Watch Anime Online

Watch Highschool DxD Episode 6 Online

AU Discord | mirrors status list | Summer Anime Lineup!! Vote Now!! | Calendar View | Can't log-in after name change? | AUCharts Summer 2016 | Delayed Anime News

Highschool DxD Episode 6

"My Job as a Devil!"

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: zero1234 4 years ago
Video Site: Rutube
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Highschool DxD episode 6. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


boobs

sappp
5 years ago


Bonerific

ErzaNightwalker
5 years ago

What People Are Saying


0

armuor couple lol

Firerider
1 year ago


0

Look! Look! It's Mil-tan! Yay!!!

lol

rorckor
2 years ago


1

i love the armor part , hahahah, it is too funny

deathknight1212
2 years ago


0

if everything was this easy when it comes to love or touching boobs im very happy right now

Kireren98
2 years ago


0

watching this in 2014 :D still Akeno-san is the best hue hue need season 3

Yuzuru_Yamai
2 years ago


0

It's my third time watching this anime and each time at some point my fingers start moving in a realy evil way. You know, the piano movement...

Ferorius
2 years ago


0

damn every episode i start laughing my ass off that i cant suppress it or stop

darekiddevil
2 years ago


0

@damien_frost i agree in seikon no qwaser you see boobs like 4-10 times an episode

darekiddevil
2 years ago


0

I had the biggest smile on my face ever at the ending of this episode. I was also crying a little bit inside.

MrLomin
2 years ago


0

man, Buchou's oppai are so damn fabulous!!! Holy mother!!!

aashish1996
2 years ago


0

Not to make any quick conclusions but: WEIRDEST EPISODE YET. If you guys and girls like oppai's (breasts) so much then check out Seikon no Qwaser and Kampfer. Seikon no Qwaser is DEFINITELY THE MOST ECCHIEST ANIME I HAVE EVER CAME ACROSS.

Damien_Frost
2 years ago


0

I agree... boobs

RoanoaZoro
2 years ago


0

where AUengine?

NatSu
2 years ago


0

All Hail Oppai!!!!!!!!!!

aashish1996
2 years ago


0

Rias-senpai

MrLomin
2 years ago


0

z-cups?

DNAniel213
2 years ago


0

the top comment has 250+ likes, with just 1 word,, BOOBS XD

blueknight21
3 years ago


0

where's auengine ?? .. :(

LadySallieOtaku
3 years ago


0

I like the opening and ending song

dragon16
3 years ago


0

AUengine??

akiel031
3 years ago


0

damn it no auengine really starting to hate my ps3 and its 9.0 flash player

taintedcross
3 years ago


0

that same anime xDDD

saras008
3 years ago


0

15:03 an old version of senbunzakura xDDDD

Mohamed122
3 years ago


1

It's not the shape that matters you block head PAWN ISSEI.

Retrospect
3 years ago


0

I have a feeling (by reading the comments) that is is a really perverted episode.

ragnash
3 years ago


0

Can you say F cups?

Landon
3 years ago


0

HaremKing_Ecchi
3 years ago


0

lol Lover letter xD

ISHUI
3 years ago


0

the naked figure of rias in bed was the best piece of art you can find anywhere

dragon_of_dk
3 years ago


0

oh that red haired girl is awesome

KingZDj
3 years ago


6

meh luckily most of the characters are awesome because asia makes me really want to drop this anime ._.

KingZDj
3 years ago


1

Hit Like For BOOBS!!

joshua_prcn
3 years ago


0

Calm your ass down and watch some anime, XxIzayaxX. My love of the female form will not be impugned by anyone.

OldGrumpyBear
3 years ago


0

that is the cheating way to get likes sapp boobs whose not going to like even a girl would like

Boss_38_RC
3 years ago


0

why you have AUEngine for the past five episodes why stop now why not all 12 if all the anime's i want to watch have no AUEnine and the players that do work say the video removed come on do you rally have to censor it were all mature pervs come on

Boss_38_RC
3 years ago


0

no AU Engine....

skygaikwad
3 years ago


0

Omg he lost his chance lol But that hug... Something is going on lol in a good way

MellowD
3 years ago


0

But still ... Awesome Episode xD

TheronXHunter
3 years ago


0

I can't enjoy the show without AU Engine :'(

TheronXHunter
3 years ago


0

Kontol

agungx
3 years ago


0

@Dwionary I think you need to online convert it b4 downloading . .

Mariemarie
3 years ago


0

is it just me or is he getting less perverted well he does see tits naked chicks on an hourly bases so makes sense from watching so much anime im more perverted only a matter of time b4 the change all perverts i wish you good luck and a bountiful harvest

Boss_38_RC
3 years ago


0

A knight and a samurai: perfect couple xD

North
3 years ago


0

why i cant download this video from dailymotion?

Dwionary
3 years ago


6

244 people who love boobs. 244 people who have no actually life with a real girl. 244 people who dont give a shiit bout what people think. 244 people who need to get themselves laid before its to late

XxIzayaxX
3 years ago


0

3.wtf his parents are really underestimating the harem king....not getting a grandson/daughter? of course with his plan theyll have grandsons/daughters.....

silicon12
3 years ago


0

1.uploadc was the fastest for note: may vary to other pc
2.i gots to have one of those clocks to wake me up in the morning(=;=)

silicon12
3 years ago


0

Holly Crap.. Top Comment.. 239 likes!? Well..

Anyway, .. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOBS!!!! MORE MORE MORE BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOBS!! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!

LonelyGamer
3 years ago


0

For The God's Sake Iseeie , Rias not only love you she adore you , Haven't you noticed it yet stupid xD

Kaitokido
4 years ago


0

FUCK SUB AND BOOBS LOOK SAME TO HARD TO READ WITH BOOBS

RagnarokShield
4 years ago


0

no matter how i look at Koneko-chan, it reminds me of Angel Beats >.

simon1998
4 years ago


0

first comment 238 thumbs up holy shit

avijitantu
4 years ago


0

@12:53 nyo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skyanime8
4 years ago


0

somebody call 911 i'm seeing so much boobs that i mite die

skyanime8
4 years ago


0

soo much boobs

Anneriea
4 years ago


0

Asia. truly from asia
what did the people who named you think to compare a contenent.. BUT I LOVE YOU THOUGH!

chiaradianne
4 years ago


0

FFFFFFFUUUUUUUUU! YOU F**CKING LUCKY! XD

OhsnapitsCj
4 years ago


2

I think it's around here where Koneko will finally start getting more screen time....
Which is good cos in all honesty, I'm starting to get used to those overly sized boobs which I never liked (honestly I never liked them, personal preference is all i can say) to the point I dont feel anything anymore LOL ! ~w~

iPureOtaku
4 years ago


1

I think Rias-senpai is jealous to Asia-san :3
I wish i was Issei XD he's so lucky XD 13:45 < 3 sleeping together with Rias-senpai :3
I hope Rias-senpai and Issei be together and be bride in the last episodes < 3 :3
Hahaha poor Issei! it's almost there :3
Yatta! Rias-senpai have feelings with Issei , i think she want Issei to be her groom < 3 :3 more more romance please!
Next Episode! :3 NoseBleed '' Boobs'' XD Best Anime Ever!

daryl_kun
4 years ago


0

Next Episode! :3 NoseBleed '' Boobs'' XD Best Anime Ever!

daryl_kun
4 years ago


1

Yatta! Rias-senpai have feelings with Issei , i think she want Issei to be her groom < 3 :3 more more romance please!

daryl_kun
4 years ago


0

Hahaha poor Issei! it's almost there :3

daryl_kun
4 years ago


0

I hope Rias-senpai and Issei be together and be bride in the last episodes < 3 :3

daryl_kun
4 years ago


0

I wish i was Issei XD he's so lucky XD 13:45 < 3 sleeping together with Rias-senpai :3

daryl_kun
4 years ago


0

I think Rias-senpai is jealous to Asia-san :3

daryl_kun
4 years ago


0

AUEngine - lool123 please! :3

daryl_kun
4 years ago


0

AUEngine - lool123 please! :3

daryl_kun
4 years ago


1

, where he fall in love with a chick he meets later on (The nun) and not the one that first started liking him or him liking her (Riasu). Or the second way, where by the end of the season he still hasn't decided which he would be with, and they just leave it at that...heres hoping it isnt one of those two like most animes...other then that this anime is funny as hell and amazing!!! (part 2)

5150_Kauro
4 years ago


1

So far this anime is amazing, and Issei is funny as hell! I just hope with the way things are revealing themselves it doesn't go a certain one of two ways romantically...meaning its already obvious that Riasu likes him, and I have a feeling the nun (now devil) likes him too or soon will. So I am hoping it doesn't go the obvious romantic route like most predictable animes do... (part 1)

5150_Kauro
4 years ago


0

my researh tells me that 95% of all the comments are anime addicts and pervert and i am one of them and 1 last word,fuuhhhhhhhhhhhhhhh man issei why didnt you do it youre a dude do your responsibilites man!!!!!!!!!!!!!

saito_san1
4 years ago


0

5 seconds and he stands there doing nothing, what a waste D:

Jjredster
4 years ago


0

Count how many facepalms are in this episode...

Hydralisk240
4 years ago


0

I agree with pantythief666

axkiller111
4 years ago


1

Yey, gonna be some romance!

Bozdra
4 years ago


0

I wish i had an english version of that alarm clock.

GhostK9
4 years ago


0

damn issei...you should have just went in and fondle til your hearts content. this episode serves as a reminder as us guys:if a hot girl says you can fondle her boobs,do it without hesitation!

pantythief666
4 years ago


0

@sappp come on thats an easy way to get likes...cheater

Valtrans
4 years ago


0

nice anime ♥♥♥♥♥

ShinAisaka
4 years ago


0

I use to fight like saber, but then i took an arrow to the head - -.

OMEGA95
4 years ago


0

AU ENGINE PLS

SOULZ23
4 years ago


0

I, really, like this kind of anime!
Hurra..!

DenSidste88
4 years ago


0

OK children, If you look at your computer screen you'll see a cosplaying eternal virgin. :|

Nihonitsamademo
4 years ago


0

ugh ... cosplayer ...

Azran
4 years ago


0

lol Issei isn't shy to what he wants..i also just noticed that this anime doesn't have the nosebleed effect though

ambspock
4 years ago


0

lol Issei isn't shy to what he wants

ambspock
4 years ago


0

its a boobie festival :3

Shikuka_chan
4 years ago


0

Lmao Issei got cock-blocked.

xdatlam
4 years ago


0

"I didn't know such beautiful words existed in Japanese!" hahaha

xdatlam
4 years ago


0

There is just TOO MUCH, TOO MUCH TO BE NICE

Bejol
4 years ago


0

anime_freak2, i think its only the veevr video that doesnt load, if you click the dailymotion one it should work.

GThellraiser
4 years ago


0

it doesnt load at all!! plz fix this and everyone plz report this video so it can be fix

anime_freak2
4 years ago


0

omgggg what the helllll?????

rustskull
4 years ago


0

A crusader and a samurai fell in love w/each other...and a lot of boobs...THIS ANIME IS THE BEST EVAHHHHH !!!

Anime_Rater
5 years ago


0

lol harem oni ore wa naru xD

jesone
5 years ago


0

@anime_freak-yeah your'e dam* right

XAnimeEpicFanX
5 years ago


0

Why doe's this episode don't load!

XAnimeEpicFanX
5 years ago


0

@_@ Booooooooooobbbiiiiiieeeeezzzz
u> here.
MEGUSTA OuO

PBDarkraptor
5 years ago


0

NYO~!

Frawsty
5 years ago


0

AWESOME!!!!
look like all boob size
A~F cup has gather
i wnt touch them~

MC_remix
5 years ago


0

i cant watch it!! it wont load!!!

anime_freak2
5 years ago


0

this Im gonna be harem king sounds like Luffy's pirate king motto xD

jazzuxd
5 years ago


0

Whenever I watch this anime, I turn off my lights and close my door.... and turn down the volume....

0Zerro0
5 years ago


1

SuppleTears, you're thick-headed. Quite. WHAT THE F**K DO YOU THINK? NO SH*T SHE LIKES HIM! On top of that, stop f**king spoiling EVERYTHING for people! :P Issei's face at the end looked like an innocent six year old's face.

TinkleWinkle
5 years ago


1

Omg..being hugged by Rias in front of everyone...does she like Issei or something (I SO HOPE RIAS LOVES HIM!)? She hugged him deeply in front of everyone...Man she is so fkng hot! They gave her cool personality, added with being powerful, and then to top it off she gets a 10000/10 body. OMG, I Hope Issei gets her...shes one of those girls that you end up with her your happiness is set for life! ^^

SuppleTears
5 years ago


0

i wish i had an alarm clock with a hot chick that will wake me up every morning..

hell yeah.. always had a boner

GilgamesH15
5 years ago


0

if i have to make a contract with a devil :) i want a sexy devil like Rias:))

IMP3RIUS
5 years ago


0

Damn 5 seconds too slow, he realy is a terrible pervert to waste those 5 seconds

wermer12
5 years ago


0

OPPAI! and i cant figure out if Rias likes Issie or not?

wermer12
5 years ago


0

love is one cute bitch bite in the ass
didnt make sense? its not suppose to XD

Shebakun
5 years ago


0

BEST CONTRACT EVER LOL

toadonwheels
5 years ago


0

i wish i had someone that loved me that way :(

gamabomb
5 years ago


0

He blew his part of deal the moment he started to question it. If she says it's okay, go for it.
Ah, this is where the love polygon begins I guess.

Charosive
5 years ago


0

Dude, he almost blew the deal of a lifetime, i would have been glued to her at the start of number 1 lolz.

KAP
5 years ago


0

issei wasted that 5 seconds

mangaking
5 years ago


0

this episode looks like it has a lot of Gintama influence!!! This is the best one so far!!!!!!

primapunchy
5 years ago


0

To much of a damn pervert Lol. At least have some class about it, but its hard to blame him because the president is so damn sexy XD

Mramazin_
5 years ago


0

Where's AUengine?
It's the only link that works for ipods

KaneZane
5 years ago


0

I love this episode

prell123
5 years ago


0

OMFG THIS SHIT IS AWESOME!!

LordDeath
5 years ago


0

the word of the day: manipulation

Enishi
5 years ago


0

OPPAI!!!

jtakii
5 years ago


0

wow, that couple @@ I can't believe. What with those armors. It's predictable with a girl in armor. ~.~ I like this anime, Rias is so ... super hot

manganime1995
5 years ago


0

Rias is laying naked right in front of him, and Issei imagines her in lingerie. Something's wrong with that boy.

Snukastyle
5 years ago


0

No AUEngine?

SoChill
5 years ago


0

nyo :3

Cecilia
5 years ago


0

Whooooa at top comment o_o. That's a lot of likes

EternalX
5 years ago


0

FUCK THEY MISSED OUT ISSEI'S WEDDING DREAM :(

OMEGA95
5 years ago


0

OMG this anime xD!!
this is my favourite anime and I love Rias she is so beautiful and powerful at the same time..I like every single girl of this anime and the anime itself for the storyline..hope it gets a 2nd season after the 10th episode.

devilmaxi93
5 years ago


0

Omfg that couple xD!!!
I nearly died when I saw him in armor too

Akoumi
5 years ago


0

sappp always gets likes XD, but 200+ thats just insane...i agree tho boobs!!!

XxJeanxX
5 years ago


0

Everytime that I see him with all of those girls like they are, I think "that lucky bastard!"

plutooo
5 years ago


0

wow......200+ likes for just one word.........i never had that idea...

KCool2
5 years ago


0

I thought only 4 males attended that school?, and that Nyo~ guy's grossing me out *ewww*, another blonde curled hair girl that seems foreign (there are so many anime characters with those ^^), Koneko punch at the preview ^^

Kyla8132
5 years ago


0

Rias knows just how to fuck with Issei

Tehzombehmastor
5 years ago


0

Was she using a cellphone in the shower!? I understand they have a shower scene quota to meet (minimum 2 per episode), but come on...

KatsuDono
5 years ago


0

WAJ..RIAS..awesome charecter...issei hope you will relize that rias love you......should make first step ^^

SakuraiTomoki
5 years ago


0

o!!!!!!! lol now i get what u guys ment lol!BOOOOOOOBSSS!!!!!!!!

reyous
5 years ago


0

huuray pole dance is back !

sedaton
5 years ago


1

203 likes only for 5 words? amazing haha

narumi
5 years ago


0


(a) sorry

Allelujah09
5 years ago


4

Watching this anime is an crime!!!!

Allelujah09
5 years ago


0

wtf is wrong with u pp......sappp got 202 thumbs up lol now i know mostly guys watch this...

reyous
5 years ago


0

puella magicka madoka reference or am i just crazy?

davidvag
5 years ago


0

Rias is the best........:3

Keito
5 years ago


0

Love Such word excsist

Dahaka0174
5 years ago


0

Well it was obvious she liked him for a while now. At least now we're seeing it properly.

Blood
5 years ago


0

seriously... Rias is best!

Syl
5 years ago


0

veer eror dude! !! ! !

cedrix
5 years ago


0

I got to get that clock

jjrbenis
5 years ago


0

OMFG help me, i cant stop laughing!! *bursts out laughing* XD "please make me a fantasy girl" *laughs helplessly* oh god *laughs*!!!

NyanNyanPyui
5 years ago


0

I think that weird dude at the end of the last episode, the dude drinking wine... is engaged with the Prez, thats why she's spacing out and all...

Zangetsu_Tensho
5 years ago


0

AUEGnie pls.....

Keito
5 years ago


0

ARE YOU?!?!?!?!?!?! I like rias :3 besides Asia seems more like I'll be your best friend forever type rather than the lover type :3 GO RIAS!

Shadowsun
5 years ago


0

LOL "I didn't know such beautiful words existed in Japanese!"

Myki
5 years ago


0

bobies

agentdoom
5 years ago


0

cute ending ^^

Snoww
5 years ago


1

Issei..I am disappoint. They're just breasts, no need to get that excited

slobbish
5 years ago


0

except...for the wierdcontractors....

Craten
5 years ago


0

Ohhh Dang EPIC LIFE ISSEI!!!!!!
WOOOOOOOO!!!!!!
MANN!!!!
i wish i had a life like that....if it wer true....
:(

Craten
5 years ago


0

I take it that this is a late nite anime right?

Guyver01
5 years ago


0

prez is so hot, damn lucky issei

trufan
5 years ago


0

#boobs glorious boobs#
#big, shiny, and bouncy~#

NyanNyanPyui
5 years ago


0

I wanted to see Asia's expression at the end.

Neon_Shadow
5 years ago


0

wow stop fing with the veevr codes and making it into shitty mirror links

Goukenslay
5 years ago


0

@jhondoe Go to baka-tsuki.org, and read the Highschool DxD light novels. Though the project isn't completed, it does have all of volume one and pretty much of volume 2 as well.

The second part of this episode with Rias going to Issei's contract is from Volume 8 of the light novels.

EHero09
5 years ago


0

What's with Rias... Is she... at a certain point in her life where she lusts for the blood of a companion? XD

jhondoe
5 years ago


0

that's right the chess pieces makes this more interesting

akoikawako2
5 years ago


2

@IceCreamx3
Indeed. Difference of opinions I would say, hardly judge-able from just 'likes'. I'm watching this cause I read a little bit of the light novels (those with loads of text and less pictures mind you [!]) and the story has potential - the excessive showing of skin.. is unnecessary.. but that's how it is I guess, so oh well (tho I must say its the 1st time I seen so many likes on animeultima). Wonder if they will make it far into 'a certain someone' and 'its' legion of completed chess pieces, hope they do.

tra_
5 years ago


0

DAMN this anime is just so cool

Danteesm
5 years ago


0

Well i think it might be a problem with rais loving issei....

and so this will be the reason that chick with black long hair will try to steal issei from rais....

for the sake of devil.....

Danteesm
5 years ago


0

i love the opening song

dent
5 years ago


0

I love this anime!

reynoldszac
5 years ago


0

finally subs! ^^ all we need now is a decent player

Kyla8132
5 years ago


0

MASTER LOVES SERVENT SICK THIS IS GONNA BE AWESOME I AM TRYING REALLY HARD TO STOP MYSELF FROM NOT READING THE MANGA

tricksta
5 years ago


0

for the love of oppai @_@

bigballsurface
5 years ago


0

Bonerific

ErzaNightwalker
5 years ago


0

Sappp was taught well by the looks of things.

TrollJelly
5 years ago


0

wow wow wow 150++ likes sappp lucky brad >.

stealthx2x
5 years ago


0

YES SUBBS

tricksta
5 years ago


0

RANDOMNESS STRIKES YET AGAIN!!!^^

Hyaweh
5 years ago


0

Master likes him. I like that development.

jmills4742
5 years ago


0

subs yes!

Hentai
5 years ago


1

Fanservice Rules

babyface
5 years ago


0

NICE TO SEE YOU AGAIN RAW!!!!

RIYUMAGETSUGA
5 years ago


0

@uzername
I know about novels but i don't know where to get them because.

Heyyou
5 years ago


0

@Heyyou There is still the light novel.
Anticipating Isei's "Dress Break" skill and chainsaw carrying loli looking twins.

uzermane
5 years ago


0

And now the story has gone farther than in manga so i have no reason to read it.

Heyyou
5 years ago


0

the thrill increases when u watch a raw

Vik
5 years ago


1

can i subs it......? PLS

Keito
5 years ago


35

This comment has received too many dislikes. Click to show...

fishystar
5 years ago


0

I like your style IceCream. Let's enjoy boobs together.

Exxy
5 years ago


0

Hello Raw! Nice to see you again!

foreveranime
5 years ago


0

Oh man, its rawwwwwwwwwwwww

Hentai
5 years ago


1

All video links have disappeared ?

KiakaKyle
5 years ago


0

VsDevil. So what if there r more boys watching this anime? Im a girl but i am not watching this b'cuz of the boobs lol. Boys can be so perverted. But so can girls o.o ..

IceCreamx3
5 years ago


1

I agree with sappp about boobs =p

godmiles
5 years ago


3

I'm guessing there are more boys then girl watching this anime by judging the likes and dislikes on sappp's comment XD

VsDevil
5 years ago


6

boobs

sappp
5 years ago


6

when well he go super sayin............

reyous
5 years ago


8

oh no, we will wait again..
and take long just for RAW

Di_kun
5 years ago


12

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Ichika_Orimura
5 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Mcblarg on ~Beyond the Darkness~ — 29 seconds ago
  2. hotaru251 on General Chat Thread — 2 minutes ago
  3. Mikumon on Listening To... — 11 minutes ago
  4. Mladen on J/K-Rock Tournament — 12 minutes ago
  5. Mladen on Danganronpa: The Animation — 16 minutes ago

On-Going Anime

  1. 91 Days Subbed
  2. Active Raid: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hachi Gakari 2nd Subbed
  3. Aggressive Retsuko Subbed
  4. Aikatsu Stars! Subbed
  5. Ajin OVA Subbed
  6. Amaama to Inazuma Subbed
  7. Amanchu! Subbed
  8. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  9. Ange Vierge Subbed
  10. Arslan Senki (TV) OVA Subbed
  11. Arslan Senki (TV): Fuujin Ranbu Subbed
  12. B-Project: Kodou*Ambitious Subbed
  13. Bananya Subbed
  14. Battery Subbed
  15. Berserk (2016) Subbed
  16. Beyblade Burst Subbed
  17. Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu LOVE! LOVE! Subbed
  18. Bonobono Subbed
  19. Boruto: Naruto the Movie - Naruto ga Hokage ni Natta Hi Subbed
  20. Brotherhood: Final Fantasy XV Subbed
  21. Cardfight!! Vanguard G: Stride Gate-hen Subbed
  22. Cheer Danshi!! Subbed
  23. D.Gray-man Hallow Subbed
  24. Danganronpa 3: The End of Kibougamine Gakuen - Kibou-hen Subbed
  25. Danganronpa 3: The End of Kibougamine Gakuen - Mirai-hen Subbed
  26. Danganronpa 3: The End of Kibougamine Gakuen - Zetsubou-hen Subbed
  27. Days (TV) Subbed
  28. Detective Conan Subbed
  29. Digimon Adventure tri. 3: Kokuhaku Subbed
  30. Dragon Ball Super Subbed
  31. Dream Festival! Subbed
  32. Endride Subbed
  33. Fairy Tail Dubbed
  34. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 3rei!! Subbed
  35. Folktales from Japan Subbed
  36. Fudanshi Koukou Seikatsu Subbed
  37. Fukigen na Mononokean Subbed
  38. Future Card Buddyfight DDD Subbed
  39. Gintama: Aizome Kaori-hen Subbed
  40. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  41. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  42. Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu", Igi Ari! Subbed
  43. Hakuouki: Otogisoushi Subbed
  44. Handa-kun Subbed
  45. Handa-kun Subbed
  46. Hatsukoi Monster Subbed
  47. Heybot! Subbed
  48. Hitori no Shita: The Outcast Subbed
  49. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  50. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  51. JoJo's Bizarre Adventure Part 4: Diamond Is Unbreakable Subbed
  52. Kaijuu Girls: Ultra Kaijuu Gijinka Keikaku Subbed
  53. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  54. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  55. Kimi no Na wa Subbed
  56. Kingsglaive: Final Fantasy XV Subbed
  57. Kono Bijutsubu ni wa Mondai ga Aru! Subbed
  58. Kuma Miko Specials Subbed
  59. Kuromukuro Subbed
  60. Kyoukai no Rinne (TV) 2nd Season Subbed
  61. Kyousougiga Subbed
  62. Love Live! Sunshine!! Subbed
  63. Macross Δ Subbed
  64. Macross Δ Specials Subbed
  65. Mahou Shoujo? Naria☆Girls Subbed
  66. Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito Subbed
  67. Mahoutsukai Precure! Subbed
  68. Masou Gakuen HxH Subbed
  69. Mob Psycho 100 Subbed
  70. Mobile Suit Gundam Thunderbolt Subbed
  71. Mobile Suit Gundam Unicorn RE:0096 Subbed
  72. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  73. Monster Strike Subbed
  74. Monster Strike: Mermaid Rhapsody Subbed
  75. Mujaki no Rakuen Subbed
  76. Nanatsu no Taizai: Seisen no Shirushi Subbed
  77. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  78. Negima! Subbed
  79. Nejimaki Seirei Senki: Tenkyou no Alderamin Subbed
  80. New Game! Subbed
  81. New Initial D Movie: Legend 3 - Mugen Subbed
  82. Non Non Biyori Repeat OVA Subbed
  83. Nyanbo! Subbed
  84. Omoi no Kakera Subbed
  85. Onara Gorou Subbed
  86. One Piece Subbed Dubbed
  87. Orange Subbed
  88. Owari no Seraph: Kyuuketsuki Shahar Subbed
  89. Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen - Owaranai Seraph - Nagoya Kessen-hen Subbed
  90. Ozmafia!! Subbed
  91. Persona 5 the Animation: The Day Breakers Subbed
  92. Pokemon Generations Subbed
  93. Pokemon XY&Z Subbed
  94. Pri Para Subbed
  95. Puzzle & Dragons Cross Subbed
  96. Qualidea Code Subbed
  97. Queen's Blade: Grimoire Subbed
  98. Re:␣Hamatora Subbed
  99. Re:Petit kara Hajimeru Isekai Seikatsu Subbed
  100. Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu Subbed
  101. Regalia: The Three Sacred Stars Subbed
  102. ReLIFE Subbed
  103. Rewrite Subbed
  104. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  105. Saiki Kusuo no Psi Nan Subbed
  106. Sakamoto desu ga? Special Subbed
  107. Scared Rider Xechs Subbed
  108. Senki Zesshou Symphogear GX Specials Subbed
  109. Servamp Subbed
  110. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan Subbed
  111. Show By Rock!! Short!! Subbed
  112. Sidonia no Kishi Movie Subbed
  113. Sousei no Onmyouji Subbed
  114. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  115. Suntory Minami Alps no Tennen Mizu Subbed
  116. Taboo Tattoo Subbed
  117. Tales of Zestiria the X Subbed
  118. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  119. test Subbed
  120. Thunderbolt Fantasy Subbed
  121. Time Travel Shoujo: Mari Waka to 8-nin no Kagakusha-tachi Subbed
  122. Tsukiuta. The Animation Subbed
  123. Valkyrie Drive: Mermaid Specials Subbed
  124. Youkai Watch Subbed
  125. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed