Watch Anime Online

Watch Haiyore! Nyaruko-san Episode 9 Online

AU Discord | mirrors status list | Fall Anime Lineup!! Vote Now!! | Calendar View | Can't log-in after name change? | AUCharts Summer 2016 | Delayed Anime News

Haiyore! Nyaruko-san Episode 9

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: lool123 5 years ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Haiyore! Nyaruko-san episode 9. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


Rofl i would of totally abused Nyaruko's body and have some Lesbo sex with Kuuko >D

Snoww
5 years ago


Mahiro is sooo gonna destroy her for that lmao

ArcuiedxHolic
5 years ago

What People Are Saying


1

Hasuta kind of annoys me. If he doesn't swing that way he doesn't swing that way!

metazoxan
2 years ago


0

Nyaruko surely knows how to get advantage of this body swap, Mahiro should learn from her xD

SayuKami19
2 years ago


0

I knew from the last ep that they're going to swapped bodies but I never thought it was going to be this fun ^_^ ahahhah!! Episode rating for the day: 10/10 Really love this ep ^3^ .. :D

Rygen
3 years ago


0

Pervert fan sub present hentai!!!!

Anime_23
3 years ago


0

she totally jerked off with his body!

SougoFtW
3 years ago


0

that bakemonogatari reference though

Usagi-san

Really? which part?

Salamander
3 years ago


0

If just every anime like this could have a pervert like Issei or Yuuto :3
Btw gotta love @Snoww , I would do the same XD

JohnViBritania
3 years ago


0

Hahahaha.......i was thinking the same thing that Nyarko did in the class XD that ws the best plan to get him :D ^_^

Most_Want3D
3 years ago


0

that bakemonogatari reference though

Usagi-san
3 years ago


0

With the body switch, now the personalities finally match the genders. Nyaruko has always been more of the aggressor, imo.

OldGrumpyBear
3 years ago


0

I would love to be in a girl body but sadly that will only be in anime and if I was in Nyaruko body I would touch her boobs

dragon16
3 years ago


0

CLOSE ... YOUR.... EYE.....
BLAGUDOOOOOOOOOM....BLAG BLAG BLAG...

kowaii
3 years ago


0

There's that Monster Hunter reference again.

Spendin
3 years ago


0

i guess we all know what nyaruko in mahiro's body meant ;)

but this episode, of all episodes so far THIS ONE MADE ME LOL.

as a guy, its strange for me to feel this way. . XD

mahiro in nyaruko's body, just made me feel

#HORNY

bunny9992
3 years ago


0

Nice move Nyaruko... hahah

gotmessed101
3 years ago


1

shabu pa

YuSha
3 years ago


0

twgok xD

nunoninju
3 years ago


0

i think nyaruko just masterbate's in mahiro's body ahahaha

luinav23
3 years ago


0

crose your eyrels

B4Trilogy
3 years ago


0

Mahiro sure is gay any other character would of squeesed the tittys

KYRSP33DY
3 years ago


0

code geass reference yaaaaay

Valtrans
3 years ago


0

Them switching places is like a normal romance anime couple xD Tsundere girl and overly attached guy! haha

Bsjh97
3 years ago


0

GLASSES FTW

horsydrives
3 years ago


0

lol! glasses

Leprechaun99
3 years ago


3

Is it me or does Mahiro sounds like a girl now?

SwordArtOnline2
3 years ago


0

@snoww you are a mad genius

WaterWave
4 years ago


4

i can't believe i dropped this anime

starscream43
4 years ago


3

poop :))

TogashiYuta
4 years ago


0

Digimon ampf

TogashiYuta
4 years ago


0

Code Geass reference :D

FujiharaByakuya
4 years ago


0

this anime saikou haha

fairymagic
4 years ago


0

CLOSE YOUR EYES XD eeeht! LOL

chyril123
4 years ago


0

nyaruko rape mahiro body O_O

Yuii
4 years ago


0

Nyarl owned mashiro in the end

Duser600
4 years ago


0

KUROSHITSUJI II REFERENCE!!!!!!!!!!!!!!! @ 20:05!!!!! alois :( blegh! stupid claude!

xYamadax
4 years ago


0

Lol pretty cure

Lissandra
4 years ago


0

that big sword =_= like flay from mana khemia always use ==a

Saitohikari
4 years ago


0

I always wana feel like how to be a girl Hmmm..

LonelyGamer
4 years ago


0

how could any boy, who if by some extreme miracle exchanged bodies with a hot girl, not want to stay like that at least for a while and play with the body???

darkraddict
4 years ago


0

they made a little progress now its all gone

Darkimmortality
4 years ago


0

@sventhebro991 sadly probably nothing. i was hoping for them to get together since episode 2. i feel that she's just as perverted as nyan though

dragonballzs
4 years ago


1

oh my jesus. why is he still refusing to accept nyan. he should just give in.

oh and he ruined the one-in-a-billion-life-time-chance to masturbate in a cute girls body. and to have hot lesbo sex

dragonballzs
4 years ago


0

what would have happend if kuuko and nyaruko swamped bodies?

sventhebro991
4 years ago


2

Ok the blonde is starting to creep me the fuck out

WolfHunter
4 years ago


0

lol kuroshitsuji reference xD

Hina_yukoshi
4 years ago


0

ummm... anybody else catch the digimon reference?

dishimu
4 years ago


0

hahaha this is one of my favorite episodes lol. and yes nyarko did jack off with mahiro's body...which means...she must have liked what she saw lol

pantythief666
4 years ago


0

Lol Nyarko jacked off in the bathroom.

FlameHaze3
4 years ago


0

Close your eyes ...
hahahaha !!! ROFL

iMaqic
4 years ago


4

I hate Nyarko. AND I FEEL SÅ FKN SORRY FOR MAHORI

Crepes
4 years ago


0

? Nyarko masterbated with Mahiro's body?

Kevy
4 years ago


0

marry me hahaha

erosicarus
4 years ago


1

We're more similar than you'd like to think.
Saya Minatsuki (Black Cat)

lovelogo
4 years ago


0

Nyaruko = Propose LIKE A BOSSS!!! XDDDDD!

Qoai
4 years ago


0

2:31 - 2:40
Gay Horse Gay Horse , I wanna gay Horse!

Gay Horse Gay Horse , Who said i'm gay horse?!


LOOOOOOOOOOOOL!

Qoai
4 years ago


0

the window! the window shopping!!

Kirino_Kousaka
4 years ago


0

......."(=_=)....Nyaruko is dead.....lolz

0pTicaL_McP
4 years ago


0

Lol what a ending

Dahaka0174
4 years ago


0

i really love this anime !! Nyaruko-san is really clever, she did all the thing that should be done!

Dearvid
4 years ago


0

Was that a Code Geass reference or am I overthinking things?

LotDragons
4 years ago


0

Nice, Nyarko took advantage of the situation in the same way I would have :) "boys are great" lol

LotDragons
4 years ago


0

somehow this has gotten more and more amuusing and funny...XD

Craten
4 years ago


0

Lolz Nyarko is gonna be soooooo dead XDD

NekoOfDarkness
4 years ago


3

FIRST!!!!!!!!!!!!

Clarkywacky
4 years ago


0

He is going to CRUCIFY her.
Legally binding her in marriage to kuuko, sounds about.

HelixShell
4 years ago


0

Is this the 2nd to the last episode? T...T

Ningyou
4 years ago


0

ooooh, Nyaruko, your so in BIG trouble when you two get switched back.. just sayin'.

Katsume
5 years ago


0

If I was Mahiro I would have figured her intention before saying those embarrassing words and forked her a million times in front of everyone

StrawHatJosh
5 years ago


18

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Spyware
5 years ago


4

i wonder if kuuko will fall for mahiro too.......

AnimeXerox
5 years ago


0

Kuukou looked like Claude from Kuroshitsuji!!!

NamiRobin
5 years ago


0

ooo now i have to wait till next week
Damn, i would look at Nyaruko's body all the time if our bodies were to swapped

Nihonitsamademo
5 years ago


2

Rofl i would of totally abused Nyaruko's body and have some Lesbo sex with Kuuko >D

Snoww
5 years ago


0

another great gundam reference, the favorite phrase of paptimus scirocco, OCHIRO, KAKIKOMBO!!!!!

crimson9
5 years ago


1

20:00 Code Geass parody XD
Yes, your Highness

DatHamster
5 years ago


0

I foresee many many forks in Nyarko's future.

Charosive
5 years ago


0

Nyarko had just experienced her greatest time of her life XD

NyanNyanPyui
5 years ago


0

can't wait for the next episode....

BlinkEscape
5 years ago


0

next episode surely some ones gonna die

gaizer10
5 years ago


0

This is still the stupidest, most insane, best cute to funny ratio show of the season!

My SAN points drop like crazy every time I watch it.

Nauran
5 years ago


0

@19:50

Black Butler II parody...

Remember Claude and Alois Trancy...

Bobmotron
5 years ago


0

Wow, Nyaruko said what we were all thinking, "I am beginning to doubt Mahiro's masculinity." ^~^

Kay_Wye
5 years ago


0

nyaruko fapped , she totally did...

Devileyes
5 years ago


0

I hereby pray for Nyarko.
Rest in peace,for Mahiru's going to destroy you...with forks...
LOL

chuankai5
5 years ago


0

She totally jacked off in the washroom XD

TinkleWinkle
5 years ago


0

@kyla8123
I was picking up more of a Code Geass feel from that bit, but then again it coulda been a Fate parody as well.

NecromanciPottamus
5 years ago


0

If only Hasuta is a girl,
If only Kuuko is not a "Yuri",
If only Nyaruko is a tsundere...
I would marry them!!!

cyrens23
5 years ago


0

Close your eyes. wahhahahahaha LIke that part xD

Exeno
5 years ago


0

I couldnt even bare to watch the ending!! XD

HanaChan27
5 years ago


1

megane effect O.o? XDD, uh? Mahiro does make a better Nyarko... cause he's a tsundere! ^^, LOL I thought Mahiro was gonna stop Nyarko from going to the bathroom... now Nyarko had pleasure from a different body O_O, Mahiro almost got raped!! [again] ^_^, 18:34 epic SFX XDD, 19:50 fate parody? maybe not cause the of the subtitles but it really sounded like a Master using his/her Command Seal to order a Servant ^^, and I knew they shouldn't have gone to school XDD Nyarko's predictable move

Kyla8132
5 years ago


0

CthukoxNyaruko.......SAFE !!!

Shebakun
5 years ago


0

LOLLOOLOLOLOLOLLOL LMAO ROFL THEN ENDING XD

ilovanime
5 years ago


0

I think Mahiro might make a better Nyarko than Nyarko herself!

Oblivion0117
5 years ago


0

epic ending hahaha nyarko is so clever

spoted12345
5 years ago


0

bawahaha, gotta love Kuuko, shes so cute and funny

trufan
5 years ago


0

For a second it strongly reminded me of Code Geass

Asakura_Hao
5 years ago


0

don't say nyarko do that in the bathroom!

MC_remix
5 years ago


0

I have a bad feeling for Nyarko when she gets back to her body ....

UnDeAdOtAku
5 years ago


0

LOL halarious ending

Ukipower
5 years ago


0

She plays to much.

Aki_sama
5 years ago


0

Rofl
Thought that he said close your arse at the beginning there fo a sec xD

Kyuubi_Conduit
5 years ago


0

I think he'll be needing more forks.

Pandemonial
5 years ago


0

is it just me or does the "Dreamlands" look alot like the planes of Oblivion from elder scrolls..

xLegionx
5 years ago


0

If he just went with it everyone could win in this episode haha

Yeh_Luh
5 years ago


0

Dreamland is a good manga.

BoredomKills
5 years ago


0

This show just doesn't know when to stop! It's the best!

Oblivion0117
5 years ago


0

jajajahahahaha kkkk SO EFFING FUNNY!!

AlexanPT
5 years ago


0

I like the opening.

BoredomKills
5 years ago


0

Did Nyaruko... ? It /was/ long enough for her to... but.. naaaaaaaaaaah... right..? o//O

jhondoe
5 years ago


0

Mahiro is sooo gonna destroy her for that lmao

ArcuiedxHolic
5 years ago


0

O_o.....nothing so say just O.o

Danteesm
5 years ago


0

Nice way for a revenge Nyaruko xD

TheBakaFreako
5 years ago


0

great ending!
XD

picconiv
5 years ago


0

(oops a "less than" sign causes comment to cut off)
LOL Kuroshitsuji!

Denninja
5 years ago


0

Kuuko

Denninja
5 years ago


0

finally what a way to start monday :)
nothing better than haiyore nyaruko san :)

XxJeanxX
5 years ago


0

Nyaruko looks so cute in the glasses!!

TheBakaFreako
5 years ago


0

Its out :D

TheBakaFreako
5 years ago


1

I have a feeling this is going to be about Tamao is going to confess to Mahiro i dont know why...

jordancoolx
5 years ago


1

Dammit! I watched episode 1-8 today, now I have to wait for this one!

NecromanciPottamus
5 years ago


4

I wonder what this episode will FIRST be about...

XLordSkeletalX
5 years ago

Latest Forum Discussions

  1. displayer on General Chat Thread 2 — 2 minutes ago
  2. Mike32 on Christmas Drawing Competition — 6 minutes ago
  3. RemnantMemory on Shakunetsu no Takkyuu Musume — 1 hour ago
  4. kinjo on server's DNS address was not found — 2 hours ago
  5. Asterixyz on Funny Pics — 2 hours ago

On-Going Anime

  1. 12-sai.: Chicchana Mune no Tokimeki 2nd Season Subbed
  2. 3-gatsu no Lion Subbed
  3. 3-Nen D-Gumi Glass no Kamen Subbed
  4. Active Raid: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hachi Gakari 2nd Subbed
  5. Aggressive Retsuko Subbed
  6. Aikatsu Stars! Subbed
  7. Ajin 2nd Season Subbed
  8. Ajin OVA Subbed
  9. Akira-san and the Twisted Two's Selector Girly☆Talk Subbed
  10. All Out!! Subbed
  11. Ame-iro Cocoa in Hawaii Subbed
  12. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  13. Anitore! XX Subbed
  14. Ao Oni: The Animation Subbed
  15. Arslan Senki (TV) OVA Subbed
  16. Bernard-jou Iwaku. Subbed
  17. Beyblade Burst Subbed
  18. Bishoujo Yuugi Unit Crane Game Girls Galaxy Subbed
  19. Bloodivores Subbed
  20. Bonobono Subbed
  21. Boruto: Naruto the Movie - Naruto ga Hokage ni Natta Hi Subbed
  22. Brave Witches Subbed
  23. Brotherhood: Final Fantasy XV Subbed
  24. Bubuki Buranki: Hoshi no Kyojin Subbed
  25. Bungou Stray Dogs 2nd Season Subbed
  26. Cardfight!! Vanguard G: Next Subbed
  27. Cheating Craft Subbed
  28. Chi's Sweet Home (2016) Subbed
  29. Chiryokumaru Subbed
  30. ClassicaLoid Subbed
  31. Days (TV) Subbed
  32. Detective Conan Subbed
  33. Detective Conan Movie 20: The Darkest Nightmare Subbed
  34. Digimon Adventure tri. 3: Kokuhaku Subbed
  35. Digimon Universe: Appli Monsters Subbed
  36. Dragon Ball Super Subbed
  37. Dream Festival! Subbed
  38. Drifters Subbed
  39. Fairy Tail Dubbed
  40. Flip Flappers Subbed
  41. Folktales from Japan Subbed
  42. Fune wo Amu Subbed
  43. Future Card Buddyfight DDD Subbed
  44. Gakuen Handsome Subbed
  45. Getsuyoubi no Tawawa Subbed
  46. Gi(a)rlish Number Subbed
  47. Ginga Kikoutai Majestic Prince: Mirai e no Tsubasa Subbed
  48. Gintama: Aizome Kaori-hen Subbed
  49. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  50. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  51. Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu", Igi Ari! Subbed
  52. Hagane Orchestra Subbed
  53. Haikyuu!! Third Season Subbed
  54. Hakuouki: Otogisoushi Subbed
  55. Handa-kun Subbed
  56. Heybot! Subbed
  57. Hibike! Euphonium 2 Subbed
  58. Hibike! Euphonium Movie: Kitauji Koukou Suisougaku-bu e Youkoso Subbed
  59. Idol Memories Subbed
  60. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  61. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  62. Inazuma Eleven: Outer Code Subbed
  63. JoJo's Bizarre Adventure Part 4: Diamond Is Unbreakable Subbed
  64. Kaijuu Girls: Ultra Kaijuu Gijinka Keikaku Subbed
  65. Kaitou Joker 4th Season Subbed
  66. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  67. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  68. Keijo!!!!!!!! Subbed
  69. Kiitarou Shounen no Youkai Enikki Subbed
  70. Kimi no Na wa Subbed
  71. Kingsglaive: Final Fantasy XV Subbed
  72. Kubikiri Cycle: Aoiro Savant to Zaregototsukai Subbed
  73. Kuma Miko Specials Subbed
  74. Kuroko no Basket Movie 1: Winter Cup Soushuuhen - Kage to Hikari Subbed
  75. Kyousougiga Subbed
  76. Long Riders! Subbed
  77. Lostorage Incited WIXOSS Subbed
  78. Luger Code 1951 Subbed
  79. Macross Δ Specials Subbed
  80. Magic Kyun! Renaissance Subbed
  81. Mahou Shoujo Ikusei Keikaku Subbed
  82. Mahou Shoujo Nante Mou Ii Desukara. 2nd Season Subbed
  83. Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito Subbed
  84. Mahoutsukai Precure! Subbed
  85. Mobile Suit Gundam Thunderbolt: December Sky Subbed
  86. Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans 2nd Season Subbed
  87. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  88. Monster Hunter Stories: Ride On Subbed
  89. Monster Musume no Iru Nichijou OVA Subbed
  90. Monster Strike Subbed
  91. Musaigen no Phantom World Special Subbed
  92. Nanbaka Subbed
  93. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  94. Natsume Yuujinchou Go Subbed
  95. Natsume Yuujinchou: Nyanko-sensei to Hajimete no Otsukai Subbed
  96. Nazotokine Subbed
  97. Negima! Subbed
  98. New Initial D Movie: Legend 3 - Mugen Subbed
  99. Nobunaga no Shinobi Subbed
  100. Non Non Biyori Repeat OVA Subbed
  101. Nyanbo! Subbed
  102. Occultic;Nine Subbed
  103. Okusama ga Seitokaichou!+! Subbed
  104. Onara Gorou Subbed
  105. One Piece Subbed Dubbed
  106. Overlord: Ple Ple Pleiades (OVA) Subbed
  107. Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen - Owaranai Seraph - Nagoya Kessen-hen Subbed
  108. Piano no Mori Subbed
  109. Pokemon Generations Subbed
  110. Pokemon Sun & Moon Subbed
  111. Pokemon XY&Z Subbed
  112. Pri Para Subbed
  113. Puzzle & Dragons Cross Subbed
  114. Queen's Blade: Grimoire Subbed
  115. Re:␣Hamatora Subbed
  116. Regalia: The Three Sacred Stars Subbed
  117. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  118. Saiki Kusuo no Psi Nan Subbed
  119. Selector Destructed WIXOSS Movie Subbed
  120. Sengoku Choujuu Giga Subbed
  121. Senki Zesshou Symphogear GX Specials Subbed
  122. Shakunetsu no Takkyuu Musume Subbed
  123. Shelter Subbed
  124. Shingeki no Kyojin Movie 2: Jiyuu no Tsubasa Subbed
  125. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan Subbed
  126. Show By Rock!! # Subbed
  127. Show By Rock!! Short!! Subbed
  128. Shuumatsu no Izetta Subbed
  129. Sidonia no Kishi Movie Subbed
  130. Soul Buster Subbed
  131. Sousei no Onmyouji Subbed
  132. Soushin Shoujo Matoi Subbed
  133. Stella no Mahou Subbed
  134. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  135. Suntory Minami Alps no Tennen Mizu Subbed
  136. Teekyuu 8 Subbed
  137. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  138. test Subbed
  139. Tiger Mask W Subbed
  140. Time Bokan 24 Subbed
  141. To Be Hero Subbed
  142. Touken Ranbu: Hanamaru Subbed
  143. Trickster: Edogawa Ranpo "Shounen Tanteidan" yori Subbed
  144. Udon no Kuni no Kiniro Kemari Subbed
  145. Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love Legend Star Subbed
  146. Valkyrie Drive: Mermaid Specials Subbed
  147. ViVid Strike! Subbed
  148. Wake Up, Girls! Beyond the Bottom Subbed
  149. Watashi ga Motete Dousunda Subbed
  150. WWW.Working!! Subbed
  151. Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku OVA Subbed
  152. Youkai Watch Subbed
  153. Yowamushi Pedal: Spare Bike Subbed
  154. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  155. Yuri!!! on Ice Subbed
  156. Zutto Mae kara Suki deshita.: Kokuhaku Jikkou Iinkai Subbed