

moizis
4 years ago


0

Series 9, Tengen Toppa 12 sisters. is that from tengen toppa gurren lagann?

als316
4 years ago


0

sorry for another coment but its cross days xD

Filipe1998s
4 years ago


0

School Days? xD

Filipe1998s
4 years ago


0

season 2 coming next month, april heres the prof:
http:// www . animenewsnetwork . com/encyclopedia/anime.php?id=14208

Filipe1998s
4 years ago


0

Stop at 13:57 and you'll see school days.

CliccEdge
4 years ago


0

his father looks like sakaki sensei fron kenichi ;D

Gildarth007
4 years ago


0

-Slap- "Be quiet" LOL. Is that how you wake someone up? xD

HellJester
4 years ago


0

hmmmm...i hope this isn't an incest anime...i didn't come here for hentai :P

darkraddict
4 years ago


1

It was great until the "Bye bye" at the end. That was kind of a turn off for some reason..

ruckkus
4 years ago


0

Well, blonde hair, blue eyes, shes clearly adopted. If anything DOES happen between em, at least it could be worse...

Lastmann
4 years ago


0

everything is weird in anime ._.

TeaMaVaTaRRoCKS
4 years ago


0

interesting...

MrChilsvA
4 years ago


0

This anime has exceptionally good writing.

wiseleo
4 years ago


0

anyone notice about the school days ?
its give me a nightmare on its time @.@

aexon
4 years ago


0

I HATE it when guys get overshadowed by their sisters...in an anime....reminds me of myself..O-,O

anime_addict
4 years ago


0

It's so beautiful I feel like crying. ;~;

Skyle
4 years ago


0

lol they guy who voices the main character in this anime also voices tomoya from the clannad series

DaishobuRiiiN
4 years ago


0

hmm no doubt shes kiema younger sister..

bentaku
4 years ago


0

wow i already like this :D

Rzn
4 years ago


0

"Where in this world is there a brother who would play a game about loving a little sister with his little sister?!" can't stop laugh.

Fitzkard
4 years ago


0

To all those who are fans a Second Season has been announced for April 2013

CrimsonAsesino
4 years ago


0

i wish i have a beatiful one year old-elder sister

heliosroxas
4 years ago


0

kick her of the bed thats the best answer hehehe

atem
4 years ago


0

KICK HER OFF THE BED. WHOO.

InvaderZard
4 years ago


0

It just me or the AUENGINE keep loading?

Dark_WereWolf
4 years ago


0

This anime makes me feel VERY uncomfortable about my hobbies

TKDancer
4 years ago


0

Lol, that TV comment while they were eating a dinner...
---
There's matter of otaku, loli. It's not like they're considered normal in Japan I think...

EdddeK
4 years ago


0

Days days days. (@.@)

takanashiixD
4 years ago


0

OMG SHE IS CUTEEEEEEEE just like i want the girl orange heari with blue eyes? omg this rocks:D

Anime_Banzai
4 years ago


0

First of all this made me wanna play deardrops again :). Second of all wow it is weird if a girl likes eroge games but then its there opinion and third and most important I need to get more of this stuff she has a bigger collection then me and I consider my self as an otaku :/.

Momochiterror
4 years ago


0

I really love Sis-con i don't know why

Saeko_chan
4 years ago


0

"screw that, kick her out of the bed" LOLOLOLOL XD

Valtrans
4 years ago


0

lol kick her out of the bed xd

marioftwlol
4 years ago


0

saw*...

StrawHatJosh
4 years ago


0

I just see this first episode after just a few minutes discovering that there will be a second season and I gotta say so far it off to a pretty cool start

StrawHatJosh
4 years ago


0

LOL she has school days in her collection XD

Heavy
4 years ago


0

@scorcher arent they techinally the same thing i mean if the brother is obessed with the sister and the sister with the brother wouldnt it be incest...

AnimeAllDay
4 years ago


0

It's more like a brother sister complex rather than an incest.

Scorcher
4 years ago


0

Damn i wanna see that kiddy show.

Snitcher23
5 years ago


1

Well..i love this show !! i can sense it just from the beginning !! :)) well..better keep going >>
i envy those people who has beautiful sisters :))

Anime_Rater
5 years ago


0

@PDBarkraptor you must be blessed with beautiful sisters, damn you!! xD

jansen0789
5 years ago


0

Its hard to watch incest series when you actually have sisters.

PBDarkraptor
5 years ago


0

I kinda hope that they're not blood related in the future. Tsundere!!!!!

croxy34
5 years ago


0

HAHA!
*Shiori is sleeping next to me*
*what do I do?*
*Screw that,kick her out of my bed!*
XD

LauritsCampen
5 years ago


0

I have a sister a year younger then me...don't wish for one...My "sister" is almost like Kirino but get rid of the eroge and replace it with Korean pop and drama...

0pTicaL_McP
5 years ago


0

The weird moment that your sisterhas a bigger porn colection than yours

Sly
5 years ago


0

safdas

AnimeAllDay
5 years ago


0

ok i am wtf my sister wood kill me T-T

zxeon
5 years ago


1

I am exactly like Kyousuke.

Nihonitsamademo
5 years ago


0

Wtf lols that totally weird meh.

Crossblades
5 years ago


0

I've always wanted a younger sister. Now, seeing this, I can imagine how it could go all wrong lol.

OldGrumpyBear
5 years ago


0

5th time watching this season, never gets old

j1gs4wltd
5 years ago


16

This comment has received too many dislikes. Click to show...

YokoD420
5 years ago


0

Good.i realised the sister likes to say really and the brother like to say yeah sigh...

mickeymagic
5 years ago


0

I think when my sister slapped me like that while ima sleeping....i would react by instict and punch her....Gomene Onee-sama!!! wahahha

TamekatsuItsurugi
5 years ago


0

Shiori is sleeping next to me.I...
Screw that kick her out of my bed.....Ahahah that's so COOL!!!! buwahaha i really like this anime!!!

TamekatsuItsurugi
5 years ago


0

also i love her way of waking him up hahaha

WaterWave
5 years ago


0

''your hair is brown''...what? i guess im color blind because her hair looks blond...

WaterWave
5 years ago


0

I knew this anime was going to be sooo kawaii!! ^^, This is the 1st anime I've watched that's about A guy's relationship with his little sister ^^, I'm pretty sure this would satisfy my hunger for more anime for atleast a week XDD, otakus are people too -_- only better.... who would play an eroge about a little sister with his little sister XDD

Kyla8132
5 years ago


0

Lol this looks promising

Dahaka0174
5 years ago


0

rofl this was pretty good!

"Clear this before next week."
well, if you have any problems, you can always contact Keima Katsuragi

deadsea2004
5 years ago


0

dafuq school days... pc games

GilgamesH15
5 years ago


0

http://www.anime44.com/category/oreimo
up to 12 episode to be download...

Lay
5 years ago


0

Where can I get this Anime's link !? Help me >

xXSweetKirino
5 years ago


0

When she was bringing out all the PC games I caught a glimpse of School Days... SD... Lesson learned, I'm not doing s**t.

Melios
5 years ago


0

I can't play this video!

Vgfcft3234
5 years ago


0

I've actually read the manga of this first, and that was pretty good ignoring the overdone fanservice parts... I think you need to watch the following episodes too, it's too early to have a real opinion about this when you've seen only the first episode. The 1st episodes always have more fanservice anyway, because they're meant to stand out so that people will watch the rest of the series...

ShiroiAlice
5 years ago


0

Man, if my sister slapped me like that while I was sleeping, I'd start knockin people out. >:(

stevegta4
5 years ago


15

This comment has received too many dislikes. Click to show...

jordan_chua
5 years ago


32

This comment has received too many dislikes. Click to show...

skypiercer
5 years ago


6

this show kinda seems fucked up but im going to continue watching it please dont make this be a really fucked up show

jmills4742
6 years ago


0

LOL I see School Days, Cross Days, and Summer Days!
The full school days visual novel game collection

lvfkotan
6 years ago


0

W000T?? did i just see school days in the collection of hers? 0_0 She said she liked little sisters , not manwhores and crazy women 0_0 xD

Kira1995
6 years ago


0

erm TWOGK girl version??

TWOGK is superior imo, but this is not bad i guess..

armuk
6 years ago


0

sooo good rofl XDDDD

skystalker
6 years ago


0

LOL 'Kick her out of my bed'

KazukiSaito
6 years ago


0

and no I'm not a cross-dresser with dreams of being female (or male, come to that)...girl here

Funkyhenry
6 years ago


0

@Thunda_san...hmmm...

I'm a little sister!! Wanna REALLY hate me? I'm the youngest too!!

Funkyhenry
6 years ago


0

the ending was the best bit so funny!!!!

stevieg118
6 years ago


0

part 2 school day??!!

XWolfChainX
6 years ago


0

HAHAHAHAHAH Looks really funny to me :'D

KimchiiOtaku
6 years ago


0

PS games are great I had know idea they could be such awesome..& i really hope this is not porn

Thunda_san
6 years ago


0

OMG I'm in ruv wiz this show

Thunda_san
6 years ago


0

I like it xD

Creative
6 years ago


0

looks like a pretty good anime :)

sleazy831
6 years ago


0

A closet Otoku Huh... O_o.. Starting to sense a hentai theme this season.

Myki
6 years ago


0

lmao wow

Abstrak
6 years ago


0

haha tthat guy ownz lend me ur laptop ill play the other one when im alone XD

Alzheimerz
6 years ago


0

roflmfao kyou-sama screw that kick her out XD

Alzheimerz
6 years ago


4

first XD well i wanna leave a comment but its loading so slow ...

Alzheimerz
6 years ago


0

LMAO @ 8:49 on P2! Looks great btw :)

ZoomZoom
6 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Mcblarg on General Chat Thread 2 — 6 minutes ago
  2. rentinator on Count to 150 before a Mod/Admin Posts — 30 minutes ago
  3. SayuKami19 on J/K Pop Tournament — 33 minutes ago
  4. Mcblarg on Cute Pics. — 2 hours ago
  5. Ovyda on Music Wars — 2 hours ago

On-Going Anime

  1. 12-sai.: Chicchana Mune no Tokimeki 2nd Season Subbed
  2. 3-gatsu no Lion Subbed
  3. 3-Nen D-Gumi Glass no Kamen Subbed
  4. ACCA: 13-ku Kansatsu-ka Subbed
  5. Active Raid: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hachi Gakari 2nd Subbed
  6. Aggressive Retsuko Subbed
  7. Ai Mai Mi: Surgical Friends Subbed
  8. Aikatsu Stars! Subbed
  9. Ajin 2nd Season Subbed
  10. Ajin OVA Subbed
  11. Akiba's Trip The Animation Subbed
  12. Akira-san and the Twisted Two's Selector Girly☆Talk Subbed
  13. All Out!! Subbed
  14. Ame-iro Cocoa in Hawaii Subbed
  15. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  16. Anitore! XX Subbed
  17. Ao no Exorcist: Kyoto Fujouou-hen Subbed
  18. Ao Oni The Animation (Movie) Subbed
  19. Ao Oni: The Animation Subbed
  20. Arslan Senki (TV) OVA Subbed
  21. BanG Dream! Subbed
  22. Bernard-jou Iwaku. Subbed
  23. Beyblade Burst Subbed
  24. Bikini Warriors OVA Subbed
  25. Bishoujo Yuugi Unit Crane Game Girls Galaxy Subbed
  26. Bloodivores Subbed
  27. Bonobono Subbed
  28. Boruto: Naruto the Movie - Naruto ga Hokage ni Natta Hi Subbed
  29. Brave Witches Subbed
  30. Brotherhood: Final Fantasy XV Subbed
  31. Bubuki Buranki: Hoshi no Kyojin Subbed
  32. Bungou Stray Dogs 2nd Season Subbed
  33. Cardfight!! Vanguard G: Next Subbed
  34. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Subbed
  35. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Part 1 Subbed
  36. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Part 2 Subbed
  37. Chaos;Child Subbed
  38. Cheating Craft Subbed
  39. Chi's Sweet Home (2016) Subbed
  40. Chiruran: Nibun no Ichi Subbed
  41. Chiryokumaru Subbed
  42. Chou Shounen Tanteidan Neo Subbed
  43. Chou Yuu Sekai: Being the Reality Subbed
  44. ClassicaLoid Subbed
  45. Crayon Shin-chan Gaiden: Alien vs. Shinnosuke Subbed
  46. Days (TV) Subbed
  47. Demi-chan wa Kataritai Subbed
  48. Detective Conan Subbed
  49. Detective Conan Movie 20: The Darkest Nightmare Subbed
  50. Digimon Adventure tri. 3: Kokuhaku Subbed
  51. Digimon Universe: Appli Monsters Subbed
  52. Dragon Ball Super Subbed
  53. Dream Festival! Subbed
  54. Drifters Subbed
  55. Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka OVA Subbed
  56. elDLIVE Subbed
  57. Elsword: El Lady Subbed
  58. Fairy Tail Dubbed
  59. Fairy Tail (2014) OVA Subbed
  60. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 3rei!! Specials Subbed
  61. Flip Flappers Subbed
  62. Folktales from Japan Subbed
  63. Fune wo Amu Subbed
  64. Future Card Buddyfight DDD Subbed
  65. Fuuka Subbed
  66. Gabriel DropOut Subbed
  67. Gakuen Handsome Subbed
  68. Getsuyoubi no Tawawa Subbed
  69. Gi(a)rlish Number Subbed
  70. Ginga Kikoutai Majestic Prince: Mirai e no Tsubasa Subbed
  71. Gintama. (2017) Subbed
  72. Gintama: Aizome Kaori-hen Subbed
  73. Granblue Fantasy The Animation Subbed
  74. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  75. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  76. Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu", Igi Ari! Subbed
  77. Hagane Orchestra Subbed
  78. Haikyuu!! Third Season Subbed
  79. Hakuouki: Otogisoushi Subbed
  80. Hand Shakers Subbed
  81. Handa-kun Subbed
  82. Heybot! Subbed
  83. Hibike! Euphonium 2 Subbed
  84. Hibike! Euphonium Movie: Kitauji Koukou Suisougaku-bu e Youkoso Subbed
  85. High School Star Musical OVA Subbed
  86. Idol Jihen Subbed
  87. Idol Memories Subbed
  88. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  89. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  90. Inazuma Eleven: Outer Code Subbed
  91. JoJo's Bizarre Adventure Part 4: Diamond Is Unbreakable Subbed
  92. Kaijuu Girls: Ultra Kaijuu Gijinka Keikaku Subbed
  93. Kaitou Joker 4th Season Subbed
  94. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  95. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  96. Keijo!!!!!!!! Subbed
  97. Kekkai Sensen: Ousama no Restaurant no Ousama Subbed
  98. Kemono Friends Subbed
  99. Kiitarou Shounen no Youkai Enikki Subbed
  100. Kimi no Na wa Subbed
  101. Kingsglaive: Final Fantasy XV Subbed
  102. Kirakira☆Precure A La Mode Subbed
  103. Kizumonogatari II: Nekketsu-hen Subbed
  104. Kobayashi-san Chi no Maid Dragon Subbed
  105. Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! 2 Subbed
  106. Koro-sensei Quest! Subbed
  107. Kubikiri Cycle: Aoiro Savant to Zaregototsukai Subbed
  108. Kuma Miko Specials Subbed
  109. Kuroko no Basket Movie 1: Winter Cup Soushuuhen - Kage to Hikari Subbed
  110. Kuroko no Basket Movie 2: Winter Cup Soushuuhen - Namida no Saki e Subbed
  111. Kuzu no Honkai Subbed
  112. Kyousougiga Subbed
  113. Little Witch Academia (TV) Subbed
  114. Long Riders! Subbed
  115. Lostorage Incited WIXOSS Subbed
  116. Luger Code 1951 Subbed
  117. Macross Δ Specials Subbed
  118. Magic Kyun! Renaissance Subbed
  119. Mahou Shoujo Ikusei Keikaku Subbed
  120. Mahou Shoujo Nante Mou Ii Desukara. 2nd Season Subbed
  121. Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito Subbed
  122. Mahoutsukai Precure! Subbed
  123. Marginal#4: Kiss kara Tsukuru Big Bang Subbed
  124. Masamune-kun no Revenge Subbed
  125. Minami Kamakura Koukou Joshi Jitensha-bu Subbed
  126. Mobile Suit Gundam Thunderbolt: December Sky Subbed
  127. Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans 2nd Season Subbed
  128. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  129. Monster Hunter Stories: Ride On Subbed
  130. Monster Musume no Iru Nichijou OVA Subbed
  131. Monster Strike Subbed
  132. Mori no Yousei: Kinoko no Musume Subbed
  133. Musaigen no Phantom World Special Subbed
  134. Nanbaka Subbed
  135. Nanbaka (2017) Subbed
  136. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  137. Natsume Yuujinchou Go Subbed
  138. Natsume Yuujinchou: Nyanko-sensei to Hajimete no Otsukai Subbed
  139. Nazotokine Subbed
  140. Negima! Subbed
  141. New Initial D Movie: Legend 3 - Mugen Subbed
  142. Nobunaga no Shinobi Subbed
  143. Non Non Biyori Repeat OVA Subbed
  144. Nyanbo! Subbed
  145. Nyanko Days Subbed
  146. Occultic;Nine Subbed
  147. Okusama ga Seitokaichou!+! Subbed
  148. Onara Gorou Subbed
  149. One Piece Subbed Dubbed
  150. One Piece Film: Gold Episode 0 - 711 ver. Subbed
  151. One Piece Movie 13: Film Gold Subbed
  152. One Room Subbed
  153. Onihei Subbed
  154. Osomatsu-san: Ouma de Kobanashi Subbed
  155. Overlord: Ple Ple Pleiades (OVA) Subbed
  156. Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen - Owaranai Seraph - Nagoya Kessen-hen Subbed
  157. Piace: Watashi no Italian Subbed
  158. Piano no Mori Subbed
  159. Pokemon Generations Subbed
  160. Pokemon Movie 19: Volcanion to Karakuri no Magiana Subbed
  161. Pokemon Sun & Moon Subbed
  162. Pri Para Subbed
  163. Puzzle & Dragons Cross Subbed
  164. Queen's Blade: Grimoire Subbed
  165. Re:␣Hamatora Subbed
  166. Regalia: The Three Sacred Stars Subbed
  167. Reikenzan: Eichi e no Shikaku Subbed
  168. Rewrite: Moon and Terra Subbed
  169. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  170. Ryuu no Haisha Subbed
  171. Saiki Kusuo no Psi Nan Subbed
  172. Schoolgirl Strikers: Animation Channel Subbed
  173. Seiren Subbed
  174. Selector Destructed WIXOSS Movie Subbed
  175. Sengoku Choujuu Giga Subbed
  176. Senki Zesshou Symphogear GX Specials Subbed
  177. Shakunetsu no Takkyuu Musume Subbed
  178. Shelter Subbed
  179. Shingeki no Kyojin Movie 2: Jiyuu no Tsubasa Subbed
  180. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan Subbed
  181. Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu: Sukeroku Futatabi-hen Subbed
  182. Show By Rock!! # Subbed
  183. Show By Rock!! Short!! Subbed
  184. Shuumatsu no Izetta Subbed
  185. Sidonia no Kishi Movie Subbed
  186. Soul Buster Subbed
  187. Sousei no Onmyouji Subbed
  188. Soushin Shoujo Matoi Subbed
  189. Spiritpact Subbed
  190. Stella no Mahou Subbed
  191. Strike the Blood II Subbed
  192. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  193. Suntory Minami Alps no Tennen Mizu Subbed
  194. Super Danganronpa 2.5: Komaeda Nagito to Sekai no Hakaimono Subbed
  195. Super Lovers 2 Subbed
  196. Tales of Zestiria the X (2017) Subbed
  197. Teekyuu 8 Subbed
  198. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  199. test Subbed
  200. Tiger Mask W Subbed
  201. Time Bokan 24 Subbed
  202. To Be Hero Subbed
  203. Touken Ranbu: Hanamaru Subbed
  204. Trickster: Edogawa Ranpo "Shounen Tanteidan" yori Subbed
  205. Udon no Kuni no Kiniro Kemari Subbed
  206. Urara Meirochou Subbed
  207. Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love Legend Star Subbed
  208. Valkyrie Drive: Mermaid Specials Subbed
  209. ViVid Strike! Subbed
  210. Wake Up, Girls! Beyond the Bottom Subbed
  211. Watashi ga Motete Dousunda Subbed
  212. WWW.Working!! Subbed
  213. Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku OVA Subbed
  214. Yami Shibai 4th Season Subbed
  215. Youjo Senki Subbed
  216. Youkai Watch Subbed
  217. Yowamushi Pedal New Generation Subbed
  218. Yowamushi Pedal: Spare Bike Subbed
  219. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  220. Yuri!!! on Ice Subbed
  221. Zutto Mae kara Suki deshita.: Kokuhaku Jikkou Iinkai Subbed