Watch Anime Online

Watch Kyou no Asuka Show Episode 1 Online

Click here for mirrors status list | Summer Anime Lineup!! Vote Now!! | Calendar View | Can't log-in after name change? | AUCharts Summer 2016 | Delayed Anime News

Kyou no Asuka Show Episode 1

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: lool123 4 years ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Kyou no Asuka Show episode 1. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


those eyes wdf !

Chinesehero
4 years ago


What's the deal with that creepy smile she looks like the Joker without the chalky skin and the "bunched-up-in-the-back" skirt thing has pretty well been done to death in every sitcom and lots of comedy movies. First and last viewing for me.

Alex_Sandy
4 years ago

What People Are Saying


0

Are you serious?
This is funny but it's too short

MayRoco
3 years ago


0

Wait dont let me out!!! :D

oykot
3 years ago


4

realy boring

sakura9291
3 years ago


5

boring

sakura9291
3 years ago


0

what the..??

SoramiKanata
3 years ago


0

funny anime :D

Orewaorega
4 years ago


0

ohh...anime...i see i see...seem fun too xD

NekoRyo
4 years ago


0

DAFUQ did i just watch?

Wasey299
4 years ago


0

this is what u call a episode it something like a commercial WTF!

markash1234
4 years ago


0

Pantsu... PANTSU!!!!

EmbryoDoses
4 years ago


0

That face...

MissAnimeFreak
4 years ago


0

what did i just watch lol

daduce93
4 years ago


0

I wonder what would have happened if he said it did ruin his day. lol

psionx
4 years ago


0

at the start her face reminds me of the horror movie smiley!

MrTropicalcrush
4 years ago


0

wtf...

stealthx2x
4 years ago


0

ah..ohmm..uhh... what???? she is worse than lala -.-"

Precarious
4 years ago


0

Wha...da...fuq? O.O

Bubbulo7
4 years ago


0

this is just stupid....

avijitantu
4 years ago


0

OMFG it's out

turpuss
4 years ago


0

She has a flat butt... lol

MellowD
4 years ago


0

So her ass was like super tiny.... and she was a slut...... (that hoe knew what she was doing...) lol

Mikey0925
4 years ago


0

wtf is this this shit is to random

moe88
4 years ago


0

what.. is..this... ;_;

xXCupcakeXx
4 years ago


0

saw ths in animeseason

kirito_kun14
4 years ago


0

why am i starting to like weird short anime???.....let me see i think it all started when i watched recorder to randoseru,gakkatsu and gokujo.....now i'm starting to like every weird short anime that comes out XP

XxJeanxX
4 years ago


0

she knew what she was doing

daton3guy
4 years ago


0

this is a rerun....maybe it actually starts next week, who knows..my Japanese isn't that good to get any kind of info...cute ass tho

ums1405
4 years ago


0

Lol I'm one of you guys who accidentally clicked on the button Like after seeing those pant...ies

AyuzawaTutu
4 years ago


0

wtf!! is this...

mike3391
4 years ago


0

man....this is an interesting show...

pantythief666
4 years ago


0

didn't this air like a few months ago?

razerq
4 years ago


0

TF!? O.o

IxI_K_IxI
4 years ago


0

LOL she apologize o.o

ginx31
4 years ago


0

Aww... and I thought this was the next episode. I like the manga. D:

maddyCANDY
4 years ago


0

>< WAY too short...

HeroineSyndrome
4 years ago


0

3 minutes only...WTF!!!

watashi_no_baka
4 years ago


0

the face of the girl is so creepy....right?

crossfirehani12
4 years ago


0

wait...i've seen the manga..i guess so -,-

ginzaya
4 years ago


0

re watching :)
asuka your crazy lolololol

Yuii
4 years ago


0

how did this get 30k views in 5hrs of re-upload?? like wtf?

minakyu
4 years ago


0

did they re-upload it?
or re-show it again?

XxXOwOXxX
4 years ago


0

Why's this on the front page?

Nauran
4 years ago


0

wait.. I already saw this

Chinesehero
4 years ago


0

Pantservice! XD

Darirudesu
4 years ago


0

pannnnnnnnnnnnnnnnntttttsssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuu desssssssssuuuuuuuuu

Fukyuu
4 years ago


0

what the heck!?

miguelit016
4 years ago


3

Gad damn screw lose,dip-shit, mother-sucking, brotherfucker!

moizis
4 years ago


0

well...that was random I guess

Migz25
4 years ago


0

holy...... XD

etteyasama
4 years ago


0

lol i can see myself liking this, and dat ass ofc

Shebakun
4 years ago


0

Is there any human kind born with blue hair ... Was this kind of human against Gingers xD !?

Shinox
4 years ago


0

She look cute at manga too XD

Pirohiko
4 years ago


0

Shimapan?? FTW!!

Pirohiko
4 years ago


0

That girl has a lose screw... .__.

maddyCANDY
4 years ago


0

So when someone says they didn't do it on purpose your suppose to believe in the benefit of the doubt? And No shit it would make a guy happy holy jumped up marshmallows hahahahahaha

SugarDumplin
4 years ago


0

damn what kind of reaction is that XD

MichaeLDA101
4 years ago


0

I gotta agree ... she truely has a creepy expression, but the situation was fun and that response was great! More of that please ... and hopefully longer episodes ... (damn, that was SHORT!) ...

Lagonda0815
4 years ago


0

Well that was short xD

Mitsuki_
4 years ago


0

WHAT THE FUCK,I LAUGHED very hard

URUSAI
4 years ago


0

i could follow her all day :D

raki07
4 years ago


0

lmfao

trufan
4 years ago


0

hahaha, her smile is so cute!!!.. agreed with kiiro!! a really "WTF" moment hahaha.. BUt asuka took it like a boss!!!

kontoraktora
4 years ago


0

omg that was hilarious

KLITCOMMANDER
4 years ago


0

LOLWTF. That was stressful.

Denninja
4 years ago


0

Unique.... :D

JusticeExam
4 years ago


0

What only 5min but made my day thats something to being written down in history

Dahaka0174
4 years ago


1

What's the deal with that creepy smile she looks like the Joker without the chalky skin and the "bunched-up-in-the-back" skirt thing has pretty well been done to death in every sitcom and lots of comedy movies. First and last viewing for me.

Alex_Sandy
4 years ago


0

anybody knows when is ep 2

ichibantaichou
4 years ago


0

anybody knows when is ep 2

ichibantaichou
4 years ago


0

she looks like Miho Azuki of Bakuman and Eru Chitanda of Hyouka

attilas789
4 years ago


0

nc for a 3 mins. ep.

talisay999
4 years ago


0

wtf about eyes?

vonge
4 years ago


0

Eyes )-)

Stagnant_Sky
4 years ago


0

She was a bit creepy but hey this show could be something.

crapzee
4 years ago


0

I like it. For some fucking unknown reason, I like it. XD FVCK what happened? I don't know why but I like it. XD

AyumiRockX
4 years ago


0

What the fuck did I just watch lmao?

Darky_Alan
4 years ago


0

haha that girl is positive in being raped..

aeron2123
4 years ago


0

She Really a Hentai girl Let's say no shame Girl ^^ But it Funny :D

Minako_Mizawa
4 years ago


0

is that supposed to be 3 minutes long and what a strange looking girl those eyes along with that smile

sillytoad
4 years ago


0

another comedy echi anime

RinOkumura
4 years ago


0

Uhm... How'd i get here? O.o those eyes.... and that smile... its like a Physco Serial killer.

EternalEnvy
4 years ago


2

hey Chinesehero your wdf is wrong it is WTF!u baka!

Akahisa
4 years ago


2

Wow, I didn't know so much drama and suspense could be packed into just three minutes!

The characters were animated uniquely and their development was believable for such a small amount of time!

I can't wait to see this all-around masterpiece take off later!

Nauran
4 years ago


1

10/10,lol she is cute :)

LNWOLF
4 years ago


0

Those Eyes remind me of Denpa Onna to Seishun Otoko Animation style.....

And why are all the men bitches
"Do you not like my panties?"
"er ah yeah- no I mean.... uhhhhh it's just.. nvm...."

I bet no doubt theres gonna be an awkward moment with a Popsicle in the episodes further on...

MojoReborn
4 years ago


0

GAAAAAH!!!
The eyes and the mouth are creepy as hell!

KiraTaichou
4 years ago


1

i would like it if japanese girl are really this stupid!

animemangadaisuki
4 years ago


0

I didn't really think they would make an anime.
This is Fantastic

TheBlue_Light
4 years ago


0

she's so innocent... pufff bitch xD

Yuii
4 years ago


0

she cute~~~~~~~~~
make more eppppppppppp

MC_remix
4 years ago


0

panty.. haha

cristsuper
4 years ago


0

dam i wanted this to be 20 mins

chenyidian
4 years ago


0

What The Fuck

OMEGA95
4 years ago


1

With that smile I wouldn't give a damn about feeling guilty why you might ask

She wants to get raped that's the signal she is giving off

StrawHatJosh
4 years ago


0

nyahahaha...she asked the guy if he didn`t like it.then he said "In fact i was actually happy" this is funny hehe

OneGotYou
4 years ago


0

best thing ive seen this season...

TheMcShan
4 years ago


0

Does this girl have no shame??! Bet those guy's felt guilty after what she said lol.

GamerWorlock
4 years ago


0

I couldn't stop laughing the entire ep

idkAlan
4 years ago


0

She's got to be the densest girl ive ever seen in an anime >.>

Manko
4 years ago


0

One thing for sure is that if that actually happened in real life and a same type of girl who is clueless I would laugh my ass off!!! I mean its pretty hilarious, but really how does that situation happen and what do you do??? But really the girl was great but the eyes freak me out.

28BLACKJACKS
4 years ago


3

that girl...shes good...
reminds me of b gata h kei in a way....
no...maybe not...i think shes even better than b gata h kei main character

Craten
4 years ago


0

awkward lmao and it doesn't help when she looks scary as hell either... wtf do you do in a situation like that xD

TaZ
4 years ago


0

too moe

foreverMore
4 years ago


0

... Idk y but I seem 2 like this

Mumo_momo
4 years ago


0

she surely knows how to hit the nail on the guy's heads i doubt it wasn't on purpose lol

ZR10
4 years ago


0

Dat ass :x , love the ending "backround"

abood102
4 years ago


0

EeEeEeEeEeEeEeEe?!
LOL

jimmyman3
4 years ago


1

What the f--k. xDDD
Her face is actually scary. o.OO

But dafuq girl... u-u XD
And dafuq these guys that were looking XD They were too old. x-x And the other guy that told her wasn't any better. Well, pedobear might actually enjoy watching this.

AlexanPT
4 years ago


0

Lmao xD

duduliar
4 years ago


0

Well, that was an interesting 3 minutes.

TheWooWooKid
4 years ago


1

that was actually pretty funny. those moments in wich you dont know if you speak or just shut up

Dan1993
4 years ago


1

those wtf moments. i can't believe i actually liked this shortie

KiiroShinzui
4 years ago


1

aww xD think its fun how its the other people getting embararassed over something she should freak out over xD oh well... guess it IS more embarassing to the people watching that to the person itself xD actually i think like that too even thou i still would DIE if i was her ._.'

Funny but cant imagine a whole show with this o.o'

Tathagata
4 years ago


1

those eyes wdf !

Chinesehero
4 years ago


5

lol cant believe they would turn this into a anime

rayjan_21
4 years ago


7

kawaii

Ichika_Orimura
4 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Arc_Exsavior7 on Pop Tournament — 3 minutes ago
  2. Arc_Exsavior7 on Sensei Elimination Game — 7 minutes ago
  3. KeN on Danganronpa: The Animation — 3 hours ago
  4. AmanoJyaku on General Chat Thread — 3 hours ago
  5. AmanoJyaku on Funny Pics — 4 hours ago

On-Going Anime

  1. 12-sai.: Chicchana Mune no Tokimeki Subbed
  2. 91 Days Subbed
  3. Active Raid: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hachi Gakari 2nd Subbed
  4. Aggressive Retsuko Subbed
  5. Aikatsu Stars! Subbed
  6. Aishen Qiaokeli-ing... Subbed
  7. Ajin Subbed
  8. Ajin OVA Subbed
  9. Amaama to Inazuma Subbed
  10. Amanchu! Subbed
  11. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  12. Ange Vierge Subbed
  13. Anne Happy♪ Subbed
  14. Ansatsu Kyoushitsu (TV) 2nd Season Subbed
  15. Aria The Avvenire Subbed
  16. Arslan Senki (TV) OVA Subbed
  17. Arslan Senki (TV): Fuujin Ranbu Subbed
  18. B-Project: Kodou*Ambitious Subbed
  19. Bakuon!! Subbed
  20. Bakuon!! OVA Subbed
  21. Bananya Subbed
  22. Battery Subbed
  23. Berserk (2016) Subbed
  24. Beyblade Burst Subbed
  25. Big Order (TV) Subbed
  26. Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu LOVE! LOVE! Subbed
  27. Bishoujo Yuugi Unit Crane Game Girls Subbed
  28. Boku no Hero Academia Subbed
  29. Bonobono Subbed
  30. Boruto: Naruto the Movie - Naruto ga Hokage ni Natta Hi Subbed
  31. Brotherhood: Final Fantasy XV Subbed
  32. Bungou Stray Dogs Subbed
  33. Cardfight!! Vanguard G: Stride Gate-hen Subbed
  34. Cheer Danshi!! Subbed
  35. Chu Feng: B.E.E Subbed
  36. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  37. Coluboccoro Subbed
  38. Concrete Revolutio: Choujin Gensou - The Last Song Subbed
  39. Cyborg 009 VS Devilman Subbed
  40. D.Gray-man Hallow Subbed
  41. Danganronpa 3: The End of Kibougamine Gakuen - Mirai-hen Subbed
  42. Danganronpa 3: The End of Kibougamine Gakuen - Zetsubou-hen Subbed
  43. Days (TV) Subbed
  44. Detective Conan Subbed
  45. Dragon Ball Super Subbed
  46. Endride Subbed
  47. Fairy Tail Dubbed
  48. Fairy Tail (2014) OVA Subbed
  49. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei Herz! Specials Subbed
  50. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 3rei!! Subbed
  51. Flying Witch Subbed
  52. Flying Witch Petit Subbed
  53. Folktales from Japan Subbed
  54. Fudanshi Koukou Seikatsu Subbed
  55. Fukigen na Mononokean Subbed
  56. Future Card Buddyfight DDD Subbed
  57. Gakusen Toshi Asterisk 2nd Season Subbed
  58. Garo: Guren no Tsuki Subbed
  59. Girls und Panzer der Film Subbed
  60. Girls und Panzer der Film: Arisu War! Subbed
  61. Go! Princess Precure Movie: Go! Go!! Gouka 3-bondate!!! Subbed
  62. Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu", Igi Ari! Subbed
  63. Haifuri Subbed
  64. Hakuouki: Otogisoushi Subbed
  65. Handa-kun Subbed
  66. Handa-kun Subbed
  67. Harmony Subbed
  68. Hatsukoi Monster Subbed
  69. Himouto! Umaru-chan S Subbed
  70. Hitori no Shita: The Outcast Subbed
  71. Hundred Subbed
  72. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  73. JoJo's Bizarre Adventure Part 4: Diamond Is Unbreakable Subbed
  74. Joker Game Subbed
  75. Kagewani: Shou Subbed
  76. Kaitou Joker 3rd Season Subbed
  77. Kamisama Hajimemashita: Kako-hen Subbed
  78. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  79. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  80. King of Prism by Pretty Rhythm Subbed
  81. Kiznaiver Subbed
  82. Kizumonogatari I: Tekketsu-hen Subbed
  83. Kono Bijutsubu ni wa Mondai ga Aru! Subbed
  84. Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! OVA Subbed
  85. Koutetsujou no Kabaneri Subbed
  86. Kuma Miko Subbed
  87. Kuma Miko Specials Subbed
  88. Kurage no Shokudou Subbed
  89. Kuromukuro Subbed
  90. Kyoukai no Rinne (TV) 2nd Season Subbed
  91. Kyousougiga Subbed
  92. Love Live! Sunshine!! Subbed
  93. Lupin III (2015) Specials Subbed
  94. Macross Δ Subbed
  95. Magi: Sinbad no Bouken (TV) Subbed
  96. Mahou Shoujo? Naria☆Girls Subbed
  97. Mahoutsukai Precure! Subbed
  98. Masou Gakuen HxH Subbed
  99. Mayoiga Subbed
  100. Mob Psycho 100 Subbed
  101. Mobile Suit Gundam Thunderbolt Subbed
  102. Mobile Suit Gundam Unicorn RE:0096 Subbed
  103. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  104. Momokuri Subbed
  105. Monster Strike Subbed
  106. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  107. Negima! Subbed
  108. Nejimaki Seirei Senki: Tenkyou no Alderamin Subbed
  109. Netoge no Yome wa Onnanoko ja Nai to Omotta? Subbed
  110. New Game! Subbed
  111. Nijiiro Days Subbed
  112. Ojisan to Marshmallow Special Subbed
  113. Onara Gorou Subbed
  114. One Piece Subbed Dubbed
  115. One Piece: Heart of Gold Subbed
  116. One Punch Man Specials Subbed
  117. Onigiri Subbed
  118. Orange Subbed
  119. Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen - Owaranai Seraph - Nagoya Kessen-hen Subbed
  120. Ozmafia!! Subbed
  121. Pan de Peace! Subbed
  122. Planetarian: Chiisana Hoshi no Yume Subbed
  123. Pokemon XY&Z Subbed
  124. Pri Para Subbed
  125. Puzzle & Dragons Cross Subbed
  126. Qualidea Code Subbed
  127. Queen's Blade: Grimoire Subbed
  128. Ragnastrike Angels Subbed
  129. Re:␣Hamatora Subbed
  130. Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu Subbed
  131. Regalia: The Three Sacred Stars Subbed
  132. Reikenzan: Hoshikuzu-tachi no Utage Subbed
  133. ReLIFE Subbed
  134. Rewrite Subbed
  135. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  136. Robot Town Sagami 2028 Subbed
  137. Saiki Kusuo no Psi Nan Subbed
  138. Sailor Moon Crystal Season III Subbed
  139. Sakamoto desu ga Subbed
  140. Sansha Sanyou Subbed
  141. Scared Rider Xechs Subbed
  142. Seisen Cerberus: Ryuukoku no FatalitÚs Subbed
  143. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  144. Senki Zesshou Symphogear GX Specials Subbed
  145. Servamp Subbed
  146. Shin Atashin'chi Subbed
  147. Shinmai Maou no Testament Burst OVA Subbed
  148. Shokugeki no Souma: Ni no Sara Subbed
  149. Shoujo-tachi wa Kouya wo Mezasu OVA Subbed
  150. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan Subbed
  151. Shounen Maid Subbed
  152. Show By Rock!! Short!! Subbed
  153. Sousei no Onmyouji Subbed
  154. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  155. Super Lovers Subbed
  156. Taboo Tattoo Subbed
  157. Tales of Zestiria the X Subbed
  158. Tamayura: Sotsugyou Shashin Part 4 - Ashita Subbed
  159. Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge Subbed
  160. Tanaka-kun wa Kyou mo Kedaruge Subbed
  161. Terra Formars Revenge Subbed
  162. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  163. test Subbed
  164. Thunderbolt Fantasy Subbed
  165. Time Travel Shoujo: Mari Waka to 8-nin no Kagakusha-tachi Subbed
  166. Tonkatsu DJ Agetarou Subbed
  167. Triage X OVA Subbed
  168. Tsukiuta. The Animation Subbed
  169. Uchuu Patrol Luluco Subbed
  170. Usakame Subbed
  171. Ushio to Tora (TV) 2nd Season Subbed
  172. Valkyrie Drive: Mermaid Specials Subbed
  173. Wagamama High Spec Subbed
  174. Wangpai Yushi Subbed
  175. Yami Shibai 3rd Season Subbed
  176. Yaoguai Mingdan Subbed
  177. Youkai Watch Subbed
  178. Yowamushi Pedal Movie Subbed
  179. Yowamushi Pedal: Re:RIDE Subbed
  180. Yowamushi Pedal: Re:ROAD Subbed
  181. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed