Watch Anime Online

Watch Fairy Tail Episode 50 English Subbed Online

Click here for mirrors status list | Spring Anime Lineup!! Vote Now!! | Drawing Competition sign-up
Calendar View | Can't log-in after name change? | AUCharts Summer 2016 | Delayed Anime News

Fairy Tail Episode 50 English Subbed ( Video)

"[Filler] Special Request: Beware of Guys Who Show a Keen Interest"

You are watching Fairy Tail Episode 50 English Subbed. If you want to watch in english dubs click here
No video found. Please report this problem by using the report function and we will try to fix this as soon as possible.

Top Rated Comments


Looks like Lucy doesn't want to accept the fact that she's into Natsu. xD

TheIonSynergist
4 years ago


oh come on!make lucy and natsu fall in love =(

Yukino
4 years ago

What People Are Saying


0

Am I the only one pitying Warren and Max in this episode?

SailorStar9
6 months ago


0

Gray just awaken the rinnegan

sayhello123
1 year ago


0

lol mira ship natsu and lucy

fernandes27
1 year ago


0

Bwahahahaha, this is one of the funniest episodes so far!!! I loved it!X'D Lol for Lucy, lol for Erza, lol for everyone!XD

Cherryblossomx
2 years ago


0

FUNNYYYYYYYYY

Ryokugen
2 years ago


0

This episode was so funny :D

Ayumi_Life
2 years ago


0

yay lucy is being tsundere

woriorsim
2 years ago


0

14:01 I DIED!

Baraba
2 years ago


0

???????????????????????????

Sketch3
2 years ago


0

OH MY GOD WHY IS NATSU AND LUCY NEVER TOGETHER EVEN ONCE, I HATE THIS !!!

sakura_rara1416
2 years ago


1

Rinnegan hahahah

Zial
2 years ago


0

Gray: wait... why did i end here.
demon willage elder: It's the curse of the moon.
Me:HAAHAHAHA!!! Best ending ever. :D

Stefands
2 years ago


0

Gray just had the Rinnegan lmao

WolfHunter
2 years ago


0

LOL THIS EP TOO MUCH FUN Xd

Janace
2 years ago


0

I love Juvia xD

SayuKami19
2 years ago


1

i wonder why the opening happy love that cat

Hayate_XD
2 years ago


4

I dont like filers

Kaichi
2 years ago


0

Juvia helps Gray achieve Rinnegan, but that still won't be enough to defeat the horizon.

AngelForte90
2 years ago


0

why always 30 babies?! lol

Animefreakk
2 years ago


0

man, he ended up in Galuna Island!

MiyakiUchiha
2 years ago


1

download!!

kentsama
3 years ago


0

hahaah gray have renningan

SouL_KeePeR
3 years ago


1

Crazy episode. Hope Natsu and Lucy do end up together, see how it is kind of set

Antz3
3 years ago


0

Well, 50 down, 175 episodes to go as of now. Hey look! Natsu is imitating Miley Cyrus.

Antz3
3 years ago


0

that moment when gray's rival is not natsu but happy XD
and mira giving her little sister's crush to lucy pretty funny
Freeds hair grows back really fast

dibu
3 years ago


0

That purple old demon-man really hates that damn moon, haha :D

Sprocks
3 years ago


0

destroy the moon!!DESTROY THE MOON!!

olivieroheka
3 years ago


0

love the ending song :3 ahh re-watching Fairy Tail was a good idea ^.^

awesomeninja12
3 years ago


0

AWWWWWWWW LOVE ;3 love the end of the episode xDDDDDD

saras008
3 years ago


0

i miss this anime

EpicFillipinoz
3 years ago


0

YAY :3

Shinigami1254
3 years ago


0

Dat Rinnegan Reference !

Cammo
3 years ago


0

Cute episode :)

LotDragons
3 years ago


0

oh my god this curse of the moon thing is hilarious!!!!!!!!!!!!!! it reminds me of the time when Erza actually attempted to destroy the moon

dizzykizzo
3 years ago


0

Rewatching Fairy Tail and it's still awesome. :'D. This is still one of my favorite episodes and I know you'll wonder why, NaLu!

PessimistQuill
3 years ago


0

LOL Gray used Rinnegan

werguns333
3 years ago


0

Also, am I the only GrayLu fan here? MIra seems to agree with me... *goes off to sulk*

Moonstar
3 years ago


0

The potion thing wasn't in the book, but it's still funny. LOL, looks like Juvia has some rivals in Galuna Island...

Moonstar
3 years ago


0

I want to see some romance between Natsu and Lucy..

gen0killer
3 years ago


0

in the end juvia and lucy disapointed.!

silent16
3 years ago


1

So let me get this straight for her incompetence she slapped natsu in the face which he did nothing to her,i would punch her back wtf

DarkFireblaze28
3 years ago


0

Yay ! Thumbs Up for NALU ! ♥

niechan
3 years ago


0

21:29 Rinnegan

DimaDinda
3 years ago


2

lucy and nastu hmm i dont that would happen if you ask me i think nastu ans lisanna would fit the bill

killershadow9
3 years ago


0

"hey you, horizon your my new rival" hahhaha how was that!!! xD

mrmentor
3 years ago


0

I won't lose to you Happy I will fly farther than you!(Famous last words of Gray Fullbuster)

BravestBeaver
3 years ago


0

21:29 Grey using the rinegan !!! Hahahaha !!!

JohnViBritania
3 years ago


0

I can't even... This episode is just a complete piss take xD

Cyanide978
3 years ago


0

its still funny although this is my fourth time watching it...

shinichi0102
3 years ago


0

i havent watched this finished yet... juvia got the wrong guy natsu loves lucy now... right?

Elize
3 years ago


0

i havent watched this finished yet... juvia got the wrong guy natsu loves lucy now... right?

Elize
3 years ago


0

im gonna have a hard time watching this >_> cuz of my shtty internite

Dark_j
3 years ago


0

It's the curse of the moon.. wow he's still at it??

The_Panda
3 years ago


1

hmm judging by lucy's fantasy after than baby line she wants a piece of happy.

joukyu
3 years ago


1

is it me or gray's eyes just changed into rinnegan...

panganshen1997
3 years ago


0

i rival is virus

sahana
3 years ago


0

i like this episode juvia kawai

sahana
3 years ago


0

Erza and the Pillar..
lol

Otaku_kun
3 years ago


0

LUCY!! Just love NATSU ALREADY!!

Otaku_kun
3 years ago


1

So, whenever it rains in Magnolia, it's Juvia's fault?

SailorStar9
3 years ago


0

NATSU FOR THE WIN ~!!!!

TheBlackReaper
3 years ago


0

wtf gray used the Rinnegan when juvia pours the rest of the potion to his mouth!

deAtHgOd619
3 years ago


0

Didnt Freid get a haircut just an episode ago? e.e

Bleach_Ichimaru
4 years ago


0

natsu on 8:34 is so cute

one_piece_lover
4 years ago


0

just how is running to the village related to the curse of the moon?

mousletwong
4 years ago


0

poor sake

silicon12
4 years ago


0

why didn't this continue the last episode?
Is this a troll episode?

221boy221
4 years ago


0

didn't freid have his haircut from the last episode?

roigunz
4 years ago


0

whoa @21:29 Gray used Rineggan!!!!!! O.o

animego
4 years ago


1

WTF Lucy's expression is priceless XD 20:00

Heavy
4 years ago


0

30 babies... again

iLuvWMGs
4 years ago


7

natsu belong's to lucy NOT LISANNA

natsu434
4 years ago


0

beautified version of natsu is creepy

Anime_Roxs1497
4 years ago


0

lucy is so cute in this episode :D

Anime_Roxs1497
4 years ago


0

"Maybe if she were pillared by it..." :)

wiseleo
4 years ago


0

grey has the rinnegan, OH SHIT!!!!!

lelouchfan2395
4 years ago


0

DAMN YOU MOON. Y U NO DO GOOD?

backfire96
4 years ago


2

Looks like Lucy doesn't want to accept the fact that she's into Natsu. xD

TheIonSynergist
4 years ago


0

Just blame the moon!

Tallien
4 years ago


0

this awesome those charectr not wear same cloats ....not other anime always wear same....

SakuraiTomoki
4 years ago


0

it's the curse of the moon ~

Animelovers
4 years ago


0

gray lmfao!!!!!!!!

XxweaklegsxX
4 years ago


0

21:29 Rinnegan! (Gray's eyes) :)

zanimez
4 years ago


1

I ship Natsu and Lucy, nuff said :DD

maralow
4 years ago


0

if the important thing is about that treasure then why is he blushing? O_O

luckieror
4 years ago


0

lol @ 4:31 gotta love Erza face...that was both a rather silly episode and to think Lucy got all work up for nothing

ambspock
4 years ago


0

lol @ 4:31 gotta love Erza face

ambspock
4 years ago


0

how the hell in just 1 week freid hair go back to normal!!??

BeastMaster
4 years ago


0

i like the part when grey tryed to fly

saito_san1
4 years ago


0

erza's most epic, pillar?!

RisaToushiro
4 years ago


2

oh come on!make lucy and natsu fall in love =(

Yukino
4 years ago


0

hahaha so funny episode!! I love Lucy and Juvia :D

Y0shi
4 years ago


0

So...the old guy made LSD and sold it to Juvia?

Mmmm...Lucy was looking very nice in this ep ^_^

OldGrumpyBear
4 years ago


2

My most favorite episode! Watching it the second time makes it even funnier! Ah , I love the idea of Natsu & Lucy. c:

xDragneel
4 years ago


0

Lol you the horizon your my rival

Dahaka0174
4 years ago


0

hahaha Erza is too funny, and Lucy is quite a woman. *pervy grin*

MaskDupants
4 years ago


7

I'm sorry. Noone else has said it, so I'm going to.
I wanna fuck Lucy now. I didn't before. But she's so cute, and this ep she turned sexy.
I'm sorry. I know noone else feels like that. I'll be going now.

ITS TRUE THOUGH

MystaCris
4 years ago


0

I seriously loved this episode it was soo messed up. I was lmao the whole time! Loved it!

duchessliz
4 years ago


2

This shows Lucy does love natsu and ep73 shows that in a manner natsu has feelings for lucy

natsud
4 years ago


5

It's the curse of the moon! hahaha :D

I seriously feel bad for Lucy and Juvia. For Lucy especially because Natsu only have eyes for his "dead" childhood sweetheart.

mairin
4 years ago


0

"It makes me angry when i wish to take a shortcut inside!" XD erza... that poor pole

Baioretto
4 years ago


0

rofl!

bloodvain07
4 years ago


0

GOD I LOVE THIS EPISODE 100%!!!

flatboyslim123
4 years ago


0

i can't believe what i'm watching because this episode is really crazy.

sunstar
4 years ago


0

unlike most aime characters lucy changes her clothes everyday AYE!

xSiiLenCeD
4 years ago


0

HAHAHA SAKE U MUST BE MY FATED DESTINYYY!!! I WILL NOT DROWN TO THE LIKES OF YOUU *STARTS CHUGGING SAKE*

mangapeach
5 years ago


0

lol this ep is friggen hilarious

Pandola
5 years ago


0

wow this is just amazing!!!!!

seijisama
5 years ago


0

lmao!!!!!!!!!!

shiian
5 years ago


0

it's the curse of the moon.

momiji11
5 years ago


0

6:06 = perfect time for a grab natsu (:

N1nJa
5 years ago


0

lucy sooo hott xD

Crossblades
5 years ago


0

*later on in the episode* ahhh she finally spoke back to the boat men! and wow she looks great! i love lucy even more!

Infinite_Fate15
5 years ago


0

the guys on the boat finally called lucy by her name and she still didnt pay any attetion to them lol
i love lucy!

Infinite_Fate15
5 years ago


0

Great episode! ^_~

XxLEGENDxX
5 years ago


0

pillar you are my rival!! hahaha what a stupid thin to say.. very funny episode ! O_O

nursmark
5 years ago


0

Lol! XD

longdot
5 years ago


0

lol you!! Horizon are my rival lol

saturnjupiter
5 years ago


0

Lol Gray has the Rinnegan at the minute 21:29 xD

XxitachixXZZ
5 years ago


0

lol this is my favorite ep!!!

Sailormoonfan13
5 years ago


1

the girl with blue hair is wendy! :)

Sailormoonfan13
5 years ago


0

lol ii will fly

sage_sasuke
5 years ago


0

that was the best episode! xD

Miimie
5 years ago


0

Oh My God..my bones hurt from laughing so hard XD

Monika
5 years ago


0

always thirty babies

Alcapoco
5 years ago


0

Hmm... the Op and Ending says... Wendy moe!

MXMach
5 years ago


0

Hahahahah!!!! reaally funny, especially Gray !!!! :)

Them1o2h3d4
5 years ago


0

buahahah! nice episode! poor lucy! >0<
porr grAY! hahah! cut so funny!
i love FAIRY TAIL! hahha!

kateChan
5 years ago


0

gray2212 look at the end of the intro they show her in the right -.-''

Brian2bking
5 years ago


0

I was hoping that Juvia should be a member of Natsu's team!! T_T but in the opening, only natsu, gray, erza and lucy and happy were only shown T_T
Looking forward to the girl with a blue hair..!!

gray2212
5 years ago


0

bahahaaaa i love this anime!

snowfox
5 years ago


0

come to think of it how did I end up here?

"Its the curse of the moon"

LOL

Solus
5 years ago


0

Anyone else notice that Freid's hair is long again..?

DTKkun
5 years ago


0

HAHAHAHA :-)

june_2129
5 years ago


0

cuz natsu thinks himself and elfmans younger sister as the parents

abc1132
5 years ago


0

why happy is their babies in her imagination? haha LOL

Baka_LengZai
6 years ago


0

why happy is their babies in her imagination? haha LOL

Baka_LengZai
6 years ago


0

Hey guys if you like this anime i have a list with all the hottest anime's old and new at. http://vidianimelist.blogspot.com/

Check it out and vote for this seasons best anime!

Vidi
6 years ago


1

xxtwkxx
6 years ago


0

those imaginations... :D hilarious

kagetora
6 years ago


0

lets have 30 babies togeather... epic line

Crouton413
6 years ago


2

Funny episode... then it gets boring somehow..

VitaminC
6 years ago


0

hope this anime goes on for as long as bleach one piece or naruto :D

NatsuFireDragon
6 years ago


0

50th episode such a successful anime

General_Blade_1
6 years ago


0

D: poor juvia i love her though ^_^

jodetert
6 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Veiyla_theChainedCloud on Animal Drawing Competition - [Entry] — 53 seconds ago
  2. Xapper on Cute Pics. — 4 minutes ago
  3. Light888 on Listening To... — 7 minutes ago
  4. Light888 on Music Wars — 9 minutes ago
  5. Xapper on Funny Pics — 33 minutes ago

On-Going Anime

  1. 12-sai.: Chicchana Mune no Tokimeki Subbed
  2. Aggressive Retsuko Subbed
  3. Aikatsu Stars! Subbed
  4. Aishen Qiaokeli-ing... Subbed
  5. Ajin Subbed
  6. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  7. Anne Happy♪ Subbed
  8. Ansatsu Kyoushitsu (TV) 2nd Season Subbed
  9. Aria The Avvenire Subbed
  10. Bakuon!! Subbed
  11. Beyblade Burst Subbed
  12. Big Order (TV) Subbed
  13. Bishoujo Yuugi Unit Crane Game Girls Subbed
  14. Boku no Hero Academia Subbed
  15. Brotherhood: Final Fantasy XV Subbed
  16. Bungou Stray Dogs Subbed
  17. Cardfight!! Vanguard G: Stride Gate-hen Subbed
  18. Chu Feng: B.E.E Subbed
  19. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  20. Coluboccoro Subbed
  21. Concrete Revolutio: Choujin Gensou - The Last Song Subbed
  22. Cyborg 009 VS Devilman Subbed
  23. Detective Conan Subbed
  24. Dragon Ball Super Subbed
  25. Endride Subbed
  26. Fairy Tail Dubbed
  27. Fairy Tail (2014) OVA Subbed
  28. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei Herz! Specials Subbed
  29. Flying Witch Subbed
  30. Flying Witch Petit Subbed
  31. Folktales from Japan Subbed
  32. Future Card Buddyfight DDD Subbed
  33. Gakusen Toshi Asterisk 2nd Season Subbed
  34. Garo: Guren no Tsuki Subbed
  35. Go! Princess Precure Movie: Go! Go!! Gouka 3-bondate!!! Subbed
  36. Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu", Igi Ari! Subbed
  37. Haifuri Subbed
  38. Hakuouki: Otogisoushi Subbed
  39. Harmony Subbed
  40. Himouto! Umaru-chan S Subbed
  41. Hundred Subbed
  42. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  43. JoJo's Bizarre Adventure Part 4: Diamond Is Unbreakable Subbed
  44. Joker Game Subbed
  45. Kagewani: Shou Subbed
  46. Kaitou Joker 3rd Season Subbed
  47. Kamisama Hajimemashita: Kako-hen Subbed
  48. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  49. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  50. Kiznaiver Subbed
  51. Koutetsujou no Kabaneri Subbed
  52. Kuma Miko Subbed
  53. Kuromukuro Subbed
  54. Kyoukai no Rinne (TV) 2nd Season Subbed
  55. Kyousougiga Subbed
  56. Lupin III (2015) Specials Subbed
  57. Macross Δ Subbed
  58. Magi: Sinbad no Bouken (TV) Subbed
  59. Mahoutsukai Precure! Subbed
  60. Mayoiga Subbed
  61. Mobile Suit Gundam Thunderbolt Subbed
  62. Mobile Suit Gundam Unicorn RE:0096 Subbed
  63. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  64. Momokuri Subbed
  65. Monster Strike Subbed
  66. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  67. Negima! Subbed
  68. Netoge no Yome wa Onnanoko ja Nai to Omotta? Subbed
  69. Nijiiro Days Subbed
  70. Ojisan to Marshmallow Special Subbed
  71. One Piece Subbed Dubbed
  72. One Punch Man Specials Subbed
  73. Onigiri Subbed
  74. Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen - Owaranai Seraph - Nagoya Kessen-hen Subbed
  75. Pan de Peace! Subbed
  76. Pokemon XY&Z Subbed
  77. Pri Para Subbed
  78. Queen's Blade: Grimoire Subbed
  79. Ragnastrike Angels Subbed
  80. Re:␣Hamatora Subbed
  81. Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu Subbed
  82. Reikenzan: Hoshikuzu-tachi no Utage Subbed
  83. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  84. Robot Town Sagami 2028 Subbed
  85. Sailor Moon Crystal Season III Subbed
  86. Sakamoto desu ga? Subbed
  87. Sansha Sanyou Subbed
  88. Seisen Cerberus: Ryuukoku no Fatalités Subbed
  89. Senki Zesshou Symphogear GX Specials Subbed
  90. Shin Atashin'chi Subbed
  91. Shinmai Maou no Testament Burst OVA Subbed
  92. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan Subbed
  93. Shounen Maid Subbed
  94. Sousei no Onmyouji Subbed
  95. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  96. Super Lovers Subbed
  97. Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge Subbed
  98. Tanaka-kun wa Kyou mo Kedaruge Subbed
  99. Terra Formars Revenge Subbed
  100. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  101. test Subbed
  102. The iDOLM@STER Cinderella Girls: Anytime, Anywhere with Cinderella. Subbed
  103. Tonkatsu DJ Agetarou Subbed
  104. Uchuu Patrol Luluco Subbed
  105. Usakame Subbed
  106. Ushio to Tora (TV) 2nd Season Subbed
  107. Valkyrie Drive: Mermaid Specials Subbed
  108. Wagamama High Spec Subbed
  109. Wangpai Yushi Subbed
  110. Yami Shibai 3rd Season Subbed
  111. Yaoguai Mingdan Subbed
  112. Youkai Watch Subbed
  113. Yowamushi Pedal Movie Subbed
  114. Yowamushi Pedal: Re:RIDE Subbed
  115. Yowamushi Pedal: Re:ROAD Subbed
  116. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed