Watch Anime Online

Watch Ao no Exorcist Episode 6 English Subbed Online

AU Discord | mirrors status list | Fall Anime Lineup!! Vote Now!! | Calendar View | Can't log-in after name change? | AUCharts Winter 2016/17 | Delayed Anime News

Ao no Exorcist Episode 6 English Subbed

"[Filler] The Phantom Chef"

You are watching Ao no Exorcist Episode 6 English Subbed. If you want to watch in english dubs click here
Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: richken 5 years ago
Video Site: Novamov
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Ao no Exorcist episode 6. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


I don't know what everyone's issue with the blonde girl is, but she suits me just fine. I kinda prefer the lower key female characters. They're more my style than the chicks with purple hair and quadruple M cup size boobs. I just think that character style is retarded and very unrealistic and the lower key girls are more what you would run into in real life. Just sayin'.

Saiman159
3 years ago


yeah,, baby shiba is not here xD

RemnantMemory
3 years ago

What People Are Saying


0

Ukobach is awesome i so need one

Firerider
8 months ago


0

poor mc's...haha

gilgamish_300
2 years ago


0

hahahahahaahahaa yukiooooooooooooooooo hahahaahaaaaaaaaaaaaaaaa

lordsam
2 years ago


0

ANDDDDD i was wrong.

Usman000000
3 years ago


0

Ok i TOTALLY expected Mephisto to be the chef.I thought it might be him but then when i saw the purple gloves..... DING DING DING DING!!!! MEPHISTO!!!!!

Usman000000
3 years ago


0

I love Rin his so hilarious xD

KatsuragiKeima
3 years ago


0

it only loads the last 4 secs of the video for me...

CrossmoRoar
3 years ago


0

I don't know what everyone's issue with the blonde girl is, but she suits me just fine. I kinda prefer the lower key female characters. They're more my style than the chicks with purple hair and quadruple M cup size boobs. I just think that character style is retarded and very unrealistic and the lower key girls are more what you would run into in real life. Just sayin'.

Saiman159
3 years ago


0

Food phobia?!?!?KOREWA??!?!?!

readmycomment
3 years ago


0

rin's face looks like "i overslept!!!i forgot to rob a bank!!"

otakux3
3 years ago


0

yeah,, baby shiba is not here xD

RemnantMemory
3 years ago


0

dont hold back and dig in xD

blackout112
3 years ago


0

When did those three girls get their spirit scar?
Cause they could see the demon.

Junaid_Hsn
3 years ago


4

i think yukio is older than rin

anime_123
3 years ago


0

yukio's face wants to vomit..
ukobatch want to revenge by cooking that 3 stalker girl

NatsuNaruto
3 years ago


0

LOL that Yukio EPIC face xD

MeLoveAnime
3 years ago


0

omg this episode was hilarious! who knew cooking could be so intense *o*

_kaisoo
3 years ago


0

I don`t get what everyone is moaning about? This episode has a purpose! I love this anime! It funny, has some romance but not too much;),mysterious, action and interesting also...etc. For those complaining, are you saying that your wishing that this episode didn`t exist?

i_like_it
4 years ago


0

Those eggs were better than my first atempt Q.Q

North
4 years ago


1

I agree the blonde haired girl isnt attractive one bit.

ReaperOfSpades
4 years ago


0

the principle sound like Tragalgar a little :D

france12
4 years ago


2

that little blonde is so ugly, dont know why shes a main

living_laser
4 years ago


0

This is a filler episode indeed....but who cares?? its so damn funny!

gotmessed101
4 years ago


0

his tail while running XD

AikonMapLe
4 years ago


0

we all know the way to a mans heart is through his stomach but dont scar him for life

killerpichu
4 years ago


0

@blueagle243 instant ramen isn't as good as homemade ramen but don't trash talk ramen like that!

BravestBeaver
4 years ago


0

I just noticed this but... is this a filler episode?

ILuvAnime
4 years ago


0

principal of a freaking first class school.
eats instant ramen. =-=

blueagle243
4 years ago


0

BUT WE NEVER EVEN MET HER!

wiirkirbys
4 years ago


0

Rin is so fuckin sexaii

Scarlett888
4 years ago


0

This is one of my favorite episodes of Ao No Exorcist >O< so funny

Scarlett888
4 years ago


0

love u rin

saki_otaku
4 years ago


0

it takes me 6 ep to realize that the principal is dancing take off at the ending(altough it was just take off part only)

catdidi95
4 years ago


0

damn good... love it xD

karanDLuffy
4 years ago


0

READY READY READY FOR THE TAKE OFF!!!!!

London16
4 years ago


1

that was a funny episodo xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

saras008
4 years ago


0

protein for \m/men\m/!!!!!

jomeron
4 years ago


0

I laugh through it XD

khoohao
4 years ago


0

lol the roles are tunred at the food with Rin and Yukio xD

Sunny649
4 years ago


0

this episode made my day...but its literally hel's kithen lol. but ukobach is so funny

pantythief666
4 years ago


2

I like this movie...

prosaga15
4 years ago


0

Lmao funniest part of this episode was when Yukio just woke up and he was washing his face all you heard was bare feet running across the floor only thing going through my mind was Yukio is about to get killed by Rin hahaha then BAM!!! ATOMIC DROP KICK hahaha priceless

MegaTerion
4 years ago


0

lol the food speak was epic

Dahaka0174
4 years ago


0

kinda hungry now

XTheViperO
4 years ago


0

1) could it be that the voice of Bon is the voice of Klein(Sword Art Online)?
2) somehow the headmaster reminds me like Soul(Soul Eater)

dct99
4 years ago


0

The picture it shows before you hit play... what exactly was he doing...?

AnimeOtakuGirl
4 years ago


0

Funniest ever XD

Youkai_Kitsune
4 years ago


0

FUNNY EPISODE!

LANCELOT360
4 years ago


0

dude i think he is GONNA get SCARED of food already.... i dun mind seeing him puke but censor!

KaiAichi
4 years ago


0

no more babyshiba :('''''

Blade16
4 years ago


0

I didn't think there would be girls like those three in this anime, pisses me off

Skullkid28
4 years ago


0

Eating all the meal must've been a hard challenge for Yukio x3

Kuraudo
4 years ago


0

I smiled trough whole episode, my face muscles hurt...

Hirajus
4 years ago


1

Hello again first time in animeultima.Anyway when i watch other anime i seen lots of like scaring us.like xxsilverwingsxx example.ehem!*Dont read this cause it actually works. you will get kissed on the nearest possible Friday then blah blah*why are they saying that.V_V i wonder i wonder.yeah... you know what im sayin...

Grimacain
5 years ago


0

i wanna eat that bento....=_="

sorandom
5 years ago


0

man those girls are so stupid....

sorandom
5 years ago


0

theres a 2pm ad at the end :D

HealthyKoala
5 years ago


21

This comment has received too many dislikes. Click to show...

xxsilverwingsxx
5 years ago


19

This comment has received too many dislikes. Click to show...

ramu
5 years ago


0

Epic episode lots of laughs and that the cheif was gonna cook those girls lmao

Jinxx
5 years ago


0

The other episodes were more serious, this one was awesome. I laughed a lot. I didn't think this anime would have such a funny episode, as episodes one and two were more or less touching.

TinkleWinkle
5 years ago


0

this episode was freakin hilarious

XvoltaireX
5 years ago


0

hahaahah what a funny episode!! So cute ^__^

Ahmu
5 years ago


0

lol, Yukio

xomylastbreath
5 years ago


0

Yukio is so cute in this episode ;A;

KhyriiOhsan
5 years ago


0

Don't even look, idiocy is contagious. lol so funny.

duchessliz
5 years ago


0

lol... tht's funny :D

Cecilia
5 years ago


0

lol Good to see Yukio getting into trouble now...

Neon_Shadow
5 years ago


0

who cares if it was a filler, it was still a funny episode XD

EmoPunkPrincess
5 years ago


4

too bad this was a filler..

Samurai_Kiryu
5 years ago


0

Yum octopus wiener.

DTKkun
5 years ago


0

Dammit, Yukio! It WAS all your fault!

Nauran
6 years ago


0

Seriously..how is anyone expected to like those harlot's? Id sooner eat my own arms and legs than anything they made!

HashyXth
6 years ago


2

filler or not this episode was nice for a filler.

nursmark
6 years ago


0

lol his grandma calling him from the other side!XD

BloodyHead
6 years ago


0

i see... food is a lifesaver,a tasty or a evil scary thing XD

amazinganime
6 years ago


2

Wow, the 6th episode is a filler? o_o
that's sad D:

Cielle
6 years ago


0

LOL! I'm getting scared of food XD

KazukiSaito
6 years ago


1

bwahahaha...had me laughin from start to finish

trufan
6 years ago


0

LMFAOOOO

XxCrayons
6 years ago


0

which is the anime in your profile pic? skystalker ... i really wanna
know

misakiandusui
6 years ago


0

Lol. I'm sorry but this one seriously cracked me up. The way he was so serious when he said "Didn't you say that it's enough when someone says it's delicious?" *cue the over-dramatic music* XD But that Ukobach guy's pretty cute when he's little.

Moichan
6 years ago


0

that's nice episode.. I never heard that is not same from Manga of Ao No Exorcist.O_o

haseoskeith
6 years ago


0

Nice ep :)

kenz76
6 years ago


0

the manga should have had more than 20 something chapters published before starting on an anime...way too early for fillers.

egetsunaikeike
6 years ago


0

..............

stealthx2x
6 years ago


0

"I'm getting scared of food" LOL xD

Kawaii18
6 years ago


0

lol that was funny yukio plan backfired

InsatiableSol
6 years ago


0

lol, I want some Rin save me some please!!!!

linked_169
6 years ago


0

yea manga is always better....

skystalker
6 years ago


0

Its cute, thats for sure. But the Manga is much better :/

Siren
6 years ago


0

damn this episode make me hungry so much
i think the food they make is so delicious i want to try it ahhhhhhhhhhhhhhhhhh

leoron
6 years ago


1

i wanna baby baby babyshiba!!!!!

Takuya_Genji
6 years ago


0

"I'm getting scared of food..."

Mistmiyuki
6 years ago


2

wtf.. fillers after 5 episodes?? and pretty lame ones too.. so dissapointed, this was one of the animes I was looking forward to. blah figures

saske_K
6 years ago


0

why is babyshiba gone?


xD poor yukio.

Vinges
6 years ago


0

haha damn epic but 2 fillers in a row? this might be a sign that they're in for the long haul and it may also mean that this anime would be like 20+episodes

fishystar
6 years ago


0

Hmmm I still think it's a tad too early for a filler ep, I wanna see the story progress a bit more and see Rin fight. Last two times he has given an inspiration speach and everything has been all happy happy... I want biff

Jimmy2233
6 years ago


0

where`s Babyshiba??

linuzappz
6 years ago


0

Nice work for a filler. Filling. 8P I like the optimistic suggestion, last week, that fillers might be a sign that they're in for the long haul.

Myki
6 years ago


0

LOL that was epic when he started cooking them and rin points out how to do it properly Xd

Smarts
6 years ago


0

yukio's expression at the end was priceless great episode lol.

kirayui
6 years ago


0

Ao Exorcist will run up to 24 episode...so dont worry many things will happen..^^

jvstin
6 years ago


0

ya its ganne be a good anime i hope

yellow_flash
6 years ago


0

prob gonna be 26 to trucking epic for 12

Alzheimerz
6 years ago


0

kind of a filler or slap stick ep but still decent. cant wait for next week when the exams begin as they said in the preview.

Kensei_Hisagi_96
6 years ago


0

i have a feelin that the boys dorm is going to get alot biger lol

yellow_flash
6 years ago


0

i want a bento!!!! anyways good episode even though its like a mini filler lol... i hope this is 26 episodes! =) plz!!!! well judging by that filler it can possibly be more than just 12

Leponce
6 years ago


0

ha! serves you right Yukio!! xD

MelissaXxCiel
6 years ago


0

They're just like Elric brothers

9T1o
6 years ago


0

well, this ep made me HUNGRY

vonge
6 years ago


0

LOL poor Yukio A vA

st4rlit
6 years ago


0

Ahh! Theres the 2pm music video :D Nice episode

AlphaX
6 years ago


0

I feel like a bento now D:

Kambing
6 years ago


0

its here x D

Creative
6 years ago


0

Erhm, kinda like a filler?

Kerghan
6 years ago


0

LOL XD
Poor yukio

Mikay
6 years ago


0

i wanna see the subbed episode man!! >:|

urahara
6 years ago


0

errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....come on what's taking so long!?! I wanna watch the new episode >:|

Stareagle5000
6 years ago


0

and I doubt it'll be that many episodes any time soon....wiki says the manga is currently only 5 volumes
@ ColeOviedo

Stareagle5000
6 years ago


0

errrrr....already 5am!!!! when are they gonna get the video up?!

Stareagle5000
6 years ago


0

how many episode this anime will have? i hope more than 20 xD like 100 or more lol

ColeOviedo
6 years ago


0

i will wait. sigh still waiting. oh i will go take a shit n come back. i will xD

Soul_kun
6 years ago


2

3rd .

digimon3121
6 years ago


1

Thats it. now ill wait till its finished. i will you'll see!!

skystalker
6 years ago


2

first

kempfer02
6 years ago

Latest Forum Discussions

  1. dtk on General Chat Thread 2 — 15 minutes ago
  2. Mike32 on Who here uses Firefox, and why? — 31 minutes ago
  3. AmanoJyaku on Classical Tournament [Nominations] — 1 hour ago
  4. Asterixyz on Cute Pics. — 2 hours ago
  5. Kano on kano's art — 2 hours ago

On-Going Anime

  1. 12-sai.: Chicchana Mune no Tokimeki 2nd Season Subbed
  2. 3-gatsu no Lion Subbed
  3. 3-Nen D-Gumi Glass no Kamen Subbed
  4. ACCA: 13-ku Kansatsu-ka Subbed
  5. Active Raid: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hachi Gakari 2nd Subbed
  6. Aggressive Retsuko Subbed
  7. Ai Mai Mi: Surgical Friends Subbed
  8. Aikatsu Stars! Subbed
  9. Ajin 2nd Season Subbed
  10. Ajin OVA Subbed
  11. Akiba's Trip The Animation Subbed
  12. Akira-san and the Twisted Two's Selector Girly☆Talk Subbed
  13. All Out!! Subbed
  14. Ame-iro Cocoa in Hawaii Subbed
  15. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  16. Anitore! XX Subbed
  17. Ao no Exorcist: Kyoto Fujouou-hen Subbed
  18. Ao Oni The Animation (Movie) Subbed
  19. Ao Oni: The Animation Subbed
  20. Arslan Senki (TV) OVA Subbed
  21. BanG Dream! Subbed
  22. Bernard-jou Iwaku. Subbed
  23. Beyblade Burst Subbed
  24. Bikini Warriors OVA Subbed
  25. Bishoujo Yuugi Unit Crane Game Girls Galaxy Subbed
  26. Bloodivores Subbed
  27. Bonobono Subbed
  28. Boruto: Naruto the Movie - Naruto ga Hokage ni Natta Hi Subbed
  29. Brave Witches Subbed
  30. Brotherhood: Final Fantasy XV Subbed
  31. Bubuki Buranki: Hoshi no Kyojin Subbed
  32. Bungou Stray Dogs 2nd Season Subbed
  33. Cardfight!! Vanguard G: Next Subbed
  34. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Subbed
  35. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Part 1 Subbed
  36. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Part 2 Subbed
  37. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Part 3 Subbed
  38. Chaos;Child Subbed
  39. Cheating Craft Subbed
  40. Chi's Sweet Home (2016) Subbed
  41. Chiruran: Nibun no Ichi Subbed
  42. Chiryokumaru Subbed
  43. Chou Shounen Tanteidan Neo Subbed
  44. Chou Yuu Sekai: Being the Reality Subbed
  45. ClassicaLoid Subbed
  46. Crayon Shin-chan Gaiden: Alien vs. Shinnosuke Subbed
  47. Days (TV) Subbed
  48. Demi-chan wa Kataritai Subbed
  49. Detective Conan Subbed
  50. Detective Conan Movie 20: The Darkest Nightmare Subbed
  51. Digimon Adventure tri. 3: Kokuhaku Subbed
  52. Digimon Adventure tri. 4: Soushitsu Subbed
  53. Digimon Universe: Appli Monsters Subbed
  54. Dragon Ball Super Subbed
  55. Dream Festival! Subbed
  56. Drifters Subbed
  57. Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka OVA Subbed
  58. elDLIVE Subbed
  59. Elsword: El Lady Subbed
  60. Fairy Tail Dubbed
  61. Fairy Tail (2014) OVA Subbed
  62. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 3rei!! Specials Subbed
  63. Flip Flappers Subbed
  64. Folktales from Japan Subbed
  65. Fune wo Amu Subbed
  66. Future Card Buddyfight DDD Subbed
  67. Fuuka Subbed
  68. Gabriel DropOut Subbed
  69. Gakuen Handsome Subbed
  70. Gantz:O Subbed
  71. Getsuyoubi no Tawawa Subbed
  72. Gi(a)rlish Number Subbed
  73. Ginga Kikoutai Majestic Prince: Mirai e no Tsubasa Subbed
  74. Gintama. (2017) Subbed
  75. Gintama: Aizome Kaori-hen Subbed
  76. Granblue Fantasy The Animation Subbed
  77. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  78. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  79. Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu", Igi Ari! Subbed
  80. Hagane Orchestra Subbed
  81. Haikyuu!! Third Season Subbed
  82. Hakuouki: Otogisoushi Subbed
  83. Hand Shakers Subbed
  84. Handa-kun Subbed
  85. Heybot! Subbed
  86. Hibike! Euphonium 2 Subbed
  87. Hibike! Euphonium Movie: Kitauji Koukou Suisougaku-bu e Youkoso Subbed
  88. High School Star Musical OVA Subbed
  89. Idol Jihen Subbed
  90. Idol Memories Subbed
  91. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  92. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  93. Inazuma Eleven: Outer Code Subbed
  94. JoJo's Bizarre Adventure Part 4: Diamond Is Unbreakable Subbed
  95. Kaijuu Girls: Ultra Kaijuu Gijinka Keikaku Subbed
  96. Kaitou Joker 4th Season Subbed
  97. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  98. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  99. Keijo!!!!!!!! Subbed
  100. Kekkai Sensen: Ousama no Restaurant no Ousama Subbed
  101. Kemono Friends Subbed
  102. Kiitarou Shounen no Youkai Enikki Subbed
  103. Kimi no Na wa Subbed
  104. Kingsglaive: Final Fantasy XV Subbed
  105. Kirakira☆Precure A La Mode Subbed
  106. Kizumonogatari II: Nekketsu-hen Subbed
  107. Kobayashi-san Chi no Maid Dragon Subbed
  108. Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! 2 Subbed
  109. Koro-sensei Quest! Subbed
  110. Kubikiri Cycle: Aoiro Savant to Zaregototsukai Subbed
  111. Kuma Miko Specials Subbed
  112. Kuroko no Basket Movie 1: Winter Cup Soushuuhen - Kage to Hikari Subbed
  113. Kuroko no Basket Movie 2: Winter Cup Soushuuhen - Namida no Saki e Subbed
  114. Kuzu no Honkai Subbed
  115. Kyousougiga Subbed
  116. Little Witch Academia (TV) Subbed
  117. Long Riders! Subbed
  118. Lostorage Incited WIXOSS Subbed
  119. Luger Code 1951 Subbed
  120. Macross Δ Specials Subbed
  121. Magic Kyun! Renaissance Subbed
  122. Mahou Shoujo Ikusei Keikaku Subbed
  123. Mahou Shoujo Nante Mou Ii Desukara. 2nd Season Subbed
  124. Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito Subbed
  125. Mahoutsukai Precure! Subbed
  126. Marginal#4: Kiss kara Tsukuru Big Bang Subbed
  127. Masamune-kun no Revenge Subbed
  128. Minami Kamakura Koukou Joshi Jitensha-bu Subbed
  129. Mobile Suit Gundam Thunderbolt: December Sky Subbed
  130. Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans 2nd Season Subbed
  131. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  132. Monster Hunter Stories: Ride On Subbed
  133. Monster Musume no Iru Nichijou OVA Subbed
  134. Monster Strike Subbed
  135. Mori no Yousei: Kinoko no Musume Subbed
  136. Musaigen no Phantom World Special Subbed
  137. Nanbaka Subbed
  138. Nanbaka (2017) Subbed
  139. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  140. Natsume Yuujinchou Go Subbed
  141. Natsume Yuujinchou: Nyanko-sensei to Hajimete no Otsukai Subbed
  142. Nazotokine Subbed
  143. Negima! Subbed
  144. New Initial D Movie: Legend 3 - Mugen Subbed
  145. Nobunaga no Shinobi Subbed
  146. Non Non Biyori Repeat OVA Subbed
  147. Nyanbo! Subbed
  148. Nyanko Days Subbed
  149. Occultic;Nine Subbed
  150. Okusama ga Seitokaichou!+! Subbed
  151. Onara Gorou Subbed
  152. One Piece Subbed Dubbed
  153. One Piece Film: Gold Episode 0 - 711 ver. Subbed
  154. One Piece Movie 13: Film Gold Subbed
  155. One Room Subbed
  156. Onihei Subbed
  157. Osomatsu-san: Ouma de Kobanashi Subbed
  158. Overlord: Ple Ple Pleiades (OVA) Subbed
  159. Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen - Owaranai Seraph - Nagoya Kessen-hen Subbed
  160. Piace: Watashi no Italian Subbed
  161. Piano no Mori Subbed
  162. Pokemon Generations Subbed
  163. Pokemon Movie 19: Volcanion to Karakuri no Magiana Subbed
  164. Pokemon Sun & Moon Subbed
  165. Pri Para Subbed
  166. Puzzle & Dragons Cross Subbed
  167. Queen's Blade: Grimoire Subbed
  168. Re:␣Hamatora Subbed
  169. Regalia: The Three Sacred Stars Subbed
  170. Reikenzan: Eichi e no Shikaku Subbed
  171. Rewrite: Moon and Terra Subbed
  172. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  173. Ryuu no Haisha Subbed
  174. Saiki Kusuo no Psi Nan Subbed
  175. Schoolgirl Strikers: Animation Channel Subbed
  176. Seiren Subbed
  177. Selector Destructed WIXOSS Movie Subbed
  178. Sengoku Choujuu Giga Subbed
  179. Senki Zesshou Symphogear GX Specials Subbed
  180. Shakunetsu no Takkyuu Musume Subbed
  181. Shelter Subbed
  182. Shingeki no Kyojin Movie 2: Jiyuu no Tsubasa Subbed
  183. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan Subbed
  184. Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu: Sukeroku Futatabi-hen Subbed
  185. Show By Rock!! # Subbed
  186. Show By Rock!! Short!! Subbed
  187. Shuumatsu no Izetta Subbed
  188. Sidonia no Kishi Movie Subbed
  189. Soul Buster Subbed
  190. Sousei no Onmyouji Subbed
  191. Soushin Shoujo Matoi Subbed
  192. Spiritpact Subbed
  193. Stella no Mahou Subbed
  194. Strike the Blood II Subbed
  195. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  196. Suntory Minami Alps no Tennen Mizu Subbed
  197. Super Danganronpa 2.5: Komaeda Nagito to Sekai no Hakaimono Subbed
  198. Super Lovers 2 Subbed
  199. Tales of Zestiria the X (2017) Subbed
  200. Teekyuu 8 Subbed
  201. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  202. test Subbed
  203. Tiger Mask W Subbed
  204. Time Bokan 24 Subbed
  205. To Be Hero Subbed
  206. Touken Ranbu: Hanamaru Subbed
  207. Trickster: Edogawa Ranpo "Shounen Tanteidan" yori Subbed
  208. Udon no Kuni no Kiniro Kemari Subbed
  209. Urara Meirochou Subbed
  210. Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love Legend Star Subbed
  211. Valkyrie Drive: Mermaid Specials Subbed
  212. ViVid Strike! Subbed
  213. Wake Up, Girls! Beyond the Bottom Subbed
  214. Watashi ga Motete Dousunda Subbed
  215. WWW.Working!! Subbed
  216. Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku OVA Subbed
  217. Yami Shibai 4th Season Subbed
  218. Youjo Senki Subbed
  219. Youkai Watch Subbed
  220. Yowamushi Pedal New Generation Subbed
  221. Yowamushi Pedal: Spare Bike Subbed
  222. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  223. Yuri!!! on Ice Subbed
  224. Zutto Mae kara Suki deshita.: Kokuhaku Jikkou Iinkai Subbed