Watch Anime Online

Watch Highschool DxD OVA Episode 2 Online

Click here for mirrors status list | Winter Anime Lineup!! Vote Now!! | Join our forum today!
| Requested name change but can't log-in, click here | Spring 2015 anime chart

Highschool DxD OVA Episode 2

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: lool123 2 years ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Highschool DxD OVA episode 2. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


Second mp4link in HD, enjoy high quality boobs!!

LordK
Staff

2 years ago


Favourite Harem/Romance is back!!!!!!!!!!



DEFINITELY BETTER THAN TWILIGHT

Oversoul26
2 years ago

What People Are Saying


0

@darekiddevil 12 more days from the day I post this

Shadow_Phantom
1 month ago


0

where is ova episode 3

darekiddevil
6 months ago


0

@ Oversoul26 ANYTHING is better than Tweelight and Tweelight doesn't belong on the same breath as HSDxD

ambspock
7 months ago


0

can't wait for season 3!

Seanster1992
8 months ago


0

oppai!!!!!!!

blank
11 months ago


0

most of them, have these long, tentacles or tentaclish arms, which arouses men in a crazy way, but not too harsh. luv it.

bunny9992
11 months ago


0

"Father, please watch over me as I become a fine demon"


Yep.. That's how you complicate a prayer.. lol

oXJavaleMageeXo
11 months ago


0

IS THERE A SEASON 2?

naruto_uzamaki_
1 year ago


0

OK now on to season 2

dragon16
1 year ago


0

A perversion that is in equal of Issei's? XD That pervert sorccerer :D It was really like a feast for the eyes X3
LOL Sooooooooooo cuuuute !! Really love this OVA ^_^

Rygen
1 year ago


0

Oppai Oppai Oppai Oppai Oppai Oppai xDDDDDDDDD

saras008
2 years ago


0

Haha this was funny as hell

NGEkid024
2 years ago


0

AHAHA that Akeno scene was so funny

living_laser
2 years ago


0

I want more!

Roope96
2 years ago


0

@LordK high quality boobs enjoyed

apercarlo
2 years ago


0

thumbs up for a new season :D

Katsura99
2 years ago


6

to all perverts that watches this anime i whatch it because i enjoy the story so stop say u dont need sub to enjoy boobs but i dont need it i can tlk japanese :D

Katsura99
2 years ago


0

I swear if they dont make a season 3 after season 2.... imma cry....

Curt
2 years ago


0

feast for the eyes!

gotmessed101
2 years ago


0

Nice episode, its iffy if they are going to make a season 2 or not...

FreezingFreak
2 years ago


1

DRESS~SS~~ BREAKKKK!!!~~!!!

holyv6
2 years ago


0

@LordK which one is the HD mp4link? xD im confuseddddd

holyv6
2 years ago


0

Hell ya!!!!!

pendawg95
2 years ago


0

wtf latex dress massage XD, i seriously love this anime :D

fruiteaterz
2 years ago


1

-@5:42 Lol,I thought the same thing xD
-@9:52 it was kinda obvious that a women should touch the coffin at the boob-like drawing once Issei pointed that out :/
-@12:51 Lol,Koneko and dat dance xD
-Lol,Issei finally met his rival xD
-@20:13 Believe me, You are not the only one,lol

Another Awesome OVA ^^ , Dam ... can't wait for season 2 ;D

TheronXHunter
2 years ago


0

remember the first se. last ep? there was an incomplete attack with the 'Dream Finger' against Riser....if that was just an other technic (if you know what I mean...)

Tsukki0510
2 years ago


0

That was hot lol

Lala_Deviluke
2 years ago


0

what the heck!!!!!....o.O

gwapizz_ako
2 years ago


0

what the heck!!!!!....o.O

gwapizz_ako
2 years ago


0

at last subs...
phew I thought it will never come

Night_Fury
2 years ago


0

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA i loled so hard at rias's dance HAHAHAHAHAHAHA

Fatidol
2 years ago


2

XENOVIA and IRINA will APPEAR next SEASON so expect more and more HAREM and ecchi I guess???

tommorrow HIGH SCHOOL DxD new will air its 1st ep.. cant wait for it! ^_^..
need to still wait for subS.. @_@

knightm938
2 years ago


0

God I love this show haha

Jason9811
2 years ago


1

Ho~ Bouncy! Dress brake the most useful magic of Issei

Pervert
2 years ago


0

Koneko-chan = the fucking cutest.

Kazell1
2 years ago


0

ohh... xenovia and irina makes their apperance... although on the middle cut ad only -_-

lyndoverblasico
2 years ago


0

im only watching this anime when im alone..hahaha

jellal190
2 years ago


1

Dress Break saves the day, Issei-kun is a genius

North
2 years ago


1

that perverted mummy lucky bastard see rias erotic dance and all of the girls nude i want to kill him...XD

Fang_Regalia
2 years ago


1

The mummy is a son of a bitch! So perverted and lucky to see Rias erotic dance and see all the girls nude, I want to punch his face!

ixsei_dxd
2 years ago


0

what an outrageous Ending!
The Next step to Season 2!

Wilkeds00
2 years ago


0

I couldnt find Rias' Ero dance on youtube so I made a gif for it
Just learned there apparently Isnt a PM function on this site
Instead I recommend you ask "Church of Tom(Toonami)" on facebook if you want Rias' Ero Dance Gif

Godoffire
2 years ago


0

I couldnt find Rias' Ero dance on youtube so I made a gif for it
PM if you want a link to it

Godoffire
2 years ago


0

Mune Mune!!!...

Yujikun
2 years ago


0

Fanservice at its very best!d(^.^)b

Hiraqo
2 years ago


0

ecchi as always.. just how i like it!

2G1N
2 years ago


1

i love this anime...it has an intense storyline and the oppai are amazing!! i cant wait for the next season this summer

pantythief666
2 years ago


0

The lifesource of all good things in life Oppai!!!!!!!!

talisay999
2 years ago


2

i'm watching this becouse i want be a SUPER-HERO like ISSEI not a PERVERT :D

Bisuke
2 years ago


0

thank god for those ending credits

pkikawa
2 years ago


0

FINNALY my libido is very happy now

gamemaster226
2 years ago


0

the blue haired girl is Xenovia who became the 2nd knight of rias hahaha wish they finish this until the head of the great king baal, yeahhhhhhh JUGGERNAUT DRIIIIVEEE

wahahahahaha
2 years ago


1

MUST. REFRAIN. FROM. WATCHING. NOW.

I'm gonna camp out until SubDESU do a BD 1080p version of this... THEN I'M GONNA FAP THE FAP OUT OF THIS EPISODE!
CAN'T WAIT FOR THE NEXT SEASON OMG!

Shobobo
2 years ago


0

Best part of this anime.........Harem and Uncensored!!!

ZeroChargez
2 years ago


0

Lol, look at Kuroneko's face.

gordonlooh
2 years ago


0

Im rapidly repeating the akeno massage part :D

jujikakenshi
2 years ago


0

Guys Give It a Month and The second Season Starts Airing!

Cammo
2 years ago


1

BOOBS I TELL YOU! BOOBS! BOOBS EVERYWHERE !

JaggerKun
2 years ago


0

The 2nd mp4upload has the highest quality

Elfinmint
2 years ago


0

That was awesome fan service

Awesome_Virtue
2 years ago


0

fan service

black_knight
2 years ago


0

This was awesome never fail to amaze me!
By the way why is oversoul26 always in the top comments?

DarkFireblaze28
2 years ago


0

@Sid_Breeze they were Irina and Xenovia (I think I got that right)... I'd say more, but I think they will be in Highschool DxD S and don't wanna ruin anything for everyone. :D

NSteele99
2 years ago


0

Oppai!!!

NSteele99
2 years ago


1

@Sid_Breeze
The first girl with the blue hair is Xenovia and the second one with the twin tails is Irina :)
They'll be appearing quite a bit in season 2 ^^

Cyanide978
2 years ago


0

the ending theme never fails to give me a..........

BOOOOOOOOOOOOSTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sin890
2 years ago


0

This is Trully Hell!!! Yohohoh~!

dadotarugo
2 years ago


0

Now I KNOW you saw those two girls in the eye-catches!

WHO ARE THEY?!

Sid_Breeze
2 years ago


0

Now I KNOW you two saw those girls in the eye-catches!

WHO ARE THEY?!

Sid_Breeze
2 years ago


0

I hop Issei's pervertednes level lowers..So the romance genre will be more applicable..mostly the harem of course.

Carlos1135
2 years ago


0

Nice !!!

Yoshinomahiro
2 years ago


1

the most powerful power that i know is DRESS BREAK!!!

readmycomment
2 years ago


0

haha. wow. quite a episode with not much fanservice. although it was great though xD . and finally dress break have 1 more use. break their clothes to break magic bandages LOL!!

BeelzebubIV
2 years ago


1

*Waits for people to ask who Xenovia and Irina are*

Godoffire
2 years ago


2

season 2 nigga, season 2 nigga

cristsuper
2 years ago


1

A perverted curse befitted to a perverted Ise Mmmm
Mmmmmm.... Yummy
I wish they continue this to King of Lions Arc

tigerdudes
2 years ago


0

VideoNest!!

SOULZ23
2 years ago


0

FINALLY IT HAS SUBS. BUT WHERE IS AUENGINE?!!!

BeelzebubIV
2 years ago


0

yaha..!
gonna watch it later :D

ReverseGravity
2 years ago


0

oh man im excited for season two only one more month to wait

itsGDP
2 years ago


0

wish i had the dress break power

daduce93
2 years ago


0

Welcome Back Akeno-chan!!!!

aeron2123
2 years ago


0

AUEngine I'm waiting for U

codeace13
2 years ago


0

Gotta watch this while looking over my shoulder every few seconds, if someone caught me watching this out of context i would have a hard time explaining it to them

Lex
2 years ago


1

DEM BOOBS! Wew! More Boobs! :D

RampagingOgre94
2 years ago


0

the title never disppointed me ~___~

deathmusic91
2 years ago


0

@Oversoul26
Why are you comparing this to a piece of shit?

Sigimi
2 years ago


0

BONDAGES BECAUSE TENTACLES ARE TOO MAINSTREAM XD

GunGale
2 years ago


0

ony 1/2 months of waiting left for season 2

Terror
2 years ago


0

Finally.. subs..

ProtoBarrage
2 years ago


0

forgot this was a semi nude anime my brothers stood here beside me in the beginning and then Intro came in i was like "Oh shit"

Teh_Faggot
2 years ago


0

I could so see the orginal author writing the story for this OVA also

Spartastic4
2 years ago


1

Boing boing is back :)

JusticeExam
2 years ago


0

Yessssss X'D im so happy the 2nd season comes out in july

Espada5Mike
2 years ago


0

AND IRINA!!!!!!! BANZAI FOR SEASON 2!!!!!!!!!

Spartastic4
2 years ago


0

XENOVIA AS THE HALF TIME PIC

Spartastic4
2 years ago


0

can we have a auengine player, coz i cant watch the video with the mp4 player

Talyson
2 years ago


2

B ( o )( o ) B S is the perfect word to describe boobs. Think about it, you could actually spell BOOB using boobs! It doesn't get any better than that. (I've never seen this done but I'm looking for volunteers.)

Buster_Hymen
2 years ago


0

i just love Koneko-chan

XxIzayaxX
2 years ago


0

howli cow! there it is!

Oreiki_jay
2 years ago


0

Awww Yeah ~~

I love this series so much

XAXAmonster
2 years ago


0

HAHAHAHAHA missed this anime so much i want season 2 now!!!

wermer12
2 years ago


0

ENOUGH BULLSHIT, GIVE ME SEASON 2 ALREADY!

FrozenShuffle
2 years ago


0

i watch this because of the plot

xxxluis1521xxx
2 years ago


0

I had forgotten how much I envied Issei, this lucky S.O.B!

MellowD
2 years ago


0

19 43 koneko sounds so cute XD

AnimeAllDay
2 years ago


0

cnt wait for season 2 XD

MrGhost1771
2 years ago


1

Dress break, the special move all men strive to obtain! xD

GamerWorlock
2 years ago


0

Why indeed do their adversaries love to use wriggly armaments O.o and I guess demons aren't really evil incarnate doing all that community service and all.

Kyla8132
2 years ago


0

I love this show bring on season 2

Kuro_No_Yatsu
2 years ago


2

This is why dress break is the #1 move in anime history!!

SSJ2dragonbeast
2 years ago


0

AUENGINE PLEASE!!

seadR2
2 years ago


0

Season 2 coming up...

Kinnosuke
2 years ago


0

YEYYYYYYYYYYYYYYYY, been waiting for this for SO LONGGG

BlackWings95
2 years ago


1

sweeet subs. got to love subway. eat fresh.

dipz158
2 years ago


1

YAY!!! BOOBS WITH SUBS!!!!!

KIZUKI
2 years ago


1

Second mp4link in HD, enjoy high quality boobs!!

LordK
Staff

2 years ago


0

its here

kiriki
2 years ago


1

yay!! thanks for subs :) much appreciated

TwistedFate
2 years ago


0

Released 2 days ago and yet still no subbed?

Jacara81
2 years ago


0

please tell why cant i watch this ???

aRoniCo_17
2 years ago


0

Fuck subs! Boobs don't need translation!

SkyGarden
2 years ago


0

Who need sub when we can fap?

WorldIsUnFair
2 years ago


1

Heroic oppai Dragon ...

HaremKing
2 years ago


0

FAP NATION HERE I COME!!

Izayoi_Sakamaki
2 years ago


0

Akeno is soo erotic!

ixsei_dxd
2 years ago


0

who needs sub for boobs?

ANIME_ANIME
2 years ago


0

i want subs

OneGotYou
2 years ago


0

DAMN IT. I WANTED TO WATCH IT. BUT.... IT HAS NO SUBS. BUT I CAN'T HELP THE URGE TO WATCH IT.. DAMN. ......... WHYYYYYYYY?? !!! FUCKINGGGGGGGGGGGG.I WANT TO WATCH IT BUT I CAN'T WATCH IT.!!! BECAUSE I WANT IT WITH SUBS !!!

BeelzebubIV
2 years ago


0

IT`S ALRIGHT AS LONG AS IT`S UNCENSORED RIGHT ? :3

samarti00
2 years ago


0

hope for 20++ episodes for the new season!!

DaneHollow
2 years ago


0

So July 2013? WOO!

dipz158
2 years ago


0

I've been learning Japanese and wait for this time!! (Now it bear fruit)

Virak
2 years ago


0

good thing i know nippongo

RogueGeneral
2 years ago


0

XENOVIA

Xen_kun
2 years ago


0

maaya uchida where are you :D

emoextreme12
2 years ago


0

why play ova when you can make a new season

angelofhaze
2 years ago


0

Me: "Oh, so this episode doesnt have subs huh?"

Clicks on it and starts guessing what they are saying.

XD but I know the other words though, I just...

Argh, I give up. XD

geriblanche09
2 years ago


0

are there any fan service?? LOL

RogueGeneral
2 years ago


0

That BG at the trailer, that must be the New Opening.

Kurogami_Ryujin
2 years ago


0

OFC the bandages must aim for the girls only...

chuankai5
2 years ago


0

Xenovia! >.

ItniqueClyne123
2 years ago


0

@yuji782 It's coming this July.

Aalve
2 years ago


0

I never get tired of that ED, soooo hot, and btw Akeno is a fucking babe

DAabean
2 years ago


0

fuck subs im watching it raw. at least i know most of the words :D

maGENEM
2 years ago


0

where's my season 2 !!!

yuji782
2 years ago


0

I wish I can understand japanese so that I dont have to wait for subs for a long time

Night_Fury
2 years ago


0

Smellin' season 2

icemaster987654
2 years ago


0

fk it....... sub plsss

tohka11
2 years ago


3

Brace yourselves. Harem Demon is back!

JasperMartin
2 years ago


0

sub plzzzzzzzzzz

momok619
2 years ago


0

SEASON 2 HERE I CUM!.....I mean COME!

cool_fan
2 years ago


0

Me:Now that is some real plot right there(from 6:43 to 6:45).

Death_Angeloid
2 years ago


0

Wahhhh... as always booobs everywhere :3 akeno rias so fckn hooooooot! Burn ;D

moizis
2 years ago


1

i came here for boobs i dont care if it is only a raw! im so happy!!! BTW season 2 of highschool DXD will be start airing on july 2013 yahayyy time to fap again!

Oreiki_jay
2 years ago


3

Oppai!!!! BOOBS

no_na_me
2 years ago


0

This anime pais off the bad things the this world has... i can die happily and watch a huge plasma TV in heaven!!

EmbryoDoses
2 years ago


0

done watching ova now gimme season 2 NOW :)

no_na_me
2 years ago


0

Omg the memories lol there so big and warm and soft ahhh lol

MellowD
2 years ago


0

finally..
the best anime is back!

little
2 years ago


0

i remember how they always released the raw version several days early and people who didnt speak japanese always complained.



well i just happen to be one of those people O_o

XxIzayaxX
2 years ago


0

I want to be treated by Akeno because I have a M (masochist)

ixsei_dxd
2 years ago


0

"Don't need subs to see boobs :O" quote by LordK

kiriki
2 years ago


0

this brings back good old memory

xrosblaze
2 years ago


0

I KNEW IT!!! AKENO!!!!!!! I LOVE YOU!

dipz158
2 years ago


0

I have no clue what they are saying. but i know what they are saying.

dipz158
2 years ago


0

Does every single non canon villain have to be a pervert?

raikun56
2 years ago


3

The harem king is back!!!

ixsei_dxd
2 years ago


0

This is the main reason why i want to learn Japanese for watching RAW episodes....

Vale_Form
2 years ago


0

the best among the best anime is back!

Minna_Wakaranai
2 years ago


0

twilight? what twilight?

arsl31
2 years ago


1

a lot better than twilight.

iFourier
2 years ago


0

I Missed the OP hahaha watching raw too let's see if those times watching anime did pay off :)

seadR2
2 years ago


1

OMG OMG, my favorite harem/ecchi is back!!!
can't wait for season 2

KaiKinE
2 years ago


0

The second season will air on July 7, 2013

gintokisakata
2 years ago


6

My penis is ready!

KyonxHaruhi
2 years ago


4

AWOLF!!!!!!!

Dark_WereWolf
2 years ago


4

Raw makes the episode more hornier.

Kevy
2 years ago


2

OH. MY. GOD.
THE TIME IS NEAR FOR THE NEXT SEASON!

Shobobo
2 years ago


1

why sub???for ecchi??? dont think so lol...gotta wait till tym to watch thou damn

ANIME_ANIME
2 years ago


2

Fanservice level: breaking the limits to the max :D

Tsubamegaeshi
2 years ago


1

please, someone, anyone, make subs. Please

HijiriMikaEru
2 years ago


1

I dont know why they can make that thing and i dont know why they can sell that thing and i dont kniw why i can like this and i dont know why this thing made my day

frostmourne
2 years ago


1

im not that pervert but I seriously want a foot massage from Akeno too lol

Magz
2 years ago


5

DRESS BREAK!!!!!!!!!!!!

Oversoul26
2 years ago


3

sugoi, they've putted the new characters that will come on season 2

dark_crow
2 years ago


5

wth this wasnt subed didnt noticed till i started reading comments xD i think i need to start learning japanese writing to so i could read to.

0208
2 years ago


6

OMGGGGG YOU SHOULD SEE MY FACE WHEN I SAW THIS IT'S LIKE O>>>>

SkipperSkips
2 years ago


5

wuw Ova episode 2

FlishJr
2 years ago


5

season 2 set for release in july :)
promo already on youtube
highschool DxD new.

ubell93
2 years ago


4

boy i missed this op ..

david3242
2 years ago


7

I'm only watching this for the "Plot".

ImbaLolzkii
2 years ago


6

Holy Sh!t AKENO's Outfit

Oversoul26
2 years ago


3

lol first time on the tp, tnx to those who gived thumbs up XD i can almost understand every word they're saying

adi_glenn
2 years ago


4

thought this was second season....
still happy one of my top 5's got an ova

david3242
2 years ago


7

Favourite Harem/Romance is back!!!!!!!!!!



DEFINITELY BETTER THAN TWILIGHT

Oversoul26
2 years ago


5

"I'm watching this for the 'plot'"
- Everyone

Startale
2 years ago


5

DXD 2nd season next lineup!

AntiTankRifle
2 years ago


3

watching it raw, lets see if all those times ive watched anime paid off :D

adi_glenn
2 years ago


4

whoa! Didn't expect it to come here now.

malakigerald
2 years ago


6

The king of perverts is back!

Rex8483
2 years ago


6

wow my favourite ecchi/harem show!!! subbed please!!

DaneHollow
2 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Rakz on Three Word Story — 19 minutes ago
  2. Rakz on Global Final Fantasy Thread [Discussion][Spoilers] — 35 minutes ago
  3. PikminExpert on New Fire Emblem (3DS) — 43 minutes ago
  4. DeadLine on Listening To... — 48 minutes ago
  5. GenesisCore on Count to 150 before a Mod/Admin Posts — 48 minutes ago

On-Going Anime

  1. Aikatsu! Subbed
  2. Akatsuki no Yona Subbed
  3. Aldnoah.Zero 2nd Season Subbed
  4. Amagi Brilliant Park Specials Subbed
  5. Anime de Wakaru Shinryounaika Subbed
  6. Anime Mirai 2014 Subbed
  7. Ansatsu Kyoushitsu (TV) Subbed
  8. Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu Love! Subbed
  9. Bokura wa Minna Kawaisou: Hajimete no Subbed
  10. Bonjour♪ Koiaji Pātisserie Subbed
  11. Cardfight!! Vanguard G Subbed
  12. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  13. Cross Ange: Tenshi to Ryuu no Rondo Subbed
  14. Death Parade Subbed
  15. Detective Conan Subbed
  16. Diamond no Ace Subbed
  17. Diamond no Ace OVA Subbed
  18. Dog Days Season 3 Subbed
  19. Dragon Ball Kai (2014) Subbed
  20. Dragon Collection Subbed
  21. Durarara!!x2 Shou Subbed
  22. Fairy Tail Dubbed
  23. Fairy Tail (2014) Subbed
  24. Folktales from Japan Subbed
  25. Future Card Buddyfight Subbed
  26. Garo Honoo no Kokuin Subbed
  27. Gekkan Shoujo Nozaki-kun Specials Subbed
  28. Go! Princess Precure Subbed
  29. Grisaia no Kajitsu Specials Subbed
  30. Gundam Build Fighters Try Subbed
  31. Gundam: G no Reconguista Subbed
  32. Haikyuu!! OVA Subbed
  33. Hakuouki Movie 1: Kyoto Ranbu Subbed
  34. Hakuouki Movie 2: Shikon Soukyuu Subbed
  35. Happiness Charge Precure Subbed
  36. Happiness Charge PreCure! Movie: Ningyou no Kuni no Ballerina Subbed
  37. Hero Bank Subbed
  38. Hi☆sCoool! SeHa Girls Subbed
  39. High School DxD New OVA Subbed
  40. History's Strongest Disciple Kenichi OVA Subbed
  41. Hitsugi no Chaika OVA Subbed
  42. Hyakka Ryouran: Samurai After Subbed
  43. Hyakka Ryouran: Samurai After Specials Subbed
  44. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  45. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  46. Isuca Subbed
  47. JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders 2nd Season Subbed
  48. Junketsu no Maria Subbed
  49. Juuou Mujin no Fafnir Subbed
  50. Kaitou Joker Subbed
  51. Kamisama Hajimemashita 2 Subbed
  52. Kantai Collection: KanColle Subbed
  53. Kenzen Robo Daimidaler Specials Subbed
  54. Kiseijuu: Sei no Kakuritsu Subbed
  55. Koufuku Graffiti Subbed
  56. Kuroko no Basket 3 Subbed
  57. Kuroshitsuji: Book of Murder Subbed
  58. Kyoukai no Kanata: Mini Theater Subbed
  59. Kyousougiga Subbed
  60. Log Horizon 2nd Season Subbed
  61. Magi: Sinbad no Bouken Subbed
  62. Magic Kaito 1412 Subbed
  63. Majin Bone Subbed
  64. Marvel Disk Wars: The Avengers Subbed
  65. Military! Subbed
  66. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  67. Mouretsu Pirates: Abyss of Hyperspace Subbed
  68. Mujaki no Rakuen Subbed
  69. Nanatsu no Taizai Subbed
  70. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  71. Negima! Subbed
  72. New Initial D Movie: Legend 1 - Kakusei Subbed
  73. Nozo x Kimi Subbed
  74. Omoide no Marnie Subbed
  75. One Piece Subbed Dubbed
  76. Ongaku Shoujo Subbed
  77. Oreca Battle Subbed
  78. Persona 3 the Movie 2: Midsummer Knight's Dream Subbed
  79. Pokemon Movie 17 Special: Pikachu, What Kind of Keys are These? Subbed
  80. Pokemon Movie 17: Hakai no Mayu to Diancie Subbed
  81. Pokemon XY Subbed
  82. Pokemon XY Special: The Strongest Mega Evolution ~Act I~ Subbed
  83. Pokemon XY: New Year's Eve 2014 Super Mega Special Subbed
  84. Pri Para Subbed
  85. Re:␣Hamatora Subbed
  86. Rolling☆Girls Subbed
  87. Saenai Heroine no Sodatekata Subbed
  88. Sailor Moon Crystal Subbed
  89. Santa Company Subbed
  90. Sanzoku no Musume Ronja Subbed
  91. Seiken Tsukai no World Break Subbed
  92. Seirei Tsukai no Blade Dance Specials Subbed
  93. Seitokai Yakuindomo* OVA Subbed
  94. Sengoku Musou Subbed
  95. Sengoku Musou SP: Sanada no Shou Subbed
  96. Senran Kagura: Estival Versus - Shoujo-tachi no Sentaku Subbed
  97. Shigatsu wa Kimi no Uso Subbed
  98. Shingeki no Kyojin Movie 1: Guren no Yumiya Subbed
  99. Shingeki no Kyojin Specials Subbed
  100. Shingeki no Kyojin: Ilse no Techou Subbed
  101. Shinmai Maou no Testament Subbed
  102. Shirobako Subbed
  103. Shirobako Specials Subbed
  104. Shounen Hollywood: Holly Stage for 50 Subbed
  105. Soukyuu no Fafner: Dead Aggressor - Exodus Subbed
  106. Strike Witches: Operation Victory Arrow Subbed
  107. Suisei no Gargantia: Meguru Kouro, Haruka Subbed
  108. Sword Art Online II: Sword Art Offline II Subbed
  109. Tantei Kageki Milky Holmes TD Subbed
  110. Terra Formars (uncensored) Subbed
  111. test Subbed
  112. The iDOLM@STER Cinderella Girls Subbed
  113. Tokyo Ghoul √A Subbed
  114. Tribe Cool Crew Subbed
  115. Tsukimonogatari Subbed
  116. Wake Up, Girl Zoo! Subbed
  117. Witch Craft Works OVA Subbed
  118. World Trigger Subbed
  119. Yamada-kun to 7-nin no Majo (OVA) Subbed
  120. Yoru no Yatterman Subbed
  121. Youkai Watch Subbed
  122. Yowamushi Pedal: Grande Road Subbed
  123. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  124. Yuri Kuma Arashi Subbed
  125. Yuru Yuri Nachuyachumi! Subbed