Watch Anime Online

Watch One Piece Episode 594 Online

AU Discord | mirrors status list | Fall Anime Lineup!! Vote Now!! | Calendar View | Can't log-in after name change? | AUCharts Summer 2016 | Delayed Anime News

One Piece Episode 594

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: lool123 4 years ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for One Piece episode 594. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


Law's expressions are the best.
Especially when Chopper got tied onto his head, I laughed so hard there.

chuankai5
4 years ago


YOU RETARDS . THE OPENING IS OUT AND ON THE EPISODES. ANIMEULTIMA IS DOWNLOADING THE EPS FROM A FANSUB GROUP WHO IS BEING A BITCH AND REPLACING THE OPENINGS. GOD. PLEASE THUMBS ME UP SO THAT THEY WILL SHUT UP

Thallasin
4 years ago

What People Are Saying


0

i think it's not shanks, or big mam. maybe else.

btw, that law's expression.. supeerrr lol!

LoraKastWaff
7 months ago


0

Or it could be Big Mam. Not sure. But if it's Big Mam I am damn sure Luffy would have disagreed and would have told Law that he he would beat Big Mam alone.

Insane_leodel
2 years ago


1

I can't stop laughing at Law's expressions every moment after he met the Mugiwaras. Also, from how Nami reacted to the person of the Yonkou, I can bet it's Shanks. :D

Insane_leodel
2 years ago


0

Law's expressions are priceless!

Sudoroga
2 years ago


0

This is the most funniest episode I ever seen never expect that Law will have this kind expression! I dying for laughing too hard!!!! I mean it ,is the face he totally freeze at there! Especially when chopper is tie onto his head! PFFF!!!! HAHAHA!!!

Creampufflove
2 years ago


0

chopper's cuteness is overpowering law's evil looks

yazorashouko
2 years ago


0

one of the funniest episode!

akira77
3 years ago


0

Can't stop laughing at Law! lol

akira77
3 years ago


0

I remember doflamingo saying something about smiley all the way back at shaboady where luffy punched that celestial dragon. could this be it? if so who is this joker guy? maybe the yonkou luffy is gonna go after or doflamingo himself.

DTPandemonium
3 years ago


0

i think caeser caught a shiny muk from the pokemon world and named it smiley xD

TatsumiOga682
3 years ago


0

Law is regretting it allready lolz

JyuLegacy
3 years ago


0

LMAO!!! Robin: Luffy, You trust people too easily
Luffy: Tra-guy, are you going to betray me?
Law: No
Luffy: Okay!
LMAO!!!

aashish1996
3 years ago


0

Law totally looked out of his element.

KidSprite
3 years ago


0

I take that back, it's gotta be Big Momma

KidSprite
3 years ago


0

I'm betting from Nami's reaction that he said shanks. But at the same time I'm FAIRLY CERTAIN Luffy wouldn't have agreed to that.

KidSprite
3 years ago


0

LMAO Law's reactions were hilarious.

GhostK9
3 years ago


0

Robin- Luffy, be careful that Law might betray you
Luffy- Oi, will you betray me?
Law- no.
Luffy- OK!
Usopp- You don't even have some doubt?!
That part made me laugh so hard!!

Portgas_D_Ace
3 years ago


0

lol i'm so glad Law teamed up with them that's awesome i loved Law's character from the very beginning. and those expressions LOL priceless !

mimi5915
3 years ago


0

haha chopper xD i love the way Law carrying him so Cool Welcome Trafalgar Law to Luffy's world of stupidity

ExcaliburXray
3 years ago


0

ZUUUPER CUTE~ lol at Law's expressions, i feel bad for him XD making an alliance with Luffy is a mistake

Bugufan
3 years ago


0

It's really a good thing I haven't watch this for 2 years and watching in marathon is the best :D

Best Episode so far.. made me LOL many times :D

KurNeckz
3 years ago


0

HAHAHAHA !!!!
Trafalgar's face HAHAHAHAHA!!!
Like killing him :3

Anime_Addicted
3 years ago


1

It will be Big Mam....Did u guys forgot...That Luffy And Shanks is best friends.....Luffy will kick Law ass if he wan defeat Shanks.....

LOL_ONE_PIECE
3 years ago


0

@last I doubt it would be Shanks, I bet its to go at Big Mam since its pretty much been set up since the last arc with Luffy pissing her off along with Jinbei plotting against her. It would be easier for Law to switch to Big mam anyways if it was Shanks to start off with since he will get aid from another former Warlord

xxreaperxx200
3 years ago


0

it surprises me that while in each other's body Nami nor Sanji need the restroom. XD

SunnyGO93
3 years ago


2

Also I'll bet 10,000 imaginary dollars right now that the alliance is to go after Shanks, any takers?

Lastmann
3 years ago


0

omg lol Law with Chopper was like o_o

Lastmann
3 years ago


0

nah, it's Kaido of the Thousand Beasts.

Dethenon
3 years ago


0

Probably Charlotte Linlin aka. Big Mom. Luffy declared war to her via Den Den Mushi saying that he would defeat her in the New World and that he would make Fishman Island his own territory.

dikoyski
3 years ago


0

law is becoming my favorite character, anyone else?

McPhearson
3 years ago


1

probaly Shanks, or Kaido?! but I think its Shanks.

falcon23xx
3 years ago


0

I like law, but which emperor was it? O_O

Junaid_Hsn
3 years ago


0

OMG LAW!! he is regretting more than it now LOLOL

animemangadaisuki
3 years ago


0

i want to know which yonkai was it!!

animemangadaisuki
3 years ago


0

Law was like: "I've made a huge mistake..."

SenseiBanzai
3 years ago


0

The booger part made me laugh do hard as well as law's priceless expressions! Hahaha I feel sorry for law though

DemonPrince011
4 years ago


0

for emeperors :O Kaido, Shanks, Big Mama and Blackbeard?

silhouette101
4 years ago


0

i think its the 1st time law had been humiliated in his intire life .........................just look at his face XD

Law_COOLGUY
4 years ago


0

Trafalgar's face at 8:02 was just like "ther is so much ignorance......I.....CAN'T.....EVEN....."

bloodreign
4 years ago


0

According to the op wiki, Funimation is having copyright issues with the new opening.

ScouterLevel
4 years ago


0

will one piece have a new season guys its close to 600 ill miss it

mariomoney12
4 years ago


0

will one piece have a new season guys

mariomoney12
4 years ago


0

S M I LY ? haha

Yona
4 years ago


0

wild shiny muk appeared

GRoWLiTHe
4 years ago


0

robin-luffy i agree with u but alliance with pirate end in betrayal
luffy- are u gonna betray me
law-no
luffy- YOSH (SATR)

Ryokugen
4 years ago


0

''SupeeeRR...CUUTE!'' hahaha

dknyanme
4 years ago


0

Luffy:are u going to betray me ?
Law:No!
xDLOL Hilarious episode xD

TheronXHunter
4 years ago


0

5:30 NANEEEE >?! who's is it ?! whoooo? it's so frustrating T_T

TheronXHunter
4 years ago


0

Dam , this SAO pic. it's getting common -.-
I think i'm gonna change it when I find a better one ^^

TheronXHunter
4 years ago


0

Dam , this SAO pic. it's getting common -.-

TheronXHunter
4 years ago


0

I thought there for A while that Robin was Boa . man , I miss BOAAA !

XLuffyX
4 years ago


0

lol..i love that law's facial expression when he is surprised on strawhat crew's atittude..:D

vagabond
4 years ago


0

This episode is epicly FUNNY !!!!!!!!!!!!!

Anonymous9696
4 years ago


0

hahahah .. i can't stop laughing .. it's just too funny .. this ep is 1 of the best .. can't wait to watch the next ep .. hurry and come out next ep ..

maryl
4 years ago


0

One of the better episodes in a long time. Loved the Law and Copper scenes. This episode finally added the funny part of One Piece back into current episodes. We need more of these types of episodes.

GomuKyuubi
4 years ago


0

23 minutes flies by so fast when watching one piece, *sigh*

bpcastro02
4 years ago


0

:OOOOOOOOOOOOOOOO, YES YES YES! It at least and finally started at 4th minute! 1-2 minute less oppening than other episodes, yaaaay!

Solega
4 years ago


0

plz replace the current op with the new one!!

annamaraki
4 years ago


0

ITS THE BLOB!!!

CunningStunt45
4 years ago


0

LMAO @ Law's face he is stunned by what he has witnessed and how dare they tie Chopper to his head stunned into pure silence!

Mysterious_eyez
4 years ago


0

You know what? Zoro needs a lightsaber, then he will be INVINCIBLE!
Law, ain't so evil looking after all, if he can be humiliated by cute Chopper. :3

silveryfeather
4 years ago


0

Why is it still using the old opening song there is a new one already O:

Kayoru
4 years ago


0

are you gonna betray me
no
stars around ...
hehehhehehe!luffy is so cool!

largent
4 years ago


0

Pokemon I choose you, the red Muk

Slime attack go XD

StrawHatJosh
4 years ago


0

law may now think that hitting your head with wall is better than teaming up with straw hats lol.

asch
4 years ago


0

This episode had too many epic & funny scenes xD I feel really sorry for Law, I bet he never expected how Luffy and his crew would act xD and it's so awesome to officially know that Sanji and Zoro can use haki! can't wait to know more about it :3

animegirl100
4 years ago


0

@sappp yeah i know.. i just hate people complaining about how dragged this anime is,

Amazer
4 years ago


1

ik whats luffy's answer was to what law said from the manga and ik who law wants to go after but i dont see any point in being hated by saying it out loud. just know that luffy's answer is an epic one

XxIzayaxX
4 years ago


0

I laughed so hard wen franky say super"cute"

XsoraX
4 years ago


1

@Amazer Oda has no control over the anime, the only thing he can control are the filler devil fruits.

sappp
4 years ago


0

I'll probably be laughing the whole time, too.

GodOfUrging
4 years ago


0

It seems that I will be spending the next few episodes feeling sorry for Law even though he probably has ulterior motives. Cause, you know, nobody likes being the only sane man in the area. Only for the next few episodes because that's how long I think it'll take for Law to lose that sanity.

GodOfUrging
4 years ago


0

im not actually complaining about how this anime is dragged too long. Coz u know, u gotta give credit to Oda-sensei making a chapter in a manga actually fit in one episode of this series. each chapter in his manga is fully loaded for me.. compare it to any other anime which takes 2-3 chapters for 1 episode and a hell lot of fillers.

Amazer
4 years ago


0

Chopper's expression when he got luffy's bugger in his face is priceless! LOL...ahahah

TenseiYouchi
4 years ago


0

no its not funimation who hasnt replaced the intro. its the fansub group. if you download the episode from ccs speed or kousei fansubs or yibis the new opening is there! searcvh "Handsup opening 16" on youtube and ull find it

Thallasin
4 years ago


0

Whats the name :I!!! ?!??!?!

Tanawat7
4 years ago


3

actually, it's just that funimation didn't replace it yet but who cares? who actually still gives a shit about this horribly dragged anime when you have hxh11 and SnK on sundays?

Refdow
4 years ago


2

YOU RETARDS . THE OPENING IS OUT AND ON THE EPISODES. ANIMEULTIMA IS DOWNLOADING THE EPS FROM A FANSUB GROUP WHO IS BEING A BITCH AND REPLACING THE OPENINGS. GOD. PLEASE THUMBS ME UP SO THAT THEY WILL SHUT UP

Thallasin
4 years ago


0

@Slicer
Sanji and Zoro know the lesser two haki's the only one they can't use is Conqueror's Haki. . .Luffy is the only one who can. . .if u re-watch the Fishman Island arc u'll see this. . .

duchessliz
4 years ago


0

pfft Law's face! xD
my god this episode was hilarious!

duchessliz
4 years ago


0

trafalgar law's epic eyes of regret. made me laugh too hard.

renauld
4 years ago


1

I don't think that Trafalgar wants to kill Shanks, because Luffy wouldn't agree to that. My guess is that he wants to kill Blackbeard. And I really wouldn't mind that bastard dying!

MissAnimeFreak
4 years ago


0

A Gigantic pink muk
those who played pokemon will understand me ;)

mechazoro
4 years ago


0

watch the new opening here
watch?v=3wSvrBxzX4o

flashersonic
4 years ago


0

WHoa! fuck fuck fuck! there's no new opening..

ginogabriel07
4 years ago


0

zoro sanji and luffy used observation haki in the previous arc to save shirahoshi

flashersonic
4 years ago


0

when will toei include the new opening 16 hands up for punk hazard arc

flashersonic
4 years ago


0

did i miss something? Zoro and sanji know haki? and how does luffy know? and yes... gota agree that the red giant pet looks like muk from Pokemon LOL.

SlicerT
4 years ago


0

Who is the emperor that law wants luffys help with? i thought he was going to say big mum by coincidence but what if it shanks because of the smile he gave :o

Juvenile
4 years ago


0

whats with toei animation and not updating the intro though? is it because their channel has a different time setup?

rhocabo
4 years ago


0

looking forward to the next episode...

mike3391
4 years ago


0

LAW!!!!!

BoredomKills
4 years ago


0

@Ryokugyoku because they using it =.=

cseb
4 years ago


0

That red slime looks like Muk in Pokemon lol.... :D

kuroko_blue11
4 years ago


0

A Giant Red Muk!

DarkRepulser
4 years ago


0

This episode is so hilarious, I laughed hard in this episode.

shiroyasha012
4 years ago


0

For those who always complain about long intro, go help yourself >>> 03:58

Avo
4 years ago


0

MAYBE SPOILER ALERT



How did luffy know sanji and zoro uses haki ?

Ryokugyoku
4 years ago


1

Haha laws face is just like "What is even going on right now? What am I doing? Are these guys serious?"

Artasmas
4 years ago


0

Happy Birthday Luffy :D

applejuantamad
4 years ago


0

Im kinda pissed with Funimation why does it have to be them lets have someone else take over OnePiece because they obviously cant handle the responsibility of putting a new intro into an anime that hasent had a new intro in over a year! Also whoever subbed this must have been in a rush because they freaking misspelled BOOGER!

wermer12
4 years ago


0

The new one piece opening is called Hands Up

iTossDuhRice
4 years ago


0

lol Smiley=Slimey. Go back in time to pre-ban Ichika!

Denninja
4 years ago


1

It's offical! Sanji and Zoro can use haki ^_^

sparkdust
4 years ago


0

I cant just get enough of this anime

shiroyasha012
4 years ago


0

kajdhawnkdh EPIC

niceguywohoo
4 years ago


0

Chopper looked like a key chain on Law's sword.

PotatoBandit
4 years ago


0

so funny

MikeX38
4 years ago


0

What's so FUN in being First To COMMENT??

niceguywohoo
4 years ago


0

haha, chopper helmet

mex1jvr
4 years ago


0

Law expression when straw hats is so funny!!!

Glenn_8
4 years ago


1

I used to love One piece.. but episodes now are too short.. makes me sad :c

7Sins
4 years ago


0

@PunkBuster thats so depressing

CantThinkOfName
4 years ago


0

LOL THEY MISPELLED BOOGER

Hi54U2dayokPlz
4 years ago


0

Law's expressions are the best.
Especially when Chopper got tied onto his head, I laughed so hard there.

chuankai5
4 years ago


0

I bet Law's expression was like, why did I ally myself with these idiots?
Haha, Robin is so happy Franky is not in Chopper's body. :P Chopper yelling at Luffy and Franky. :P Funny episode so far. :)

silveryfeather
4 years ago


0

still no intro sigh

Hi54U2dayokPlz
4 years ago


0

Funny how people still care about Ichika when he was banned already like a month ago...

chuankai5
4 years ago


5

officially first

animelover1477
4 years ago


7

My god... he didn't say first!

kingjew
4 years ago


12

This comment has received too many dislikes. Click to show...

PunkBuster
4 years ago


14

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Pandemonial
4 years ago


12

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Ichika_Orimura
4 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Asterixyz on Funny Pics — 9 minutes ago
  2. Anru on Listening To... — 54 minutes ago
  3. Nano on General Chat Thread 2 — 56 minutes ago
  4. Asterixyz on ~Hellsing: Silent Night, Deadly Night~ — 1 hour ago
  5. YuuHimura on Cute Pics. — 1 hour ago

On-Going Anime

  1. 12-sai.: Chicchana Mune no Tokimeki 2nd Season Subbed
  2. 3-gatsu no Lion Subbed
  3. 3-Nen D-Gumi Glass no Kamen Subbed
  4. Active Raid: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hachi Gakari 2nd Subbed
  5. Aggressive Retsuko Subbed
  6. Aikatsu Stars! Subbed
  7. Ajin 2nd Season Subbed
  8. Ajin OVA Subbed
  9. Akira-san and the Twisted Two's Selector Girly☆Talk Subbed
  10. All Out!! Subbed
  11. Ame-iro Cocoa in Hawaii Subbed
  12. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  13. Anitore! XX Subbed
  14. Ao Oni: The Animation Subbed
  15. Arslan Senki (TV) OVA Subbed
  16. Bernard-jou Iwaku. Subbed
  17. Beyblade Burst Subbed
  18. Bishoujo Yuugi Unit Crane Game Girls Galaxy Subbed
  19. Bloodivores Subbed
  20. Bonobono Subbed
  21. Boruto: Naruto the Movie - Naruto ga Hokage ni Natta Hi Subbed
  22. Brave Witches Subbed
  23. Brotherhood: Final Fantasy XV Subbed
  24. Bubuki Buranki: Hoshi no Kyojin Subbed
  25. Bungou Stray Dogs 2nd Season Subbed
  26. Cardfight!! Vanguard G: Next Subbed
  27. Cheating Craft Subbed
  28. Chi's Sweet Home (2016) Subbed
  29. Chiryokumaru Subbed
  30. ClassicaLoid Subbed
  31. Days (TV) Subbed
  32. Detective Conan Subbed
  33. Detective Conan Movie 20: The Darkest Nightmare Subbed
  34. Digimon Adventure tri. 3: Kokuhaku Subbed
  35. Digimon Universe: Appli Monsters Subbed
  36. Dragon Ball Super Subbed
  37. Dream Festival! Subbed
  38. Drifters Subbed
  39. Fairy Tail Dubbed
  40. Flip Flappers Subbed
  41. Folktales from Japan Subbed
  42. Fune wo Amu Subbed
  43. Future Card Buddyfight DDD Subbed
  44. Gakuen Handsome Subbed
  45. Getsuyoubi no Tawawa Subbed
  46. Gi(a)rlish Number Subbed
  47. Ginga Kikoutai Majestic Prince: Mirai e no Tsubasa Subbed
  48. Gintama: Aizome Kaori-hen Subbed
  49. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  50. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  51. Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu", Igi Ari! Subbed
  52. Hagane Orchestra Subbed
  53. Haikyuu!! Third Season Subbed
  54. Hakuouki: Otogisoushi Subbed
  55. Handa-kun Subbed
  56. Heybot! Subbed
  57. Hibike! Euphonium 2 Subbed
  58. Hibike! Euphonium Movie: Kitauji Koukou Suisougaku-bu e Youkoso Subbed
  59. Idol Memories Subbed
  60. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  61. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  62. Inazuma Eleven: Outer Code Subbed
  63. JoJo's Bizarre Adventure Part 4: Diamond Is Unbreakable Subbed
  64. Kaijuu Girls: Ultra Kaijuu Gijinka Keikaku Subbed
  65. Kaitou Joker 4th Season Subbed
  66. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  67. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  68. Keijo!!!!!!!! Subbed
  69. Kiitarou Shounen no Youkai Enikki Subbed
  70. Kimi no Na wa Subbed
  71. Kingsglaive: Final Fantasy XV Subbed
  72. Kubikiri Cycle: Aoiro Savant to Zaregototsukai Subbed
  73. Kuma Miko Specials Subbed
  74. Kuroko no Basket Movie 1: Winter Cup Soushuuhen - Kage to Hikari Subbed
  75. Kyousougiga Subbed
  76. Long Riders! Subbed
  77. Lostorage Incited WIXOSS Subbed
  78. Luger Code 1951 Subbed
  79. Macross Δ Specials Subbed
  80. Magic Kyun! Renaissance Subbed
  81. Mahou Shoujo Ikusei Keikaku Subbed
  82. Mahou Shoujo Nante Mou Ii Desukara. 2nd Season Subbed
  83. Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito Subbed
  84. Mahoutsukai Precure! Subbed
  85. Mobile Suit Gundam Thunderbolt: December Sky Subbed
  86. Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans 2nd Season Subbed
  87. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  88. Monster Hunter Stories: Ride On Subbed
  89. Monster Musume no Iru Nichijou OVA Subbed
  90. Monster Strike Subbed
  91. Musaigen no Phantom World Special Subbed
  92. Nanbaka Subbed
  93. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  94. Natsume Yuujinchou Go Subbed
  95. Natsume Yuujinchou: Nyanko-sensei to Hajimete no Otsukai Subbed
  96. Nazotokine Subbed
  97. Negima! Subbed
  98. New Initial D Movie: Legend 3 - Mugen Subbed
  99. Nobunaga no Shinobi Subbed
  100. Non Non Biyori Repeat OVA Subbed
  101. Nyanbo! Subbed
  102. Occultic;Nine Subbed
  103. Okusama ga Seitokaichou!+! Subbed
  104. Onara Gorou Subbed
  105. One Piece Subbed Dubbed
  106. Overlord: Ple Ple Pleiades (OVA) Subbed
  107. Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen - Owaranai Seraph - Nagoya Kessen-hen Subbed
  108. Piano no Mori Subbed
  109. Pokemon Generations Subbed
  110. Pokemon Sun & Moon Subbed
  111. Pokemon XY&Z Subbed
  112. Pri Para Subbed
  113. Puzzle & Dragons Cross Subbed
  114. Queen's Blade: Grimoire Subbed
  115. Re:␣Hamatora Subbed
  116. Regalia: The Three Sacred Stars Subbed
  117. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  118. Saiki Kusuo no Psi Nan Subbed
  119. Selector Destructed WIXOSS Movie Subbed
  120. Sengoku Choujuu Giga Subbed
  121. Senki Zesshou Symphogear GX Specials Subbed
  122. Shakunetsu no Takkyuu Musume Subbed
  123. Shelter Subbed
  124. Shingeki no Kyojin Movie 2: Jiyuu no Tsubasa Subbed
  125. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan Subbed
  126. Show By Rock!! # Subbed
  127. Show By Rock!! Short!! Subbed
  128. Shuumatsu no Izetta Subbed
  129. Sidonia no Kishi Movie Subbed
  130. Soul Buster Subbed
  131. Sousei no Onmyouji Subbed
  132. Soushin Shoujo Matoi Subbed
  133. Stella no Mahou Subbed
  134. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  135. Suntory Minami Alps no Tennen Mizu Subbed
  136. Teekyuu 8 Subbed
  137. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  138. test Subbed
  139. Tiger Mask W Subbed
  140. Time Bokan 24 Subbed
  141. To Be Hero Subbed
  142. Touken Ranbu: Hanamaru Subbed
  143. Trickster: Edogawa Ranpo "Shounen Tanteidan" yori Subbed
  144. Udon no Kuni no Kiniro Kemari Subbed
  145. Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love Legend Star Subbed
  146. Valkyrie Drive: Mermaid Specials Subbed
  147. ViVid Strike! Subbed
  148. Wake Up, Girls! Beyond the Bottom Subbed
  149. Watashi ga Motete Dousunda Subbed
  150. WWW.Working!! Subbed
  151. Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku OVA Subbed
  152. Youkai Watch Subbed
  153. Yowamushi Pedal: Spare Bike Subbed
  154. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  155. Yuri!!! on Ice Subbed
  156. Zutto Mae kara Suki deshita.: Kokuhaku Jikkou Iinkai Subbed