Watch Anime Online

Watch Haiyore! Nyaruko-san Episode 4 Online

AU Discord | mirror status list | Facebook Page Graphics Competition | Spring Anime Lineup!! Vote Now!! | Calendar View
Can't log-in after name change? | AUCharts Spring 2017 | Delayed Anime News

Haiyore! Nyaruko-san Episode 4

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: Mootie 4 years ago
Video Site: Dailymotion
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Haiyore! Nyaruko-san episode 4. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


Haha
If you stare at me like that you'll make me pregnant!! :$

Kyuubi_Conduit
5 years ago


I checked. They are planning to make at least 12 episodes.

Cblt
5 years ago

What People Are Saying


0

aw hell yeah a trap

KingZDj
5 months ago


0

Isn't that the Yukumo armor set?

Durian10
3 years ago


0

Hello

clikus
3 years ago


0

I've watched enough anime to know who are boys and who are girls, so it was no surprise...
Especially since that hair-style is kinda like Edwards from Fullmetal Alchemist.

Ichirai_Shonin
3 years ago


0

It is in their bloodline: "the power to manipulate forks" !! LOOOL Nyarku and Kuuko's really so cute !! :3 a couple of new characters~ this is just so much fun... Really love this one ^3^

Rygen
3 years ago


0

anyone noticed the car from the back to the futer lol and index's clothe haha

BellCross
3 years ago


0

Lol monster hunter reference XD

zsacharie09
3 years ago


0

x-oth and hs3...
totaly legit

sventhebro991
3 years ago


0

It's a trap ! I knew it >_

JohnViBritania
3 years ago


0

LoL.....if nothing else this show is so funny :D ^_^

Most_Want3D
3 years ago


0

finallyy.... hastur!

oOcherryOo
4 years ago


0

Monster hunter game?????

HafizZaiZai
4 years ago


0

9:40 - 9:44 FRIEND ZONED.. HAHAHAHAHA

akuzino
4 years ago


0

It was a trap? NOOOOOO,, the cake was a lie..

blueknight21
4 years ago


0

The opening is alright and I really like the ending song

dragon16
4 years ago


0

Fork-fu runs in the family, I see.

GodOfUrging
4 years ago


0

I love this anime!! famous references every episode!! this time its monster hunter!! hahah nice.and btw I refuse to believe that the blonde one is a boy...I mean hes VA is the tsundere queen Rie Kugimiya.....

gotmessed101
4 years ago


0

I liked the Monster Hunter reference.

Spendin
4 years ago


0

gambatee

killuarz
4 years ago


1

a girl but is a lesbian, a boy with girl features. .. man i don't know how to determine which is which.

nyaruko-san: on-hold

bunny9992
4 years ago


0

opening reminds me of toradora

darkswordsman17
4 years ago


0

is that monster hunter???????????...............o.O

gwapizz_ako
4 years ago


0

He is a Tsundere you can tell by the way he blushes and looks away...

Slimebanana
4 years ago


0

well there goes to another boy looks like a girl like in yahari ore no seishun [Totsuka] IM SO SAD

horsydrives
4 years ago


0

one of these days theres goes his virgintiy

Burningpassion
4 years ago


0

another trap

josiahmaki32
4 years ago


0

MONSTER HUNTER 3!!!

fernandito97
4 years ago


0

I really like the EN song and that trap :))

TogashiYuta
4 years ago


1

Right, so thats why he is so keen to using forks... as a weapon

Keeperfilmz
4 years ago


1

Oh god! A trap!

swordy537
4 years ago


2

Friendzoned by his mom
LOL!!!!

xDannyDx
4 years ago


1

mahiro-san is so mean towards the silver hair girl i mean! XD

chyril123
4 years ago


1

mahiro-san is so mean towards the silver head girl! XD

chyril123
4 years ago


2

i think he got a lil bro...
nyaruko & her lover are crazy hahaha

Yuii
4 years ago


2

we can defeat the last boss in monster hunter using a fork xDD mission level 9999 XDD

adol135
4 years ago


2

if a fork was that powerful to scare aliens/deities? then wouldn't soldiers use it for war too? o.O

sephiroth_zero
4 years ago


2

the parent always walks in to the most awkward positions xD

CunningStunt45
4 years ago


0

this anime is full of love ! i wanna get married!!

mikaroro
4 years ago


2

a Delorean!!

14394
4 years ago


0

Omg Staring can make you pregnant.. kawaii

LonelyGamer
4 years ago


0

why does everyone in this anime have small tits? :((

darkraddict
4 years ago


0

that is a very bad position to be walked in on

Darkimmortality
4 years ago


0

how is it that he's unbearably mean to a super cute girl thats totally into him, but disgustingly sweet to some guy he just met

P.S. dont hop on me fans of this season, i know he didn't know, i just want him to return the feelings of the silver-haired girl (srry i dont her name)

P.S.S. i already seen this season

dragonballzs
4 years ago


1

I LOL'ed after seeing Hiro's mom's face in the intro!!! XD

sephvincent077
4 years ago


1

wtf... it's a monster hunter!

MASTERJEIANN
4 years ago


1

Owned by Friend Zone.
...That is all.

NERO9REBORN
4 years ago


0

I thought Blonde was a girl at first as well... never thought they would add a boy to this harem.

WolfHunter
5 years ago


0

...Red head loves video games.......there may be hope for you yet.....

ProfMcStevie
5 years ago


0

Mother used friend zone!
Super effective!
Enemy Fainted!
But seriously though, I changed my mind about the redhead, the constant pervert stuff is becoming an eyesore, COME ON BLONDIE! PAPA NEEDS A BEARABLE PERSONALITY!

ProfMcStevie
5 years ago


0

lol moster hunter parody XD

Wicked_Eye
5 years ago


0

his mom is scary lol. its funny how they arwe super powerful deities but they are scared of forks

pantythief666
5 years ago


0

if you don't really know anything about the Cthulhu Mythos, a lot of references will be missed.

dishimu
5 years ago


0

Ok.... the minute i heard sonic bomb from the guy's mother.... they are playing monster hunter

Durian10
5 years ago


0

A GREEN DELOREAN!

Durian10
5 years ago


0

Monster Hunter..... oh god, they added my favorite game series of all time to this too

Durian10
5 years ago


0

Such an understanding mother. My mom would never allow me to bring aliens into the house -.-

Kyte
5 years ago


3

the lesbian has to die...

mangaking
5 years ago


1

Mahiro . why . wont . you . show . even . a . little . dere . towards . nyaruko ???? Q_Q

kelster9392
5 years ago


0

heh monster hunter reference

TheLaconic
5 years ago


0

Nyaruko is a ultimate troll queen! hahaha i can relate what she did and say to the last part when her mom is calling! hahaha

Yoshiro29
5 years ago


0

Friendzoned through mother-in-law

PBDarkraptor
5 years ago


1

Hasuta ish adorable!!!! i will make babies with him!!! >BD

NekoOfDarkness
5 years ago


0

And yet another guy that looks like a girl...

Nihonitsamademo
5 years ago


0

@zorchlx2 Rie Kugimiya does even more voices, She voices Hayate and Nagi from Hayate no Gotoku

Nihonitsamademo
5 years ago


0

wow mother like son she use fork too

rockflame211
5 years ago


0

Is that, a green DeLorean?!

aurorer1
5 years ago


0

LOL I KNEW IT! I JUST KNEW IT!
IT'S A TRAP!

FlameHelix
5 years ago


0

kap when you said that i thought of marik ishtar from yugioh

cody445allen
5 years ago


0

This is so fucking funny.

indefinity
5 years ago


0

(」・ω・)」 love this anime so much (」・ω・)」

ilovanime
5 years ago


0

Lol Monster Hunter Reference

Chromerip
5 years ago


0

HS3... I wonder if that stands for "Harem System 3" XD

TinkleWinkle
5 years ago


0

We have yet another guy who looks more like a girl than anything

KAP
5 years ago


0

guess we know where he gets the whole threaten with fork thing

jmills4742
5 years ago


0

Rie Kugimiya is the seiyuu (voice actor) of Hastur!!!! yay!!!! I love her so much....uh, but why is Hastur a guy... and he does not look like a boy at all...*sigh* ...details, details lol ..for those of you that do not know...Rie Kugimiya is seiyuu of Shana in Shakugan no Shana, Louise in Zero no Tsukaima, and Taiga in Toradora!

zorchlx2
5 years ago


0

Got hooked by dat Thumbnail.

ShanShanShan
5 years ago


0

she got fren zoned by his mom owo

isora
5 years ago


0

its a trap!

waklo99
5 years ago


0

Fork Attacks
Apparently runs in the Family xD

Chromerip
5 years ago


2

Lol "I dont want you in the kitchen" thats the weirdest thing you can say to a girl xDD

Snoww
5 years ago


0

I wonder what the mother was back in the day

Hokage_Minato
5 years ago


0

gezz let me try staring at my girl friend today:p

rustskull
5 years ago


0

Trap... that was unexpected. My eyes. ;A;

Cblt
5 years ago


0

I like the mother and I also have a Bioneer (Pioneer) laser disc player from the 80's.

Momsen168
5 years ago


1

oh the TRAP's finally here ^^, Deity Hunter Frontier XDD I'm guessing Kuuko and Mahiro's mom were playing Deity Hunter Portable ^^, Mahiro's just too lucky to have a normal life T_T, and why am I expecting a stupid plot twist -_-, Shantak's just too cute (LOL)

Kyla8132
5 years ago


0

his mom is cool at least now we know where he got the fork thing from am also am I the only person who finds it funny that their more afraid of his mom having them.

psionx
5 years ago


3

So,no one realised that Kugimiya Rie was voicing Hastur?
I didn't see anyone talking about it here at the comments yet...

chuankai5
5 years ago


0

delorean and a To Love Ru reference (the dog) haha awesome

Yeh_Luh
5 years ago


0

9:42 friendzone level: forever

suguruni
5 years ago


1

LOL girls discussion, lmao

killings_free
5 years ago


0

Did anybody else facepalm when the mom said she was a deity hunter?

LotDragons
5 years ago


0

holy shit the cover picture is CUTE

im not even watching this anime

Shebakun
5 years ago


0

lol monster hunter portable 3rd or maybe like the book says deity hunter frontier yup that's what it says
oi even the monster hunter logo almost the same

XxXOwOXxX
5 years ago


0

lol monster hunter portable 3rd or maybe like the book says deity hunter frontier yup that's what it says
oi even the monster hunter logo almost the same

XxXOwOXxX
5 years ago


1

no dont end! anime i will beat you with a fish!

norcocg
5 years ago


0

lol i love the first 5mins my health teacher said that in class

Dahaka0174
5 years ago


0

so they did move the airing date O_O

Kyla8132
5 years ago


0

AMazIng

EpicKey303
5 years ago


0

His mother is a god hunter?! A Delorean! And that kid is a guy?! Omg this show...

GamerWorlock
5 years ago


0

By the way, if you don't know who Hastur is, google him or The King in Yellow.

Guyver01
5 years ago


0

@Boobymaster
And Kuuko would blast you to hell with her crotch lasers.

chuankai5
5 years ago


0

Friendzoned by the mother. Ouch.

Guyver01
5 years ago


0

Pffffaaahahaha, Monster Hunter though? Geez! I freakin' love this show and all of it's parodies :3

vega_yamada
5 years ago


0

First thought that came to mind when his mom got home, "RUN BOY RUN!"
Another trap to add to the list~

Charosive
5 years ago


0

@Kyuubi_Conduit lol :$ = Priceless

StrawHatJosh
5 years ago


0

This episode lack gag humor well they had introduce three new characters... his mom, that girl-looking boy, and that green hair wannabe evil woman

Next episode gonna be a blast :D

StrawHatJosh
5 years ago


0

it's the delorean

chot11
5 years ago


0

finally good ones airing . ..

cedrix
5 years ago


0

it's still a one-sided love yet and the girls are already claiming as couples despite the gender as well

ZR10
5 years ago


1

Haha
If you stare at me like that you'll make me pregnant!! :$

Kyuubi_Conduit
5 years ago


0

me too

nothealer
5 years ago


0

im just in time

Ooooh
5 years ago


0

i love this anime! i can't wait till the next episode! wow now i know how nyaruko feels about anime!

norcocg
5 years ago


0

Blue Ray Box!

Rihocchi
5 years ago


2

this show makes me smile :)

Girougamesh
5 years ago


15

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Boobymaster
5 years ago


0

I checked. They are planning to make at least 12 episodes.

Cblt
5 years ago


1

i hope they make this series longer . .

killings_free
5 years ago


5

aww cute

Ichika_Orimura
5 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Sunny649 on Granblue Fantasy The Animation — 3 minutes ago
  2. Xapper on Monster Strike — 3 minutes ago
  3. Mcblarg on Cute Pics. — 1 hour ago
  4. AmanoJyaku on Music Wars — 1 hour ago
  5. AmanoJyaku on Movies/Shows Tournament — 1 hour ago

On-Going Anime

  1. 100% Pascal-sensei Subbed
  2. Aggressive Retsuko Subbed
  3. Aikatsu Stars! Subbed
  4. Ajin OVA Subbed
  5. Alice to Zouroku Subbed
  6. Ame-iro Cocoa in Hawaii Subbed
  7. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  8. Ani ni Tsukeru Kusuri wa Nai! Subbed
  9. Ao no Exorcist OVA Subbed
  10. Atom: The Beginning Subbed
  11. BanG Dream! Subbed
  12. Berserk (2017) Subbed
  13. Beyblade Burst Subbed
  14. Beyblade Burst God Subbed
  15. Black Clover Subbed
  16. Blame! Movie Subbed
  17. Boku no Hero Academia 2nd Season Subbed
  18. Bonobono Subbed
  19. Boruto: Naruto Next Generations Subbed
  20. Boruto: Naruto the Movie - Naruto ga Hokage ni Natta Hi Subbed
  21. Busou Shoujo Machiavellianism Subbed
  22. Cardfight!! Vanguard G: Next Subbed
  23. Chi's Sweet Home (2016) Subbed
  24. Chou Yuu Sekai: Being the Reality Subbed
  25. Cinderella Girls Gekijou Subbed
  26. Clockwork Planet Subbed
  27. Detective Conan Subbed
  28. Digimon Universe: Appli Monsters Subbed
  29. Dimension W Special Subbed
  30. Dragon Ball Super Subbed
  31. Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka Gaiden: Sword Oratoria Subbed
  32. Elsword: El Lady Subbed
  33. Eromanga-sensei Subbed
  34. Fairy Tail Dubbed
  35. Frame Arms Girl Subbed
  36. Fukumenkei Noise Subbed
  37. Furusato Meguri Nippon no Mukashibanashi Subbed
  38. Future Card Buddyfight X Subbed
  39. Gabriel DropOut Specials Subbed
  40. Gin no Guardian Subbed
  41. Granblue Fantasy The Animation Subbed
  42. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  43. Handa-kun Subbed
  44. Heybot! Subbed
  45. High School Star Musical 2nd Season Subbed
  46. Hinako Note Subbed
  47. ID-0 Subbed
  48. Idol Time PriPara Subbed
  49. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  50. Inazuma Eleven: Outer Code Subbed
  51. Kabukibu! Subbed
  52. Kaitou Tenshi Twin Angel (TV) Subbed
  53. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  54. Kenka Banchou Otome: Girl Beats Boys Subbed
  55. Kirakira☆Precure A La Mode Subbed
  56. Koe no Katachi Subbed
  57. Kubikiri Cycle: Aoiro Savant to Zaregototsukai Subbed
  58. Kyoukai no Rinne (TV) 3rd Season Subbed
  59. Kyousougiga Subbed
  60. Little Witch Academia (TV) Subbed
  61. Love Kome: We Love Rice Subbed
  62. Macross Δ Specials Subbed
  63. Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito Subbed
  64. Makeruna!! Aku no Gundan! Subbed
  65. Minami Kamakura Koukou Joshi Jitensha-bu: Kita yo, Taiwan! Subbed
  66. Mobile Suit Gundam Thunderbolt 2nd Season Subbed
  67. Mobile Suit Gundam: Twilight Axis Subbed
  68. Monster Hunter Stories: Ride On Subbed
  69. Monster Strike 2 Subbed
  70. Monster Strike The Movie: Hajimari no Basho e Subbed
  71. Mori no Yousei: Kinoko no Musume Subbed
  72. Naruto Shippuuden Dubbed
  73. Natsume Yuujinchou Roku Subbed
  74. Negima! Subbed
  75. New Game!: Watashi, Shain Ryokou tte Hajimete nano de... Subbed
  76. Nobunaga no Shinobi: Ise Kanegasaki-hen Subbed
  77. One Piece Subbed Dubbed
  78. One Room Special Subbed
  79. Orange: Mirai Subbed
  80. Oushitsu Kyoushi Haine Subbed
  81. Pokemon Sun & Moon Subbed
  82. Pri Para Subbed
  83. Puripuri Chii-chan!! Subbed
  84. Puzzle & Dragons Cross Subbed
  85. Quan Zhi Gao Shou Subbed
  86. Re:␣Hamatora Subbed
  87. Re:Creators Subbed
  88. Reikenzan: Eichi e no Shikaku Subbed
  89. Renai Boukun Subbed
  90. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  91. Rokudenashi Majutsu Koushi to Akashic Records Subbed
  92. Room Mate Subbed
  93. Saenai Heroine no Sodatekata Flat Subbed
  94. Sakura Internet Subbed
  95. Sakura Quest Subbed
  96. Sakurada Reset Subbed
  97. Seikaisuru Kado Subbed
  98. Sekai no Yami Zukan Subbed
  99. Sengoku Choujuu Giga Subbed
  100. Shingeki no Bahamut: Virgin Soul Subbed
  101. Shingeki no Kyojin Season 2 Subbed
  102. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan 2 Subbed
  103. Shuumatsu Nani Shitemasu ka? Isogashii desu ka? Sukutte Moratte Ii desu ka? Subbed
  104. Sin: Nanatsu no Taizai Subbed
  105. Souryo to Majiwaru Shikiyoku no Yoru ni... Subbed
  106. Strike the Blood II Subbed
  107. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  108. Suki ni Naru Sono Shunkan wo.: Kokuhaku Jikkou Iinkai Subbed
  109. Tales of Zestiria the X (2017) Subbed
  110. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  111. test Subbed
  112. Tiger Mask W Subbed
  113. Tsugumomo Subbed
  114. Tsuki ga Kirei Subbed
  115. Uchouten Kazoku 2 Subbed
  116. Uchuu Senkan Yamato 2202: Ai no Senshi-tachi Subbed
  117. Warau Salesman New Subbed
  118. World Fool News (TV) Part II Subbed
  119. Youkai Watch Subbed
  120. Yowamushi Pedal New Generation Subbed
  121. Yu-Gi-Oh! VRAINS Subbed
  122. Zero kara Hajimeru Mahou no Sho Subbed