Watch Anime Online

Watch Blood Lad Episode 7 Online

Click here for mirrors status list | Spring Anime Lineup!! Vote Now!! | Drawing Competition sign-up
Calendar View | Can't log-in after name change? | AUCharts Summer 2016 | Delayed Anime News

Blood Lad Episode 7

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: LordK 3 years ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Blood Lad episode 7. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


Sweet!!!

kabuto1000
3 years ago


ill Burn the Whole Japan, if this anime will have only 12 episode. and besides. i feel good being a Vampire now. been a Years in shadows hiding swallowing my Pride becoz of the Goddamn Gay Twilight.

bentaku
3 years ago

What People Are Saying


0

the op change its appearance abit since last episode... :)

liz is not that bad as an imouto :3 but that teary eyes she gave >_<

that epic last part, also that preview talking about panties XD also, basically we already saw almost the whole demon world for travelling from east to west, then acropolis then north and now south :)




strawhat_ned_07
12 months ago


0

Cute Liz!~ :3
and lol,next episode is about panties? xD

@bentaku lol,guess you couldn't burn japan cuz it's only 10 episodes plus an OVA :/

TheronXHunter
1 year ago


0

Hahahahahaha
*Fuyumi wakes up* Staz:"Perfect timing. Lift your arms and cheer" *huh?*
"se no .. banzaaaai!!" lmao HAHAHAHA xD

TheronXHunter
1 year ago


0

"Your fat breasts don't leave me any room "-liz
AHAHHAHAHAHAHA XD

Jess07
2 years ago


0

Kawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :3

saras008
2 years ago


0

The start! Drinking that thing like a bo-- Oh shit he IS the Boss.

Catsha
2 years ago


0

Is that Kaji Yuki I hear = 3 I recognize that somewhat annoying and somewhat awesome voice anywhere. And Braz is such a sinister creep. It must be a real pain having to rely on the guy. But the brothers stripping Fuyumi is "Banzai!!" xD Staz may not look it but he's a pretty nice guy.

Kyla8132
2 years ago


0

This anime is brilliant.

SonOfSaturn
2 years ago


0

Hey admin Can you do something about this ADs

WillofFire
2 years ago


0

Uwahhh... Liz. :X A little sister like that would be epic. I'd do anything for her. :s

Eikinskjaldi
2 years ago


0

liz can be pretty fucking cute if she wants to huh

KingZDj
2 years ago


0

the hell's sanji doing there?

GhostK9
2 years ago


0

Staz: Ok, Lets Strip her.
Fuyumi:Staz-san??
Staz: Ok, Great timing,lift your hand up and cheer.
Ready, Set
*strip*
Staz: Banzai

Heavenfire96
2 years ago


0

staz is so fucking cool

b2utyandzeboice
2 years ago


9

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Haruka015
3 years ago


0

Go for it Staz, you would not want Fuyumi to be taken away ain't 'ya? XD LOL moments! Liz!! :3

Rygen
3 years ago


0

her shirt is telling me to click her boobs but it only pauses the show....

zeba
3 years ago


0

lol morphin to what he looks like

Cereal_Lover
3 years ago


0

She's the stereotypical japanese girl. In this setting, what else COULD she be but the bitch in distress every second? Still, entertaining enough like when the two brothers ganged up on her.

"Strip her"
"Lift your arms above your head and do a banzai"
lol.

Critical1985
3 years ago


0

Ohh yeah fuck her she is begining to be the bitch in distress every second!!

DarkFireblaze28
3 years ago


0

i like how fast this anime moves :) no fillers

Dracanoid
3 years ago


0

@bentaku doesnt even reach 12.. such a pity for an amazing anime! -___-

moizis
3 years ago


0

wew those censorship o.o

silicon12
3 years ago


0

rofll get together already both of you!!!

animemangadaisuki
3 years ago


1

wasdn wa7das7dhvas e,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,as5v4daw675cta6ctdaw6da56wfd5watcewqe65wf 5dwatfeahyw7dtfaweatwg7f6dawhtyj67w8ydawh87uasj8ewagetvuwasdn wa7das7dhvas e,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,as5v4daw675cta6ctdaw6da56wfd5watcewqe65wf 5dwatfeahyw7dtfaweatwg7f6dawhtyj67w8ydawh87uasj8ewagetvu

Lakthor
3 years ago


1

wasdn wa7das7dhvas e,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,as5v4daw675cta6ctdaw6da56wfd5watcewqe65wf 5dwatfeahyw7dtfaweatwg7f6dawhtyj67w8ydawh87uasj8ewagetvuwasdn wa7das7dhvas e,,,,,,,,,,,,,,,,,,,wfd5watceatwg7f6dawhtyj67w8ydawh87uasj8ewagetvu

Lakthor
3 years ago


1

wasdn wa7das7dhvas e,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,as5v4daw675cta6ctdaw6da56wfd5watcewqe65wf 5dwatfeahyw7dtfaweatwg7f6dawhtyj67w8ydawh87uasj8ewagetvuwasdn wa7das7dhvas e,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,as5v4daw675cta6ctdaw6da56wfd5watcewqe65wf 5dwatfeahyw7dtfaweatwg7f6dawhtyj67w8ydawh87uasj8ewagetvuwasdn wa7das7dhvas e,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,as5v4daw675cta6ctdaw6da56wfd5watcewqe65wf 5dwatfeahyw7dtfaweatwg7f6dawhtyj67w8ydawh87uasj8ewagetvu

Lakthor
3 years ago


0

you just keep forgeting about alucard

cojeap
3 years ago


0

- Something stinks
- Duh, we're by the toilet

Mishukax
3 years ago


2

I HEAR A TSUNDERE LINE!!!

omg Liz is a tsundere.... SO CUUUTEE!! xD KAWAII

lightningwave
3 years ago


0

the opening song chills my bones

cherriss
3 years ago


0

Liz is so cute i want to take her home ! haha :D and lol that preview

Kagami28
3 years ago


0

@bentaku actually, it only has 10 ;_;

otaku4life0013
3 years ago


1

Is it just me or that Blonde dude got Lucifer from Maou-sama/Akihisa from BakaTest voice?

Agony
3 years ago


0

I hope the anime gets farther than the manga. Its so good and the manga updates are so freaking slow.

Kyani
3 years ago


0

This anime is so fucking awesome

iLegion
3 years ago


0

heh, braz's face when he saw fuyumi's boobs, the goku, vegeta and piccolo's figures lol, and now staz can fly, YES. Also, kawaii imouto.
This just keeps getting better.

elzurdo
3 years ago


0

This show is good and liz is so kawaii lol at the preview

narutotype
3 years ago


0

Staz you make it sound like i'm that sort of person hahahahahahahaha BRAZ RULES and preview was epic staz PANTS thief

Firerider
3 years ago


0

i love this anime its funny sweet and has action +demons and vampires it has everything u want!

Colich
3 years ago


0

@bentaku i feeel ur pain that twil

animeking1324
3 years ago


0

THey are watching Laputa. you can tell by the song

gildedking
3 years ago


0

did i just hear akihisa from baka test :3

kasuka
3 years ago


2

"Its about a girl who fell from the sky"... emm.. is that Sora no Otoshimono? lol xD

randomanimefann
3 years ago


1

wth Fuyumi.. Click here?! =.=

randomanimefann
3 years ago


0

"Your fat breasts dont leave me any room" xDDDD

randomanimefann
3 years ago


1

staz can fly now lol.. and next episode, bell's pantsu xD

apercarlo
3 years ago


1

This is the first time I'm looking forward to the next episode in anything. Quite an achievement for the creators.

princeofpersia
3 years ago


1

OOOHHH seeing Staz going all "I need to find fuyumi" attitude is so endearing :D so hot to see him like that XD and Liz is beyond adorable

onlymemory200
3 years ago


1

I wanna see Braz going all out with his Blue-Shadow power of his. He's so fkn cool !!!!

TheBlackReaper
3 years ago


0

ghost dont have nipples XDDDDDD

Yuii
3 years ago


1

Shu snatched Fuyumi away!
Liz is so cute

Dysoth
3 years ago


1

BOOBS BOOBS BOOBIES EVERYWHERE~~~~~ XDD

wa3oode
3 years ago


0

OH YEAH!!!! GO STAZ!! LIZ IS SO KAWAII

sweetsymphony
3 years ago


0

staz willing to use his full powerin the demon world if necessary just to find FUYUMI..oohh how lovely
LIZ kawaiiii

NatsuNaruto
3 years ago


0

wow staz's new power is awesome..

mikaroro
3 years ago


0

Wow. Bell's panty. Hahaha

SkyHigh
3 years ago


2

Liz is super cute I would give her everything too all my manga, toys, anime, and video games XD

Well off to see what new characters and adventures has in stored in the south territory in the demon world banzai hurray

StrawHatJosh
3 years ago


0

omg in the next episode bell will be super-super cute :D

Bisuke
3 years ago


1

just said sweet!!! get 13 likes and no dislike lol

lacrimax
3 years ago


0

after a long time due to college reasons i finally got back to this anime

Regret
3 years ago


0

lol MyAnimeList says 10 episodes..while wikipedia says 12 episodes...hmm ill trust Wikipedia then

NurarihyonFear
3 years ago


2

Boobies.. Love them

Frosty_Yozora
3 years ago


3

Oh..........this is super awesome and i also demand to have at least 26 episodes of this co0l series and if they end this only with 12 episodes i will nuke Japan XD and Liz is so cute and i smell love here :D ^_^

Most_Want3D
3 years ago


0

To think this anime...gets only 10 FREAKING EPISODES...too cruel.

NurarihyonFear
3 years ago


3

Liz Liz Liz !!! She's way too cute !!!

JohnViBritania
3 years ago


15

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Ruki
3 years ago


0

this anime is funny and epic fepic

MikuoHatsune67
3 years ago


0

Amazing This is the awesome anime
I love it :D

Monsterpudge
3 years ago


2

I don't think Fuyumi has nipples...

LotDragons
3 years ago


0

lolol

raki07
3 years ago


2

BOOBIES!! YEAH

BlackFistZ
3 years ago


3

The most adorable vampire since Shinobu.

Nauran
3 years ago


0

rofl the last two seconds was hilarious XD

daduce93
3 years ago


0

this is a real vampire show.

kill everthing Twilight

WolfHunter
3 years ago


0

Dat preview !

Ecnirppp
3 years ago


0

Get a life, Luhan

kuretosu
3 years ago


0

Sweet!!!

kabuto1000
3 years ago


5

uncencered :$ plz

Luhan
3 years ago


2

but i still think liz is the cutest character here!!!

kokerz01
3 years ago


0

this has bothered me ever since i saw liz on both the manga and anime but how can she hold stuff with that hand of hers? i mean she doesn't have fingers!!!

kokerz01
3 years ago


0

LOL "He looks like someone who listens to British Rock." what a damning analogy!.

Myki
3 years ago


1

Awhhh Liz!

Music
3 years ago


0

and you are right the WorldArcana. he is kinda like VAlvatorez in a way, they are both quirky and funny, and dumb strong

pantythief666
3 years ago


2

haha this Staz is such a badass, and Fuyumi is really nice, i think i like her a little better than i did before, and Liz is so cute

pantythief666
3 years ago


3

What the.. the bloodsucking part was so lame... it was more erotic in the manga -.-(depressed) and i was really looking forward for it..!

Chichan
3 years ago


0

I just realized that BloodLad feels like a Disgaea anime.

TheWorldArcana
3 years ago


0

Finally we visit the South. Give Wolf word and make haste!

Noir_Falcon19
3 years ago


0

@Bentaku: Damn, vampiric terrorist, much? ._.

Chuunibyou
3 years ago


0

or take bell either one

XxJeanxX
3 years ago


2

1.liz is cute as hell!
2.lol at the preview
3. staz marry that human(ghost/vampire?) already!

XxJeanxX
3 years ago


1

animeultima dosn't know the actual number of eps a show they just guess. also @bentaku this anime is good but it's no helsing.

psionx
3 years ago


0

Lucifer entered the fray. . . hahaha

zaitsev101
3 years ago


1

Liz is so cute.

RawnDawn
3 years ago


0

F@^k I love this!!!

Kay_Wye
3 years ago


1

Now that! That is what a vampire should be! Threating to destroy the demon world. Don't worry Dracula! No more Twilight faggots In your bloodline once Staz gets out :D

GuiltyStory
3 years ago


1

Banzai! Banzai!

North
3 years ago


0

5:40 Darth Vader :u

AnimeLover123
3 years ago


0

There are only bad kids in the demon world.

(xD)

Kairon
3 years ago


0

no coment

smothy
3 years ago


0

lol,the top comments are the same....

geoage
3 years ago


0

we get to explore more of the demon world ^^

Dahaka0174
3 years ago


2

@ 15:27 did anyone else "Click There?"

anbushinobi
3 years ago


0

also does anybody get the feeling that braz may try and clone staz with the magical properties he took from fuyumi. it would be kind of interesting if he did. or maybe he just wants to see if staz's power will develop even farther

XxIzayaxX
3 years ago


0

yay more bell next episode cant wait

XxIzayaxX
3 years ago


2

liz is cute when she isn't trying to kill people and Staz is too cool giving everything he loves for a girl he has yet to admit any of his feelings or intentions for.

Bocusa151
3 years ago


0

Man is this anime awesome

iLegion
3 years ago


0

this episode is not too far from the manga. that's why i think its just 10 eps

sin890
3 years ago


0

Why the hell is this only 10 episodes? It's soooooooo good. I mean I guess it's not perfect but it's a heck of a lot better than a lot of the anime that get 12 or even 26 episodes.

metazoxan
3 years ago


2

Liz is so kawaii.

Iceuchiha
3 years ago


0

Pretty sure this anime was said to only have 10 episodes or something.
Source: myanimelist

Sayium
3 years ago


3

It's ok to prick your finger but don't finger your... He better hurry, her nipples have already faded away.

Buster_Hymen
3 years ago


0

i wanna see some KAMEHAMEHA lol

Magz
3 years ago


0

The anime he showed liz is "castle in the sky" by studio ghibli.
My first ghibli anime. I will never forget the theme song, even if they slightly changed it XD

On a side note, i love the pacing of this show! Concise and jam packed with developments!

Evning
3 years ago


0

Laputa is good no matter how many times you watch it

raikun56
3 years ago


2

Aw, Liz is cute :3 And Fuyumi's "click here" shirt lawl.

This is the only episode so far that feels a bit tame. Still, it was nice to see it focus a bit more on the characters for once. And a new challenger has already appeared. Good stuff.

GamerWorlock
3 years ago


0

13:55 OMG He has Goku, Piccolo, Nappa, Vegeta, Tien, Krillin and even Sailor Moon lol

Rex8483
3 years ago


0

Omg Bell and Staz fighting looks hilarious lol

MellowD
3 years ago


0

I have a bad feeling for Liz.... .... ....

Xapper
3 years ago


1

I like Liz-san even more now. It's great that she's getting a big sister but too bad she was kidnapped

PandorasBox12
3 years ago


1

Awww lol liz is so cute

StarGlazedDonut
3 years ago


3

i cant help it but pause look repeat pause look again and again at those fanservice (. Y .)~~~~~~

Master_Fryll
3 years ago


2

Click here...!
I wonder how many of you clicked Fuyumi :P

_AFZ_
3 years ago


2

Good episode :3

Roller00
3 years ago


0

In MyAnimeList it says is 10 episode long....

xRa1n
3 years ago


0

@oppai The site adds more after ten if the anime has more episodes. Anime typically has 12 to 13 episodes per season

StarGlazedDonut
3 years ago


0

No Wolf in this episode ;-;

Taha1921
3 years ago


2

more staz and fuyumi scenes onegaaaiii :D

LoliCollector
3 years ago


2

Liz is adorable, Fuyumis shirt is a win, and sad that anime list has it only at 10 episodes :( three more to go :(

oppai
3 years ago


2

omg that little sister is adorable.

Atkar
3 years ago


3

lol I love Fuyumi's shirt @ 15:24!!!
Saying "Click Here" on her boobies!!

Jirou_Sakamachi
3 years ago


0

@bentaku this anime will only have 10 episodes

DaniRabi
3 years ago


0

"Or worse, she's already..."
Me: What, dead? Well, yeah, she is technically dead. She has been for the whole series.

Somethingth
3 years ago


2

15:27 dat click here like my comment if u noticed it

amine168
3 years ago


0

AuEngine is out

IKKI1258
3 years ago


0

dammit mp4....looks like i have to wait :(

TheBlackDesire
3 years ago


0

finally ` ` `

accelarator
3 years ago


1

sweeeet

AntiTankRifle
3 years ago


2

@bentaku, dude you really didnt need to hide yourself away, vampires will always be cool, because Hellsing Ultimate and Black Blood Brothers... Twilight was like the bastard child XD

DeWhit
3 years ago


1

it's not true that this is gonna have only 10 eps, right? right?? o.O

kishin
3 years ago


4

@Bentaku It won't have 12 episodes. It will sadly have only 10 Episodes.

Agony
3 years ago


14

This comment has received too many dislikes. Click to show...

maxogre
3 years ago


13

This comment has received too many dislikes. Click to show...

StazBlood
3 years ago


11

This comment has received too many dislikes. Click to show...

elzurdo
3 years ago


7

this is a really good anime.
its really getting interesting and this time there will be fanservice :3.
i hope staz ends up with a harem.

Junaid_Hsn
3 years ago


6

vampire like ghost

Peace4you
3 years ago


6

cant wait! :3

Weiner
3 years ago


15

This comment has received too many dislikes. Click to show...

bentaku
3 years ago


14

This comment has received too many dislikes. Click to show...

bentaku
3 years ago


13

This comment has received too many dislikes. Click to show...

wewin
3 years ago


18

This comment has received too many dislikes. Click to show...

AntiTankRifle
3 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Avanthera on General Chat Thread — 2 minutes ago
  2. Godless on Listening To... — 4 minutes ago
  3. Godless on [POLL] Music Tournaments — 9 minutes ago
  4. Light888 on Music Wars — 15 minutes ago
  5. Light888 on [Gaming] Share the screenshots! — 21 minutes ago

On-Going Anime

  1. 12-sai.: Chicchana Mune no Tokimeki Subbed
  2. Aggressive Retsuko Subbed
  3. Aikatsu Stars! Subbed
  4. Aishen Qiaokeli-ing... Subbed
  5. Ajin Subbed
  6. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  7. Anne Happy♪ Subbed
  8. Ansatsu Kyoushitsu (TV) 2nd Season Subbed
  9. Aria The Avvenire Subbed
  10. Bakuon!! Subbed
  11. Beyblade Burst Subbed
  12. Big Order (TV) Subbed
  13. Bishoujo Yuugi Unit Crane Game Girls Subbed
  14. Boku no Hero Academia Subbed
  15. Brotherhood: Final Fantasy XV Subbed
  16. Bungou Stray Dogs Subbed
  17. Cardfight!! Vanguard G: Stride Gate-hen Subbed
  18. Chu Feng: B.E.E Subbed
  19. Code Geass: Boukoku no Akito Subbed
  20. Coluboccoro Subbed
  21. Concrete Revolutio: Choujin Gensou - The Last Song Subbed
  22. Cyborg 009 VS Devilman Subbed
  23. Detective Conan Subbed
  24. Dragon Ball Super Subbed
  25. Endride Subbed
  26. Fairy Tail Dubbed
  27. Fairy Tail (2014) OVA Subbed
  28. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 2wei Herz! Specials Subbed
  29. Flying Witch Subbed
  30. Flying Witch Petit Subbed
  31. Folktales from Japan Subbed
  32. Future Card Buddyfight DDD Subbed
  33. Gakusen Toshi Asterisk 2nd Season Subbed
  34. Garo: Guren no Tsuki Subbed
  35. Go! Princess Precure Movie: Go! Go!! Gouka 3-bondate!!! Subbed
  36. Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu", Igi Ari! Subbed
  37. Haifuri Subbed
  38. Hakuouki: Otogisoushi Subbed
  39. Harmony Subbed
  40. Himouto! Umaru-chan S Subbed
  41. Hundred Subbed
  42. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  43. JoJo's Bizarre Adventure Part 4: Diamond Is Unbreakable Subbed
  44. Joker Game Subbed
  45. Kagewani: Shou Subbed
  46. Kaitou Joker 3rd Season Subbed
  47. Kamisama Hajimemashita: Kako-hen Subbed
  48. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  49. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  50. Kiznaiver Subbed
  51. Koutetsujou no Kabaneri Subbed
  52. Kuma Miko Subbed
  53. Kuromukuro Subbed
  54. Kyoukai no Rinne (TV) 2nd Season Subbed
  55. Kyousougiga Subbed
  56. Lupin III (2015) Specials Subbed
  57. Macross Δ Subbed
  58. Magi: Sinbad no Bouken (TV) Subbed
  59. Mahoutsukai Precure! Subbed
  60. Mayoiga Subbed
  61. Mobile Suit Gundam Thunderbolt Subbed
  62. Mobile Suit Gundam Unicorn RE:0096 Subbed
  63. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  64. Momokuri Subbed
  65. Monster Strike Subbed
  66. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  67. Negima! Subbed
  68. Netoge no Yome wa Onnanoko ja Nai to Omotta? Subbed
  69. Nijiiro Days Subbed
  70. Ojisan to Marshmallow Special Subbed
  71. One Piece Subbed Dubbed
  72. One Punch Man Specials Subbed
  73. Onigiri Subbed
  74. Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen - Owaranai Seraph - Nagoya Kessen-hen Subbed
  75. Pan de Peace! Subbed
  76. Pokemon XY&Z Subbed
  77. Pri Para Subbed
  78. Queen's Blade: Grimoire Subbed
  79. Ragnastrike Angels Subbed
  80. Re:␣Hamatora Subbed
  81. Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu Subbed
  82. Reikenzan: Hoshikuzu-tachi no Utage Subbed
  83. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  84. Robot Town Sagami 2028 Subbed
  85. Sailor Moon Crystal Season III Subbed
  86. Sakamoto desu ga? Subbed
  87. Sansha Sanyou Subbed
  88. Seisen Cerberus: Ryuukoku no Fatalits Subbed
  89. Senki Zesshou Symphogear GX Specials Subbed
  90. Shin Atashin'chi Subbed
  91. Shinmai Maou no Testament Burst OVA Subbed
  92. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan Subbed
  93. Shounen Maid Subbed
  94. Sousei no Onmyouji Subbed
  95. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  96. Super Lovers Subbed
  97. Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge Subbed
  98. Tanaka-kun wa Kyou mo Kedaruge Subbed
  99. Terra Formars Revenge Subbed
  100. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  101. test Subbed
  102. The iDOLM@STER Cinderella Girls: Anytime, Anywhere with Cinderella. Subbed
  103. Tonkatsu DJ Agetarou Subbed
  104. Uchuu Patrol Luluco Subbed
  105. Usakame Subbed
  106. Ushio to Tora (TV) 2nd Season Subbed
  107. Valkyrie Drive: Mermaid Specials Subbed
  108. Wagamama High Spec Subbed
  109. Wangpai Yushi Subbed
  110. Yami Shibai 3rd Season Subbed
  111. Yaoguai Mingdan Subbed
  112. Youkai Watch Subbed
  113. Yowamushi Pedal Movie Subbed
  114. Yowamushi Pedal: Re:RIDE Subbed
  115. Yowamushi Pedal: Re:ROAD Subbed
  116. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed