Watch Anime Online

Watch Death Note Episode 20 English Dubbed Online

AU Discord | mirror status list | Facebook Page Graphics Competition | Spring Anime Lineup!! Vote Now!! | Calendar View
Can't log-in after name change? | AUCharts Spring 2017 | Delayed Anime News

Death Note Episode 20 English Dubbed

"Makeshift"

You are watching Death Note Episode 20 English Dubbed. If you want to watch in english subs click here
Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: mralex 5 years ago
Video Site: Novamov
Language: Dubbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Death Note episode 20. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


Misa- I WOULD NEVER DREAM OF LIVING IN A WORLD WITH NO LIGHT!
L- Yes it would be dark
OMFG! I love him

xXiloveanimeX
5 years ago


DO I SEEM LIKE THE TYPE OF PERSON WHO WOULD BECOME A MURDERER??!!
Yes. You do. I've always thought so..
:O *Gasp*
Lol too dramatic;)

xXiloveanimeX
5 years ago

What People Are Saying


0

omg the opening look's like fan made

kakarot_444
12 months ago


0

friendzoned level over 9000 hahaha

Brawwww
12 months ago


0

a a human fucker suck my fucking fucker suck my sucking human fucker - op

meles239
2 years ago


0

light's father is against misa being girlfriend of his boy

Firerider
3 years ago


0

This is becoming a comedy LOL

Sugram22
3 years ago


0

lol the opening is a drug addict!!!

origamist_11
3 years ago


0

The new OP rocks!

Pyro_UH
3 years ago


0

That Damn Song

KingLethal
3 years ago


0

Damn new opening!!

carlosgamboa
3 years ago


1

Anyone else feeling like light will die in the end of this anime because i don't really want a repeat of.... well i need not spoil but one of my fav animes

RoanoaZoro
3 years ago


0

Man the new OP is awful! It hurts my ears! I hate heavy metal!!!

BazzinggaCooper
3 years ago


0

L keeps eating sweets! =w=

Anime_34
3 years ago


0

wow! new opening xD

Anime_34
3 years ago


3

In the Op song, is ningen supposed to be NIGGA?
In that case, Nigga sucker! Nigga F*cker! LOL.

Salamander
3 years ago


2

This new OP is AWESOME!!

Salamander
3 years ago


0

What with that new opening

Leyash
3 years ago


0

i'm gonna skip the creepy opening from now on

otakux3
3 years ago


0

@SPC_Popcorn I feel your pain ;( *tear*

snowprincess
3 years ago


0

I think Misa is cute and all but she is a little too upbeat and lighthearted in the way she speaks for this dark series, I liked her better too when she had the eyes because she had the potential to kill anyone too

NGEkid024
4 years ago


0

sh1t,opening is crazy,wodnt want anu other way...XD

smothy
4 years ago


0

the op scares me and so does the ending!!!!

LaTREsvia_154
4 years ago


0

misa gettin' too hot for light..........cool down baby.
hahahaha.fuckin' chains gettin' in da way!

Uxama_Shoaib
4 years ago


0

Opening plus Ending songs = FML >_

Proiden
4 years ago


2

where are you ryuk...its borring

Sgt_SHITFACE
4 years ago


0

I don't think the OP is understandable in either its English or Japanese parts. And the ED has a certain "Ringo, mogire, beam!" quality to it ("eraser rain"?).

mudri
4 years ago


0

i hate the new opening !!!!

Creator1998
4 years ago


0

Remember when L said the his motto is : "An eye for an eye"?...so then he agrees that those murderers that Kira killed are justified right?? I'ts like raping a rapist, robbing a robber...

gotmessed101
4 years ago


0

Hey ningen fucker

gotmessed101
4 years ago


0

just thought about this. If they are chained together do they sleep together? Do they shower together? lol

Freezing
4 years ago


0

THE OPENING!!!! FML

ardydurize
4 years ago


0

Man, I must have re watched that last seen like 50 times trying to find that "Yes, it would be dark" joke before realizing it wasn't in subbed....

SPC_Popcorn
4 years ago


0

this is................... WICKED!!!!! :D

Mioazusaritsyui
4 years ago


0

OMG... THe OPening is fucked up!!

LonelyGamer
4 years ago


0

what a crazy opening

khld466
4 years ago


0

All I see L eat is sugar, cake, anything with sugarlol

black_cat
4 years ago


0

Ummm I think thats a bit to much sugar in your coffee there L

black_cat
4 years ago


0

Aaaawwww I miss the old begging and ending songs :( haha
Misa:*kiss on cheek*
L:I might fall for you
Misa:er..im not keen on that
Me:will L ever get a girlfriend in this anime???? Hahahahaha

black_cat
4 years ago


0

OP looks awesome owo...

_Feli
4 years ago


0

theyre hard to arrest cause they were all supported by higher ranked officials O.O

jungie_cris123
4 years ago


0

I knew it they changed the OP :3 im really good at predicting ....................

jungie_cris123
4 years ago


0

I think by saying he has made another friend, L meant he has made another kira friend (second kira). Lol

SocioPath45
4 years ago


0

the guy with the glasses in the meeting room looks like Morpheus from Matrix

Silverking03
4 years ago


0

new intro

frostpaw8
4 years ago


0

WTF Opening ?

Kev_per
4 years ago


0

DAAAAAMN METAL!!

OhsnapitsCj
4 years ago


0

HAHAHA Ruuzaki still have the rapist face
XD...!!!

mrmentor
4 years ago


0

B squad scene at the end of the episode is pretty sad hahahaha

k_villainous
4 years ago


2

urg, horible new opening

dangaff318
4 years ago


0

Like The Ending!!

TinyGurl90
4 years ago


1

THE OPENING WAS A BIT SCARED BUT IT'S ROCKKKk!!! BUT DON'T LIKE THE WORDS MUCH.. THE SONG SAY US SUCK SHIT

TinyGurl90
4 years ago


0

THE OPENING WAS A BIT SCARED BUT IT'S ROCKKKk!!!

TinyGurl90
4 years ago


0

This is getting more ridiculous!

mac17_gregory
4 years ago


0

I miss Ryuku!

AgenT_TiT
4 years ago


1

Hey! Hey! Opening sucker!
Hey! Death Note f*cker!

Hikari_Chan
4 years ago


2

This is bad;

New Light
New Misa
New L
New Aizawa
New Kira
New Opening!

There's something wrong with this....

Hikari_Chan
4 years ago


0

@luckiror That's impossible because L loves Light. XD

OtakuYana
4 years ago


0

Just one more episode... Ugghh.. I have classes tomorrow but f*ck that! Imma watch deathnote til' morning!

OtakuYana
4 years ago


1

ohh new op?

moltre
4 years ago


1

I liked the old opening more

anime1997
4 years ago


0

I really like this... seeing Light and L work together

aashish1996
4 years ago


0

The new opening seriously sounds like there shouting "Hey hey you faggot" xD

Azure_Chinggy
4 years ago


0

L might fall for misa-chan?... NOOOOO!!! RAWR!!
L is mine D:

luckieror
4 years ago


1

the opening look funny

zanliang123
4 years ago


0

the intro is so dark i love it!

yuusou
5 years ago


2

Hahaha. This episode is very funny xD Especially the "eye to eye" thing. And That's all I can say. Ooh~ I hate the new Opening and the Ending >

zelezl
5 years ago


0

do you want some coffee with tht sugar? @16:00

MadXstarz
5 years ago


1

uhh i hate heavy metal and i was starting to like the old opening...

MadXstarz
5 years ago


0

At least we still see the old Light in the intro and outro D:

Axiomatic
5 years ago


1

the only thing i hear correctly in this opening is the start.....

POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRNNNNNNNNN!!!!!

LightEradicator
5 years ago


1

dont really like the opening :P. anyway the part with misa, light and L was sooo funny :D

IHeartAnime
5 years ago


0

With our powers combined we are captain planet, lol but the I cant imangine living in a world without light. yes that would be dark. lol

james48060
5 years ago


1

L can be so clever with his jokes ;P Love him

mahsunny
5 years ago


0

Misa- I WOULD NEVER DREAM OF LIVING IN A WORLD WITH NO LIGHT!
L- Yes it would be dark
OMFG! I love him

xXiloveanimeX
5 years ago


0

Hey L!! Want some coffee with those sugar cubes?

xXiloveanimeX
5 years ago


0

DO I SEEM LIKE THE TYPE OF PERSON WHO WOULD BECOME A MURDERER??!!
Yes. You do. I've always thought so..
:O *Gasp*
Lol too dramatic;)

xXiloveanimeX
5 years ago


2

Oh god.. Misa and I are alike:/ We both dress the same and act the same.. Kill me^-^
I freaking love this show! The song is better but I liked the way the old one opened3:

xXiloveanimeX
5 years ago


1

EEEEEEEE!!!

xXiloveanimeX
5 years ago


1

EEEEEEEE!!!

xXiloveanimeX
5 years ago


0

so the music is pretty sick

icefira
5 years ago


0

I MISS LIGHT'S EYES OF MURDER

Clarkywacky
5 years ago


0

love the opening song

edwinpabito
5 years ago


0

misa is too cheerful for her own good lol..and Light face after she kiss L lol

ambspock
5 years ago


0

Omg L's face when misa kissed him x3

Arieli
5 years ago


1

WTF THE OPENING

zenoix999
5 years ago


0

what a good punch by light and a nice kick by L.... :)

killings_free
5 years ago


0

new theme song is really nice.. i like it!! rock n roll... :)

killings_free
5 years ago


0

i miss the crazy devil Light and the crazy scary freak Ryuk together. x3

RedFemaleKnight
5 years ago


0

He'll be.. x3

RedFemaleKnight
5 years ago


0

Light, please come back, 75% of the show's insanity has been lost since you left

AkuNoShoujo06
5 years ago


0

WTF!?! Japanese system of a down!

GinjoJaggerJack
5 years ago


0

all i hear is "hey hey nigger SUCKER, a-nigger-nigger FUCKER" XD

NyanNyanPyui
5 years ago


0

Fuck!! i hate pirated DVD's better watch it in the net.

aaddeck
5 years ago


4

Light is gay af now, how much longer till this pussy shit ends. I can't take it!!

Mardini101
5 years ago


1

Light? he always right there the two im missing is KIRA and RYUK. the Opening and the End theme is so Badass wheeh

ChevXV
5 years ago


2

I actually liked the previous opening more than this one!

Suhail95
5 years ago


0

OH MY GOD THE ENDING

Refdow
5 years ago


0

I want misa

Refdow
5 years ago


0

ok now that I'm done rewatching the opening time to watch this

Refdow
5 years ago


1

awesome opening
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn

Refdow
5 years ago


0

I heard this song somewhere LOL

Refdow
5 years ago


0

I laughed when Light, L and Misa all held hands in a circle XD

LukeMM95
5 years ago


0

I absolutely LOVE the new opening and ending :D

DeathCat
5 years ago


0

i would never dream about living in a world without light!....yes, that would be wuite dark.

raziel
5 years ago


1

L makes me hungry.

XxMizuki
6 years ago


2

its more interesting when light has the death note =.=
btw, i like the new openeing!! x3

XxMizuki
6 years ago


4

No... I don't like the new opening...

DaisyLove1920
6 years ago


1

if someone don't know ryozaki eats all that sugar to stay awake.

warry
6 years ago


2

i miss old light..!!

mefung
6 years ago


3

Sophies anime report
new op:...eh... jappanese and death metal dont mix
New light: I like it and dont for various reasons
L:cute who can resist the cheekines he uses plus his sugar mountain tea
Ending song:better than the last so the fist op and second end r my faves
New misa:nothin paticularly different with this one
no shimigami:BOOOOOOOO I WANT RYUK BACK
after theese new veiws my report on the net part of death note is 4 stars :D if you think ishould carry on reports on animes comment to me anytime

Sophieperky
6 years ago


4

As for the opening ending - thing. It's true that the new opening isn't as good as the last and insults the viewers XD but the new ending is better than the last ! definitely !

TheBlackReaper
6 years ago


0

haha L said "I might fall for you" "I made another friend" hahahaha XD L is great in every way hahaha :DDDDDDDd

TheBlackReaper
6 years ago


0

so, does Light care about her because he's back to how he was before he found the note? i remmember he wanted to punch her, guess the note corrupted him more than i thought it did

FMA69
6 years ago


0

LOL at L being all " We're fine by ourselves, just me and Misa ... 8)" @ nenmore, you're right, thtat probably was his first kiss :) L is so cute, he's like 24 at this time since Light is about 18 and I guess he's been shunned and disliked or people have even been scared of him because of the way he acts, he's kinda innocent in some ways. I'm really glad Light didn't kill him, or yet anyway :( (no, that's not a spoiler, because I don't know how this ends) So cute though the *smooch* "I might even fall for you ... 8)" xD

Aluysion
6 years ago


2

old theme song was way better cuz u could hear the lyrics now it is just screaming... but it matches the title.... and when Misa kisses L ON THE CHEEK, i like the way he is like " i would tottally date her" face, that was probably his first kiss. ;)

nemore
6 years ago


1

ningen f u c k e r..lol

james_kun
6 years ago


3

the old opening song was loads better :P

mangalover225
6 years ago


0

lol look at L's face at 20:35 XDXDXDXDXD

surferboy733
6 years ago


0

Wee, yay, fun. Such a dull and interesting human, L. :3

Crystalrose3713
6 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Mladen on Oushitsu Kyoushi Haine — 22 minutes ago
  2. MrTropicalcrush on Most Overrated Anime Elimination Game — 1 hour ago
  3. Mladen on Music Wars — 4 hours ago
  4. Rami on Facebook Page picture and Cover picture competition — 4 hours ago
  5. hotaru251 on General Chat Thread 2 — 5 hours ago

On-Going Anime

  1. 100% Pascal-sensei Subbed
  2. Aggressive Retsuko Subbed
  3. Aikatsu Stars! Subbed
  4. Ajin OVA Subbed
  5. Alice to Zouroku Subbed
  6. Ame-iro Cocoa in Hawaii Subbed
  7. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  8. Ani ni Tsukeru Kusuri wa Nai! Subbed
  9. Ao no Exorcist OVA Subbed
  10. Atom: The Beginning Subbed
  11. BanG Dream! Subbed
  12. Berserk (2017) Subbed
  13. Beyblade Burst Subbed
  14. Beyblade Burst God Subbed
  15. Black Clover Subbed
  16. Blame! Movie Subbed
  17. Boku no Hero Academia 2nd Season Subbed
  18. Bonobono Subbed
  19. Boruto: Naruto Next Generations Subbed
  20. Boruto: Naruto the Movie - Naruto ga Hokage ni Natta Hi Subbed
  21. Busou Shoujo Machiavellianism Subbed
  22. Cardfight!! Vanguard G: Next Subbed
  23. Chi's Sweet Home (2016) Subbed
  24. Chou Yuu Sekai: Being the Reality Subbed
  25. Cinderella Girls Gekijou Subbed
  26. Clockwork Planet Subbed
  27. Detective Conan Subbed
  28. Digimon Universe: Appli Monsters Subbed
  29. Dragon Ball Super Subbed
  30. Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka Gaiden: Sword Oratoria Subbed
  31. Elsword: El Lady Subbed
  32. Eromanga-sensei Subbed
  33. Fairy Tail Dubbed
  34. Frame Arms Girl Subbed
  35. Fukumenkei Noise Subbed
  36. Furusato Meguri Nippon no Mukashibanashi Subbed
  37. Future Card Buddyfight X Subbed
  38. Gabriel DropOut Specials Subbed
  39. Gin no Guardian Subbed
  40. Granblue Fantasy The Animation Subbed
  41. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  42. Handa-kun Subbed
  43. Heybot! Subbed
  44. High School Star Musical 2nd Season Subbed
  45. Hinako Note Subbed
  46. ID-0 Subbed
  47. Idol Time PriPara Subbed
  48. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  49. Inazuma Eleven: Outer Code Subbed
  50. Kabukibu! Subbed
  51. Kaitou Tenshi Twin Angel (TV) Subbed
  52. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  53. Kenka Banchou Otome: Girl Beats Boys Subbed
  54. Kirakira☆Precure A La Mode Subbed
  55. Koe no Katachi Subbed
  56. Kubikiri Cycle: Aoiro Savant to Zaregototsukai Subbed
  57. Kyoukai no Rinne (TV) 3rd Season Subbed
  58. Kyousougiga Subbed
  59. Little Witch Academia (TV) Subbed
  60. Love Kome: We Love Rice Subbed
  61. Macross Δ Specials Subbed
  62. Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito Subbed
  63. Makeruna!! Aku no Gundan! Subbed
  64. Minami Kamakura Koukou Joshi Jitensha-bu: Kita yo, Taiwan! Subbed
  65. Mobile Suit Gundam Thunderbolt 2nd Season Subbed
  66. Monster Hunter Stories: Ride On Subbed
  67. Monster Strike 2 Subbed
  68. Mori no Yousei: Kinoko no Musume Subbed
  69. Naruto Shippuuden Dubbed
  70. Natsume Yuujinchou Roku Subbed
  71. Negima! Subbed
  72. New Game!: Watashi, Shain Ryokou tte Hajimete nano de... Subbed
  73. Nobunaga no Shinobi: Ise Kanegasaki-hen Subbed
  74. One Piece Subbed Dubbed
  75. Oushitsu Kyoushi Haine Subbed
  76. Pokemon Sun & Moon Subbed
  77. Pri Para Subbed
  78. Puripuri Chii-chan!! Subbed
  79. Puzzle & Dragons Cross Subbed
  80. Quan Zhi Gao Shou Subbed
  81. Re:␣Hamatora Subbed
  82. Re:Creators Subbed
  83. Reikenzan: Eichi e no Shikaku Subbed
  84. Renai Boukun Subbed
  85. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  86. Rokudenashi Majutsu Koushi to Akashic Records Subbed
  87. Room Mate Subbed
  88. Saenai Heroine no Sodatekata Flat Subbed
  89. Sakura Internet Subbed
  90. Sakura Quest Subbed
  91. Sakurada Reset Subbed
  92. Seikaisuru Kado Subbed
  93. Sekai no Yami Zukan Subbed
  94. Sengoku Choujuu Giga Subbed
  95. Shingeki no Bahamut: Virgin Soul Subbed
  96. Shingeki no Kyojin Season 2 Subbed
  97. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan 2 Subbed
  98. Shuumatsu Nani Shitemasu ka? Isogashii desu ka? Sukutte Moratte Ii desu ka? Subbed
  99. Sin: Nanatsu no Taizai Subbed
  100. Souryo to Majiwaru Shikiyoku no Yoru ni... Subbed
  101. Strike the Blood II Subbed
  102. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  103. Tales of Zestiria the X (2017) Subbed
  104. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  105. test Subbed
  106. Tiger Mask W Subbed
  107. Tsugumomo Subbed
  108. Tsuki ga Kirei Subbed
  109. Uchouten Kazoku 2 Subbed
  110. Uchuu Senkan Yamato 2202: Ai no Senshi-tachi Subbed
  111. Warau Salesman New Subbed
  112. World Fool News (TV) Part II Subbed
  113. Youkai Watch Subbed
  114. Yowamushi Pedal New Generation Subbed
  115. Yu-Gi-Oh! VRAINS Subbed
  116. Zero kara Hajimeru Mahou no Sho Subbed