Watch Anime Online

Watch B Gata H Kei Episode 1 Online

AU Discord | mirrors status list | Fall Anime Lineup!! Vote Now!! | Calendar View | Can't log-in after name change? | AUCharts Winter 2016/17 | Delayed Anime News

B Gata H Kei Episode 1

"Boy Meets Girl: Make Me Your "First"!! / After-School Strategy! Let's Start With a Kiss for Now?"

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: paulvincent 4 years ago
Video Site: Yourupload
Language: Dubbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for B Gata H Kei episode 1. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


lol its only the intro and there is already a girl who wants 100 *** buddies xDDDD

Snoww
6 years ago


@wooberjig I can't stop laughing at all the boner comments.

GoDsLikeApples
5 years ago

What People Are Saying


0

Is there any girl
Like her?? I want to meet
Some.😻

Kierz91
3 months ago


0

wtf lol
what kind of high-schooler(girl) that have that kind of fantasy... lel

OgaCules
2 years ago


0

First of all WHY DOES THE VIDEO NO LONGER EXIST SUBBED AND IS THERE NO OTHER VIDEO TO CHOOSE, please fix this as soon as possible.
Secondly I am watching this somewhere else now and I have only watched 1 minute and know I will freaking love this anime!!!

MrLomin
2 years ago


0

@TheDarkCrow Do you not understand that him being boring is the whole premise of this show?

Caolan
2 years ago


0

That man is choking his chiken

DarkSwordsLogen
3 years ago


1

Main lead looks so boring what where they thinking i mean yea he is plain and thats what makes the comedy but he pretty much looks stupid make him a little more cool next time geez

TheDarkCrow
3 years ago


0

omg, seems really fun.

bunny9992
3 years ago


0

I love Yukari Tamura but her voice is so annoying in this one

XiChan
3 years ago


0

hiding porns

xcleru23
3 years ago


0

instead of saying it, you should just do it. haha
but, well i never really expect her to actually do it with 100 *** buddies. what are you a sex toy?! LOL oh, but if she found someone she can only do it but still wish for the 100 budies well this will be a hell lot of a funny anime. haha

aian03ian
3 years ago


0

hahaha......that was epic lol XD 100 *** buddies O_o :D ^_^

Most_Want3D
3 years ago


0

No Interest in SEXUALITY but this anime is fun looking so its an OK!

Dark8Xotix
3 years ago


0

trying going for 100 sex buddie cant even go for 1 person

jetdie
3 years ago


0

1th episode and this anime is alreally awesome

dragon16
3 years ago


0

love this anime

xxstaxsxx
3 years ago


0

that girl absolutely a pervert..... =_= moreover, see reminded me of someone i know =_@

jamedom
3 years ago


0

"absolute relaxing, completely equiped, condom would be best, demon seal brand" seiously, i LoLLLeD so much bcause of this xDDD

RemnantMemory
3 years ago


0

Can't blame him for getting nervous, but look at her? I don't see how she can't get screwed haha

Turkeychopio
3 years ago


0

that girl with the short dark blue hair her voice reminds me of lucy off of fairy tail

killershadow9
3 years ago


0

i like this anime already AYE! :3 :D xD

killershadow9
3 years ago


0

Erogami, nice word play. I can't stop laughing at her method of seduction xD

North
3 years ago


0

you learn more about adulthood from this then porn

Dragonfur
4 years ago


0

I must admit that i like this though i don't like this anime genre

DTKdani
4 years ago


0

love this anime 3rd time watching @Snoww Agreed XD is there a hentai version?

Boss_38_RC
4 years ago


0

oh god... poor guy xD she must not know how s3x works xD

xAnimeNoobx
4 years ago


0

shes THAT desperate?!?!

dizzykizzo
4 years ago


0

LMAO I love Yamada's God of Sex ! it's sorta like the Inner Goddess in 50SOG haha x)
Arghh why did she run away when she saw the boner she could have taken advantage of it to give him a BJ idk XD I ship them x3~

LittleQueenJ
4 years ago


0

if this was real she would have no problem getting laid by almost anyone

holy_crap7908
4 years ago


0

this is pretty funny.. hehehehhe

gotmessed101
4 years ago


0

OH man the sex god chick is funny as hell I LOVE THIS SHOW

akabane1980
4 years ago


0

whahahahaha!! Fail Tempt LOL!!

IxI_K_IxI
4 years ago


0

She's a player to be remembeed for

Krito
4 years ago


0

Holy shit that intro lol Would never expect a girl to have that kind of goal entering high school lol maybe leaving but never entering haha

MellowD
4 years ago


0

Im a Virgin !!!! ^_^

arjanmans618
4 years ago


0

What the fuck, when I'm in the changing rooms and tell everybody to please take off your bra, I get expelled! Sexism I say SEXISM!

ProfMcStevie
4 years ago


0

The voice actor also plays Nanoha in....well Nanoha, which is simply a delight to hear with the sexually laced words coming out of her mouth.

ProfMcStevie
4 years ago


0

LMAO @virginkun:)

akabane1980
4 years ago


0

all i can think is poor dude

wilderwolfman
4 years ago


0

WHAAAAAAh What is he doing in the end??? I'll have to find out

Comment
4 years ago


1

Nice job asking the if he's a virgin,FREAK!

Comment
4 years ago


3

Mhhh.. Don't really like the guys haircut, 5 out of 10

Comment
4 years ago


2

lmao fail slut who is afraid of boners bahaha

Dracanoid
4 years ago


0

dont really enjoy ecchi...gonna give this anime a try

RequiemEternam
4 years ago


0

sex freak virgin ..hahaha .its fun watching this anime ...i wonder if she really can do it to a 100boys.. "reality" 100sex buddies ?thats so hard ..haha ,hentai :))

gellllllo
4 years ago


0

she likes it.. gangbang style.

raze
4 years ago


0

That library scene... O.O -nosebleed-
I have a stomach fetish.

King-Jazz
4 years ago


0

Lol I love this anime! This is like my 5th or 6th time watching it over. I got my idea for my username becuz of Yamada. This was the first ever anime I really watched and it was the anime that led to me watch more anime. I love this anime!!!

xYamadax
4 years ago


0

this more like comedyXD

I_LUV_ANIME
4 years ago


0

LMFAO! Im a girl and I find this anime so funny. Ima keep watching this one and see how it goes.

kakashiandme
4 years ago


0

that was TOOOOOOOOO funny

agentzeroaz
4 years ago


0

LOL this girl wants sex so bad XDDD

Heavy
4 years ago


0

more funny than ecchi.

abel_kyokugen
4 years ago


0

Hahaha
Don't know why I am watching this but it's so funny :D

KimChan
4 years ago


0

shingiranai!! lol!!

ojousama8
4 years ago


0

ha ha ha... i enjoyed the ending of this episode... ha ha ha... if there cloud be possible... there are girl like that around here....... [just wondering]

Thereky96
4 years ago


0

Wahahahahaha..... this is funny... Girl is asking a boy for a sex... wahahahaha... funny... nice anime... But i wonder how this end... is she gona do that to the Boy...? Must see episode... I will hope something cooooooooooooolll will be in the end of this Anime...

Thereky96
4 years ago


0

hahahahaha...

Lordvicius
4 years ago


4

HHHHHHAAAAAAAAAAA SO FUNNY SHE SAYS SHE IS GOING TO HAVE IT WITH 100 GUS BU HOW CAN SHE WHEN SHE CANT EVEN DO IT WITH AN LAME UGLY AS PLAIN GUY IN REALYT WHANTS TO DO IT WITH HRE FOR GODS SAKE AN SIGN WITCH IS THE BONNER EVEN TELLS HE SO WANTS YOU IN BED LOL

shadayhnt
4 years ago


0

wow this is a new lough trip for me :D

chitandaXD
4 years ago


0

this time the girl is the ero one! genius

Valtrans
4 years ago


0

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
LMAO
any WTF laughs could works on this anime ?

Xen_kun
4 years ago


0

she left a cute (horny) girl in the house alone with her brother for 2 hours. best sister in the world

dragonballzs
4 years ago


0

it's funny because only yamada's god of sex is shown talking about how much she sucks at seducing that guy, but everyone on the show has a god of sex....... i wonder wat they're saying

dragonballzs
4 years ago


0

oh god if she really2 want 100*** buddies then she gonna die!

TinyGurl90
4 years ago


0

is she like a ero-ero girl who wants 100 *** buddies

Akahisa
4 years ago


0

i dk what to say

erosicarus
4 years ago


0

This is very funny stuff

Jimi215
5 years ago


0

LOWLS

Saeko_chan
5 years ago


0

lmao she left because he got an accidental boner! that was just too funny

ambspock
5 years ago


0

hahahah its fucking hurting my stomk

gaizer10
5 years ago


0

After the first five minutes this has become one of my favorite anime.

Reapers_puppet
5 years ago


0

*bulge* lmfao

darklordnick
5 years ago


0

That girl has a total Haters Gonna Hate walk

PafFap
5 years ago


0

I guess she doesnt know what guys call girls with even 5 fuck buddies.

Mramazin_
5 years ago


0

The golden cherries...the image of the inflating "bulge" letters....this first ep cracked me up!

For a chick who seems to like to enjoy porn, she was suspiciously unsure of how to handle an innocent little bulge, though.

OldGrumpyBear
5 years ago


0

ROFLMAO

Crossblades
5 years ago


0

she made him CRY lol !

Rashidul3
5 years ago


0

LMFAO !!! XD i cant stop laughing ..

AnimeLover04
5 years ago


0

omaigot!! hahahahaah so stupid

Cecilia
5 years ago


0

the trip works most of the time

animegod123
5 years ago


0

Omg this shy is funny dosnt want to be a virgin but can't help it lol

Dahaka0174
5 years ago


0

a v. good anime c more

dodd222
5 years ago


0

"I'm here to make sure Yamada get's her dirty dirty freak freak on". That......is one of the best lines ever.

Blood
5 years ago


0

the dub isn't actually bad so far, I'm pleasantly surprised. But I am only at the start. If it continues to be this good I'll rewatch it dubbed as it comes out.

Blood
5 years ago


0

hmm dub huh ill give it a try

Golgo_13
5 years ago


0

too bad its been 3 years allready when they released this seriese..and still no season 2 :(

Craten
5 years ago


1

hmm..
Dub version seems good....
i taught at first it was season 2 of this seriese but when i looked closly it still actually season 1 episode 1...just dubbed version...lol

Craten
5 years ago


0

@Hushkar
Agreed...
they shaded the Ultima part and added Anime Stop Cencorship

Craten
5 years ago


0

Dub aren't bad

Arcdash
5 years ago


0

Lol the dubbed version got added literally right after I finished the show XD

Darkfire21
5 years ago


0

is it just me or does it say " stop censorship" on anime ultima now?

Hushkar
5 years ago


0

if ur an ecchi+romance+comedy type...then THIS ANIME IS A PIECE OF HEAVEN!!!!

Craten
5 years ago


0

There r no words 4 what i just watched

jmills4742
5 years ago


0

@SuppleTears just because he looks ordinary she shouldnt have sex with him? lol what kind of reasoning is that? Do underestimate being simple lol

exile0322
5 years ago


6

I think this anime seems to be ok but I can't get into it fully yet.. because its a girl.. instead of a guy. Plus the virgin guy...is a lame virgin...almost the opposite of me..I really hope she doesn't give her virginity to him. He looks like a background character you would see in anime.

SuppleTears
5 years ago


3

what kind of that girl = =

imthenoob
5 years ago


4

All I can say about this anime is...

FAIL!!!

But in a hilarious way.

Nauran
5 years ago


0

Crazy.....!!!! >.

zelditama
5 years ago


0

Lol this girl is something different ^^

Psylight
5 years ago


0

@wooberjig I can't stop laughing at all the boner comments.

GoDsLikeApples
5 years ago


0

HAHA the tide had rise......

Shebakun
6 years ago


0

I get why she would be surprised by a boner what I don't get is why she would get surprised when she's trying to get him horny

Darkfire21
6 years ago


0

I may just be naive, but I didn't get the boner part? What exactly was wrong with it? Was it just big?

wooberjig
6 years ago


0

bahahahahhahaha cant laugh enough of this series xD...one of my favs since its the girl thts the more perverted and pushy in this one! xD

TheFashioncore
6 years ago


0

hahahaha God of sex!! xD

gero09
6 years ago


0

lol its only the intro and there is already a girl who wants 100 *** buddies xDDDD

Snoww
6 years ago


0

O>O interesting...

trancexmase
6 years ago


0

What an interesting cherry hahaha

VitaminC
6 years ago

Latest Forum Discussions

  1. TiongHwi on There's an end to everything. — 1 minute ago
  2. TiongHwi on AU Fantasy League Discussion Thread — 19 minutes ago
  3. ShadowCrow on TTG XII: Bungo Stray Dogs — 32 minutes ago
  4. eccentrich on Hand Shakers — 48 minutes ago
  5. RemnantMemory on ACCA: 13-ku Kansatsu-ka — 58 minutes ago

On-Going Anime

  1. 12-sai.: Chicchana Mune no Tokimeki 2nd Season Subbed
  2. 3-gatsu no Lion Subbed
  3. 3-Nen D-Gumi Glass no Kamen Subbed
  4. ACCA: 13-ku Kansatsu-ka Subbed
  5. Active Raid: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hachi Gakari 2nd Subbed
  6. Aggressive Retsuko Subbed
  7. Ai Mai Mi: Surgical Friends Subbed
  8. Aikatsu Stars! Subbed
  9. Ajin 2nd Season Subbed
  10. Ajin OVA Subbed
  11. Akiba's Trip The Animation Subbed
  12. Akira-san and the Twisted Two's Selector Girly☆Talk Subbed
  13. All Out!! Subbed
  14. Ame-iro Cocoa in Hawaii Subbed
  15. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  16. Anitore! XX Subbed
  17. Ao no Exorcist: Kyoto Fujouou-hen Subbed
  18. Ao Oni: The Animation Subbed
  19. Arslan Senki (TV) OVA Subbed
  20. Bernard-jou Iwaku. Subbed
  21. Beyblade Burst Subbed
  22. Bikini Warriors OVA Subbed
  23. Bishoujo Yuugi Unit Crane Game Girls Galaxy Subbed
  24. Bloodivores Subbed
  25. Bonobono Subbed
  26. Boruto: Naruto the Movie - Naruto ga Hokage ni Natta Hi Subbed
  27. Brave Witches Subbed
  28. Brotherhood: Final Fantasy XV Subbed
  29. Bubuki Buranki: Hoshi no Kyojin Subbed
  30. Bungou Stray Dogs 2nd Season Subbed
  31. Cardfight!! Vanguard G: Next Subbed
  32. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Subbed
  33. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Part 1 Subbed
  34. Chaos;Child Subbed
  35. Cheating Craft Subbed
  36. Chi's Sweet Home (2016) Subbed
  37. Chiruran: Nibun no Ichi Subbed
  38. Chiryokumaru Subbed
  39. Chou Shounen Tanteidan Neo Subbed
  40. Chou Yuu Sekai: Being the Reality Subbed
  41. ClassicaLoid Subbed
  42. Crayon Shin-chan Gaiden: Alien vs. Shinnosuke Subbed
  43. Days (TV) Subbed
  44. Demi-chan wa Kataritai Subbed
  45. Detective Conan Subbed
  46. Detective Conan Movie 20: The Darkest Nightmare Subbed
  47. Digimon Adventure tri. 3: Kokuhaku Subbed
  48. Digimon Universe: Appli Monsters Subbed
  49. Dragon Ball Super Subbed
  50. Dream Festival! Subbed
  51. Drifters Subbed
  52. Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka OVA Subbed
  53. elDLIVE Subbed
  54. Elsword: El Lady Subbed
  55. Fairy Tail Dubbed
  56. Fairy Tail (2014) OVA Subbed
  57. Flip Flappers Subbed
  58. Folktales from Japan Subbed
  59. Fune wo Amu Subbed
  60. Future Card Buddyfight DDD Subbed
  61. Fuuka Subbed
  62. Gabriel DropOut Subbed
  63. Gakuen Handsome Subbed
  64. Getsuyoubi no Tawawa Subbed
  65. Gi(a)rlish Number Subbed
  66. Ginga Kikoutai Majestic Prince: Mirai e no Tsubasa Subbed
  67. Gintama. (2017) Subbed
  68. Gintama: Aizome Kaori-hen Subbed
  69. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  70. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  71. Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu", Igi Ari! Subbed
  72. Hagane Orchestra Subbed
  73. Haikyuu!! Third Season Subbed
  74. Hakuouki: Otogisoushi Subbed
  75. Hand Shakers Subbed
  76. Handa-kun Subbed
  77. Heybot! Subbed
  78. Hibike! Euphonium 2 Subbed
  79. Hibike! Euphonium Movie: Kitauji Koukou Suisougaku-bu e Youkoso Subbed
  80. Idol Jihen Subbed
  81. Idol Memories Subbed
  82. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  83. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  84. Inazuma Eleven: Outer Code Subbed
  85. JoJo's Bizarre Adventure Part 4: Diamond Is Unbreakable Subbed
  86. Kaijuu Girls: Ultra Kaijuu Gijinka Keikaku Subbed
  87. Kaitou Joker 4th Season Subbed
  88. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  89. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  90. Keijo!!!!!!!! Subbed
  91. Kekkai Sensen: Ousama no Restaurant no Ousama Subbed
  92. Kemono Friends Subbed
  93. Kiitarou Shounen no Youkai Enikki Subbed
  94. Kimi no Na wa Subbed
  95. Kingsglaive: Final Fantasy XV Subbed
  96. Kizumonogatari II: Nekketsu-hen Subbed
  97. Kobayashi-san Chi no Maid Dragon Subbed
  98. Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! 2 Subbed
  99. Koro-sensei Quest! Subbed
  100. Kubikiri Cycle: Aoiro Savant to Zaregototsukai Subbed
  101. Kuma Miko Specials Subbed
  102. Kuroko no Basket Movie 1: Winter Cup Soushuuhen - Kage to Hikari Subbed
  103. Kuzu no Honkai Subbed
  104. Kyousougiga Subbed
  105. Little Witch Academia (TV) Subbed
  106. Long Riders! Subbed
  107. Lostorage Incited WIXOSS Subbed
  108. Luger Code 1951 Subbed
  109. Macross Δ Specials Subbed
  110. Magic Kyun! Renaissance Subbed
  111. Mahou Shoujo Ikusei Keikaku Subbed
  112. Mahou Shoujo Nante Mou Ii Desukara. 2nd Season Subbed
  113. Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito Subbed
  114. Mahoutsukai Precure! Subbed
  115. Marginal#4: Kiss kara Tsukuru Big Bang Subbed
  116. Masamune-kun no Revenge Subbed
  117. Minami Kamakura Koukou Joshi Jitensha-bu Subbed
  118. Mobile Suit Gundam Thunderbolt: December Sky Subbed
  119. Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans 2nd Season Subbed
  120. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  121. Monster Hunter Stories: Ride On Subbed
  122. Monster Musume no Iru Nichijou OVA Subbed
  123. Monster Strike Subbed
  124. Mori no Yousei: Kinoko no Musume Subbed
  125. Musaigen no Phantom World Special Subbed
  126. Nanbaka Subbed
  127. Nanbaka (2017) Subbed
  128. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  129. Natsume Yuujinchou Go Subbed
  130. Natsume Yuujinchou: Nyanko-sensei to Hajimete no Otsukai Subbed
  131. Nazotokine Subbed
  132. Negima! Subbed
  133. New Initial D Movie: Legend 3 - Mugen Subbed
  134. Nobunaga no Shinobi Subbed
  135. Non Non Biyori Repeat OVA Subbed
  136. Nyanbo! Subbed
  137. Nyanko Days Subbed
  138. Occultic;Nine Subbed
  139. Okusama ga Seitokaichou!+! Subbed
  140. Onara Gorou Subbed
  141. One Piece Subbed Dubbed
  142. One Piece Film: Gold Episode 0 - 711 ver. Subbed
  143. One Piece Movie 13: Film Gold Subbed
  144. One Room Subbed
  145. Onihei Subbed
  146. Osomatsu-san: Ouma de Kobanashi Subbed
  147. Overlord: Ple Ple Pleiades (OVA) Subbed
  148. Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen - Owaranai Seraph - Nagoya Kessen-hen Subbed
  149. Piace: Watashi no Italian Subbed
  150. Piano no Mori Subbed
  151. Pokemon Generations Subbed
  152. Pokemon Movie 19: Volcanion to Karakuri no Magiana Subbed
  153. Pokemon Sun & Moon Subbed
  154. Pokemon XY&Z Subbed
  155. Pri Para Subbed
  156. Puzzle & Dragons Cross Subbed
  157. Queen's Blade: Grimoire Subbed
  158. Re:␣Hamatora Subbed
  159. Regalia: The Three Sacred Stars Subbed
  160. Reikenzan: Eichi e no Shikaku Subbed
  161. Rewrite: Moon and Terra Subbed
  162. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  163. Saiki Kusuo no Psi Nan Subbed
  164. Schoolgirl Strikers: Animation Channel Subbed
  165. Seiren Subbed
  166. Selector Destructed WIXOSS Movie Subbed
  167. Sengoku Choujuu Giga Subbed
  168. Senki Zesshou Symphogear GX Specials Subbed
  169. Shakunetsu no Takkyuu Musume Subbed
  170. Shelter Subbed
  171. Shingeki no Kyojin Movie 2: Jiyuu no Tsubasa Subbed
  172. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan Subbed
  173. Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu: Sukeroku Futatabi-hen Subbed
  174. Show By Rock!! # Subbed
  175. Show By Rock!! Short!! Subbed
  176. Shuumatsu no Izetta Subbed
  177. Sidonia no Kishi Movie Subbed
  178. Soul Buster Subbed
  179. Sousei no Onmyouji Subbed
  180. Soushin Shoujo Matoi Subbed
  181. Spiritpact Subbed
  182. Stella no Mahou Subbed
  183. Strike the Blood II Subbed
  184. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  185. Suntory Minami Alps no Tennen Mizu Subbed
  186. Super Lovers 2 Subbed
  187. Tales of Zestiria the X (2017) Subbed
  188. Teekyuu 8 Subbed
  189. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  190. test Subbed
  191. Tiger Mask W Subbed
  192. Time Bokan 24 Subbed
  193. To Be Hero Subbed
  194. Touken Ranbu: Hanamaru Subbed
  195. Trickster: Edogawa Ranpo "Shounen Tanteidan" yori Subbed
  196. Udon no Kuni no Kiniro Kemari Subbed
  197. Urara Meirochou Subbed
  198. Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love Legend Star Subbed
  199. Valkyrie Drive: Mermaid Specials Subbed
  200. ViVid Strike! Subbed
  201. Wake Up, Girls! Beyond the Bottom Subbed
  202. Watashi ga Motete Dousunda Subbed
  203. WWW.Working!! Subbed
  204. Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku OVA Subbed
  205. Yami Shibai 4th Season Subbed
  206. Youjo Senki Subbed
  207. Youkai Watch Subbed
  208. Yowamushi Pedal New Generation Subbed
  209. Yowamushi Pedal: Spare Bike Subbed
  210. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  211. Yuri!!! on Ice Subbed
  212. Zutto Mae kara Suki deshita.: Kokuhaku Jikkou Iinkai Subbed