Watch Anime Online

Watch Hyouka Episode 8 Online

AUEngine is online. Click here for mirrors status list | Winter Anime Lineup!! Vote Now!! | Join our forum today!
Join the 4th edition of AU's EUW League Tournament | Requested name change but can't log-in, click here | Winter 2014-15 anime chart

Hyouka Episode 8

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: lool123 3 years ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Hyouka episode 8. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


Created this account so no one else would be able to.

ChitandaEru
3 years ago


I admit, i'm slowly falling for chitanda. . Is it obvious?

OrekiHoutarou
3 years ago

What People Are Saying


0

The top two comments.... Hahahaha! XD

Sakura_Mikan_
6 months ago


0

the two top comments :3 hahaha, i'm curious!!!

strawhat_ned_07
8 months ago


0

I hope Oreki out smarts the Empress somehow lol I dont like how she is trying to use him.

MellowD
10 months ago


0

look at the top comments..


xDieee..!!!!

blackout112
1 year ago


0

Oreki thinks he's normal like everyone else. But Fuku chan and all of us know that he definitely is special. An absolute genius! Whether you like it or not babe!

kazykoki
1 year ago


0

hahaha!! The top comments have made my day!!

kazykoki
1 year ago


0

Lol at the top comments! XD

Salamander
1 year ago


0

HAHAHA the top comments

MeganeBishoujo
1 year ago


0

The one in the chat... L!?!?

Akosiej
1 year ago


0

lol wow the top comments are so awesome!! =P

poisongurl
1 year ago


0

All Chitanda has to do is bat her eyelahes and innocently say "I'm curious" and the whole series moves lol

NGEkid024
1 year ago


0

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lol the top comments XXD
Oreki kuuun stop it please!! *^* I'm sure you'd fall for me if you met me!!
I'm an energy saver too!! ^w^

Eya
1 year ago


0

2 top comment i guess that's what u call a Otaku :D :)

Sugram22
1 year ago


0

after watching this EP i scrolled town to read comment & then i suddenly LOL, i guess i ton't half to say why :D

Sugram22
1 year ago


0

Lol at the top comments

gotmessed101
1 year ago


0

No one can stop Chitanda's curiousness!

Leyash
1 year ago


0

Lol at the top comments.

I'm so excited for the next episode! I want them to acknowledge the master detective, Oreki.

Also, I kinda like The Empress, she's cute in her own way.

Heavy
1 year ago


0

That background music is from Trine 2 Game :O

metaflux01
1 year ago


0

i love the background music of this anime.

valfar09
1 year ago


0

amatuers style

arep0044
1 year ago


0

that name on the chat L

chutme
1 year ago


0

yay finally a 2 part ep....! Houtarou does everything

Cereal_Lover
1 year ago


0

Fairy Tail Seiyuus are Here

Eru Wendy Marvell
Oreki Gray Fullbuster

mitarai
1 year ago


0

wow, if anyone even says chitanda is anywhere near annoying, they get showered with dislikes

alexsilener
1 year ago


0

Watashi.. Kininarimasu!

Nongwin
1 year ago


0

That was some lame acting. Well it is just a group of kids.

razerxneo
1 year ago


0

i love how they animated that movie, i mean it really gives you this "student make movie" vibe but at the same time it manages to be interesting =)

SayuKami19
1 year ago


0

Indeed the acting is poor in that movie, but hey, they're normal students, what'd you expect ?

TheBlackReaper
1 year ago


0

If I were during the screening, I'd criticize the movie to its bones xD

Kininarimasu xD

MyrrhChant
1 year ago


0

Watashi Kininarimasu!
In Houtarou's world, those words results into wasted energy.

North
2 years ago


0

If you hate it simply don't watch it. We don't need your annoying comments to get dislikes. so back off. :)

IamL
2 years ago


0

Not to sound hateful or anything but the "I'm Curious" part is starting to get annoying.... :/

CartePhantasia
2 years ago


0

The two top comments made my hour LOL

shirnik
2 years ago


3

i hate that bitch if she is curious its her problem I hate people like that in real life bitch

elmexi
2 years ago


0

The top comments. I love how Okeri doesn't have an avatar. That's too wasteful to do to upload one! Lol

kimkiattack
2 years ago


0

That moment when the top comments are made by the fans of this show(@ChitandaEru and OrekiHoutatrou)

FujimotoShiro
2 years ago


1

when he aked what was rong with the move was shot my fist thout was they shuld have used a tripod

vll
2 years ago


0

Ohhh~~ Hahaha BGM's are borrowed lol >_< the soundtrack at the first part was the music of a dating sim game named Re--Alistair++..I think...and also Juvia's theme..Well, I don't care...I'll just say that this anime really is interesting >_< Continue this awesomeness.

Ice cream-I scream...

XiM_Rin
2 years ago


0

Top comments... Otaku... Lol!

Times
2 years ago


0

they all in Classic Club right.......why play Detective???is that how a classic club supposed to do???aren't they supposed to do whatever it is classic stuff related to??hm........

AnimeFreakzz
2 years ago


0

negar plz

Kurokonosora
2 years ago


0

Oreki u will meet with despair....

LunaClipse
2 years ago


0

i watch hyouka teh 3rd time and i was just amazed how orekis thoughts were so rare adn different i mean he have a genius brain after all...

bentaku
2 years ago


4

its so fucking annoying when chitanda keeps dragging him into stuff he doesnt want to do but I guess thats the concept of the anime so whatever

KingZDj
2 years ago


2

KOWAI DESU..

nekostory
2 years ago


0

the atmosphere in this anime is quite bleak but I still want to watch it.

DaneHollow
2 years ago


0

Ha Ha! LoL Oreki

"I salute your dedication to playing the straight man"

Aramaiti
2 years ago


0

That awkward moment that I was playing persona while watching this episode...

Fulltimeotaku
2 years ago


0

The top comments are the best examples of otaku

Fulltimeotaku
2 years ago


8

boring movie... .=_="

zura_zurako666
2 years ago


0

those eyes! daaaaamn...

croxy34
2 years ago


0

I salute your dedication to playing the straight man

OMG, so fucking hilarious

Spartan3355
2 years ago


0

Nice episode !! :)

Anime_Rater
2 years ago


0

Chitanda : Let's do this Oreki-san! In memories of Hongou-senpai!
Oreki : She's not dead -_-
Oreki's faces makes me laugh haha

aeron2123
2 years ago


0

the killer is the camera man hahah he is the most suspicious

emperium0809
2 years ago


0

Thumbs up if you have terrible observation skills, as Houtarou said.

Merona
2 years ago


0

lol the top comment's usernames.

irjennie
2 years ago


0

Chitanda: Im curious *puppy eyes*....o.o kawaii desu

AnimeLover321
3 years ago


1

that movie made me think of Blair witch, if you haven't seen it you should totally watch it ;p

WaterWave
3 years ago


0

lol wrong typing like this if you do that xD

Saeko_chan
3 years ago


0

Awwwwww, when Satoshi said Light Music Club, I started to think about K-On! :(

theDeanxD
3 years ago


0

i would say fk u chitanda (the user) I WANTED THAT USERNAME but it is chitanda D: i love chitanda (not the user)

pianohero87
3 years ago


2

like this show but this episode was a let down...everything that happened could have happened in the start of an episode, they dragged everything out far too much, kept waiting for it to start but never did...still love the show but now i feel like i just wasted time.

ajax
3 years ago


3

Created this account so no one else would be able to.

ChitandaEru
3 years ago


0

All Chitanda has to say is "I'm curious" hahahaha

SugarDumplin
3 years ago


2

Oreki is slowing starting to remind me of Shinichi Kudo due to his deduction skill.

HanaChan27
3 years ago


1

i would like to highlight the goodwork for the backgrounds of even some random scenes, its very very real, if u actually paid noticed, top notch from kyo-ani as always

KonaKona
3 years ago


1

LOL i love how he's easi;y influenced by chitanda

Ukipower
3 years ago


1

@8:16 that sudden voice background freak me out! O_O

c_athorstin
3 years ago


3

Chitanda isn't the annoying type I mean if it wasn't for her Oreki would be doing nothing wasting his intellectual talent and skills now the other guy in the classic club forgot-whats-his-name is the real annoying one

StrawHatJosh
3 years ago


8

@oreki sorry she's my waifu already all rights reserved.

mokochan013
3 years ago


2

I love this show.

It's mildly mysterious mysteries make me more mindful!

Nauran
3 years ago


2

That strange 'Kyaaa!' really got me lol lol

shinikage
3 years ago


2

Lol if chitanda was real, even i cant fight her extremely cheerful and curious attitude...such a cute face with colourful eyes, Who the hell can say NO??

NurarihyonFear
3 years ago


5

OMG! I want to see who the culprit is! :O we didn't see any cool detective thing this time :/ only some awesome eye romance between Irisu and Oreki (which I think is actually pretty cool too XD).

LauritsCampen
3 years ago


5

Aww.. Was I the only one expecting a little romance between Irisu-senpai and Oreki? :D could be nice, with a Sadistic/Princess girl added to his harem xD

LauritsCampen
3 years ago


0

Best anime this season so far. Each episode is awesome.

Kanon
3 years ago


1

@zzblackangelzz : Well, I think you're wrong. Annoying or not, it is depend to each individual. I think Oreki is the kind of guy that doesn't mind to be disturbed or pushed by Chitanda. Sometime I surprise that this kind of guy is actually exist, but yeah. He is exist in real world. Well, maybe your way of think is just different to Oreki. So let them two have fun together.

Brainsucker
3 years ago


1

Seems like the cast should have some ideas. The acting is so bad that you can't judge behavior unless it was written into the script. And, Is the writer comatose?

Myki
3 years ago


1

Left me wanting more.

2010isgod
3 years ago


1

Lol the acting in the movie was top notch haha XD
Poor Houtarou but you gotta love Chitanda's persistence >:3

NinjaPotato
3 years ago


0

i feel chitanda is up to something. or behind some part of this. shes suspicious...but i love Houtarou! i just love his character and the things he does c:

JjongKey_Shawol
3 years ago


20

This comment has received too many dislikes. Click to show...

zzblackangelzz
3 years ago


4

@brainsucker yeah!!

ramu
3 years ago


4

@brainsucker yeah!!

ramu
3 years ago


1

@Mistmiyuki : Well, this is why Oreki is special. I understand that what Chitanda doing could raise tantrum to some guys who think that their way of life is disturbed. But for Oreki, it change his way of negative life to the positive and active one

Brainsucker
3 years ago


1

cuteeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111

hrawhr
3 years ago


1

As Hongou was being described, I immediately thought "Just like Chitanda".

Charosive
3 years ago


0

Damn! It's good to see Chitanda again.

Ginchigo
3 years ago


5

I don't think he's falling for her, rather he's becoming more active and less lazy because of her. He has the thought of having a more colorful life, at the moment he kinda is thanks to Chitanda.

GamerWorlock
3 years ago


1

interesting

Ra1nBl00d
3 years ago


1

the chat in the beginig says "relord". lol. also I don't think jester is a good analogy for chitanda though she is entertaining to watch.

psionx
3 years ago


3

Omg I do that to one day it was epicly hot I was going to walk to school soon as the suns rays hit me I was like not happening. Anyways did the zelda sound play when they meet that new girl the emprince girl. Also I was to see that trip I wonder if we can see the in swimsuits lol :).

Dahaka0174
3 years ago


1

I find it impossible to wait another week for such an awesome anime series.

The1DatFaps
3 years ago


0

two hot girls in this ep

RaRitsujun
3 years ago


23

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Mistmiyuki
3 years ago


0

Darn it...why did they leave it hanging like that :\

DRRRxGC
3 years ago


0

That film is absolutely terrible :P

But Chitanda is kawaii for getting into that kinda film ^_^

Shobobo
3 years ago


0

Ha, he was going to ditch if Chitanda didn't how up. XD I think we're all falling for her~~~~ ;3

Kay_Wye
3 years ago


24

This comment has received too many dislikes. Click to show...

pietjanssen
3 years ago


4

@Oreki im falling for chitanda too ~!! jkk she is super cute

MichaeLDA101
3 years ago


6

I admit, i'm slowly falling for chitanda. . Is it obvious?

OrekiHoutarou
3 years ago


26

This comment has received too many dislikes. Click to show...

BoBLetuz
3 years ago


22

This comment has received too many dislikes. Click to show...

That_Guy
3 years ago


25

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Ichika_Orimura
3 years ago

Latest Forum Discussions

  1. hotaru251 on General Chat Thread — 6 minutes ago
  2. KingGatz on Mahou Shoujo Elimination Game — 11 minutes ago
  3. hotaru251 on LordK — 12 minutes ago
  4. Alex_Sandy on Death Parade — 16 minutes ago
  5. HeartSeed on Poetry Contest: Love — 17 minutes ago

On-Going Anime

  1. Absolute Duo Subbed
  2. Aikatsu! Subbed
  3. Akatsuki no Yona Subbed
  4. Aldnoah.Zero 2nd Season Subbed
  5. Anime Mirai 2014 Subbed
  6. Ansatsu Kyoushitsu (TV) Subbed
  7. Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu Love! Subbed
  8. Bonjour♪ Koiaji Pātisserie Subbed
  9. Cardfight!! Vanguard G Subbed
  10. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  11. Cross Ange: Tenshi to Ryuu no Rondo Subbed
  12. Death Parade Subbed
  13. Detective Conan Subbed
  14. Diamond no Ace Subbed
  15. Diamond no Ace OVA Subbed
  16. Dog Days Season 3 Subbed
  17. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  18. Dragon Collection Subbed
  19. Durarara!!x2 Shou Subbed
  20. Fairy Tail Dubbed
  21. Fairy Tail (2014) Subbed
  22. Folktales from Japan Subbed
  23. Future Card Buddyfight Subbed
  24. Garo Honoo no Kokuin Subbed
  25. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Specials Subbed
  26. Grisaia no Kajitsu Specials Subbed
  27. Gundam Build Fighters Try Subbed
  28. Gundam: G no Reconguista Subbed
  29. Happiness Charge Precure Subbed
  30. Hero Bank Subbed
  31. Hi☆sCoool! SeHa Girls Subbed
  32. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  33. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  34. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  35. Isuca Subbed
  36. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders 2nd Season Subbed
  37. Junketsu no Maria Subbed
  38. Juuou Mujin no Fafnir Subbed
  39. Kaitou Joker Subbed
  40. Kamisama Hajimemashita 2 Subbed
  41. Kantai Collection: KanColle Subbed
  42. Kenzen Robo Daimidaler Specials Subbed
  43. Kiseijuu: Sei no Kakuritsu Subbed
  44. Koufuku Graffiti Subbed
  45. Kuroko no Basket 3 Subbed
  46. Kyoukai no Kanata: Mini Theater Subbed
  47. Kyousougiga Subbed
  48. Log Horizon 2nd Season Subbed
  49. Magi: Sinbad no Bouken Subbed
  50. Magic Kaito 1412 Subbed
  51. Majin Bone Subbed
  52. Marvel Disk Wars: The Avengers Subbed
  53. Military! Subbed
  54. Mujaki no Rakuen Subbed
  55. Nanatsu no Taizai Subbed
  56. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  57. Negima! Subbed
  58. New Initial D Movie: Legend 1 - Kakusei Subbed
  59. Nozo x Kimi Subbed
  60. One Piece Subbed Dubbed
  61. Oreca Battle Subbed
  62. Pokemon Movie 17 Special: Pikachu, What Kind of Keys are These? Subbed
  63. Pokemon Movie 17: Hakai no Mayu to Diancie Subbed
  64. Pokemon XY Subbed
  65. Pokemon XY: New Year's Eve 2014 Super Mega Special Subbed
  66. Pri Para Subbed
  67. Re:␣Hamatora Subbed
  68. Rolling☆Girls Subbed
  69. Saenai Heroine no Sodatekata Subbed
  70. Sailor Moon Crystal Subbed
  71. Santa Company Subbed
  72. Sanzoku no Musume Ronja Subbed
  73. Seiken Tsukai no World Break Subbed
  74. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  75. Sengoku Musou Subbed
  76. Sengoku Musou SP: Sanada no Shou Subbed
  77. Shigatsu wa Kimi no Uso Subbed
  78. Shingeki no Kyojin Specials Subbed
  79. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  80. Shinmai Maou no Testament Subbed
  81. Shirobako Subbed
  82. Shounen Hollywood: Holly Stage for 50 Subbed
  83. Soukyuu no Fafner: Dead Aggressor - Exodus Subbed
  84. Strike Witches: Operation Victory Arrow Subbed
  85. Suisei no Gargantia: Meguru Kouro, Haruka Subbed
  86. Tantei Kageki Milky Holmes TD Subbed
  87. Terra Formars (uncensored) Subbed
  88. test Subbed
  89. The iDOLM@STER Cinderella Girls Subbed
  90. Tokyo Ghoul √A Subbed
  91. Tribe Cool Crew Subbed
  92. Tsukimonogatari Subbed
  93. Wake Up, Girl Zoo! Subbed
  94. Witch Craft Works OVA Subbed
  95. World Trigger Subbed
  96. Yamada-kun to 7-nin no Majo (OVA) Subbed
  97. Yoru no Yatterman Subbed
  98. Youkai Watch Subbed
  99. Yowamushi Pedal: Grande Road Subbed
  100. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  101. Yuri Kuma Arashi Subbed