Watch Anime Online

Watch Kuroko no Basket Episode 4 Online

AU Discord | mirrors status list | Fall Anime Lineup!! Vote Now!! | Calendar View | Can't log-in after name change? | AUCharts Winter 2016/17 | Delayed Anime News

Kuroko no Basket Episode 4

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: Mootie 4 years ago
Video Site: Dailymotion
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Kuroko no Basket episode 4. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


Last picture with Ryota hugging Kuroko, so cute.

Draxor
5 years ago


wow first time in anime my heart was beating and i am freaking still shaking while writing this comment! Love this Anime!

_LanCia
5 years ago

What People Are Saying


0

i swear i just started this episode a few minutes ago

alphastigma117
10 months ago


0

alright first is down

Firerider
2 years ago


0

Awesome

adyabzd
2 years ago


0

i never thought watching basketball would be so good.

StellarDuke
2 years ago


5

Haikyuu is better.

miiboo
2 years ago


0

shot clock cheese!!!

XTheViperO
2 years ago


0

I'm a nerd through and through but damn basketball has never looked so interesting.

LikeTotally
2 years ago


0

fudsgdsjgvjs hvgvh fbh gbfdhs yieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

YuukiXZero
3 years ago


0

OH MYYYYYYYY GGGGGGGOOOOOOOOODDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anneriea
3 years ago


0

bUT OMG IM SCREAMING THIS IS SO FCKING AMAZING OMG ITS SO INTENSE AND EXCITING OMG AND THE LAST PIC AAAAAAAAAAAAAAAAAH

yeager
3 years ago


1

Omo!! That was INTENSE!! Eish! I felt the tension so hard! I almost screamt out loud when Kagami made the buzzer beater shot!! Then I remembered people were asleep.lol But my that was good.

Then the freakin kawaii pic of Kise holding Kurokochiii at the end!!! I want it! All of a sudden I'm getting fujoshi feels here. I'm beginning to ship it!lol

kazykoki
3 years ago


0

My inner fan girl just wouldn't shut up during this episode!!!! CX Kuroko and Ryoto are so Kawaiii

TheFabulizur
3 years ago


0

lol not the captain.. i mean shun izuki

otakux3
3 years ago


0

lol not the captain.. i mean shun izuki

otakux3
3 years ago


0

i like the captain.. he looks like roy mustang from fma.. he looks cool...

otakux3
3 years ago


1

This is exciting?, Ever watched death note.

Sledge26
3 years ago


1

This is exciting?, Ever watched death note.

Sledge26
3 years ago


0

that last pic at the very end!!! kyaaa!!!!

yaoi_fanatica
3 years ago


0

Quite exciting this is I must say, although a bit unrealistic here and there. Oh well it's all for the sake of entertainment I guess

misc
3 years ago


0

I don't normally like sports, in fact i detest sports with a passion, however, this series may become one of my favorites

xXxAnimexXx
3 years ago


0

You can't dunk a buzzer beater >.>

BigBlackBrotha
3 years ago


0

OMFG! but why try so hard for a practise match..-.- shoulda held some moves haha but na thats not how they play!

Cereal_Lover
3 years ago


0

I FUCKING LOVE THE OP SO MUCH

lovedoll
3 years ago


0

This is one hella good anime

PoLtErGeiSt
3 years ago


0

last scene Kagami > Ryota

Kradfreezer
3 years ago


0

I never knew that basketball could be so exciting

chi_tan
3 years ago


0

ggwp. Good game well played :)

Slutsforsale
3 years ago


0

thats thats thats what i call a basket match so intense

lordsam
3 years ago


0

dat pic at the end kyaaa

KingZDj
3 years ago


0

omg, was it only me who kinda laughed hard when he said 'It it'll be fine, dumbass. Listen to your seniors once in a while, or I'll kill you'' xD

Crepes
3 years ago


0

woooooooo!!!!!

ootaku
3 years ago


0

damn...that was intense!!!!doki doki

AnimeFreakzz
3 years ago


0

Teamwork? What else would it give, of course, the word you call WIN. ^_^

Rygen
3 years ago


0

IT'S TOO CUTEEE!!!
OMG! My fangirl eyes saw a triangle love

cherry_lyn
3 years ago


0

@bravestbeaver its the opening song.

ladyspades
3 years ago


0

I wanna know what music that was that started at 17

BravestBeaver
3 years ago


0

I like the photo in the end. xD

NobleInferno_05
3 years ago


0

The guys are so hottt! I can't resist this is on my list of one of the best anime s I've ever seen.

warley
4 years ago


0

haha I was tearing up when Kuroko got hurt cause I thought they were gonna lose but then the ending I was just like :O ohhhhhhhhhhh crap that was awesome!!!!!!

ANIMELOVA
4 years ago


1

this was me watching them win: NYA HAHAHAHAHHAHA NYAHAHAHAHAHAH MWHAHAHAHAHAHAHAAHHA

GaaraFreak
4 years ago


0

kagami=sakurag hanamchi becoz he have red hair and he is furious and jumps high kuroko= kaeda rukawa because he have a gloomy face and he and kagami pisses each other off and their numbers XD

MikuoHatsune67
4 years ago


0

To be Honest.. This anime is GOOD..

Im Shaking.. WHO WILL WIN?! WHO WILL LOSE?! OMG>...

LonelyGamer
4 years ago


0

The episode ended at the wrong time xD
They Usually end it be4 he scored ,but this time it's different ,they ended the episode after he scored xD
but I guess that's good ,because people don't have to wait a whole week to know if he gonna miss or not ,lol.

TheronXHunter
4 years ago


0

ohhh, so kagami is almost like hanamichi.. at least in jumping

alexsilener
4 years ago


0

Kuroko so cool!!!

ardydurize
4 years ago


0

very nice episode xD

phyllisvenus
4 years ago


0

wow that gives me goosebumps!

LoveEnPeace
4 years ago


0

booom !!!

jungie_cris123
4 years ago


0

If this is what high schoolers can do, what about the adults??

SilverrSamurai
4 years ago


0

Holy shit

OhsnapitsCj
4 years ago


0

aww cute bromance pic at the end

Yuki_Saga
4 years ago


0

Kuroko!! D: Is it possible to bleed just from a smack or punch like that..?

Yuki_Saga
4 years ago


0

Ugh! Why is this so good?! D= I'm too distracted. I have so much work to do, but I'm caught up with this.....

Yuki_Saga
4 years ago


0

This chills me to the bones. SERIOUSLY. D:

NaomiImai
4 years ago


0

Intense

TheBlackReaper
4 years ago


0

Wow I didnt expect them to win :o And the picture at the end with them huggign made me scream like a lil girl xD

KingZDj
4 years ago


0

Didn't expect them to win , coming from watching Slam Dunk endlessly.

venomx924
4 years ago


0

SUGOI!!! Brings back memories with Slam Dunk.

Heavy
4 years ago


0

The Copycat and the Invisible Man. Wah, that gives me chills down my spine.

Heavy
4 years ago


0

@Draxor Like Hikaru No Go? I wish lol.

Panda7126
4 years ago


0

OMG!!! Im really caught up with this!!
one.....more......episode.....

Otaku_kun
4 years ago


0

BAAAAAAAAAAAAAAAAMM! ALLEY OOP!

croxy34
4 years ago


0

Welcome Barry and Kenneth!!

zparr
5 years ago


0

this is the only way i'll ever enjoy watching basketball...lol

sorandom
5 years ago


0

Its amazing how much they can think and talk over two sentences in mid air.

Merona
5 years ago


0

anime in this year is only few episodes

guns00
5 years ago


0

THEY SCORED AT LEAST!!! WOW! And when that happened, then comes the ending, why not a little sooner? XD
So freaking want to go out and play basket and beat, if I could! :3

Unknown_Talker
5 years ago


0

Mind = BLOWN!!!!!!!!!!!!
Omg, I suddenly have the urge to play Basketball and beat the shit out of people!!! >:00
This is the definition of EPIC-NESS!!!

Taichi
5 years ago


0

Mind = BLOWN!!!!!!!!!!!!
Omg, I suddenly have the urge to play Basketball and beat the shit out of people!!! >:00
This is the definition of EPIC-NESS!!!

Taichi
5 years ago


0

wow first time in anime my heart was beating and i am freaking still shaking while writing this comment! Love this Anime!

_LanCia
5 years ago


0

Wait! ashfagefec! What the?! Sugoi! that was heart breaking. >< I thought i'm gonna die, can't breath. I Love Kuroko kun!!

heehee
5 years ago


1

pplz dont u think that who made belzebub made this?

sazar
5 years ago


0

FUUUUCK YEAHHHHHHH!!!!!

PlaysWithFire
5 years ago


0

epic...

cancel428
5 years ago


0

woo supportive none-super awesome star players brief time to shine!

Dusk_Wolf
5 years ago


0

Posterization to end the episode...nice!!!

animejunkie0723
5 years ago


1

Ryota hugging Kuroko it handsome and Yaoi like. I wonder will this show in the anime Ryota hugging Kuroko?? Will this anime turn into Yaoi? I like if it does turn into Yaoi!

Andrea
5 years ago


0

whaaa only 25 ep?!?!! why?!?!!??!? nooooooooooo

animemangadaisuki
5 years ago


1

You guys like Kuroko no Basket? You ain't seein yet. The action will get waaayyy better so stay tuned!!

mikz1118
5 years ago


0

Wow the gitar from around the 17 min mark sounds like the sket dance guitar

ilovanime
5 years ago


0

i hope its like phi brain with at least 50 episodes

ilovanime
5 years ago


1

Starting to get a little annoyed with this, it's doing the yugio fade to shocked expression then long winded explanations of the events thing, instead of us having our own opinions while we enjoy the action we are told what to think from the others all while they do the "wooah! i didn't expect that to happen, now lets explain what i mean" thing.

All the characters on the court disappear and the rules of the game mean nothing (for example you can't just stand there with the ball, you have to dribble/bounce it) but....whatever as long as it doesn't become a regular thing.

ajax
5 years ago


0

Why kuroko can't shoot? Since middle school he can't shoot? >.

NightAce
5 years ago


0

I want more T^T

CherryAssassin
5 years ago


1

how can this anime only be 5 episodes long??

Tsuna_YoShi
5 years ago


0

This is a pretty damn exciting show. Shows that make your heart literally race are kind of rare for me but this one worked.

Always go for the oop.

ImBored
5 years ago


0

hahaha I want more hahaha this is awesome!!!

SugarDumplin
5 years ago


0

the picture at the end is def cute as draxor said lmao don't hate :p

YagamiKazuma
5 years ago


0

Awesome episode, made me want more till the end.
Can't wait till next week.

FakePillowPizza
5 years ago


0

This anime is freaking AWESOME!!! Intense, fast-paced scenes which captures the audiences' attentions and amazing soundtrack to back it up. Omg, this is the first time that I want to get an anime soundtrack so badly..

& the picture at the end.. SO CUTE!!

jetsetlag
5 years ago


0

Damn, now I have to wait until next sunday to watch the next episode :(

xomylastbreath
5 years ago


0

AMAZING! Kise, Kuroko, Kagami ... Hey wait maybe it's something to do with people with names starting with K??!!

nelkk
5 years ago


0

I really love this anime.
...and that bishie, and that fanservice picture at the end.#slapped
sorry, I'm a fangirl~ 8D *trolldance*

hIbariChan
5 years ago


0

kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i so miss playing basketball :( but i must say this anime hypes me up so much that i keep jumping on my bed with excitement go go kuroko!!!!

LoacHSai
5 years ago


1

maybe i'll train harder so that, i can learn kuroko's technique and use it, ,maybe i can go inside the girls room without any problem,and wahahaha!! you know what i mean...

BikEroutE21
5 years ago


0

damn good episode!

mitoklauz
5 years ago


0

im so puting this anime one of my top list! so epic yah ha

KingKong23
5 years ago


0

Damn, this was too epic!

Neon_Shadow
5 years ago


8

whats with the gay picture at the end

seansomethink
5 years ago


0

Love the opening song and ending song

Zelos
5 years ago


0

Kisekun turned into Super Saiyan but still lost

RaRitsujun
5 years ago


0

Kisekun needs sharingan

RaRitsujun
5 years ago


0

thanks for uploading

RaRitsujun
5 years ago


0

@agentdoom That's how they do it at Japan duh, who needs a referee.

sappp
5 years ago


0

2 seconds when they jumped and he had time to talk in the air? Damn, he sure can speak fast xD

kuretosu
5 years ago


0

really like the opening song....its fast paced and gets you pumped up with anticipation to watch the episode. and what an intense game...this series is the best sports anime this season

Shyan85
5 years ago


0

SO EPIC. And the Captain! LOL.

Mistmiyuki
5 years ago


0

Amazing!

dracojones
5 years ago


0

A game with no foul, wtf? lol

agentdoom
5 years ago


0

Last picture with Ryota hugging Kuroko, so cute.

Draxor
5 years ago


0

Kuroko no Basket is to be 25 episodes. Too bad there isn't a chance to go to 150 or something.

Draxor
5 years ago


0

Hurry up and go to winter cup! that's where it'll reach the climax!

OumaShu
5 years ago


0

1 down 4 to to go

jmills4742
5 years ago


0

OMG SO AWESOME!!!
AHHHHH

ITS_ME_K
5 years ago


11

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Zangetsu_Tensho
5 years ago


0

wish i knew the songs that were playing when they were playing the game >.

rayne
5 years ago


0

Man that game got me on the edge of my chair and my eyes wide open, that was a great game, AWESOME

Grim_Reaper04
5 years ago


0

Frickin' INTENSE game!!

MrMagic
5 years ago


0

That was such an awesome match I watched it twice!

GamerWorlock
5 years ago


0

Kise looks a bit like Gilgamesh o.O Just noticed after watching Fate/Zero before this.

sappp
5 years ago


0

Came to animeultima at the right time!

sappp
5 years ago


0

Good Stuff ;-) !

Logicut
5 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Mcblarg on TTG XIII: War of the One Ring. — 2 hours ago
  2. Sakura_Minamino on Listening To... — 3 hours ago
  3. eccentrich on (TV-Anime) Centaur no Nayami — 4 hours ago
  4. AmanoJyaku on Music Wars — 4 hours ago
  5. Mcblarg on Count to 150 before a Mod/Admin Posts — 6 hours ago

On-Going Anime

  1. 12-sai.: Chicchana Mune no Tokimeki 2nd Season Subbed
  2. 3-gatsu no Lion Subbed
  3. 3-Nen D-Gumi Glass no Kamen Subbed
  4. ACCA: 13-ku Kansatsu-ka Subbed
  5. Active Raid: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hachi Gakari 2nd Subbed
  6. Aggressive Retsuko Subbed
  7. Ai Mai Mi: Surgical Friends Subbed
  8. Aikatsu Stars! Subbed
  9. Aikatsu Stars! Movie Subbed
  10. Aikatsu!: Nerawareta Mahou no Aikatsu! Card Subbed
  11. Ajin 2nd Season Subbed
  12. Ajin OVA Subbed
  13. Akiba's Trip The Animation Subbed
  14. Akira-san and the Twisted Two's Selector Girly☆Talk Subbed
  15. All Out!! Subbed
  16. Ame-iro Cocoa in Hawaii Subbed
  17. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  18. Anitore! XX Subbed
  19. Ao no Exorcist: Kyoto Fujouou-hen Subbed
  20. Ao Oni The Animation (Movie) Subbed
  21. Ao Oni: The Animation Subbed
  22. Arslan Senki (TV) OVA Subbed
  23. Baki Subbed
  24. BanG Dream! Subbed
  25. Bernard-jou Iwaku. Subbed
  26. Beyblade Burst Subbed
  27. Bikini Warriors OVA Subbed
  28. Bishoujo Yuugi Unit Crane Game Girls Galaxy Subbed
  29. Bloodivores Subbed
  30. Bonobono Subbed
  31. Boruto: Naruto the Movie - Naruto ga Hokage ni Natta Hi Subbed
  32. Brave Witches Subbed
  33. Brotherhood: Final Fantasy XV Subbed
  34. Bubuki Buranki: Hoshi no Kyojin Subbed
  35. Bungou Stray Dogs 2nd Season Subbed
  36. Cardfight!! Vanguard G: Next Subbed
  37. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Subbed
  38. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Part 1 Subbed
  39. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Part 2 Subbed
  40. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Part 3 Subbed
  41. Chaos;Child Subbed
  42. Cheating Craft Subbed
  43. Chi's Sweet Home (2016) Subbed
  44. Chiruran: Nibun no Ichi Subbed
  45. Chiryokumaru Subbed
  46. Chou Shounen Tanteidan Neo Subbed
  47. Chou Yuu Sekai: Being the Reality Subbed
  48. ClassicaLoid Subbed
  49. Crayon Shin-chan Gaiden: Alien vs. Shinnosuke Subbed
  50. Cure Miracle to Mofurun no Mahou Lesson Subbed
  51. Days (TV) Subbed
  52. Demi-chan wa Kataritai Subbed
  53. Detective Conan Subbed
  54. Detective Conan Movie 20: The Darkest Nightmare Subbed
  55. Digimon Adventure tri. 3: Kokuhaku Subbed
  56. Digimon Adventure tri. 4: Soushitsu Subbed
  57. Digimon Universe: Appli Monsters Subbed
  58. Dragon Ball Super Subbed
  59. Dream Festival! Subbed
  60. Drifters Subbed
  61. Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka OVA Subbed
  62. elDLIVE Subbed
  63. Elsword: El Lady Subbed
  64. Fairy Tail Dubbed
  65. Fairy Tail (2014) OVA Subbed
  66. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 3rei!! Specials Subbed
  67. Flip Flappers Subbed
  68. Folktales from Japan Subbed
  69. Fune wo Amu Subbed
  70. Future Card Buddyfight DDD Subbed
  71. Fuuka Subbed
  72. Gabriel DropOut Subbed
  73. Gakuen Handsome Subbed
  74. Gantz:O Subbed
  75. Getsuyoubi no Tawawa Subbed
  76. Gi(a)rlish Number Subbed
  77. Ginga Kikoutai Majestic Prince: Mirai e no Tsubasa Subbed
  78. Gintama. (2017) Subbed
  79. Gintama: Aizome Kaori-hen Subbed
  80. Granblue Fantasy The Animation Subbed
  81. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  82. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  83. Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu", Igi Ari! Subbed
  84. Hagane Orchestra Subbed
  85. Haikyuu!! Third Season Subbed
  86. Hakuouki: Otogisoushi Subbed
  87. Hand Shakers Subbed
  88. Handa-kun Subbed
  89. Heybot! Subbed
  90. Hibike! Euphonium 2 Subbed
  91. Hibike! Euphonium Movie: Kitauji Koukou Suisougaku-bu e Youkoso Subbed
  92. High School Star Musical OVA Subbed
  93. Idol Jihen Subbed
  94. Idol Memories Subbed
  95. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  96. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  97. Inazuma Eleven: Outer Code Subbed
  98. JoJo's Bizarre Adventure Part 4: Diamond Is Unbreakable Subbed
  99. Kaijuu Girls: Ultra Kaijuu Gijinka Keikaku Subbed
  100. Kaitou Joker 4th Season Subbed
  101. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  102. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  103. Keijo!!!!!!!! Subbed
  104. Kekkai Sensen: Ousama no Restaurant no Ousama Subbed
  105. Kemono Friends Subbed
  106. Kiitarou Shounen no Youkai Enikki Subbed
  107. Kimi no Na wa Subbed
  108. Kingsglaive: Final Fantasy XV Subbed
  109. Kiniro Mosaic: Pretty Days Subbed
  110. Kirakira☆Precure A La Mode Subbed
  111. Kizumonogatari II: Nekketsu-hen Subbed
  112. Kobayashi-san Chi no Maid Dragon Subbed
  113. Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! 2 Subbed
  114. Koro-sensei Quest! Subbed
  115. Kubikiri Cycle: Aoiro Savant to Zaregototsukai Subbed
  116. Kuma Miko Specials Subbed
  117. Kuroko no Basket Movie 1: Winter Cup Soushuuhen - Kage to Hikari Subbed
  118. Kuroko no Basket Movie 2: Winter Cup Soushuuhen - Namida no Saki e Subbed
  119. Kuroko no Basket Movie 3: Winter Cup Soushuuhen - Tobira no Mukou Subbed
  120. Kuzu no Honkai Subbed
  121. Kyousougiga Subbed
  122. Little Witch Academia (TV) Subbed
  123. Long Riders! Subbed
  124. Lostorage Incited WIXOSS Subbed
  125. Luger Code 1951 Subbed
  126. Macross Δ Specials Subbed
  127. Magic Kyun! Renaissance Subbed
  128. Mahou Shoujo Ikusei Keikaku Subbed
  129. Mahou Shoujo Nante Mou Ii Desukara. 2nd Season Subbed
  130. Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito Subbed
  131. Mahoutsukai Precure! Subbed
  132. Mahoutsukai Precure! Movie: Kiseki no Henshin! Cure Mofurun! Subbed
  133. Marginal#4: Kiss kara Tsukuru Big Bang Subbed
  134. Masamune-kun no Revenge Subbed
  135. Minami Kamakura Koukou Joshi Jitensha-bu Subbed
  136. Mobile Suit Gundam Thunderbolt: December Sky Subbed
  137. Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans 2nd Season Subbed
  138. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  139. Monster Hunter Stories: Ride On Subbed
  140. Monster Musume no Iru Nichijou OVA Subbed
  141. Monster Strike Subbed
  142. Mori no Yousei: Kinoko no Musume Subbed
  143. Musaigen no Phantom World Special Subbed
  144. Nanbaka Subbed
  145. Nanbaka (2017) Subbed
  146. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  147. Natsume Yuujinchou Go Subbed
  148. Natsume Yuujinchou: Nyanko-sensei to Hajimete no Otsukai Subbed
  149. Nazotokine Subbed
  150. Negima! Subbed
  151. New Initial D Movie: Legend 3 - Mugen Subbed
  152. Nobunaga no Shinobi Subbed
  153. Non Non Biyori Repeat OVA Subbed
  154. Nyanbo! Subbed
  155. Nyanko Days Subbed
  156. Occultic;Nine Subbed
  157. Okusama ga Seitokaichou!+! Subbed
  158. Onara Gorou Subbed
  159. One Piece Subbed Dubbed
  160. One Piece Film: Gold Episode 0 - 711 ver. Subbed
  161. One Piece Movie 13: Film Gold Subbed
  162. One Room Subbed
  163. Onihei Subbed
  164. Oshiete! Galko-chan OVA Subbed
  165. Osomatsu-san: Ouma de Kobanashi Subbed
  166. Overlord: Ple Ple Pleiades (OVA) Subbed
  167. Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen - Owaranai Seraph - Nagoya Kessen-hen Subbed
  168. Piace: Watashi no Italian Subbed
  169. Piano no Mori Subbed
  170. Pokemon Generations Subbed
  171. Pokemon Movie 19: Volcanion to Karakuri no Magiana Subbed
  172. Pokemon Sun & Moon Subbed
  173. Pri Para Subbed
  174. Puzzle & Dragons Cross Subbed
  175. Queen's Blade: Grimoire Subbed
  176. Re:␣Hamatora Subbed
  177. Regalia: The Three Sacred Stars Subbed
  178. Reikenzan: Eichi e no Shikaku Subbed
  179. Rewrite: Moon and Terra Subbed
  180. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  181. Ryuu no Haisha Subbed
  182. Saiki Kusuo no Psi Nan Subbed
  183. Schoolgirl Strikers: Animation Channel Subbed
  184. Seiren Subbed
  185. Selector Destructed WIXOSS Movie Subbed
  186. Sengoku Choujuu Giga Subbed
  187. Senki Zesshou Symphogear GX Specials Subbed
  188. Shakunetsu no Takkyuu Musume Subbed
  189. Shelter Subbed
  190. Shingeki no Kyojin Movie 2: Jiyuu no Tsubasa Subbed
  191. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan Subbed
  192. Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu: Sukeroku Futatabi-hen Subbed
  193. Show By Rock!! # Subbed
  194. Show By Rock!! Short!! Subbed
  195. Shuumatsu no Izetta Subbed
  196. Sidonia no Kishi Movie Subbed
  197. Soul Buster Subbed
  198. Sousei no Onmyouji Subbed
  199. Soushin Shoujo Matoi Subbed
  200. Spiritpact Subbed
  201. Stella no Mahou Subbed
  202. Strike the Blood II Subbed
  203. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  204. Suntory Minami Alps no Tennen Mizu Subbed
  205. Super Danganronpa 2.5: Komaeda Nagito to Sekai no Hakaimono Subbed
  206. Super Lovers 2 Subbed
  207. Tales of Zestiria the X (2017) Subbed
  208. Teekyuu 8 Subbed
  209. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  210. test Subbed
  211. Tiger Mask W Subbed
  212. Time Bokan 24 Subbed
  213. To Be Hero Subbed
  214. Touken Ranbu: Hanamaru Subbed
  215. Trickster: Edogawa Ranpo "Shounen Tanteidan" yori Subbed
  216. Trinity Seven Movie: Eternity Library to Alchemic Girl Subbed
  217. Udon no Kuni no Kiniro Kemari Subbed
  218. Urara Meirochou Subbed
  219. Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love Legend Star Subbed
  220. Valkyrie Drive: Mermaid Specials Subbed
  221. ViVid Strike! Subbed
  222. Wake Up, Girls! Beyond the Bottom Subbed
  223. Watashi ga Motete Dousunda Subbed
  224. WWW.Working!! Subbed
  225. Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku OVA Subbed
  226. Yami Shibai 4th Season Subbed
  227. Youjo Senki Subbed
  228. Youkai Watch Subbed
  229. Yowamushi Pedal New Generation Subbed
  230. Yowamushi Pedal: Spare Bike Subbed
  231. Yu☆Gi☆Oh!: The Dark Side of Dimensions Subbed
  232. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  233. Yuri!!! on Ice Subbed
  234. Yuyushiki: Komarasetari, Komarasaretari Subbed
  235. Zutto Mae kara Suki deshita.: Kokuhaku Jikkou Iinkai Subbed