Watch Anime Online

Watch Btooom! Episode 4 Online

AU Discord | mirrors status list | Fall Anime Lineup!! Vote Now!! | Calendar View | Can't log-in after name change? | AUCharts Winter 2016/17 | Delayed Anime News

Btooom! Episode 4

"Best in the World"

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: Mootie 4 years ago
Video Site: Novamov
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Btooom! episode 4. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


they should make more survival/game type animes like btooom! and mirai nikki.

XxJeanxX
4 years ago


Read the manga up to the latest chapter. I won't spoil, but I know that this anime will only get more and more epic(if you love gore and guts).

misot90
4 years ago

What People Are Saying


0

Sakamoto, you should have killed that pyscho-boy..

strider77
2 years ago


0

"Owned"

Combustion
2 years ago


1

nice wow I felt so god when that boy killed that peace of shit an excuse of a father !!! actually when he kiked him down first tought I had was I m going to put abomb on you mtfker !!!

ch3ater
2 years ago


0

that kid is freaking crazy... killing and then raping... wow!! Sakamoto freaking blanked out didn't he?

aashish1996
2 years ago


0

Not yandere I mean psycho

theGoldenUser
2 years ago


1

That crazy kid's bomb is freaking awesome! When hes dad blowed up I shrieked lool so yandere I love it

theGoldenUser
2 years ago


1

that child is a rocker....

gilgamish_300
2 years ago


1

I kinda like that psycho kid...

Catsha
2 years ago


0

Well that was fucking awesome! I don't think I had a single problem with this anime episode (which is rare). perfect episode

RoanoaZoro
3 years ago


0

For those who don't know what a NEET is: Not in Education, Employment or Training. A person who doesn't go to school, doesn't work, doesn't go out, a person who spends its time slacking off, playing games, watching anime and stuff, etc...

Darkthrop
3 years ago


0

he's pretty

Keshi_tan
3 years ago


0

Kousuke Kira ..His Seiyuu is Miyuki Sawashiro ...I just had to check his seiyuu cuz it was so familiar ...She did Celty,Saeko,Kurapika and Hakaze from Durarara,HOTD,HxH,Zetsuen no Tempest and lots more :D

TheronXHunter
3 years ago


0

It's kill or be killed in this island ...so you can just kill who's ready to kill you ,It's not wrong..though I guess it's easier said than done :l

TheronXHunter
3 years ago


0

wow radar canceling the MC is badass when he got crazy

lordsam
3 years ago


1

I love dat little punk ! He's just way too awesome :D

JohnViBritania
3 years ago


0

YES
THE BRAIN SHUTDOWN CLICHES
IT MADE HIM AWeSOME!!!!!!

juniorjaw
3 years ago


0

is it only me or is sakamoto never picking up the chips when he kills someone. (i know he didnt kill someone this ep but the first guy)

hedmanii
3 years ago


1

...The heck's a NEET?

Nedinu
3 years ago


0

That poor fucking kid, honestly I could care less if he's insane. Poor thing was fucking abused..I hate that, It's just ..wrong. This just proves that the most terrifying monsters come from the human mind.

Yoshinaki
3 years ago


0

i think i saw yagami light's son

cooksNYanCaT
3 years ago


1

i kinda like that psycho kid

cooksNYanCaT
3 years ago


1

her soliloquy at the end confirmed my suspiscion.....her little round face friend that got the letter sent her there....and his mom sent him there...cuz he wont get a job....lol..dont piss of ur mother.....she'll send you to an island to get ur as blown to bits by psycho 11 year olds with too much free time!

Lynkz7
3 years ago


0

LOL Really, Kids this days...

Leyash
3 years ago


0

This plot is pretty intense

ButterPokemon
3 years ago


0

The kids looney

drakenastor
3 years ago


0

*gamer switch ON*

kaki_kuda
3 years ago


0

lil nigga got OWNED

UserNameID
3 years ago


0

OMFG Btooom if fucking epic

dragon16
3 years ago


0

That moment when he was standing thinking that he's in the game not in real life "totaly a yagami light moment" :D

playtime
3 years ago


0

you can't blame him for his deeds..

he was constantly abused by his father causing him to have a mental breakdown

it happens in the real world.

liquidsoft
3 years ago


2

Why didn't he kill that kid?? hes a psycho...killing him would only make the world a better place...

gotmessed101
3 years ago


0

snickers=snackies nice one

Sakamoto is soooooooo COOL. . .damn ,... i only got this feeling for once in a while. ...

bunny9992
3 years ago


0

OWNED!

North
4 years ago


1

SPOILER ALERTS FOR KIDS!

- Dear Kids
Fuck You Kids thinking all you think is about killing some other kids are just like the same as the bitch im seeing right now..

Fuckerz Adults always win!

LonelyGamer
4 years ago


0

When the fuck will the Main Character and the blonde
girl will meet up?

LonelyGamer
4 years ago


0

damn this is hunger games with grenade

TedMosby
4 years ago


0

I just have a feeling that episode 4 is slower to download than downloading epsode 5,6,7 and so on

ryanolen
4 years ago


0

wow that kira kid gives me the creeps...

Usagi-san
4 years ago


1

so now he has a mental problem.. ugh not that i hate this anime, i like it, but having 2 personality doesnt suit mc

Insane_leodel
4 years ago


1

This is for the fan girls out there. :)
I read the manga and kira realy rape 3 women -_-
He stab the women in the eye then he fuck em up.
What a cute little boy..

LANCELOT360
4 years ago


1

WTF.? I replay that intro 3 times because i cant believe that Kira just rape 3 women! XD

LANCELOT360
4 years ago


1

that old fart is taking advantage of him -_-

jungie_cris123
4 years ago


0

-_- that 14 yr kid was intense :O and his crime was raping 3 girls and killing peoples -_- too much intense ...........

jungie_cris123
4 years ago


1

As I thought, the MC is stupid.. :)

wenkz
4 years ago


0

cant say it enough. this shts inetnse lol and that kid needs decades of therapy man

Dracanoid
4 years ago


0

If btoom was a game i would play!

LegendBlaster
4 years ago


1

Kira Kosuke is the smiling psycho version of Ciel. I hope he appears more *-*

MariH0ne
4 years ago


0

creepy kid .__."

yuji782
4 years ago


0

Wtf! that kid is crazy .__.

Bleach_Ichimaru
4 years ago


0

KIRA!! :D

integra4hell
4 years ago


2

its a combination of sao and mirrai nikki desu ne

_KuroshiNiGamI_
4 years ago


1

I don't suppose it has occurred to anyone, to build a frickin' raft? O_o

BenDelat
4 years ago


0

the kid has a thing for dead girls

Helixer
4 years ago


0

Epic game

iRock_De4TH
4 years ago


0

Snackies??
Hmmm i remember that from commercial but its
Snickers :D or Snickes.

Z3Drox
4 years ago


0

For a minute i thought i heard Uchiha Sasuke.

jayflavor
4 years ago


2

the best episode in the whole 4 eps, but at the end he hesitated, how boooooring

ezio1993
4 years ago


0

Haha, he turned beast mode yeah!

Damn, those two insert songs during this episode were beautiful! Anyone, know what's their title???

Heavy
4 years ago


0

Hahaha, totally reminds of me Gantz.

Heavy
4 years ago


0

@XxJeanxX and SAO too :)

Frizix
4 years ago


0

*Mortal Combat voice* Finish Him!

Cereal_Lover
4 years ago


0

drawing style like death note ............ like it like it!!!

FaizAkmal
4 years ago


1

the kids so cute aww....
i liek him

darkswordsman17
4 years ago


0

That kid has some awesome bombs!

geoage
4 years ago


0

cant...skip...the...opening...

anime-lover-98
4 years ago


0

What the?! Kira is crazy O_O

Zero9tynine
4 years ago


0

WTF,screaming out for nothing.Dat Sakamoto..

heliosroxas
4 years ago


0

The one interrogating, was that Uchiha Sasuke? :D same voice actor i guess.

pawaful100
4 years ago


2

Even though he did kill and then rape 3 women, I think he's sort of cute.
After all, it's anime. :P If it was real, I'd be freaked out.

animeluva64
4 years ago


1

owned xD

RayRayLy
4 years ago


1

hey does anyone want a "snackies" lol

daduce93
4 years ago


0

Man.. that kid.. I honestly want to help that kid. Seriously, the adults around that kid are only making the situation worse.

LoveMeMember
4 years ago


0

The kid is badass... I hope he gets on Sakamoto's team

CunningStunt45
4 years ago


0

thats some real action for ya!!

RogueGeneral
4 years ago


0

that kid just got owned. ha! asshole kid!

Ryle
4 years ago


0

kosuke-kun , ur confuse in what's right or wrong right? i'll teach u how to be good ^^ i like this kid sooo much ;DD

michelletan03
4 years ago


0

I - LOVE - THIS - KOUSUKE - GUY!
AWESOME!

DeusExPersona
4 years ago


0

Damn good episode. Any dude that grabs another's junk deserves to be dealt with...PERMANENTLY!!!

animejunkie0723
4 years ago


0

The man in the beginning sounds like hijikata!!!!

don1272
4 years ago


0

I already love that kid.

KingZDj
4 years ago


0

I felt intense pain when Kira grabbed his son's crotch.
It was just too painful. x_x

Obsession
4 years ago


0

lol "snackies"

Thanoz
4 years ago


0

40 Hour Continuous Playthrough, I've never achieved that sort of greatness. I commend you child. Your father had it coming. I almost forgot that you were serial necrophiliac rapist killer. :) But seriously, who wouldn't be a little off-kilter when a father suggests "special attention" as punishment.
I'm sure he's at least acquired bladder perforation from that blast. Though he got off scot-free. Maybe camera angles...

lizkey4
4 years ago


0

I like that the kid didn't die, only noobs should die this early on, and the second personality, cliche but it's still okay. That old fart is gonna die because they can't get 14 of them. The main character looks like a combinaison between kira from death note and that main character of gash bell

Refdow
4 years ago


0

Most of these dicks earned their way there free and clear,except for balloon boobs (I already forgot her name).Too bad Sakamoto didn't finish that little shit.Little shit should remember "If you're going to shoot,shoot don't talk"

Alex_Sandy
4 years ago


0

We got ourselves a male-version Yuno!!! XD

iBlazeBeats
4 years ago


0

They are both a seperate thing

SoftBearx3
4 years ago


0

Yah I agree Dun bring in the topic of The Hunger Games when It is anime k?

SoftBearx3
4 years ago


3

the kid should have been the main character ^^

HERPDERPHURR
4 years ago


2

Hunger games in anime form!

gilianz
4 years ago


0

battle royale!!!!!!!

azeefariff
4 years ago


0

this anime rocks

ace1010
4 years ago


2

The art style and that smile :) and those tactics. It's death note all over again.

razerq
4 years ago


1

fuck yah this anime rocks looks like we are looking at a new Death note/ Code geass brilliance

Smarts
4 years ago


0

Damn, This anime is really something. I agreed with @XxJeanxX comment.

12vy
4 years ago


0

your own father grabed your balls

ace1010
4 years ago


0

ummm he just grabbed his balls...

MadXstarz
4 years ago


0

I love this shit, I need this to be uncensored ASAP

OusawaAkatsuki
4 years ago


0

epic if i have a game like this i dont mine xD

xArakidax
4 years ago


0

yandere!

Ruki
4 years ago


0

Psycho are the new gamers lol *like a maniacal psycho*

StrawHatJosh
4 years ago


0

this is getting better & better, can't wait for the next episode

Yuii
4 years ago


1

Fuck Hunger Games. Hunger games is full of crap, both movie AND the novel.

This is BTOOOM! and that's all. It's really epic. If you want to compare, at least compare it to Battle Royale, not shitty Hunger Games.

Abyssal_One
4 years ago


0

12:06 True soldier

Kevy
4 years ago


0

7:12 aw man ,that's gotta suck

Kevy
4 years ago


1

i saw yagami light in sakamoto for a second at 18:33 ... funny enough the kid's name is kira :D

whatsername0924
4 years ago


5

its like Hunger Games

idontknow_005
4 years ago


0

that's awesome 0_0

Cecilia
4 years ago


0

"Owned!"

Valtrans
4 years ago


1

only a few seconds into the episode and a guy named kira shows up...really? this is NOT a coincidence

Valtrans
4 years ago


0

You got owned B*TCH !

JaggerKun
4 years ago


0

Hungry? Grab a Snackies.

Nauran
4 years ago


4

19:45 yes he's going to kill ^^ it's your fault for awakening his gamer spirit O.o you awakened Btoom!'s #10 best player XDD Kosuke got owned and got a direct hit from a bomb yet he doesn't seem to have any external damage at all -_- his face should've blown off,anyway great episode!!

Kyla8132
4 years ago


4

13:32 don't be so overconfident ^^ your not the only Btooom! player on that island and there are still a lot more Btooom! players better than you ^^ Yes reality and a game is different but in the situation your in you need to act as if it's a game but if you really value life then don't kill those who don't deserve to be killed,with your skill you can obviously do it Sakamoto ^^ how numb is Sakamoto to not even feel the heat of the flames

Kyla8132
4 years ago


0

Nice fighting.....He is a pro for sure...his tactics are gud...

smartu89
4 years ago


0

Most of the names in this anime is mostly taken from the samurai's of the Edo period

Kevy
4 years ago


0

No joke sicm soundtrack and that kid for some reason i like him

Dahaka0174
4 years ago


0

oh yes split personalities!

uslessheild123
4 years ago


4

Kosuke's a psycho cause of his terrible father,and he's 14 so his quite unstable,bases things on logic and is easily tainted,what's worse is his morality is currently twisted and he's confused of what's right or wrong 4:03 logic ^^ 4:31 don't talk like you know what he's going through -_- his father's naturally violent,6:10 SNACKIES FTW,9:11 and this guy Natsume's all talk -_- he doesn't understand at all,psychology >_

Kyla8132
4 years ago


0

these eps are wayy t fast but he was like total gamer own you ass mode!!!

wermer12
4 years ago


0

holy shit...he just went into a crazed-gamer mode. but damn...the bitch got owned!!!!

pantythief666
4 years ago


0

bitch.. thats what u get when u underestimate people KID!

2G1N
4 years ago


0

Lmao he screamed owned at the end xD

Merp
4 years ago


0

Frogs.. disgusting... ur the one who is disgusting Kid!!

2G1N
4 years ago


0

Bitch is crazy O_O

KimChan
4 years ago


0

That's some bullsh*t! xD That kid should've totally been dead.
Direct hit with an impact bomb and the kid's still breathing to tell about it.

He's still in ONE piece. Pfft.

InsaneByThelb
4 years ago


1

Kosuke is my favourite character now.
Wow, that was fast.

Blip
4 years ago


0

He got btooomed!

MrYamiXD
4 years ago


0

So he has a gaming switch in his mind? If that's so, I'd say he has a really good chance of surviving, but he needs to learn to control it or else he'll just be a heartless killing machine.

Charosive
4 years ago


0

OWNED

DarChronicle
4 years ago


0

i feel sorry for the kid who killed his father DX

AnimeAllDay
4 years ago


0

I would like to see the next survival anime being Suicide Island

primapunchy
4 years ago


0

Damn so close! Just one more episode before Sakamoto meets the hottie! XD

bigfighter78
4 years ago


0

Dat kid... O_O''
He just ended up like his father. |:

AlexanPT
4 years ago


0

I want to give Kousuke-kun some of my "special attention" hahahaha! Kouske-kun has been a bad boy and needs punishment.

dragon695
4 years ago


0

AS long as Sakamoto kills someone later on in the series I'm fine if he doesn't I'm going to be pissed. Also that old guy is gonna be part of the first mind blowing moment I bet.

Mashu1994
4 years ago


0

omg that guy is a pedo father.

Goukenslay
4 years ago


0

A game where the main protagonist has a split personality thats really good at games? Gee how original =_= Anyway the kids not going to die his character design is too intricate to kill him off now. I feel like this anime has some potential, Im just waiting for that first mind blowing moment.

Atreides
4 years ago


0

Dammit, I liked the kid :'C

Metsorini
4 years ago


0

Episode was awesome, sakamoto is a badass.

Arc_Exsavior7
4 years ago


0

poor insane kid...

Shebakun
4 years ago


0

Things goin to get real for the next few episode.This is the kind of action im looking for.What a Great anime.

AquaralSS
4 years ago


0

man that kids dad def deserved that... that dad just lucky he didnt have the power to do something about it before hand cause he would have been gone long ago.. anyway things are starting to get really good!

shiro-hi
4 years ago


0

gawd... its so irritating that he's not accepting its real... com'on sakamoto.. wake up and dont be a pussy and start kicking ass like what you did in btoom..

minakyu
4 years ago


0

The OP IS SOOO DAMN AWESOME! CAN'T GET ENOUGH BTOOOOOM!

Sway
4 years ago


0

His father deserved it anyway.

Nihonitsamademo
4 years ago


3

@Armus 1st of all it's a 14 year old kid and a 20 or so year old guy fighting, 2nd the kid which is Kosuke is in pursuit of Sakamoto [so obviously stopping isn't an option for Sakamoto since a 3 star ranked Btooom! psycho's after him, just plain stopping is suicide], and 3rd of all, kicking the kid would be suicide as well and he values life too much to just kill the kid, up until he hit his head and thought it was a game though ^^

Kyla8132
4 years ago


0

the cop sitting on the chair at the beginning sounds like sasuke from naruto

Viet_Jay
4 years ago


0

And that brat's father is seriously SCUM!

jetsetlag
4 years ago


0

That brat was so annoying..

jetsetlag
4 years ago


0

What the fuck was that,He left the kid alive. No wonder he didn't had the guts to kill a person in real life

cursed4r3tern1ty
4 years ago


0

u guys below who are talking about f***ed a dead girl. he raped and then killed omg now u k

AnimeForEverX
4 years ago


0

this show has the same feel to it like death note

kld222
4 years ago


1

lol i like that kid even though he's psychho...just dnt kill me and i won't think bad of ya ahahaha////....

BellCross
4 years ago


0

Okay, I can certainly understand wanting to preserve life, but to the extent that you give your own up without any kind of a fight... that to only protect and defend yourself you have to rely on a split personality... please. *sigh* Sakamoto better learn fast, because soon he is going to have others to "protect"... and protecting someone, sometimes means getting your hands dirty.

NSteele99
4 years ago


0

Show him ur skill!

yuip59
4 years ago


0

Hell yea, split persona!

rhocabo
4 years ago


0

Awesome Anime!!

DragonSoul
4 years ago


0

what was some god-like gamer trance to be so absolute focused that he didnt felt the heat, hmmm!

KonaKona
4 years ago


0

so sakamoto now has split personalities huh?

cool_fan
4 years ago


0

Sakamoto! you have to kill that Psychotic kid.

IxI_K_IxI
4 years ago


0

Aww man,did they remove "that scene" ? .
):

Greedokun
4 years ago


11

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Armus
4 years ago


0

damn that kids crazy!

mangaking
4 years ago


2

Woot.. Radar Cancelling, PRO!

XChrys
4 years ago


0

Looks like someone is a little crazy.  well it looks like they are finally going to meet after the long wait.

ruckkus
4 years ago


0

Wow didn't think you could have such battles with only bombs.

dragonwate
4 years ago


1

Read the manga up to the latest chapter. I won't spoil, but I know that this anime will only get more and more epic(if you love gore and guts).

misot90
4 years ago


0

well no wonder that kid is a psycho!
his dad is to blame!

XxJeanxX
4 years ago


0

Snickers it has Snackies, Znickers counterparts..
it sure is popular..

Fukyuu
4 years ago


0

I prefer his gamer side freaken crazy good lol, that kid was crazy he is going to regret sparing him

MellowD
4 years ago


0

that kids is real physco~ this so intense

bubblebee
4 years ago


0

Kira the big mouth huh? For all his boastfulness and insanity he can't even kill the MC! he's a goddamn MC ok that's why you can't!

jaeger07
4 years ago


0

i remember Kruser from Detroit metal city from this kid hahaha.

Kruser: That's my Son
lol!!!

Magz
4 years ago


0

Forgot to add this in but,how the hell was he alive?
That bomb exploded like less then 1M from his face...
His body should have at least been burnt,if not blown apart by the explosion...

chuankai5
4 years ago


0

That kid messed with the wrong person...

chuankai5
4 years ago


0

Now that guy doesnt feel the flames wow emo LOOL

littleshorty
4 years ago


0

The kid should have been killed or at least burned from the explosions. -_-

CrimsonDev
4 years ago


0

Ya if that was my dad i might kill him too.

jmills4742
4 years ago


0

that dad is a gay ass GRAB HIS BALLS LOOL

littleshorty
4 years ago


0

that boy has the same voice actor as kurapika

Tsuken
4 years ago


0

Sakamoto finally showed some of his skills.

TheWooWooKid
4 years ago


0

Man he didn't have the resolve to kill the kid, and only fought back because he thought he was playing the game. Plus he didn't even manage to kill him, that's so lame.

Well he managed to survive thanks to his skills, so that counts for something I guess.

GamerWorlock
4 years ago


0

im afraid that this will also end to a cliffhanger or haitus,,,,

ShugoTenshiSama
4 years ago


0

one of my favorite VAs Miyuki Sawashiro playing a little psycho kid...WIN

sj717
4 years ago


1

should have killed him Sakamoto,
you'll regret it later.

existence0669
4 years ago


0

this is really cool man. . damn! cant wait nxt ep theyll meet with his ingame wife!:D

raki07
4 years ago


0

I'd like to know something... do the producers of this anime know math? I mean, last episode... kill 10... 8... 7... 9... 8... 10... 9... make up your mind? Well this episode was nice... and the ending (song) makes up for the flaws. :P That song is amazing.

TinkleWinkle
4 years ago


0

This was definitely an action packed episode. I liked the part where he was totally into it, and was like, "Owned!" XD

Casmir
4 years ago


0

This and Sakurasou... my favourites that are airing right now.

TinkleWinkle
4 years ago


0

I am in love with the opening! ♩ ♪ ♫ ♬

I_I
4 years ago


0

they finally meet xD

XxIzayaxX
4 years ago


0

AHHHH!! I can't show how much I WANT to see the next episode!!!! This one was so cool when he acted just like in Btoom!!!

Why must I wait a week!?!?!

TheVictor
4 years ago


0

@xSiiLenCeD he did fuck a dead girl

OusawaAkatsuki
4 years ago


0

And to think I only started to watch this show on the verge of the moment...

jjrbenis
4 years ago


0

hmmm... i think i would've broke too if i was that kid though i would probably bent my anger on the father rather than on innocents... it looks like there will be a trio forming up next :D

oppai
4 years ago


1

Achievement Unlocked: 40 hours of continuous play
That's pretty hardcore! This show just got uped to my favorite show this season. Crazy Potential!

jjrbenis
4 years ago


1

woot nice ep

Ukipower
4 years ago


0

Been waiting all day for this

jjrbenis
4 years ago


0

dude below me watch episode then you'll see.....

oppai
4 years ago


2

haha first ten...its a start lol. but wth is everyone talking about a kid fucking a dead girl??? the hell guys

pantythief666
4 years ago


0

hmmmm wtf u guys dont know whats going on episode 4
and really?! a kid is f***ing a dead girl why would he do that its about surviving not about hentai. zzz

AnimeForEverX
4 years ago


4

He never fucked a dead girl what are you talking about -_-

xSiiLenCeD
4 years ago


1

this kid is Like a boss! fvcking a dead girl what a boss

Oversoul26
4 years ago


1

they should make more survival/game type animes like btooom! and mirai nikki.

XxJeanxX
4 years ago


2

So this kid, Kosuke Kira, thinks he's the Best in the World, huh?
I'm this close to calling him Punk.

Nauran
4 years ago


3

So this kid, Kōsuke Kira, thinks he's the Best in the World, huh?
I'm this close to calling him Punk.

Nauran
4 years ago


10

This comment has received too many dislikes. Click to show...

ThePaper
4 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Crazy_Cofee_Cat on General Chat Thread 2 — 41 seconds ago
  2. suicide on Post a Page From a Manga you are Reading — 8 minutes ago
  3. Xapper on Akiba's Trip The Animation — 8 minutes ago
  4. Xapper on Cute Pics. — 9 minutes ago
  5. Xapper on Youjo Senki — 11 minutes ago

On-Going Anime

  1. 12-sai.: Chicchana Mune no Tokimeki 2nd Season Subbed
  2. 3-gatsu no Lion Subbed
  3. 3-Nen D-Gumi Glass no Kamen Subbed
  4. ACCA: 13-ku Kansatsu-ka Subbed
  5. Active Raid: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hachi Gakari 2nd Subbed
  6. Aggressive Retsuko Subbed
  7. Ai Mai Mi: Surgical Friends Subbed
  8. Aikatsu Stars! Subbed
  9. Ajin 2nd Season Subbed
  10. Ajin OVA Subbed
  11. Akiba's Trip The Animation Subbed
  12. Akira-san and the Twisted Two's Selector Girly☆Talk Subbed
  13. All Out!! Subbed
  14. Ame-iro Cocoa in Hawaii Subbed
  15. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  16. Anitore! XX Subbed
  17. Ao no Exorcist: Kyoto Fujouou-hen Subbed
  18. Ao Oni: The Animation Subbed
  19. Arslan Senki (TV) OVA Subbed
  20. Bernard-jou Iwaku. Subbed
  21. Beyblade Burst Subbed
  22. Bikini Warriors OVA Subbed
  23. Bishoujo Yuugi Unit Crane Game Girls Galaxy Subbed
  24. Bloodivores Subbed
  25. Bonobono Subbed
  26. Boruto: Naruto the Movie - Naruto ga Hokage ni Natta Hi Subbed
  27. Brave Witches Subbed
  28. Brotherhood: Final Fantasy XV Subbed
  29. Bubuki Buranki: Hoshi no Kyojin Subbed
  30. Bungou Stray Dogs 2nd Season Subbed
  31. Cardfight!! Vanguard G: Next Subbed
  32. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Subbed
  33. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Part 1 Subbed
  34. Chaos;Child Subbed
  35. Cheating Craft Subbed
  36. Chi's Sweet Home (2016) Subbed
  37. Chiruran: Nibun no Ichi Subbed
  38. Chiryokumaru Subbed
  39. Chou Shounen Tanteidan Neo Subbed
  40. Chou Yuu Sekai: Being the Reality Subbed
  41. ClassicaLoid Subbed
  42. Crayon Shin-chan Gaiden: Alien vs. Shinnosuke Subbed
  43. Days (TV) Subbed
  44. Demi-chan wa Kataritai Subbed
  45. Detective Conan Subbed
  46. Detective Conan Movie 20: The Darkest Nightmare Subbed
  47. Digimon Adventure tri. 3: Kokuhaku Subbed
  48. Digimon Universe: Appli Monsters Subbed
  49. Dragon Ball Super Subbed
  50. Dream Festival! Subbed
  51. Drifters Subbed
  52. Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka OVA Subbed
  53. elDLIVE Subbed
  54. Elsword: El Lady Subbed
  55. Fairy Tail Dubbed
  56. Fairy Tail (2014) OVA Subbed
  57. Flip Flappers Subbed
  58. Folktales from Japan Subbed
  59. Fune wo Amu Subbed
  60. Future Card Buddyfight DDD Subbed
  61. Fuuka Subbed
  62. Gabriel DropOut Subbed
  63. Gakuen Handsome Subbed
  64. Getsuyoubi no Tawawa Subbed
  65. Gi(a)rlish Number Subbed
  66. Ginga Kikoutai Majestic Prince: Mirai e no Tsubasa Subbed
  67. Gintama. (2017) Subbed
  68. Gintama: Aizome Kaori-hen Subbed
  69. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  70. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  71. Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu", Igi Ari! Subbed
  72. Hagane Orchestra Subbed
  73. Haikyuu!! Third Season Subbed
  74. Hakuouki: Otogisoushi Subbed
  75. Hand Shakers Subbed
  76. Handa-kun Subbed
  77. Heybot! Subbed
  78. Hibike! Euphonium 2 Subbed
  79. Hibike! Euphonium Movie: Kitauji Koukou Suisougaku-bu e Youkoso Subbed
  80. Idol Jihen Subbed
  81. Idol Memories Subbed
  82. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  83. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  84. Inazuma Eleven: Outer Code Subbed
  85. JoJo's Bizarre Adventure Part 4: Diamond Is Unbreakable Subbed
  86. Kaijuu Girls: Ultra Kaijuu Gijinka Keikaku Subbed
  87. Kaitou Joker 4th Season Subbed
  88. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  89. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  90. Keijo!!!!!!!! Subbed
  91. Kekkai Sensen: Ousama no Restaurant no Ousama Subbed
  92. Kemono Friends Subbed
  93. Kiitarou Shounen no Youkai Enikki Subbed
  94. Kimi no Na wa Subbed
  95. Kingsglaive: Final Fantasy XV Subbed
  96. Kizumonogatari II: Nekketsu-hen Subbed
  97. Kobayashi-san Chi no Maid Dragon Subbed
  98. Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! 2 Subbed
  99. Koro-sensei Quest! Subbed
  100. Kubikiri Cycle: Aoiro Savant to Zaregototsukai Subbed
  101. Kuma Miko Specials Subbed
  102. Kuroko no Basket Movie 1: Winter Cup Soushuuhen - Kage to Hikari Subbed
  103. Kuzu no Honkai Subbed
  104. Kyousougiga Subbed
  105. Little Witch Academia (TV) Subbed
  106. Long Riders! Subbed
  107. Lostorage Incited WIXOSS Subbed
  108. Luger Code 1951 Subbed
  109. Macross Δ Specials Subbed
  110. Magic Kyun! Renaissance Subbed
  111. Mahou Shoujo Ikusei Keikaku Subbed
  112. Mahou Shoujo Nante Mou Ii Desukara. 2nd Season Subbed
  113. Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito Subbed
  114. Mahoutsukai Precure! Subbed
  115. Marginal#4: Kiss kara Tsukuru Big Bang Subbed
  116. Masamune-kun no Revenge Subbed
  117. Minami Kamakura Koukou Joshi Jitensha-bu Subbed
  118. Mobile Suit Gundam Thunderbolt: December Sky Subbed
  119. Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans 2nd Season Subbed
  120. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  121. Monster Hunter Stories: Ride On Subbed
  122. Monster Musume no Iru Nichijou OVA Subbed
  123. Monster Strike Subbed
  124. Mori no Yousei: Kinoko no Musume Subbed
  125. Musaigen no Phantom World Special Subbed
  126. Nanbaka Subbed
  127. Nanbaka (2017) Subbed
  128. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  129. Natsume Yuujinchou Go Subbed
  130. Natsume Yuujinchou: Nyanko-sensei to Hajimete no Otsukai Subbed
  131. Nazotokine Subbed
  132. Negima! Subbed
  133. New Initial D Movie: Legend 3 - Mugen Subbed
  134. Nobunaga no Shinobi Subbed
  135. Non Non Biyori Repeat OVA Subbed
  136. Nyanbo! Subbed
  137. Nyanko Days Subbed
  138. Occultic;Nine Subbed
  139. Okusama ga Seitokaichou!+! Subbed
  140. Onara Gorou Subbed
  141. One Piece Subbed Dubbed
  142. One Piece Film: Gold Episode 0 - 711 ver. Subbed
  143. One Piece Movie 13: Film Gold Subbed
  144. One Room Subbed
  145. Onihei Subbed
  146. Osomatsu-san: Ouma de Kobanashi Subbed
  147. Overlord: Ple Ple Pleiades (OVA) Subbed
  148. Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen - Owaranai Seraph - Nagoya Kessen-hen Subbed
  149. Piace: Watashi no Italian Subbed
  150. Piano no Mori Subbed
  151. Pokemon Generations Subbed
  152. Pokemon Movie 19: Volcanion to Karakuri no Magiana Subbed
  153. Pokemon Sun & Moon Subbed
  154. Pokemon XY&Z Subbed
  155. Pri Para Subbed
  156. Puzzle & Dragons Cross Subbed
  157. Queen's Blade: Grimoire Subbed
  158. Re:␣Hamatora Subbed
  159. Regalia: The Three Sacred Stars Subbed
  160. Reikenzan: Eichi e no Shikaku Subbed
  161. Rewrite: Moon and Terra Subbed
  162. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  163. Saiki Kusuo no Psi Nan Subbed
  164. Schoolgirl Strikers: Animation Channel Subbed
  165. Seiren Subbed
  166. Selector Destructed WIXOSS Movie Subbed
  167. Sengoku Choujuu Giga Subbed
  168. Senki Zesshou Symphogear GX Specials Subbed
  169. Shakunetsu no Takkyuu Musume Subbed
  170. Shelter Subbed
  171. Shingeki no Kyojin Movie 2: Jiyuu no Tsubasa Subbed
  172. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan Subbed
  173. Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu: Sukeroku Futatabi-hen Subbed
  174. Show By Rock!! # Subbed
  175. Show By Rock!! Short!! Subbed
  176. Shuumatsu no Izetta Subbed
  177. Sidonia no Kishi Movie Subbed
  178. Soul Buster Subbed
  179. Sousei no Onmyouji Subbed
  180. Soushin Shoujo Matoi Subbed
  181. Spiritpact Subbed
  182. Stella no Mahou Subbed
  183. Strike the Blood II Subbed
  184. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  185. Suntory Minami Alps no Tennen Mizu Subbed
  186. Super Lovers 2 Subbed
  187. Tales of Zestiria the X (2017) Subbed
  188. Teekyuu 8 Subbed
  189. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  190. test Subbed
  191. Tiger Mask W Subbed
  192. Time Bokan 24 Subbed
  193. To Be Hero Subbed
  194. Touken Ranbu: Hanamaru Subbed
  195. Trickster: Edogawa Ranpo "Shounen Tanteidan" yori Subbed
  196. Udon no Kuni no Kiniro Kemari Subbed
  197. Urara Meirochou Subbed
  198. Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love Legend Star Subbed
  199. Valkyrie Drive: Mermaid Specials Subbed
  200. ViVid Strike! Subbed
  201. Wake Up, Girls! Beyond the Bottom Subbed
  202. Watashi ga Motete Dousunda Subbed
  203. WWW.Working!! Subbed
  204. Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku OVA Subbed
  205. Yami Shibai 4th Season Subbed
  206. Youjo Senki Subbed
  207. Youkai Watch Subbed
  208. Yowamushi Pedal New Generation Subbed
  209. Yowamushi Pedal: Spare Bike Subbed
  210. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  211. Yuri!!! on Ice Subbed
  212. Zutto Mae kara Suki deshita.: Kokuhaku Jikkou Iinkai Subbed