Watch Anime Online

Watch Naruto Shippuuden Episode 248 Online

Click here for mirrors status list | Spring Anime Lineup!! Vote Now!! | Join our forum today!
| Requested name change but can't log-in, click here | Spring 2015 anime chart | Malware message

Naruto Shippuuden Episode 248

"The Fourth Hokage's Death Match!"

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: CodeDonut 2 years ago
Video Site: MP4Upload
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Naruto Shippuuden episode 248. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


I HATE FAKE MADARA!! HE SHOULD DIE!! Man, this episode made me cry! I really wish Pain can come back and revive Minato and Kushina.. Man, Namikaze Minato was epic in this episode! NARUTO KICK FAKE MADARA ASS SO HARD THAT HE'S GOING TO FEEL 100 TIMES WORSE THAN MINATO, KUSHINA, AND YOU FACED!I bet Minato and Kushina would be happy for you :D You grown as a postive yet friendly person even though you had the Kyuubi in you! I hope you and Kyuubi become friends and KICK YOU-KNOW-WHO'S BUTT HARD!

Taichi
3 years ago



THIS TWO EPISODES WERE TILL NOW THE BEST NARUTO EPISODES I SAW :D

P.S. : some assholes gave many dislikes to all the comments in favor of this episodes....DIE IN HELL FUCKERS !! IF U DONT LIKE NARUTO THEN DONT FUCKING WATCH IT !!

devilhartkris
3 years ago

What People Are Saying


0

WHY IS ITACHI'S VOICE SO DEEP AND HE'S LIKE 5?!?!?!? WHAT

jikorox
10 months ago


0

Minato spells awesome! I wish they would make a filler or something of him during the Third Ninja World War. When he fought an army of Iwagakure Shinobi

Hanare
1 year ago


0

god damn it itachi is damn cute, as compared to that loser sasuke D:

MiDNiGhT2903
1 year ago


0

Minato... you're so amazing I adore you so much

cherry_lyn
2 years ago


0

Oh Yondaime-sama, how more amazing and awesome can you get?? You're making fangirls swooning all over you lol

misc
2 years ago


0

how bad azzz u must be to pull off thing like that in a second

smothy
2 years ago


2

lol very-young Itachi x3

wa3oode
2 years ago


2

OMFFFFFFF MINATO!!! HE KICKS ASS, HE KICKED MADARA'S ASS!

wa3oode
2 years ago


0

OMG MINATO IS SO COOL.

Tokibolt
2 years ago


0

tobi: oh you're realy fast, i wont let my guard d..hhhhh
minato: shut the hell up and eat this kunai

piratevsninja
2 years ago


0

Itachi's still favourite char... XD

Itachi4Ever
2 years ago


0

EAT THAT RASENGAN OBITO!

strider77
2 years ago


0

Wlkdnawhef vcq3 yi8c3g rw8sd75get617ecyhxtdsdadihaw7nyqcuvgeqh973yrnaw89hec873hjrcdqwdqwe32ecdq2asdawdaw lol

Lakthor
2 years ago


0

Lol, this reminds me of Attack on Titan episode 1.. big red giant summoned outa nowhere!

Merona
2 years ago


0

Best episodes? AND NO AU ENGINE?!?!?

Merona
2 years ago


1

how come a newborn baby had that much hair?

Kilnorton
2 years ago


0

no AUEngine -__-

Kilnorton
2 years ago


0

wait... i thought kakashi was 27 in part one of naruto, but that would mean hes 11 here... but he looks older than that

zabuza_momochi
2 years ago


0

this episode really makes me feel sad that minato and kushina had to die... they were awesome...

zabuza_momochi
2 years ago


0

That's naruto dad for you with speachless fast speed.

Exmortis
2 years ago


0

i was trying my best not to cry

animemaster1131
2 years ago


0

what no au engine?

bman3396
2 years ago


0

The art got worse around 12:00
His mom told him to find a girl just like her, and Sakura is pretty similar tbh. He followed his mom's advice.

LotDragons
2 years ago


0

OMFG I don't know about you guys but this video took 2 hours to watch cause of these fucking video errors GRRRRRRRRRRRRR great episode anyways

Jeffrey
2 years ago


1

Kushina is like Sakura in fact Kushina and Sakura are both my favorite

sakura_naruto
2 years ago


0

Itachi.. ;_;

mathung
2 years ago


0

Fuck this videos its fucking pissed me off broken or something AUengine please grrrr!@$@P

CetzunaOraku
2 years ago


0

Kakashi and Guy look so old back then,it doesn't make sense

ShadowMoses
2 years ago


0

=_= Clicked Post Comment by accident =_=


Yondaime is freaking awesome!!

Kazumi
2 years ago


0

They need their costumes before going to an emergency battle xD

Kazumi
2 years ago


0

They need their costumes before going to an emergency battle xD

Kazumi
2 years ago


0

Minato is so DAMN AWESOME!!!!!

Ai_Vermouth18
2 years ago


0

One does not simply watch this episode and NOT hug their parents afterward

xShinigamiEyes
2 years ago


0

love the art style when the kyuubi attacked

Spartastic4
2 years ago


0

@junny1 "madara" is obito cuz remember that coffin kabuto pulled up and "madara" got all freaked out....well that was ****** ******

Spartastic4
2 years ago


0

@SHADOWSKY madara had 2 eyes taken from him as he transplant his rinengan to nagato,and used a spare sharingan=.=

junny1
2 years ago


0

...............Damn Naruto had a big ass head

SkeetSkeetSkeet
2 years ago


0

the opening for tis episode is fo funny

JTkcaj
2 years ago


1

Okay for anyone reading this, this is my own opinion on what is to come later in the series. I think "Madara" is actually Obito Uchiha. I think he is just using Madara's name as a cover up. I mean, through his mask you can only one of his sharigan. Why? He only has 1! It's gotta be Obito because Madara never had his eye taken from him.

ShadowSky221
3 years ago


0

These Episodes are the best
Itachi was so cute when he was young

Always wondered wich Sensei Gai had O:

KimChan
3 years ago


0

That my fellow Fourth Hokage admirers call AWESOME!!! He is really awesome though he thought all that through in a small amount of time and did soo much to that piece of shit. No-one could ever match him :)

Cooldox
3 years ago


0

first flashback i have fallen in love with wow this episode this fight it was simply amazing Minato vs Tobi/Madara/Obito was awesome is all i can say

moe88
3 years ago


0

Minato is so awesome!!!!! He' not only a good husband but also a good shinobi, father and hokage!
He's such an amzing person :)

DevilishJ
3 years ago


0

man Minato was such a badass! xD

duchessliz
3 years ago


0

Don't worry Sasuke, no matter what, your big brother will always be here for you.

*murders entire family*

I lied :D

*Itachi dying*

Take a sword I killed your entire family with :D

AJ7188
3 years ago


0

i hope all the episodes have auengine mirror.

yamcee
3 years ago


0

Badass Minato.

Bato_Kusanagi
3 years ago


0

Minato is a complete badass and it's nice to see Madara updates his masks every decade or so.

SpooniestBard
3 years ago


0

i was like holy shiz :O! at the fourth hokage!

iMaxP9
3 years ago


0

100% Awesome!!!!!!!!!!!! < 3 Uzumaki Family The Best! , < 3 . Minato is super cool!!!!!

daryl_kun
3 years ago


0

Even Madara loses count sometimes , well i dont blame him , we are talking about Konoha`s Lighting Flash and Red-Hot Habanero :)

abood102
3 years ago


0

Sour:
your so deadly wrong he was cute when he was a baby

meowgirl
3 years ago


2

naruto i meant :/

Sour
3 years ago


7

narutpo was so ugly when he was a baby lol

Sour
3 years ago


0

2:10-2:17+Minato's face=Priceless

Gyuki_fan_4ever
3 years ago


0

only people who wear cloaks like that can be so awesome! i mean Minato is Pro and also Kamina from Gurren Lagann had a similar cape >;D

BudweiserBear
3 years ago


0

Best Naruto Flashbacks EVER!!!,But Next Episode Will Be A Sad One.

animejunkie0723
3 years ago


0

Wew! That was intense!

c_athorstin
3 years ago


0

it's true that minato and naruto are both strong but in different ways.Naruto is strong for his monstrous stamina(add the kyuubi) and killer jutsu. While minato is strong for his immeasurable speed and intelligence.Both of them are very strong and that's also the reason why they're considered as heroes and legend minato as past and naruto as his future...

haru_maru_rocks
3 years ago


1

Minato = the Ultimate shinobi! He is indeed Konoha's Yellow Flash!

GodsKidBeth
3 years ago


0

I knew what epic means but for this episode? Bring me the 1000000000 Paged Dictionary please... Google can't find the right word i'm looking for.

mikz1118
3 years ago


0

Minato is Crazy wtf..... I swear Naruto better surpass his father omg. That was crazy

DarknovaTH
3 years ago


0

I am in a state of shock that I do not know what to say!!! This awesomeness is highly hazardous!!!

riyo_kei
3 years ago


0

My word, Minato's the baws! @@

01aceofspadez
3 years ago


0

awesome moment

talisay999
3 years ago


1

I HATE FAKE MADARA!! HE SHOULD DIE!! Man, this episode made me cry! I really wish Pain can come back and revive Minato and Kushina.. Man, Namikaze Minato was epic in this episode! NARUTO KICK FAKE MADARA ASS SO HARD THAT HE'S GOING TO FEEL 100 TIMES WORSE THAN MINATO, KUSHINA, AND YOU FACED!I bet Minato and Kushina would be happy for you :D You grown as a postive yet friendly person even though you had the Kyuubi in you! I hope you and Kyuubi become friends and KICK YOU-KNOW-WHO'S BUTT HARD!

Taichi
3 years ago


0

@devilhartkris Nah... These dislikes are amusing me. Just comes to show have many people waste their time clicking a dislike button in actual hope that it'll change something.

killerlepord
3 years ago


0

Holy crap... Minato is badass. :O

zyphr4
3 years ago


0


THIS TWO EPISODES WERE TILL NOW THE BEST NARUTO EPISODES I SAW :D

P.S. : some assholes gave many dislikes to all the comments in favor of this episodes....DIE IN HELL FUCKERS !! IF U DONT LIKE NARUTO THEN DONT FUCKING WATCH IT !!

devilhartkris
3 years ago


1

i hate madara

meowgirl
3 years ago


1

minatos reaction in 01:47

meowgirl
3 years ago


1

yay its here

meowgirl
3 years ago


1

minoto us bad ass just sayin

thanatos2506
3 years ago


1

Guess i'd better prepare for the tears for next week T~T

sakurahime
3 years ago


1

LoL when kyubi was attackcomicsing Leaf it was drawn like

bilguundemon
3 years ago


2

Why are there so many random dislikes on these comments? Tell meh.

Amazing episode, btw. Just wish I could have watched the two in the correct order. LOL... I didn't know there were two episodes until I finished watching 294 and read the comments. FAIL.

killerlepord
3 years ago


1

This is really a superb episode, wish we could see more of the 4TH HOKAGE fighting skills :D

YakushiKabuto
3 years ago


1

LOL wtf the animation got really sucky when the Kyuubi was raging. And wtf happened to Madara's arm? It was all gross and like melted wax. Ewh.

ryan11554
3 years ago


1

that was an awesomely great episode >.<

bleuey
3 years ago


1

God, Minato is too bad ass; hope Naruto becomes like him or even better!!!

theDeanxD
3 years ago


1

The difference between Minato and Naruto is too much - C'mon Naruto, get your act together now! Surpass Tobi

drknessangel
3 years ago


1

Minato!!!!!!!!

lokiloki
3 years ago


5

This is definitely the best episode which tells the story of Naruto!

Just like what justinjhero said, I too wept while watching it.

Well done, Kishimoto, Masashi-sama!

EiichiroOda
3 years ago


2

Guys the episode is three minutes shorter because there are two episodes released at once. Get over it.

EternalMadara1
3 years ago


3

PLEASE SOMEONE UPLOAD A AUGENGINE VIDEO! I CAN'T EATCHNARUTI WITHOUT AUGENGINE! PLEASE PLEASE PLEASE!

EternalMadara1
3 years ago


1

@hold_me_down
I believe the ePisode your looking for is in the 80s, near the beginning of the first naruto series.

I hope one day you see this comment after having caught up with us, and remember... Have faith in Naruto! More great arcs and episodes and characters are yet to come!

EternalMadara1
3 years ago


1

Too Awesome:)

H_Boy
3 years ago


3

so you guys seem like you know your stuff well I stopped watching Naruto a long time ago not on purpose I lost where I was does anyone know what episode Neji was shot with an arrow in the back ? I know this is random.

hold_me_down
3 years ago


1

Holy HELL! Minato is FREAKIN AWESOME!

Mysterious_eyez
3 years ago


1

i fucking hate that maked guy i wish i could just torture him to death ughhhhh

yepyourdead
3 years ago


1

Two episode ;)

Dahaka0174
3 years ago


1

Damn!!!!!!!

Shrakna
Staff

3 years ago


1

wow minato.. y u so badass?

raziel
3 years ago


1

O.o! Ok... Minato is so Awesome!

sidorok
3 years ago


1

That was an awesome fight...

SurreaL
3 years ago


1

Finally get to know how it all went down all those many years ago...

GamerWorlock
3 years ago


1

Minato vs Chuck Norris
Winner:Minato

Kamishini
3 years ago


1

woah nice skills Minato has o.o

Craten
3 years ago


2

waoh is it me or did two episode wer just released....

Craten
3 years ago


3

@trufan lol me tooooo

zxsomebodyxz
3 years ago


1

this is so good, i got goosebumps

trufan
3 years ago


1

I haven't seriously watched Naruto since the end of the Pain Arc...a year ago?! *gasp*

I hope these episodes rekindle the love

Funkyhenry
3 years ago


3

Double epic episodes are a start to making up the 7 months of fillers. :D :D :D

xVV
3 years ago


1

Best player as always Veevr fast loading :))

deadlystrike
3 years ago


1

best shippuden episode ever!
The timing was amazing
the thrill was amazing
the animation too.
This is the first episode where you actually felt the fear, tention and pain of them all!
By the way, Minato is most definately the best fighter I've seen so far! He truthly is the best hokage ever!

primapunchy
3 years ago


1

the hell !!! (crying of epicness T_T) Minato just slammed that fuck to the ground ...and the hell is that a normal rasegan ?! it's even bigger then Narutos

aeonmat
3 years ago


2

@Ichika_Orimura exCited?

01aceofspadez
3 years ago


1

two episodes in one day yay!!!!

XxJeanxX
3 years ago


1

The 4th is a BEAST!!!

XxLEGENDxX
3 years ago


2

one word for this...sickkk

conley18
3 years ago


1

One of the best animated Naruto eps ever!!!

jazzistoobad
3 years ago


1

Super fast brain huh, Minato is so cool. XD

AyumiRockX
3 years ago


1

@rashid111 Holy Shit ur right man!!! AGH!!!!

Jewell_Ng
3 years ago


1

minato is the best!!!

sunstar87
3 years ago


1

hell yeah. minato in action!. naruto just keep getting better and better. by the way the ending song is freaking awesome..

jamespogi100
3 years ago


2

Instant Transmission Kahmama ha ha! Even in the Manga I'm confused as to who the heck this masked man is. It's not Madara, I think they figured that out. WHO IS HE? Obito?

sh3ikha
3 years ago


1

Minato ftw

Mashiro123
3 years ago


2

The opening is funny as hell.

Mashiro123
3 years ago


1

great episode...but i can't help feeling sad 'coz the next one will show the deaths of naruto's parents...

psyche101
3 years ago


2

Damn Minato why didnt you just killed the kyuubi and lived on whit youre son your like 2 drops of water (JUST DAMN COOL!!!!!)

Anime_Freakzz
3 years ago


1

u're too COOL!!!!!! Dad

Keito
3 years ago


1

didn't realize it was a dual episode release XDD I watched episode 249 1st ^^

Kyla8132
3 years ago


1

isnt it cool

sameer004
3 years ago


1

lol this time Tobi got owned, Minato is so damn awesome.

sanadborkar
3 years ago


1

Minato rocks and is sooo cool!!!

venchovskii
3 years ago


2

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeees w000000t two frickin episodes in a row

emiletetrt
3 years ago


2

Minato's Fighting music was so cool and the way he fought was even cooler

SamanthaBenny93
3 years ago


2

Minato is so FUKING AWESOME!

bankim00n
3 years ago


1

man , did't you 4get something ....... like you WIFE !!

FeRoOOo
3 years ago


1

PLS........NEXT WEEK DUO EPISODE AGAIN.....!!!!!!

Keito
3 years ago


5

Watta beast Minato is and I don't see how this episode is worthless, this is a pinnacle point ,we finally get to see how this whole series started. Naruto hasn't always been about Saucegay and his stupid vengeance... well of to next episode

ExcaliburArc1
3 years ago


1

4th hokage so fast!

zarif28
3 years ago


20

This comment has received too many dislikes. Click to show...

cojeap
3 years ago


1

:DDD it cool

blackrose10
3 years ago


2

wow fourth hokage is a baddass hes fast really fast .and i love the way he uses his teleportation jutsus and wth was taht rasengan that bag of a rasengan that fast xd gotta love fourth hokage

whateverdude
3 years ago


1

yeash!!! its here!

thekidkun
3 years ago


1

holy shit this is awesome

Yuunyxz
3 years ago


1

aweeessssoommmeee minatoo samaa

Vaztoria
3 years ago


1

Flying raisin Level 2!!

vonge
3 years ago


1

18min episode = =i feel like i just watch 5min and ENDED!!!

UshioYuke
3 years ago


1

Wow did not go long enough!!!! :'(

Mandyf20
3 years ago


2

just awesome

brigandscreed
3 years ago


4

*refresh* LordK 6 minutes ago.

"Me Gusta !"

umcookies
3 years ago


4

finally" i´ve waited all morning(=

Ayla_
3 years ago


4

lol everyone is clogging up up this page... every time I refresh it's like 10 min wait for it to reload. Back off I'm first to watch ep ;)

Mandyf20
3 years ago


2

00:02:09:21 hurry up 00"00"00

Bakuman
3 years ago


2

The Hell its not here

CloudXStrife
3 years ago


2

can't wait for this special episode, it's going to one of the best episode in shippuden.

darkkai
3 years ago


2

Awesome looking forward to it. Got to love the back history some might think it's a filler but it's important to explain how 9 tails got into Naruto in detail.

Geegen
3 years ago


2

@rashid111 I hope ur right my friend... PLEASE BE RIGHT!!!! AGGH!!!

Jewell_Ng
3 years ago


2

i read information in wiki and i find that they may put 2 episode next week (if wiki was right)

rashid111
3 years ago


2

I'm going to ball my eyes out in this episode, I can Tell. Lol getting emotional just thinking about it. Weird how Managa can get to you like that

Mandyf20
3 years ago


4

exited

Ichika_Orimura
3 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Anru on Imouto Elimination Game — 2 minutes ago
  2. False_God on Mayonaka no X Giten — 4 minutes ago
  3. GenesisCore on Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru. — 10 minutes ago
  4. Draigg on Kuroko no Basket 3rd Season — 14 minutes ago
  5. Draigg on Hibike! Euphonium — 57 minutes ago

On-Going Anime

  1. Aikatsu! Subbed
  2. Aikatsu! Movie Subbed
  3. Amagi Brilliant Park OVA Subbed
  4. Ame-iro Cocoa Subbed
  5. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  6. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  7. Anime de Wakaru Shinryounaika Subbed
  8. Anime Mirai 2014 Subbed
  9. Ansatsu Kyoushitsu (TV) Subbed
  10. Aquarion Logos Subbed
  11. Arslan Senki (TV) Subbed
  12. Baby Steps 2nd Season Subbed
  13. BAR Kiraware Yasai Subbed
  14. Battle Spirits: Burning Soul Subbed
  15. Cardfight!! Vanguard G Subbed
  16. Chaos Dragon: Sekiryuu Seneki Subbed
  17. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  18. Danna ga Nani wo Itteiru ka Wakaranai Ken 2 Sure-me Subbed
  19. Denpa Kyoushi (TV) Subbed
  20. Detective Conan Subbed
  21. Detective Conan: The Disappearance of Conan Edogawa, The Worst Two Days in Histo Subbed
  22. Diamond no Ace: Second Season Subbed
  23. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  24. Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka Subbed
  25. Etotama Subbed
  26. Etotama Specials Subbed
  27. Fairy Tail Dubbed
  28. Fairy Tail (2014) Subbed
  29. Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works (TV) 2nd Season Subbed
  30. Folktales from Japan Subbed
  31. Future Card Buddyfight 100 Subbed
  32. Gangsta. Subbed
  33. Gatchaman Crowds Insight Subbed
  34. Ghost in the Shell: Arise - Alternative Architecture Subbed
  35. Gintama' (2015) Subbed
  36. Go! Princess Precure Subbed
  37. Grisaia no Kajitsu Specials Subbed
  38. Grisaia no Rakuen Subbed
  39. Gunslinger Stratos: The Animation Subbed
  40. Haiyore! Nyaruko-san F OVA Subbed
  41. Hello!! Kiniro Mosaic Subbed
  42. Hibike! Euphonium Subbed
  43. Hibike! Euphonium Specials Subbed
  44. Highschool DxD BorN Subbed
  45. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  46. Houkago no Pleiades (TV) Subbed
  47. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  48. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  49. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders 2nd Season Subbed
  50. K: Missing Kings Subbed
  51. Kaitou Joker 2nd Season Subbed
  52. Kekkai Sensen Subbed
  53. Kuroko no Basket 3 Subbed
  54. Kyoukai no Rinne (TV) Subbed
  55. Kyousougiga Subbed
  56. Mahou Shoujo Lyrical Nanoha ViVid Subbed
  57. Mikagura Gakuen Kumikyoku Subbed
  58. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  59. Nagato Yuki-chan no Shoushitsu Subbed
  60. Nanatsu no Taizai OVA Subbed
  61. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  62. Naruto Shippuuden Movie 7: The Last Subbed
  63. Negima! Subbed
  64. Nihon Animator Mihonichi Subbed
  65. Ninja Slayer From Animation Subbed
  66. Nisekoi 2nd Season Subbed
  67. Nozo x Kimi Subbed
  68. Okusama ga Seito Kaichou! Subbed
  69. One Piece Subbed Dubbed
  70. Ore Monogatari!! Subbed
  71. Owari no Seraph Subbed
  72. Plastic Memories Subbed
  73. Pokemon XY Subbed
  74. Pokemon XY Special: The Strongest Mega Evolution ~Act I~ Subbed
  75. Pri Para Subbed
  76. Punchline Subbed
  77. Ranpo Kitan: Game of Laplace Subbed
  78. Re-Kan! Subbed
  79. Re:␣Hamatora Subbed
  80. Robot Girls Z Plus Subbed
  81. Rolling☆Girls: Chibi☆Rolling☆Girls Korokoro Gekijou Subbed
  82. Sailor Moon Crystal Subbed
  83. Saint Seiya: Soul of Gold Subbed
  84. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  85. Senran Kagura: Estival Versus - Shoujo-tachi no Sentaku Subbed
  86. Shigatsu wa Kimi no Uso OVA Subbed
  87. Shingeki no Kyojin Movie 1: Guren no Yumiya Subbed
  88. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  89. Shinmai Maou no Testament Subbed
  90. Shinmai Maou no Testament OVA Subbed
  91. Shirobako Subbed
  92. Shirobako Specials Subbed
  93. Shokugeki no Soma Subbed
  94. Shounen Hollywood: Holly Stage for 50 Subbed
  95. Show By Rock!! Subbed
  96. Sidonia no Kishi: Daikyuu Wakusei Seneki Subbed
  97. Soukyuu no Fafner: Dead Aggressor - Exodus Subbed
  98. Strike Witches: Operation Victory Arrow Subbed
  99. Suisei no Gargantia: Meguru Kouro, Haruka Subbed
  100. Sword Art Online II: Sword Art Offline II Subbed
  101. Takamiya Nasuno Desu!: Teekyuu Spin-off Subbed
  102. Tamayura: Sotsugyou Shashin Part 1 - Kizashi Subbed
  103. Teekyuu 4 Subbed
  104. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  105. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  106. test Subbed
  107. Triage X Subbed
  108. Tribe Cool Crew Subbed
  109. Uchuu Senkan Yamato 2199: Hoshimeguru Hakobune Subbed
  110. Urawa no Usagi-chan Subbed
  111. Uta No Prince-Sama Maji Love Revolutions Subbed
  112. Vampire Holmes Subbed
  113. World Trigger Subbed
  114. Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku Subbed
  115. Yamada-kun to 7-nin no Majo (TV) Subbed
  116. Youkai Watch Subbed
  117. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed