Watch Anime Online

Watch Naruto Shippuuden Episode 323 Online

Click here for mirrors status list | Spring Anime Lineup!! Vote Now!! | Join our forum today!
| Requested name change but can't log-in, click here | Spring 2015 anime chart

Naruto Shippuuden Episode 323

"Gathering of the Five Kage!"

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: LordK 2 years ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Naruto Shippuuden episode 323. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


@shidou_itsuka

What are you saying? Naruto is way better than fairy tail. dont get me wrong, i love fairy tail but every arc is the same for example, they face them with a strong villain, lose and when they fight them again they get this bust of power out of nowhere like seriously. Naruto is more realistic and people actually die in naruto and keep the anime unpredictable most of the time.

bleach_lover
2 years ago


this is not even fair. u cannot have 2 madaras on ONE team.

misthebuster
2 years ago

What People Are Saying


0

Naruto and his classic head-butt lol

MellowD
3 months ago


0

@mistthebuster. fair? fair implies the possibility of both sides having some chance of winning, even if the change is less then 1% its still a chance. fair? war has no concept of such things, all you can do is hit the enemy with all you have and hope you have that small chance to succeed. asking if somehting is fair has no place in war

kowaretatenshi
3 months ago


0

the shit is on bitchesssssss !!! ikuzo !!!!

ch3ater
5 months ago


0

havent been following da manga ....stupid me is the anime true too the manga, is it worth watchin all fillers?

shinichi517
6 months ago


0

So if Naruto and Obito attempts to use headbutt on each other but misses and headbutts one of the trees, will a wild Pokemon appear for battle?

Nintendo
7 months ago


0

I'm watching this for the second time and i'm still getting goosbumps.

Teichou_Levi
9 months ago


0

And thus begins the raping of the five kage.

Bato_Kusanagi
1 year ago


0

that useless headbutt lol

KingZDj
1 year ago


0

headbutt? why on earth would they end with a headbutt?

RoanoaZoro
1 year ago


0

next ep seems like reunion with utakata so it looks like only those who watched the fillers of utakata will understand!!!! so glad i watch all the fillers!! i was waiting fr sumthing like this so i cud finally tease all those who skip fillers :)

yazorashouko
1 year ago


2

@shidou_itsuka comparing fairy tail with naruto is like comparing shit with gold

yazorashouko
1 year ago


0

there are only one madara other is obito(sorry bad english)

marcushuusko
1 year ago


0

Tits! Bosom! Oppai! Everywhere..

DctoSimpliciter
1 year ago


0

Hashirama will have a hard time to take down Madara with Rinnegan...

DctoSimpliciter
1 year ago


0

Just when I thought naruto cannot be more epic, I was wrong

cherry_lyn
1 year ago


0

im wondering if they are going to show us what they didn't show in the manga..beginning with this fight

ambspock
1 year ago


0

EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC

Teichou_Levi
1 year ago


0

ooooww tsuchikage was floating.. (didn't notice it until i pause the vid.. lol) that explains why he's heights on the same level of the other kages.. lol

Aria_Hime
2 years ago


0

lol head butt :_:

riko_chan
2 years ago


0

epic headbutt at the end

KingZDj
2 years ago


0

Madara the almighty!... Just wait for Hashirama, Madara so that both of you can fight each other again and not destroy the world in the end.. Hahha XD LOL

strider77
2 years ago


0

The ART suddenly dropped down damn!

Saitama
2 years ago


0

fighting with fist is too mainstream, lets head butt

chris1887
2 years ago


0

It still amazes me how much they can Bla bla bla bla bla

Merona
2 years ago


0

Holy.. rengan!! That's some crapload of narutos

Merona
2 years ago


1

This comment has received too many dislikes. Click to show...

A word of advice, DON'T click to show...yeah ,It's a spoiler :/

TheronXHunter
2 years ago


0

@12:45 Awesooome!!
Nice HeadButt ,lol

TheronXHunter
2 years ago


0

I don't think the choice of soundtracks during the 5 Kage vs Madara was quite right. It didn't feel as intense as it should've been. The soundtrack felt like they're in an overwhelming desperation of losing against Madara.

Kyla8132
2 years ago


0

the tension for next ep is high. but i cant watch it today.Damn

razerxneo
2 years ago


0

When there was no volume and they were still speaking (near the end of the episode) I was like "What's wrong???" and started turning the volume up ;)

Christinamay149
2 years ago


0

so is sasuke gonna fight along side the kage... that would make sense of the "sasuke with the kage in the opening" thing

villia
2 years ago


0

Now then, the start of the real war... :D
Great ep. :D

Rygen
2 years ago


1

Tsunade - Support Healer
Tsuchikage - Support Buffs
Raikage - Melee ADC
Gaara - AP Mage? Veigar??? Lolol
Mizukage = ???

MystaCris
2 years ago


1

I love laughing at the comments after reading the manga.

LynnTheKiid
2 years ago


1

*it's non sense to compare anime since every anime is uniquely beautiful on their on way, it's just that naruto has a lot of fillers but isn't worth the wait?, i must say it's really worth the wait, i'm very pleased.

LoveEnPeace
2 years ago


0

it's non sense two compare anime since every anime is uniquely beautiful on their on way, it's just that naruto has a lot of fillers but isn't worth the wait?, i must say it's really worth the wait, i'm very pleased.

LoveEnPeace
2 years ago


1

Great Episode!

Cartoonfreak234
2 years ago


7

Read the manga, it has better animation than this pile of shit, even though manga aren't animated so that tells you just how bad this is.

Refdow
2 years ago


0

... I know he's just gonna become intangible and make naruto phase through his body like a little wimp. But @Otaku_Greg you should, it got really good

KidSprite
2 years ago


0

I'm really tired of seeing the spoilers -__- can everyone just keep it to themselves and not tell everyone ? Not everyone reads the manga..

Otaku_Greg
2 years ago


0

oooo can not wait for next episode! but, i have to lol

Tripen
2 years ago


0

tic tac tic tac,next one next one...

silja83
2 years ago


0

Is it just me or the animation go back the way it was before the previous episode ?

ohmanightea
2 years ago


0

My tits tinggle when Tsuchikage gave his speech

x3Rein
2 years ago


1

good ep

ImmovableAnubis
2 years ago


1

Why does Naruto look like a faggy girl in the ending song. lmao

Trafalgar_Law
2 years ago


0

I saw Madara smile, that cannot ever be a good thing.

BI4CKSH33P
2 years ago


0

yeah...my head is stronger than yours

Anime_Banzai
2 years ago


1

@bleach_lover so basically u are saying an anime that keeps solving the problem of stronger villains, by constantly changing the form of a ball of energy reigns supreme above all lol?

shadowheroz
2 years ago


0

Dammit, now i have to wait another week for the next episode :'(

xXxAnimexXx
2 years ago


0

So many scumbag spoiler in here.....

Jinouga
2 years ago


0

next episode gonna be epic guys just watch

lordsam
2 years ago


3

@Shidou_Itsuka Fuck off you Date Alive fanboy! Naruto is way better than FT! People actually DIE on this anime and you'll see what I mean on the upcoming eps. Probably around 25+ eps.

m3warna1
2 years ago


0

Not just the great episode, this arc is definitely the best arc on Naruto history!!
Madara is the most badass and strongest ninja on the battlefield at the moment. Not even those kage can withstand his power. Yeah he's the strongest ninja for now.

m3warna1
2 years ago


1

LIKE FOR MADARA :P

Magebane
2 years ago


1

awesome ep

IHeartAnime
2 years ago


1

Great Episode!!!

AnimeCrazy101
2 years ago


1

So it was Sasuke all the time?

Lissandra
2 years ago


1

That Mizukage, you can melt my crotch anytime :>

Lissandra
2 years ago


1

Naruto > Fairy Fail no doubt about it, even in OP > Fairy Fail all the way haha

cristsuper
2 years ago


1

fbckj yeah

Lissandra
2 years ago


1

SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!SHIT HITS THE FAN!!!!!!

Voidshadow
2 years ago


5

Naruto won't become hokage. Reason? The series will end and Sasuke hasn't fought him as yet.
Naruto won't love Hinata. Reason? She's too deep into the friendzone.

blue_
2 years ago


0

Eh? The end credits, Naruto looks feminine as hell...

Keeperfilmz
2 years ago


0

We Will Win

UzumakiMadara
2 years ago


0

and i think hinata and naruto would make a good love

naruto_uzamaki_
2 years ago


0

to tetrismaster: i think naruto and hinata going to be married after this and than naruto might be the 6th hokage

naruto_uzamaki_
2 years ago


0

what 'll happen after this war?

TetrisMaster
2 years ago


3

Why do they talk so much? I don't watch Naruto to gain an insight into life and philosophy and why people go to war. I want action and a close following to the damn story line. Stfu and fight.

Jinn
2 years ago


3

The defeat of obito drives him to become the 10 tails jinjuriki thus making him the sage of six paths (because he has a sharingan and a rinnegan as well as the sages cloak and staff). This new found power allows obito to thoroughly show it of whilst he is up againts minato,tobirama, sasuke and naruto (who has completely controlled the nine tails fox and earned the trust of the rest off the tailed beasts).

spoileralert
2 years ago


6

Later on kakshi beats obito. Sasuke also joins the protagonists in their struggle to fight,which leads to orochimaru to summoning all 4 hokages which fight obito and the real madara who was victories in the fight against the 5 kages.

spoileralert
2 years ago


6

Tobi is not madara but instead he is Obito, Kakashi childhood friend and also the one who gave him is left eye. Naruto tells Obito that he will protect every single one of his friends, thus leading Obito to kill neji.

spoileralert
2 years ago


4

those who disliked the comments who said that obito is the fake madara, go read the freaking manga and look before you do something else.

get_me_a_cookie
2 years ago


0

cant. handle. too. much. epicness in ONE episode.

bpcastro02
2 years ago


0

@bleach_lover Fairy Tail, and Naruto Shippuden are two of my fav anime's. but overall I like FT better, because of the characters, and story. but Naruto takes the cake in realisim, and action

Kasai_Kokoro
2 years ago


0

to every one who dose n't know we are about to see a new evolution to naruto's strength

Mah
2 years ago


0

madara you fuckin bastard!!!i very love your power., . .>_

cedrix
2 years ago


1

madara battling the 5 kages is nothing compare battling hashirama

gogovino
2 years ago


1

ONLY THING THAT SUCKS SO FAR; The best part will be when school is in session

Mraz
2 years ago


0

Madara is so great

DeusExPersona
2 years ago


0

oh yeah made my day!! ^_^

Jastib29
2 years ago


0

Next Week Gonna Be EPIC Episode!!!

Haha

ReigeinHolmes
2 years ago


0

@bleach_lover I agree with you, Fairy Tail is my favorite Anime since 2010, but I agree that Naruto is better than Fairy Tail, if we're just gonna talk about the "spoilers", then, every true fan can wait for the fillers to end.

zero0004
2 years ago


0

THE ANIMATION IS IMPROVING ,YEY!!.....

ardydurize
2 years ago


1


YO all those who are spoiling naruto for the viewers I just want to say this before you spoil it for someone else put yourself in the eyes of those who have not yet read the manga
thank you

stormhunter
2 years ago


0

next episode would be a legend!

Sozal
2 years ago


1

awesome episode let me thinks of combos as in games :P
Raikage : Sword ( strong attack power )
Tushikage : Wings ( can fly)
Kazekage : Armour ( provides defense )
Muchikage : Mage intellect ( can use lava like spells though they r the rel deal not spells )
Hokage : Healer ( ability to heal )

ExcaliburXray
2 years ago


1

@wermer12 well Naruto isnt exactly a smart fighter so yeah, headbutt the guy who has dangerous eye powers.
but hey back on topic ! finally the fillers are over and this is getting epic !!

Natsuki05
2 years ago


1

nice build up episode*

illuss
2 years ago


5

Lol sorry but this ending of this ep is so stupid, why would you headbutt someone with a Rinnegan and Sharringan?

wermer12
2 years ago


0

@Mistthebuster.... lol relax... Hashirama Senju is on the way!!!

lordelrond
2 years ago


0

I wonder what will they make of the rokubi's jinchuuriki.. since they made a whole filler arc about him.

mbaruh
2 years ago


0

WTF DID THEY JUST HEADBUTT?

Dahaka0174
2 years ago


0

that shidou guy is a FAGGG

ThyKings
2 years ago


1

Last episode we saw madara's epic entry
This episode wasnt really epic but was a prologue to the epicness
Madara vs 5 kages & naruto and killer bee vs obito and 7 jinchuriki

Urumizawa
2 years ago


0

Now that I caught up with the anime and manga, I dont have anything else to watch :\. I missed watching like 20 episodes in 1 day :(

frostknight1608
2 years ago


0

Has anyone noticed that the puppet master has gone o.O didn't showed up at all

DarkIce
2 years ago


0

@Bisuke A natural thickening of semen occurs, especially when you have not ejaculated for sometime, which may also cause semen to turn yellow. Semen takes on a light yellowish tone as we age. Do you even science brah?

ZAZYAX
2 years ago


1

Zazyax if your cum is yellow your sick
2nd those retards who like that comment need to check in next to you
So you can talk about that yellow cum and how CHUCK NORRIS leaves footprints with his hands......
Why do you ppl comment just to leave a comment.
..... im out

Bisuke
2 years ago


0

i remember this episode and the next one in the manga and naruto shippuden ultimate ninja storm 3

XxJeanxX
2 years ago


1

Use Videonest for HD video

Marksman
2 years ago


0

where did itachi disappear to? did he go looking for kabuto?

SamaSama
2 years ago


0

reed the manga, you will like it guys

Yuii
2 years ago


0

Waaaaait, including the last episode, if Madara tried to summon the Kyuubi, then wouldn't the real Naruto, as well as all of his clones have been effected? I wouldn't think it would only apply to that one clone.

Kiree14508
2 years ago


0

What Kurama said to Naruto in the beginning was so sweet!

Yinrie
2 years ago


0

@Shidou_Itsuka your becoming the most annoying user. i hope you get a rasengan in the ass

Yuii
2 years ago


2

EPIIIIIC! The five kages unite...naruto...etc.
The real stuff is starting after so many fillers.
LOVE NARUTO SHIPPUDEN XD

tsukihana
2 years ago


2

EPIIIIIC! The five kages unite...naruto...etc.
The real stiff is starting after so many fillers.
LOVE NARUTO SHIPPUDEN XD

tsukihana
2 years ago


0

next episode naruto meets again with Utakata!!
Awesome entrance of each one of the kages!! and naruto's excitement by the message with a headbutt to fake Madara is so Naruto like! LOL!

luzoshi
2 years ago


0

I waited so long for this and now it's finally here YEAH !!!!!

JohnViBritania
2 years ago


0

They could've exaggerated the effects a little more.. The game was more dramatic lol, but good ep overall

01aceofspadez
2 years ago


0

The beginning, with all those rasengans...CRAZY!

thi123
2 years ago


1

At first I thought it was Sasuke

danjuly123
2 years ago


0

I hope it doesnt become a problem for mandkind in the future when they go into space and see that body floating. Madara ignorace is showing again. Hmm that headbutt looks painful (never cruise at 80mph on trees).

Kyte
2 years ago


8

yeah it's Obito obviously

danjuly123
2 years ago


12

This comment has received too many dislikes. Click to show...

MJbady
2 years ago


1

yea naruto!!!

kabuto1000
2 years ago


4

jerry1024_sasuke as he lighten his mind about what itachi's purpose on annihilating the uchiha clan he decided to join the war on the side of the allied shinobi forces,as of now sasuke,naruto and the 4 edo tensei hokage are fighting against obito the ten tails jinjuriki and madara..................

NatsuNaruto
2 years ago


1

U know were is sasuke........

jerryv1024
2 years ago


0

wew cant get enough more epic more epic fights please kyaahh

nemocx
2 years ago


15

This comment has received too many dislikes. Click to show...

NatsuNaruto
2 years ago


7

unfortunately they do not win lol

themikk
2 years ago


0

@deozt < ---- Is shit piece of MotherFucker spoiling in this Episode ruining my Excitement, Fucking shit piece of faggot .. Why the fuck would you fucking spoil here piece of shit, Now that everyone read your Retarded comment, fuck you just FUCK YOU!

LonelyGamer
2 years ago


2

IMO the new madara is probably sasuke in disguise...

sephyr
2 years ago


0

OMG......that was awesome the only one i m missing on this battlefield is 4th Hokage if just Naruro's dad was alive i wonder how would be the tide of wars here !!!!! and really epic episode 5 Kage vs Madara and Naruto vs fake Madara FTW this is too awesome :D ^_^

Most_Want3D
2 years ago


20

This comment has received too many dislikes. Click to show...

deozt
2 years ago


4

lol, when you know , this 2 episode same as 1 comic

deozt
2 years ago


12

This comment has received too many dislikes. Click to show...

deozt
2 years ago


0

Susano who's crushed like a tomato now it's naruto turn

DarkIce
2 years ago


0

boom! headbutt, break that stupid mask!

apercarlo
2 years ago


0

I love how the ending doesn't really kill the mood of the episode anymore.

anbushinobi
2 years ago


0

Let's watch if Naruto became OP

DarkIce
2 years ago


0

Next episode Naruto headbutt New Madara's head~! Don't miss it! XD

lian017
2 years ago


0

Another Epic Battle Will Commence

AnonymousDJ
2 years ago


1

@bleach_lover
.
.
.
.
.
.
.
I see what you did ther >:D (killer smile)
hahahahaha!!!
Well it is true that they bust out of power
I think almost majority of characters in FT has D or C cup Oppai

kuroko_blue11
2 years ago


1

AWEsOME!

HokaKing
2 years ago


2

Straw hat of course he can.

Killuaz
2 years ago


0

Haha, the Mizukage's spitting cum.

ZAZYAX
2 years ago


0

fk yeah get tired for those shit fillers NARUTO is On fired again when madara Shows up AMAZING!!!

tohka11
2 years ago


3

hey ppls u know that they still cant be as good as one piece not naruto or fairy tail. i love them allso dont be mad for me saying :D

sazar
2 years ago


0

Love the headbutt.. lol!

Wynter
2 years ago


0

Fk where did my pie go!!? ~_~ zz This episode fking awesome ...

deathmusic91
2 years ago


1

wow, a headbutt... seriously?

antagonist
2 years ago


0

When i read the manga..i read the chapter five kage assemble....i said....WOW>>SO COOL...But..when i watch the anime Five Kage Assemble..i said...FUCKING COOOOLL...

LOL_ONE_PIECE
2 years ago


0

Can Naruto deal with the fake Madara and his 7 demon hosts shinobi?

StrawHatJosh
2 years ago


0

next week is gonna be the best week I cant wait another second because of the preview

stormhunter
2 years ago


0

omg the end of this ep made me go crazy irl. can't wait for next eps!

blackopsplay
2 years ago


0

how big is that forest to last through this many episodes

xzvelocityzx
2 years ago


0

@bleach_lover's right. In fairy tail it's not like realistic, ( I don't hate fairy tail. THEY'RE awesome. ) There is no blood . In naruto there is blood blood. realistic.

ginogabriel07
2 years ago


1

NARUTO is the best anime that i know..
MADARA why you so strong? u give life to this anime!! \m/
I'm really waiting for the 9-tailed fox to CRY!

Artunlimited
2 years ago


0

17SECOND AND ITS HERE HAHA :D

amine168
2 years ago


0

hate ppl who likes to post shit up so early..If i was u ppl don't ready any of there comments there just going to spoil it for u so read it after u watch the anime so u wont get spoiled buy these Dumas ppl

jerryv1024
2 years ago


3

@ bleach lover, yes that might be right but that's also the reason some people like Fairy tail more.Plus the manga is drawn better ,for my view only though.

AmiHisui
2 years ago


1

I'm just missing Narutos: Listen pal xD

DaNaruto
2 years ago


0

So did all those people that bitched about fillers ever come back to watch? Go GO MADARA!!!

Geegen
2 years ago


0

Holy crap;Madara is even Stronger than me,in my prime!

Izanami
2 years ago


14

This comment has received too many dislikes. Click to show...

age_of_wanders
2 years ago


3


....o.............___.........__............/\........................./\...._...../\...._..../\......................../\
|./.|.|.......|.......|....|__|.|__.|\../|.../_\..|.....|.......|\../|./_\..|..\.../_\..|_|../_\....|\../|\/..|\../|./_\..|\.|
|.\.|.|__..|__...|.. .|....|.|__.|.\/.|../.....\.|__|__,,|.\/.|/.....\ |_/./.....\.|..\./.....\..|.\/.|.|..|.\/.|/.....\.|.\|

NovelReader
2 years ago


0

MADARA like a boss

shan-san
2 years ago


0

this is not even fair. u cannot have 2 madaras on ONE team.

misthebuster
2 years ago


1

burst*

bleach_lover
2 years ago


7

@shidou_itsuka

What are you saying? Naruto is way better than fairy tail. dont get me wrong, i love fairy tail but every arc is the same for example, they face them with a strong villain, lose and when they fight them again they get this bust of power out of nowhere like seriously. Naruto is more realistic and people actually die in naruto and keep the anime unpredictable most of the time.

bleach_lover
2 years ago


30

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Shidou_Itsuka
2 years ago


3

All the Spoilers is reading manga...

UzumakiMadara
2 years ago


1

@neutral_justice
What the fuck are you saying? that's way far into the manga, like 7-10 episodes to go before sakura's true strength is revealed.

bleach_lover
2 years ago


1

SuckMyKintama you motherfucker .....

Sisqo
2 years ago


6

@RobZomie21
Just STFU! anyway DO NOT READ this... Spoiler.
Tobi is Obito.

SuckMyKintama
2 years ago


1

heh I just noticed this is for episode 323 not 322 epic fail I feel like a complete idiot now

RobZombie21
2 years ago


4

ha found todays episode on gogoanime

RobZombie21
2 years ago


3

todays Thursday normally there would be a new episode what gives says its going to air on the 1st only 1 problem with that im going camping on the 1st and I don't think they have internet there our episode provider is evil buuuut I should be back on the next weeks episode so i'll have 2 episodes to look forward to

RobZombie21
2 years ago


2

we have a hater there turpuss unless that was you then I forgive you :-)

RobZombie21
2 years ago


2

someone is on a dislike spree lol

turpuss
2 years ago


4

I'm caught up on both the anime and the manga for shippuden in my opinion the anime gives you a better perspective of whats happening then what the manga does or just being lazy instead of using one's imagination

RobZombie21
2 years ago


4

shows 350 episodes there should be more then that if they end this like they did bleach and many more animes that weren't finished I can guaranty that there is going to be a lot of naruto fans that are not gonna be happy myself included all those who agree say eye

RobZombie21
2 years ago


6

Cant wait till we see sakura-chan...your in for a big surprise..:3

Neutral_Justice
2 years ago


3

@theronXhunter this is not a filler ! XD

Narutopon16
2 years ago


3

Those who are manga readers pls don't tell what will happen here in this episode :D

Narutopon16
2 years ago


5

@Theron, Yeah the manga is better than anime in fact there have even been extreme ploy twists.

AmiHisui
2 years ago


11

This comment has received too many dislikes. Click to show...

johnjc71
2 years ago


7

Come on People,If this isn't the last filler episode,I want U to Dislike me to your heart's content,I want to feel your anger and want this post to exceed 100 Dislikes...that's only if this isn't the last filler episode xD

TheronXHunter
2 years ago


4

@EJXoxoxx Yes!It's true. all the fillers up till now was 19~21 episodes. So if it's more than that,then the manga is better,I heard that naruto's manga is kickin' A$$.Unlike the anime which is...*sigh*

TheronXHunter
2 years ago


4

I think this episode is not a filler. Because most fillers are about 20 episodes... Well, that's what I think.

EJXoxoxx
2 years ago


5

YOHOHOHOHO!~

kuroko_blue11
2 years ago


8

If filler episodes didn't end,then I suggest that you stop watching for a while ^^ cuz filler episodes are supposed to end in 322 :D

TheronXHunter
2 years ago


7

good episode!

Pwnzor30
2 years ago

On-Going Anime

  1. Ai Mai Mi: Mousou Catastrophe Special Subbed
  2. Aikatsu! Subbed
  3. Aki no Kanade Subbed
  4. Amagi Brilliant Park Specials Subbed
  5. Ame-iro Cocoa Subbed
  6. Anime de Wakaru Shinryounaika Subbed
  7. Anime Mirai 2014 Subbed
  8. Ansatsu Kyoushitsu (TV) Subbed
  9. Arslan Senki (TV) Subbed
  10. Baby Steps 2nd Season Subbed
  11. BAR Kiraware Yasai Subbed
  12. Battle Spirits: Burning Soul Subbed
  13. Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu Love! Subbed
  14. Bokura wa Minna Kawaisou: Hajimete no Subbed
  15. Cardfight!! Vanguard G Subbed
  16. Cello Hiki no Gauche Subbed
  17. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  18. Danna ga Nani wo Itteiru ka Wakaranai Ken 2 Sure-me Subbed
  19. Denpa Kyoushi (TV) Subbed
  20. Detective Conan Subbed
  21. Diamond no Ace Subbed
  22. Diamond no Ace OVA Subbed
  23. Diamond no Ace: Second Season Subbed
  24. Dog Days Season 3 Subbed
  25. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  26. Dragon Collection Subbed
  27. Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka Subbed
  28. Durarara!!x2 Shou Subbed
  29. Etotama Subbed
  30. Fairy Tail Dubbed
  31. Fairy Tail (2014) Subbed
  32. Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works (TV) 2nd Season Subbed
  33. Folktales from Japan Subbed
  34. Free!: Eternal Summer Special Subbed
  35. Future Card Buddyfight 100 Subbed
  36. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Specials Subbed
  37. Ghost in the Shell: Arise - Alternative Architecture Subbed
  38. Gintama OVA Subbed
  39. Gintama' (2015) Subbed
  40. Go! Princess Precure Subbed
  41. Grisaia no Kajitsu Specials Subbed
  42. Grisaia no Meikyuu Subbed
  43. Grisaia no Rakuen Subbed
  44. Gundam Build Fighters Try Subbed
  45. Gundam: G no Reconguista Subbed
  46. Gunslinger Stratos: The Animation Subbed
  47. Haikyuu!! OVA Subbed
  48. Hakuouki Movie 1: Kyoto Ranbu Subbed
  49. Hakuouki Movie 2: Shikon Soukyuu Subbed
  50. Happiness Charge Precure Subbed
  51. Happiness Charge PreCure! Movie: Ningyou no Kuni no Ballerina Subbed
  52. Hello!! Kiniro Mosaic Subbed
  53. Hero Bank Subbed
  54. Hi☆sCoool! SeHa Girls Subbed
  55. Hibike! Euphonium Subbed
  56. High School DxD New OVA Subbed
  57. Highschool DxD BorN Subbed
  58. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  59. Hitsugi no Chaika OVA Subbed
  60. Houkago no Pleiades (TV) Subbed
  61. Hyakka Ryouran: Samurai After Subbed
  62. Hyakka Ryouran: Samurai After Specials Subbed
  63. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  64. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  65. Isuca Subbed
  66. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders 2nd Season Subbed
  67. Junketsu no Maria Subbed
  68. Juuou Mujin no Fafnir Subbed
  69. K: Missing Kings Subbed
  70. Kaitou Joker Subbed
  71. Kaitou Joker 2nd Season Subbed
  72. Kamisama Hajimemashita 2 Subbed
  73. Kekkai Sensen Subbed
  74. Kenzen Robo Daimidaler Specials Subbed
  75. Kiseijuu: Sei no Kakuritsu Subbed
  76. Koufuku Graffiti Subbed
  77. Kuroko no Basket 3 Subbed
  78. Kuroshitsuji: Book of Murder Subbed
  79. Kyoukai no Kanata: Mini Theater Subbed
  80. Kyoukai no Rinne (TV) Subbed
  81. Kyousougiga Subbed
  82. Log Horizon 2nd Season Subbed
  83. Magi: Sinbad no Bouken Subbed
  84. Magic Kaito 1412 Subbed
  85. Mahou Shoujo Lyrical Nanoha ViVid Subbed
  86. Marvel Disk Wars: The Avengers Subbed
  87. Mikagura Gakuen Kumikyoku Subbed
  88. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  89. Mouretsu Pirates: Abyss of Hyperspace Subbed
  90. Mujaki no Rakuen Subbed
  91. Nagato Yuki-chan no Shoushitsu Subbed
  92. Nanatsu no Taizai Subbed
  93. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  94. Naruto Shippuuden Movie 7: The Last Subbed
  95. Negima! Subbed
  96. New Initial D Movie: Legend 1 - Kakusei Subbed
  97. Ninja Slayer From Animation Subbed
  98. Nisekoi 2nd Season Subbed
  99. Nisekoi OVA Subbed
  100. Nozo x Kimi Subbed
  101. Omoide no Marnie Subbed
  102. One Piece Subbed Dubbed
  103. Ongaku Shoujo Subbed
  104. Ore Monogatari!! Subbed
  105. Oreca Battle Subbed
  106. Owari no Seraph Subbed
  107. Persona 3 the Movie 2: Midsummer Knight's Dream Subbed
  108. Plastic Memories Subbed
  109. Pokemon Movie 17 Special: Pikachu, What Kind of Keys are These? Subbed
  110. Pokemon Movie 17: Hakai no Mayu to Diancie Subbed
  111. Pokemon XY Subbed
  112. Pokemon XY Special: The Strongest Mega Evolution ~Act I~ Subbed
  113. Pokemon XY: New Year's Eve 2014 Super Mega Special Subbed
  114. Pri Para Subbed
  115. Punchline Subbed
  116. Re-Kan! Subbed
  117. Re:␣Hamatora Subbed
  118. Rolling☆Girls Subbed
  119. Sailor Moon Crystal Subbed
  120. Saint Seiya: Soul of Gold Subbed
  121. Santa Company Subbed
  122. Sanzoku no Musume Ronja Subbed
  123. Seirei Tsukai no Blade Dance Specials Subbed
  124. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  125. Sengoku Musou Subbed
  126. Sengoku Musou SP: Sanada no Shou Subbed
  127. Senran Kagura: Estival Versus - Shoujo-tachi no Sentaku Subbed
  128. Shigatsu wa Kimi no Uso Subbed
  129. Shingeki no Kyojin Movie 1: Guren no Yumiya Subbed
  130. Shingeki no Kyojin Specials Subbed
  131. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  132. Shinmai Maou no Testament Subbed
  133. Shirobako Subbed
  134. Shirobako Specials Subbed
  135. Shokugeki no Soma Subbed
  136. Shounen Hollywood: Holly Stage for 50 Subbed
  137. Show By Rock!! Subbed
  138. Sidonia no Kishi: Daikyuu Wakusei Seneki Subbed
  139. Soukyuu no Fafner: Dead Aggressor - Exodus Subbed
  140. Strike Witches: Operation Victory Arrow Subbed
  141. Suisei no Gargantia: Meguru Kouro, Haruka Subbed
  142. Sword Art Online II: Sword Art Offline II Subbed
  143. Takamiya Nasuno Desu!: Teekyuu Spin-off Subbed
  144. Tantei Kageki Milky Holmes TD Subbed
  145. Teekyuu 4 Subbed
  146. Terra Formars (uncensored) Subbed
  147. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  148. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  149. test Subbed
  150. The iDOLM@STER Cinderella Girls Subbed
  151. To LOVE-Ru Darkness OVA Subbed
  152. Tokyo Ghoul √A Subbed
  153. Triage X Subbed
  154. Tribe Cool Crew Subbed
  155. Trinity Seven OVA Subbed
  156. Tsukimonogatari Subbed
  157. Urawa no Usagi-chan Subbed
  158. Uta No Prince-Sama Maji Love Revolutions Subbed
  159. Vampire Holmes Subbed
  160. Wake Up, Girl Zoo! Subbed
  161. Witch Craft Works OVA Subbed
  162. World Trigger Subbed
  163. Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku Subbed
  164. Yama no Susume 2nd Season Special Subbed
  165. Yamada-kun to 7-nin no Majo (OVA) Subbed
  166. Yamada-kun to 7-nin no Majo (TV) Subbed
  167. Yoru no Yatterman Subbed
  168. Youkai Watch Subbed
  169. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  170. Yuri Kuma Arashi Subbed
  171. Yuru Yuri Nachuyachumi! Subbed