Watch Anime Online

Watch Kingdom Episode 1 Online

Click here for mirrors status list | Winter Anime Lineup!! Vote Now!! | Drawing Competition sign-up
Calendar View | Can't log-in after name change? | Malware message | Delayed Anime News

Kingdom Episode 1

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: lool123 4 years ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Kingdom episode 1. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


fuck this animation was terrible.. like "hey we tried way too hard to make this 3D real shit" terrible...its.. soo... awkward.. watching them talk...
and wait.. what? *watches battle* "LETS BECME HEROES YEAH!"

Rawrrr
4 years ago


Why the hell would they try to make anime 3d. Anime was always 2d and should always be 2d. It's awesome that way

xicor212
4 years ago

What People Are Saying


0

all of it were perfect
opening perfect
story perfect emotion perfect closing perfect this" a really good anime
many unexpected things happen

Cecilia
4 days ago


0

i hope that theres a timeskip...mseeong a child who will proberly slice the shit out of everyone in his way is unsatisfying, i bet sooner or later theyll put him against someone who possibly has years of dombat exp and he'll win, that wont be kool, he's to yound to be a badass. or maybe i just dont like his personality. im not even complaing bout the animation, its great. also good that the whole thing isnt in 3d, thats nothing compared to other shows iv watched that are entirly cgi or whatever.

drakenastor
1 month ago


0

lmao at sixsigma, all the times he tried, "the whole first episode" no man go for 3, ik i am, i heard some good things well... time to start it up.

drakenastor
1 month ago


0

Well ... I'm Hooked; 3D animation is as good as or better than Ars Nova at times, but, why does it go back to what some would consider superior looking 2D?

DeWhit
6 months ago


0

did you make it SixSigma...?

DeWhit
6 months ago


0

ignore the animation? it looks like a good story but the animation is shit

darekiddevil
9 months ago


0

Watch it the story are good just ignore the animation.

some11
9 months ago


0

Why the hell are these two kids playing ballerina let's dance together! in the middle of nowhere.

Mazuiro
10 months ago


0

This is making me puke.

Mazuiro
10 months ago


0

3Ds should be banned!!! they're like destroying the chance for people to notice a good anime with a good plot and seiyuus. >:(

eunieberry
10 months ago


0

the manga is really good .so don't let the 3D keep you away from a good story

Northblue
11 months ago


0

Every so often I come here to watch this anime and end up turning it off because of the 3D. Months later I come back here again because I'v read someone saying it is their favorite anime, only to turn it off again. But this time is different, this time I am going to watch the whole first episode and give this anime an honest chance.

SixSigma
1 year ago


0

Everywhere I go I see people like you. "Eww 3d this anime is bad" My god you people piss me off. You guys just pass up great anime with ACTUAL story. Seriously though fck you guys. Ping pong the animation all over again...

Slimebanana
1 year ago


0

How stupid can you be? It's so fucking dumb to drop an anime because of the animation. Even if it's not like every other anime, it's not bad. Stop being so childish, grow up and watch it. I only watched 1 episode from Kingdom(just did), but if the story is good you will grow to like the animation

Draigg
1 year ago


0

To all people thinking about watching this: DO IT NOW!
This anime is a good shonen kind of like Bleach (MC's voice actor is Ichigo, and they have a Kenpachi character too xD). DON'T get discouraged by the 3D animation in the first episode, they stop doing it progressively till you don't see any of it again, just stick around till episode 5.

Firas7
1 year ago


0

Reads comments-Watches first 5 seconds-hey it seems pretty decent as far a--sees face and the rest of the background-Oh, I see what you mean, cya.

FlameHaze3
1 year ago


0

I felt a crazy, sudden craving for this again
So here I am

juniorjaw
2 years ago


0

U are stupid for dropping this

S1rakawa_Nanaka
2 years ago


0

shitty animations, chessy , over acted...can't watch this..

demon2450
2 years ago


0

I'm wondering why it feels too long then I realized it's 50min episode.

felixmontero892
2 years ago


0

yeah give this anime a chance after ep 2 animation changes back to normal and continues to improve dramticly onto season 2 its near perfect. has one of the best plots ive ever seen and an amazing outtake on war a fantastic anime.

pariah8
2 years ago


0

ps:KUROSAKI KUN!!! Oh Masakazu san, how I had missed your voice!! Really nice to hear it again. Damn, I super miss Ichigo :'(!!!! Come back Bleach T_T.

And speaking of One Piece and seiyuus, the narrator is totally the guy who narrates the story when things get thick in One Piece arcs right?? I'd know that voice anywhere!

kazykoki
2 years ago


0

Uhh, animation isn't really something to cry about. I used to think like that too and because of that it made me almost miss out on some great shows one of them being One Piece. At the beginning the animation was an eyesore really. But as I went on I realized that the story was so epic and I soon forgot about the animation. I think we should give this show a chance and see where it goes. It has a lot of potential I'm definitely sticking it out

kazykoki
2 years ago


0

its feel like watching a game,the movement was so awkward,if the animation of ars nova was 9,ill give it 5.5

xzeromaile
2 years ago


0

it's 3D!!! 3 DANGO!!! ----> Gintama Ref.

xRitsux
2 years ago


0

epic 3d effect is not bad but different and good experience lovin it glad that i only read ch 1 of manga XD

Firerider
2 years ago


0

By episode 6, you won't see 3D effects at all.
Also,
1).It has second season of 38 episodes so 76 episodes already. You don't see back to back anime sequels often.
2). At this stage, its manga has like 364 chapters and ongoing. Turnip farmers started became scanlators for the manga (English release) and they give like 6 chapters a week and have now completed 308 chapters.
3).I look forward to Kingdom chapters more than One Piece, Naruto, Noblesse, King Golf and The Gamer.

Exo
2 years ago


0

Ohhhshiiit man this anime is good...the first time i checked this anime was like 2012 and i was like what a crap but then when I gave it another chance and i checked it..it was good..

Gintama_4ever
2 years ago


0

don't worry the anime will get better....soon!!!!

ardydurize
2 years ago


0

don't judge the book by its cover......and i am trying to watch this cuz my friend recommended me this!!!!!....

ardydurize
2 years ago


0

......3D looks soooo weird MAKE IT 2D DAMN IT

LovinAnimeSama
2 years ago


0

The story is pretty solid, i'm guessing that man in the shack is the older brother king?! anyhow i heard the animation gets better so i'll stick around for the story for now.

mimi5915
2 years ago


1

please when will episode 109 of hunter come out

evathehero
2 years ago


0

This is my second time watching this anime and everything is'nt 3d.

PolarBearMIlk
2 years ago


0

*Added to favorites*

HERPDERPHURR
2 years ago


0

that 3d shit is only in the first episode, and some rare scenes afterwards. it's really an awesome anime though, don't get discouraged after the first episode and drop it, give it a chance and you won't regret it

polaretti
2 years ago


0

Would have been better in 2D or atleast add a few more frames to every second for characters. Now it just looks like a fast slideshow/super laggy game video with weird graphics..

Smokereign
2 years ago


0

Pls Don't Don't it pls anime come back pls are u gonna leave us like L left us and went to the Bleach and became arrancar

WillofFire
2 years ago


1

lol first min i was already like : HOLY FCK WHAT ARE THEY DOING TO MY EYE'S , PLEASE ANIME GO BACK TO 2D PLEEEAAAAASEEEE ;(

woriorsim
2 years ago


0

its hard to withstand the 3d style....

01Yozora
2 years ago


0

hmm after completing this first ep i have concluded that this is defs worth watching despite the sometimes horrid 3d animation xD

awesomeninja12
2 years ago


0

If they did this just with 2D animation it would've made it so much better and easier to watch, the story is great though!

awesomeninja12
2 years ago


0

great story but the animation is giving me brainaids, i'll continue watching it for now since the aids is already acquired by now and atleast the story seems great.

Ryuushima
2 years ago


0

wow 50m that was long and it's an ep? wow

XsoraX
3 years ago


0

wtf is with this anime it switches form 3d to 2d then back again not like there using the 3d for the high detailed parts its like multi parties made it

antipurefaith
3 years ago


0

at 1:17 it suddenly became alot more bearable

antipurefaith
3 years ago


0

ichigo talking to lelouch at the start..

kye
3 years ago


1

lol. I was laughing throughout the anime. Is this some new kind of comedy?

JashQ
3 years ago


0

its getting good at episode 4? that already SO EXCITING anime is getting better at episode 4? damn i will watch it gladly!

Anime_Banzai
3 years ago


0

Update: The animation gets normal at episode 4. Just bear with it.

Merona
3 years ago


0

Damn that death thing was so over dramatic.. it would not have hurt to call a doctor! damn it!

Merona
3 years ago


3

What the fuck are you guys saying the animation sucks ass I couldn't get through the first 30 second without laughing. I have a question for you guys if all anime looed like this would you watch anime or watch it as frequently?

Dg3_1298
3 years ago


0

It's not that bad LOL, I'm not used to cgi but it's okay, I guess it's because I read the manga that I'm fine with it, so yeah stick with it, the fights are awesome

Refdow
3 years ago


0

What's with all the animation complaints? I've used my gamer instincts to ignore the animation which isn't terrible at all, and be more interested in the story that's being shown. And it definitely is looking to be something great.

KeKun
3 years ago


0

the story was really deep, it seems that the story was really good as they say (people who watched it).

LoveEnPeace
3 years ago


0

i'll try to watch it since "they" say that animation will get better and the story is really awesome

LoveEnPeace
3 years ago


1

why did they have to make this animation this wierd really my eyes hurt i cant watch it :P damn and the story seems fine

AniMeLoVeSeeKeR
3 years ago


1

I think the graphics might be terrible, but the story looks fine. I guess I'll keep watching :)

deionbtoom
3 years ago


0

ICHIGOOOOOO!!!!!!!!

TyranuSs
3 years ago


2

............what the fuck is with the animation i was hoping i was going to be able to watch this series but 2 seconds in i couldn't take anymore

MrTuuvas
3 years ago


1

Why don't we stop bitching about the animation and watch it for the story?

polxd
3 years ago


2

Pathetic animation and weird thought process aside.. My mind has been going "AP World HOMEWORK DONE!" since I started this... TT__TT" I've been studying too long I think...

LoveMeMember
3 years ago


0

trust me if you stick with it.... it'll grow on you i hated the 3d at first but i don't even notice it anymore when im watching kingdom

TaZ
3 years ago


3

haha this looks horrible not original anime :P not worth time

gooshiba
3 years ago


1

no? actually i think its about how interesting it is and if the words are bad then you just wont pay attention O.o

gooshiba
3 years ago


0

if you are watching this stick with it, its F!@#ing AWESOMMME!!! it will keep you on the edge of your seat, wanting more, then whe you reach the latest episode you have to feel the frustration of having to wait each week for it to come out, well maybe its just me.

offwrk
3 years ago


0

Rewatching this for the 3rd time just can't get enough

2010isgod
3 years ago


1

i just like the opening song

yuip59
3 years ago


1

they only care about how the synchronizing of the dub... stupid ppl its not how they make the anime its about the story!

ikizzmark
3 years ago


4

Fuck This !

Allen
3 years ago


0

well if they really decreased it to none 3d then i think this anime will be great, well i mind as well try 5eps and see for m self

ezio1993
3 years ago


0

like 1-4 episodes of this anime has this shit animation. 5+ they decreased it almost to none. So yea this anime is awesome. Highly recommended!!

giggity
3 years ago


3

wtf, wasted my 2 mins in this fccccckkknnn sssyyyttt anime

creepyduck
3 years ago


3

watched like 20secs hate it will not watch

Mythic116878
3 years ago


1

Well since, there is too much negative comments i would like to point out the good things.
This anime is AMEZING it has such a good storyline + the art work improved over each episode - the first episodes art was too slow-paced, but then it improves every week. recommendation level: VERY HIGH, since it's one of the few Army-war based anime out here + it's well done, seriously!

Fr34kstyl3r
3 years ago


1

ok no, i cant adjust, nvm what i said earlier...its just too different...its not that its bad, its just that this doesnt feel like anime anymore...it feels the same as when i watch a cut scene in a naruto video game. i think the story is interesting so im hoping there is a manga i can read although this feels like it was made from a light novel

Valtrans
3 years ago


0

well...watching this anime sure is weird...its like the sound doesnt go along with this 3D stuff. but i think i can adjust

Valtrans
3 years ago


0

Back here, after reaching episode 21(the most recent at this time I post) and I have to say that this anime got me a little bit hooked. It sure is not perfect exactly, but is worth watching and under-rated. With that being said, I hope it gets more vewers. Have fun.

Solega
3 years ago


0

To those who might come here and watch this, if you get disappointed, I did too a bit. I really don't like the 3D thing and stuff, but I gave it a chance and watched more episodes, in the next episodes it gets less 3D times and more interesting. It has a good plot. So give it a chance.

Solega
3 years ago


0

well that was messed up. . .they took Hyou in just because of his uncanny resemblence to the king? seriously? he died for that? o_0 ugh that really sux!

duchessliz
3 years ago


2

Everything feels like it's slow motion Speed:1.9
I'm out!

geoage
3 years ago


0

I thought it was good... What's up with all the hate?

xVV
3 years ago


0

The Voice Actor for Ichigo from Bleach and Shin is the same. Oh how I miss Bleach.

Cratus94
3 years ago


0

come on the animation isn't thaaaaat bad, I got used to it after like 5 minutes tbh.. stop whining about that >_>

Darkskilling
3 years ago


1

everything looks like u playing a game , it doesnt matter the story painting or something if the whole thing is in 3d like that , so there is no point in watching it

ezio1993
3 years ago


0

Those of you watching this for the first time don't be put off by the bad comments and reviews by people who only watched one episode and decided to judge an entire series and especially don't be put off by the animation it self, it's actually a great series with an amazing story i just watched 14 episodes in one day and i highly recommend it!!

Lex
3 years ago


2

This is an epic fail. -_____-

SpeakinTheTruth
3 years ago


0

its pretty good but the 3D has to go

littleshorty
4 years ago


0

I agree I don't like what they did with the 3D feel but I like the story

saturnjupiter99
4 years ago


0

i hate how its Half 3D but hey ya gotta try ew thngs or else you wontknow if its good!

wermer12
4 years ago


0

bah i cant watch this the charactors look dead..

portidus
4 years ago


1

this looked promising...before i hit play, i have no problem with 3d models but when the animation is so slow that it doesn't match with the voices and the eyes move so slow that they looked stoned constantly...i just can't watch it, which is a shame.

ajax
4 years ago


0

epic epic this is y i love anime new all the time all the TIME

zxeon
4 years ago


0

bad so far but 3d didnt do eny justice to such a bad episode

danza
4 years ago


0

Now that's what i call a cliffhanger. This should be a good one for the summer.

animejunkie0723
4 years ago


0

looks great.

wenkz
4 years ago


0

plot is great,for now

smothy
4 years ago


0

It looks like those video game cut scenes for those anime based games lol

bloodreign
4 years ago


0

2D, 3D, whatever D. The story is intruiging and I'll be back!

Myki
4 years ago


0

after ranting about how much i hate this one, i decided to give it a try. Still Hate the animation but i love the plot so i'll continue to watch

TaZ
4 years ago


0

the 3d scenes certainly suck, but the normal 2d are pretty decent and I like ths story! and Shin is pretty damn strong and, as Ichigo, so fast. Also, Hyou's voice, I guess it's Ryner Lute's voice, is it not?
anywayas, Ill continue to see it, and ppl, watch till the end and youll come to like it...

sidorok
4 years ago


0

I like the plot the animation not so much but personally i can get over that

2010isgod
4 years ago


0

well i read the manga of this and the plot is pretty awesome and i'm freaking happy that they decided to make an anime out of it. The art is.... wierd though..... i cant say its good but its ...well its interesting

kitai2012
4 years ago


1

Sad part is I kinda enjoyed it. Seems like half the people here at too dumb to notice a decent plot when they see one. It's bearable, I'll continue watching. Great first ep.

romaruu
4 years ago


0

this went in and out between 2D and 3D, but im starting to like this anime alittle.

Nexza9
4 years ago


1

Ah how saddening indeed. I guess this is the reality that reflects us today. Is it the will of humanity to forever judge things upon appearances?

skypiercer
4 years ago


0

So what if the animation was different. Animation will always change and progress. I think the storyline will be interesting.

SugarDumplin
4 years ago


2

This sucks, not gonna watch stupid shit

Kyuubi_Conduit
4 years ago


2

sux like rotten eggs

saske_K
4 years ago


0

I like it but the 3G does kill it.

Dahaka0174
4 years ago


0

currently I can't watch anime link as yourupload,dailymottion,Novamov,Veevr,Veoh,sapo
just i can from Mp4Upload,UploadC,ember,AUengine
what is the problem that some good links like sapo or veevr stopped for some month
(the other site links that I remember are videozer,videobb,megavideo,Zshare,googlevideo)

NovelReader
4 years ago


0

WTF it looks more like a game then an anime

wawamiko
4 years ago


1

this must be made in china or S.korea. if japan was going to make stuff in 3D it would make more sense for it to look like "FFVII advent children" even SD Gundam has better animation.

psionx
4 years ago


0

the story is... well apparently nothing new...
but the animation... god... what've they done...
it's as if they didn't even try...

wDrake
4 years ago


0

~sigh~ my words exactly... why 3D? leave 3D for the video games, for Anime it is and will always have to be 2D

animist64
4 years ago


1

after 38 sec im like ..."wtf am i watching..." OK I QUIT CYA

ilovanime
4 years ago


0

just by looking at the comments makes me not want to watch this so-called "Anime"

ilovanime
4 years ago


0

actually the animation isn't that bad... seems they did what the berserk movie did mixing 3D and 2D

Jimi215
4 years ago


0

This story sounds cool. The animation could be a little better but hey they actually look Asian. No yellow pink blue or white hair and no blue or green eyes... so far.

Jimi215
4 years ago


0

i think the berserk movie has only been able to pull off a 3D/2D anime, this just looks like a horse shit, iv seen better american cartoons with better animation

seansomethink
4 years ago


1

lol horrible

rayne
4 years ago


0

Trying to make 3D from 2D...
No, just... No.

Shobobo
4 years ago


1

i'd rather not see an anime that looks like code lyoko

TaZ
4 years ago


2

um wtf is this bullshit

TaZ
4 years ago


1

rawr i would hav ebeen the same as them lol so dont make it seem like it just wired for a story to be like this one true the animation is wired and proably bad but i seen worse ill give this a try so should everyone els who like seeing war or fighting anime u never know u might get suprise

subzero0143
4 years ago


2

10 secs in... done!

divisleep
4 years ago


1

Is the ichigo's voice or is that ichigo's voice?!?!?!

mayhello_222
4 years ago


2

i didn't even last 18 seconds

daton3guy
4 years ago


2

20 seconds in... im done

gogin1
4 years ago


0

3d or not the sotrie was awsome

Ryux
4 years ago


4

I freaking love the animation plus this anime is awesome!!! Love the story....love everything about it!!! :)

Neon_Shadow
4 years ago


0

This is so weird and awkward

StrawHatJosh
4 years ago


0

ugh..the CGI cell shade/animation mix looks terrible..i hope this doesnt become the norm for new series

garouden
4 years ago


3

the graphichs soehow tried to mixx inn motion and 3d, not bad, reminds me of the mmorpgs of somewhat or the western cartoons that improved on 3D.....
but the story seems good

Craten
4 years ago


0

I really dont like this animation but the story has me intrigued

Burtra22
4 years ago


0

i was waiting to hear ban~KAI! one more time :P

XxJeanxX
4 years ago


0

bleach and one piece voices

XxJeanxX
4 years ago


1

Fucking 3D g@yish animations, suck so much... u-u

AlexanPT
4 years ago


2

This is good! Thanks!

dragonfly2
4 years ago


2

Get over the transitions of 3D to 2D animation, and this is a pretty good story.

Nauran
4 years ago


1

even one piece voice

jawas
4 years ago


1

is that ichgho's vice from bleach !!!!

jawas
4 years ago


1

Why the hell would they try to make anime 3d. Anime was always 2d and should always be 2d. It's awesome that way

xicor212
4 years ago


2

@Devileyes hadena is the fansubteam, they made a mistake in the title, don't believe them and check my official link :P

LordK
Staff

4 years ago


1

@lordk check this https://animetosho.org/view/hadena-kingdom-01-02-720p-8cff035b-mkv.534817 , it said episode 1 + 2

Devileyes
4 years ago


2

@EGChris @Devileyes It's just a long ep1, ep2 will be released 06/11
http://www9.nhk.or.jp/anime/kingdom/

I don't dislike this animation

LordK
Staff

4 years ago


0

Don't blame the makers... well, maybe blame them for making it on a computer instead of drawing it.

AnimeFreak_net
4 years ago


0

Especially the otherwisely fine tuned facial animation

Cyphrox
4 years ago


4

@rawrrr omg dude the animation is well done , the onlu thing that is terrible is the proportions of some characters rofl ...

@EGChris cuz its episode 1 and 2 , i just checked other sites to make sure of this information...

Devileyes
4 years ago


0

The 3Dish animation looks kinda strange in my opinion I think I prefer the usual way

Cyphrox
4 years ago


0

why the hell is it 50 mins

EGChris
4 years ago


7

fuck this animation was terrible.. like "hey we tried way too hard to make this 3D real shit" terrible...its.. soo... awkward.. watching them talk...
and wait.. what? *watches battle* "LETS BECME HEROES YEAH!"

Rawrrr
4 years ago


0

Just as I thought, 3D is starting to get popular :/

sappp
4 years ago

On-Going Anime

  1. Active Raid: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hakkei Subbed
  2. Aikatsu! Subbed
  3. Ajin Subbed
  4. Ajin Part 1: Shoudou Subbed
  5. Akagami no Shirayuki-hime 2nd Season Subbed
  6. Akagami no Shirayuki-hime: Nandemonai Takaramono, Kono Page Subbed
  7. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  8. Ansatsu Kyoushitsu (TV) 2nd Season Subbed
  9. Ao no Kanata no Four Rhythm Subbed
  10. Aoharu x Kikanjuu Special Subbed
  11. Aoki Hagane no Arpeggio: Ars Nova DC Subbed
  12. Aria The Avvenire Subbed
  13. Battle Spirits: Burning Soul Subbed
  14. Big Order OVA Subbed
  15. Boku dake ga Inai Machi Subbed
  16. Boruto: Naruto the Movie Subbed
  17. Brave Beats Subbed
  18. Bubuki Buranki Subbed
  19. Cardfight!! Vanguard G: Gears Crisis-hen Subbed
  20. Chu Feng: B.E.E Subbed
  21. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  22. Dagashi Kashi Subbed
  23. Detective Conan Subbed
  24. Detective Conan Movie 19: The Hellfire Sunflowers Subbed
  25. Diabolik Lovers More,Blood Subbed
  26. Diamond no Ace: Second Season Subbed
  27. Digimon Adventure tri. 1: Saikai Subbed
  28. Dimension W Subbed
  29. Divine Gate Subbed
  30. Dragon Ball Super Subbed
  31. Dragon Ball Z Movie 15: Fukkatsu no F Subbed
  32. DRAMAtical Murder OVA: Data_xx_Transitory Subbed
  33. Durarara!!x2 Ketsu Subbed
  34. Fairy Tail Dubbed
  35. Fairy Tail (2014) Subbed
  36. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei Herz! Specials Subbed
  37. Fate/stay night: Unlimited Blade Works (TV) 2nd Season - Sunny Day Subbed
  38. Folktales from Japan Subbed
  39. Fushigi na Somera-chan Subbed
  40. Futsuu no Joshikousei ga [Locodol] Yatte Mita. OVA Subbed
  41. Future Card Buddyfight 100 Subbed
  42. Garo: Guren no Tsuki Subbed
  43. Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri - Enryuu-hen Subbed
  44. Ghost in the Shell (2015) Subbed
  45. Gintama' (2015) Subbed
  46. Gintama: Jump Festa 2015 Special Subbed
  47. Glass no Hana to Kowasu Sekai Subbed
  48. Go! Princess Precure Subbed
  49. Gochuumon wa Usagi Desu ka?? Subbed
  50. God Eater Subbed
  51. Grisaia no Rakuen Specials Subbed
  52. Hacka Doll The Animation Subbed
  53. Hai to Gensou no Grimgar Subbed
  54. Haikyuu!! Second Season Subbed
  55. Haruchika: Haruta to Chika wa Seishun Suru Subbed
  56. Heavy Object Subbed
  57. Hetalia: The World Twinkle Subbed
  58. Hibike! Euphonium: Kakedasu Monaka Subbed
  59. Highschool DxD BorN Specials Subbed
  60. Highschool DxD BorN: Yomigaerarenai Pheonix Subbed
  61. Himouto! Umaru-chan OVA Subbed
  62. Himouto! Umaru-chan S Subbed
  63. Hokuto no Ken: Ichigo Aji Subbed
  64. Hoozuki no Reitetsu OVA Subbed
  65. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  66. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  67. Isuca: Gokuraku Subbed
  68. Itoshi no Muco Subbed
  69. JK Meshi! Subbed
  70. Kagewani Subbed
  71. Kamisama Hajimemashita: Kako-hen Subbed
  72. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  73. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  74. Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns 2nd Season Subbed
  75. Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns: Akechi Keibu no Jikenbo Subbed
  76. Komori-san wa Kotowarenai! Subbed
  77. Kono Danshi, Mahou ga Oshigoto Desu. Subbed
  78. Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! Subbed
  79. Koukaku no Pandora Subbed
  80. Kowabon Subbed
  81. Koyomimonogatari Subbed
  82. Kuroko no Basket: Mou Ikkai Yarimasen ka Subbed
  83. Kuroko no Basket: Saikou no Present Desu Subbed
  84. Kyoukai no Kanata Movie I'll Be Here - Mirai-hen Subbed
  85. Kyousougiga Subbed
  86. Kyousougiga (OVA) Subbed
  87. Love Live! The School Idol Movie Subbed
  88. Luck & Logic Subbed
  89. Lupin III (2015) Subbed
  90. Macross Δ Subbed
  91. Mahou Shoujo Nante Mou Ii Desukara. Subbed
  92. Mobile Suit Gundam Thunderbolt Subbed
  93. Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans Subbed
  94. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  95. Momokuri Subbed
  96. Monster Strike Subbed
  97. Musaigen no Phantom World Subbed
  98. Mushishi Zoku Shou: Suzu no Shizuku Subbed
  99. Nagato Yuki-chan no Shoushitsu Subbed
  100. Nagato Yuki-chan no Shoushitsu: Owarenai Natsuyasumi Subbed
  101. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  102. Negima! Subbed
  103. Neko no Ongaeshi Subbed
  104. New Initial D Movie: Legend 2 - Tousou Subbed
  105. Nijiiro Days Subbed
  106. Noblesse: Awakening Subbed
  107. Noragami OVA Subbed
  108. Norn9: Norn+Nonet Subbed
  109. Nozo x Kimi Subbed
  110. Nurse Witch Komugi-chan R Subbed
  111. Ojisan to Marshmallow Subbed
  112. Okusama ga Seitokaichou! OVA Subbed
  113. One Piece Subbed Dubbed
  114. One Piece: Adventure of Nebulandia Subbed
  115. One Punch Man Specials Subbed
  116. Onsen Yousei Hakone-chan Subbed
  117. Ooyasan wa Shishunki! Subbed
  118. Oshiete! Galko-chan Subbed
  119. Oshiri Kajiri Mushi 4 Subbed
  120. Osomatsu-san Subbed
  121. Osomatsu-san Year-End Special Subbed
  122. Owari no Seraph: Owaranai Seraph Subbed
  123. Owarimonogatari Subbed
  124. Peeping Life TV: Season 1 Subbed
  125. Persona 3 the Movie 3: Falling Down Subbed
  126. Persona 4 The Golden Animation: Thank you Mr. Accomplice Subbed
  127. Phantasy Star Online 2 The Animation Subbed
  128. Plastic Neesan OVA Subbed
  129. Pokemon Movie 18: Ring no Choumajin Hoopa Subbed
  130. Pokemon XY Special: The Strongest Mega Evolution ~Act I~ Subbed
  131. Pokemon XY&Z Subbed
  132. Pokemon XY&Z: Subete no Nazo wo Tokiakase! Subbed
  133. Pri Para Subbed
  134. Prince of Stride: Alternative Subbed
  135. PriPara Movie: Mi~nna Atsumare! Prism☆Tours Subbed
  136. Re:␣Hamatora Subbed
  137. Reikenzan: Hoshikuzu-tachi no Utage Subbed
  138. Robot Girls Z Plus Subbed
  139. Saijaku Muhai no Bahamut Subbed
  140. Sarusuberi: Miss Hokusai Subbed
  141. Schwarzesmarken Subbed
  142. Sekkou Boys Subbed
  143. Senki Zesshou Symphogear GX Specials Subbed
  144. Shin Atashin'chi Subbed
  145. Shingeki! Kyojin Chuugakkou Subbed
  146. Shirobako Specials Subbed
  147. Shoujo-tachi wa Kouya wo Mezasu Subbed
  148. Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu Subbed
  149. Soukyuu no Fafner: Dead Aggressor - Exodus 2nd Season Subbed
  150. Steins;Gate: Kyoukaimenjou no Missing Link Subbed
  151. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  152. Sushi Police Subbed
  153. Suzakinishi the Animation Subbed
  154. Tabi Machi Late Show Subbed
  155. Taifuu no Noruda Subbed
  156. Tamayura: Sotsugyou Shashin Part 2 - Hibiki Subbed
  157. Tantei Team KZ Jiken Note Subbed
  158. Tari Tari: Kumottari, Kagayaitari, Mata Itsuka Utattari Subbed
  159. Teekyuu 6 Subbed
  160. Teekyuu 7 Subbed
  161. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  162. test Subbed
  163. The iDOLM@STER Cinderella Girls 2nd Season Subbed
  164. To LOVE-Ru Darkness 2nd OVA Subbed
  165. Ushinawareta Mirai wo Motomete: Ushinawareta Natsuyasumi wo Motomete Subbed
  166. Utawarerumono: Itsuwari no Kamen Subbed
  167. Valkyrie Drive: Mermaid Specials Subbed
  168. Wakaba*Girl: Onsen Tsukaritai Subbed
  169. World Trigger Subbed
  170. Yami Shibai 3rd Season Subbed
  171. Youkai Watch Subbed
  172. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  173. Yuru Yuri San☆Hai! Subbed