Watch Anime Online

Watch Ao no Exorcist Episode 19 Online

AU Discord | mirrors status list | Fall Anime Lineup!! Vote Now!! | Calendar View | Can't log-in after name change? | AUCharts Winter 2016/17 | Delayed Anime News

Ao no Exorcist Episode 19

"[Filler] An Ordinary Day"

Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: richken 5 years ago
Video Site: Novamov
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Ao no Exorcist episode 19. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


I liked the subtitled word in different colors when Mephisto exclaimed "Fantastic!" about the cake

shdwfng
6 years ago


Even yukio didnt know what a birthday cake looked like.......Epic Fail

EternalX
6 years ago

What People Are Saying


0

lol x-mas cake

Firerider
9 months ago


0

There's a a glint in every guy's eye when they discover cold reading.... Works like magic until you use it on all (two) girls you know

Pondering_Sage
2 years ago


0

anybody else noticed that the hamster pet did exactly as what the principal did. from reading the letter to inspecting the cake and take a bite of it? sooooo cute!! and funny as ever lol

bluesky14
2 years ago


0

magnaria, working reference

jop
2 years ago


0

my god,,,FANTASTIC....LOL

gilgamish_300
2 years ago


0

Bahaha, I love how there was 'Merry' crossed out on the actual birthday cake

Clock
3 years ago


0

that was totally lol, but i'm pretty sure Yukio takes special meds for the mark on his arm

Anneriea
3 years ago


0

I guess the parents of yukio and rin is Dark Lord Satan and Emilia the hero lol xD

patrickdxd
3 years ago


0

WOW!!! FANTASTIC

CmCaiaphas
3 years ago


0

nice ep. =)

lazysiopao
3 years ago


0

It would be fun if Yukio would be a little less mature sometimes, poor him, he had to grow up so fast.

AnimeGirl299
3 years ago


0

principal reminds me of kisuke urahara

Natzu
3 years ago


0

now, i feel like izumo.. i usually stalk my bestfriend when she goes out with boys..

otakux3
3 years ago


0

now, i feel like izumi.. i usually stalk my bestfriend when she goes out with boys..

otakux3
3 years ago


0

i wish the cat would be in every episode fighting beside rin.. i love the cat seriously so cute.

143migz
3 years ago


0

i love the principal he is mysterious and yet he is funny.. well you dont see much of a character closed of being antagonist being hilarious hahahaha!!!!

legaron
3 years ago


0

"Giving a cake celebrating the birth of God...to a demon?" hahaha!! Had me on the floor!

Fujimoto shinpu was such a cute sweet father! Man I miss him so much you'd think he was in the show for more than just 1.5 episodes. He is a really epic guy

kazykoki
3 years ago


0

IT'S FANTASTIC! made me lol hahaha

plywoodman
3 years ago


3

christmas cake for a birthday celebration...patawa talaga si rin eh medyo ulaga lol

NatsuNaruto
3 years ago


0

okay its the 19th episode already but the guy with puppet hand is a total mystery ~~

Kradfreezer
4 years ago


0

-To avoid suspicion: Jump out a window
-To be amazing at stalking: where an abnormal outfit and make obvious gestures that you are following
hahahahahhahahaha I`m so glad this episode exists! When I saw that they sent it to the principal I was like XD & that "FANTASTIC!" I also loved the fact that Yukio didn`t know how a birthday cake looked like! hahahahahhha

BTW hey Sheimi! I`m also a pisces ^_^

i_like_it
4 years ago


0

JUMP OUT THE WINDOW! Nothing suspicious is going on over here...

North
4 years ago


0

Though i laughed it wasnt that interesting but the ending made me want to keep watching XD

ReaperOfSpades
4 years ago


0

Magnaria = wagnaria,a working reference both restaurants

NatoSky
4 years ago


0

THE IRONY!!!

gotmessed101
4 years ago


0

Ahahhahahaha giving a cake celebrating the birth of a god to A DEMON! Lmao xD At least he likes it so who care xD

Mint
4 years ago


0

i wanted to taste Rin and Ukobach's cooking so badly... T_T

AikonMapLe
4 years ago


0

dat cake save. soooo gud

Drowsiertrain
4 years ago


0

Is Magnaria Working!! reference? You know, their restaurant is named Wagnaria.

FujiharaByakuya
4 years ago


0

ESCAPE OUT THE WINDOW!

wiirkirbys
4 years ago


0

Good-feeling episode :D

rakulanj
4 years ago


0

Too Epic . When WOW FANTASIC

AoiAiko
4 years ago


0

Love this episode! There faces when they see her makes me laugh! They squish the their face as if they saw a ghost thinking "Oh crap it her! Every man for themselves!" XD

Mikoyami
4 years ago


0

"Wow! FANTASTIC" LOL

Youshi_Youyo
4 years ago


0

"Wow! FANTASTIC" LOL

Youshi_Youyo
4 years ago


0

Lol, I wonder if Mepphy ate the whole cake?

London16
4 years ago


0

the fuck magnaria? haaa a good reference to working :D

silicon12
4 years ago


0

12:46 amaimon`s reincarnation(or so i think) also tried the cake.

Bludflag
4 years ago


0

7:00 EPIC WIN

Bludflag
4 years ago


0

yes just jump from the window xDDDDD

saras008
4 years ago


0

Wow FANTASTIC!

ArtStyle
4 years ago


0

wagnaria reference!!!!!!

pantythief666
4 years ago


0

whats up with the onicha adds anyways kinda of a filler

Dahaka0174
4 years ago


8

this anime was good until the episode 10 i suppose but then it became like SHIT !

metaborg
4 years ago


0

Fantastic!!! XD

AnimeOtakuGirl
4 years ago


0

Mephesto rules XDDDDDDDDDDDD FANTASTIC xD

wa3oode
4 years ago


0

Lol, I've totally forgotten about the puppet dude til I saw him at the party. I use to think that he would actually be some person in disguise like Kirigakure... but i don't know anymore

AznL0rd
4 years ago


0

@MonkeyDGarp Urgh you'r an idiot , It didn't say "Happy Happy Birthday Friends" It said "Merry Happy Birthday Friends" with Merry crossed out because Rin accidently was going to put Merry Christmas again...

exLightning
4 years ago


0

mephistos epic "fantastic" will forever be recorded in my head. btw isnt it kind of an epic coincidence that the son of satan was born really close to the birthday of the son of god?

Valtrans
4 years ago


0

waw ~ fantastic ~
maybe he should put the 'baby' word at the last.
waw! fantastic baby ~ xD

avinn
4 years ago


0

Mephisto ruled in this video. Fantastic! XD

raze
4 years ago


0

Wow Fantastic of Mephisto was so COOL XD

ceschierpadua
4 years ago


0

Haha, shima knows alchemy too

XDarkExorcistX
5 years ago


0

"Giving a cake celebrating the birth of God to a Demon. -tastes- F-A-N-T-A-S-T-I-C~" LOOOL

Leonardo_S
5 years ago


0

ahahhaha when izumu was one the ground the cashier had a troll face on :p

HerpyDerpy
5 years ago


1

The cakes sign says "Happy Happy Birthday Friends"

MonkeyDGarp
5 years ago


0

this anime has some amazing music in it...^^

sorandom
5 years ago


0

please rin with a bunny XD even hotter

XxweaklegsxX
5 years ago


0

This was such a heart warming filler. :')

eeyen
5 years ago


0

LOL Rin and Yukio doesn't know how a birthday cake looks like ^^, Rin bailing out the window from Izumo and Izumo tailing Shima and Paku XDD, 15:04 *doki doki* XDD kilig!!!, why did Takara join in and got a present, all he did was show up, in case u don't know Takara's the kid with the puppet ^^, 21:10 just look at Rin with his rabbit, does that look like a son of Satan to you? Rin's a good boy so stop trying to kill him -_-, 12:41 *fantastic!*

Kyla8132
5 years ago


0

` :"> i already ♥ this anime ♥.♥

miszbunny
5 years ago


0

` :"> i already ♥ this anime ♥.♥

miszbunny
5 years ago


0

lol bday cake and xmas cake hahhahahahhaha lol

abiunyil
5 years ago


0

Non-canon, but it a chance before you skip ;)

CerberusRzr
5 years ago


0

Avoid suspicion: Jump out a window.

DuskSoldier
5 years ago


0

Yay for ordinary day ^__^ they needed that lol the bunny is so cute

Ahmu
5 years ago


0

Haha I love Rin's reaction to his present! It was so cute. Rin is a very cutesy character, he has that hair pin that he uses, he's good at cooking, and likes cute things. I like that.

ryan11554
5 years ago


0

the song when it's the story of their birth... I like it :3

Cecilia
5 years ago


0

hmm....OH GODNESS Fantastic....lol...xD

john5917
5 years ago


0

they have prizes 2 and 7 left at the end... Yuki and Rin's birthdays are on the 27th...

Riceblizzard
5 years ago


2

LMAO! Rin got a cute rabbit toy?! its for girls yet he liked it XD

KazukiSaito
6 years ago


0

anyone else notice the name of the resturaunt that Paku and what's her face went to, it's come up in other anime too! (or maybe I'm the slow one for just now noticing this.)

TH3INSAN3ON3
6 years ago


0

wow fantastic!

james_kun
6 years ago


0

Funny Episode...Just A Guess, But I Suppose Yuki Is Gonna Have Some Demon Powers Surface Soon...I Hope Not.

animejunkie0723
6 years ago


1

Starting an anime review blog, check it out and let me know what you think and follow if you like it. www.makkura970anime.blogspot.com

Makkura970
6 years ago


0

totally one of the best anime

wermer12
6 years ago


0

nice nice nice :D

Fr34kstyl3r
6 years ago


0

nice nice nice :D

Fr34kstyl3r
6 years ago


0

When he met them during that snowy time, it could have probably been ash? :D From the Blue night!

Grapico
6 years ago


0

"it looks like a good Bday cake to me" LOL

DarkBoxHolder
6 years ago


0

Today is my birthday >.> "Wow ! Fantastiic !" XD

TheBlackReaper
6 years ago


0

I think this is a filler but still, I can't wait for episode 20

KHR_Sakura27
6 years ago


0

ya i wounder about the guy with the puppet.... even in the Manga there is still no clue but he cleared the Lantern test with no problems

jmills4742
6 years ago


0

the title kinda pissed me off -_-

poopy999
6 years ago


0

What the hell is with the puppet kid aaaa i have to know

Espada5Mike
6 years ago


0

this episode was certainly good. I wonder if rin is the only with the powers ?

zerofrost
6 years ago


0

The cakes are traps ;o

zerofrost
6 years ago


0

xD xD xD the scene where rin fired himself like a rocket is the best ever

RinExorcist
6 years ago


0

I always thought they were born on the blue night, and the place Shura found was where it happened. Strangely enough it is also snowy there, and the place was burnt to rubble.

Caver
6 years ago


0

i have the weird feeling yukio and rin are born at the blue night.

Vinges
6 years ago


0

WTFFF izumo's birthdag 11 oct? I'm 12 oct xDDD

Vinges
6 years ago


0

WOW!FANTASTIC!!!i love mefisto

nasia
6 years ago


0

lol im watching this on my birthday ^^ Happy Birthday for me :D

Wassoufisto
6 years ago


0

The song is Assiah Fantasia First Movement: Call me later (Ao No Exorcist OST) btw. If you wanted to know.

Mistmiyuki
6 years ago


0

I think that was one of the greatest fillers I've ever seen. Full of comedy that actually made me laugh, and included some things that made me interested. How were they born?
Also provided me with great music. I love that song that played for the flashback! And the preview makes me want the next episode!

Mistmiyuki
6 years ago


0

xD meppy

sabrichan14
6 years ago


0

nice!!

k7of
6 years ago


0

Who the hell is that guy with the puppet on his hand? 19 episodes and we still don't know who he is.

Krauser
6 years ago


0

I hope the anime shows how rin and yukio was born....

DarkEndBreaker
6 years ago


0

When the episode was called "The day nothing happened" I was expecting something amazing to happen but nope the title was correct!

lvfkotan
6 years ago


0

Pretty funny episode.

Otinashi
6 years ago


0

This is FANTaSTIC!! from the principal :)

FanSlayer07
6 years ago


0

suppose this episode is ok for a filler

blackmaine
6 years ago


0

LOL it's funny howeveryone thinks the animes gonna end. It will but there is such a thing as season two A uA) /eyebrowwiggle

st4rlit
6 years ago


0

I hope for more fillers or this anime will have to end like D.Grayman did..

Greedokun
6 years ago


0

This was a not so bad filler...please no more though...

kirbz
6 years ago


0

Who the h is the guy with the puppet?

fro4show
6 years ago


0

Nothing importants happen -,-

Lizelotte
6 years ago


0

this worth 100episode

reed
6 years ago


6

another useless ep where nothing happened and we are left with more questions than answers. No fights, no training, and no service. blah

saske_K
6 years ago


0

This was so funny, I can't believe they gave that to mephisto though.

kirayui
6 years ago


1

If this episode is "The day nothing happened" is the final episode "the day everything happened"?

GoDsLikeApples
6 years ago


0

AAAAAA i need the next ep!!

Jujuba4911
6 years ago


0

Thank You!!!!

StrawHatJosh
6 years ago


0

@Stealth, you are laughing your ass OUT? Its laughing your ass off actually tho.

Clockwork
6 years ago


0

Even yukio didnt know what a birthday cake looked like.......Epic Fail

EternalX
6 years ago


0

Happy Birthday!!

Green_Mountain
6 years ago


0

lol wtf did the thing on hes hat taste the cake as well xD

WaterWave
6 years ago


0

Wow, this was a great episode, even though it was a filler.

Ruri_Gokou
6 years ago


0

Good episode

ThepwnerofPWN
6 years ago


0

GIVE ME EPISODE 20 NAOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!! >:U
I.....can't........go on....... *faints*

anime1hinata
6 years ago


0

wtfffffffffffff laugh my ass out

stealthx2x
6 years ago


0

Damn wanna watch but I'm freakin grounded! >:o

wermer12
6 years ago


0

E P I C

sage_sasuke
6 years ago


1

LOL this episode was to damn funny xD!

EternalX
6 years ago


0

LOL a watermelon gave birth to them bwahaha

trufan
6 years ago


0

Even though this episode was pretty useless, I really liked it ;)

SoulPurifier
6 years ago


0

AWESOME!!!
Awhh F A N T A S T I C !

Chronno
6 years ago


3

How Ironic I'm watching this and tomorrow is my birthday lol!

Mysterious_eyez
6 years ago


0

I liked the subtitled word in different colors when Mephisto exclaimed "Fantastic!" about the cake

shdwfng
6 years ago


0

cute epi! MUST HAVE NEXT EPISODE D;

NightmareScream
Staff

6 years ago


0

rin and yukio in those glasses was hilaroius!! xP

Aphetide
6 years ago


0

i wonder how the the first cake (the x'mas cake) tasted if it was made in real life XD

duduliar
6 years ago


2

I dont get one thing though...there are only 6 episodes left!!how the hell will the story continue!!?

RinExorcist
6 years ago


0

awwww such a cute ep. ! ^_^

MelissaXxCiel
6 years ago


0

I NEED MORE OF THIS SHOW!

ThatKhmerGuy
6 years ago


0

aa its appear :D

hIbariChan
6 years ago


1

this episode is funny because of rin but now that i think of is why keep rin's twinbrother don't tel the true about his satanspower that in his body to become to be awaked. but i'm not sure. :)

Ferrial1995
6 years ago


0

WOW ! FANTASTIC ! lmao XD

Shebakun
6 years ago


0

not bad i like de cake dat rin mixed up when it shud be a b'day cake he made into a x'mas cake.......rofl

urmyfrens
6 years ago


1

''WOOW!!FANTASTIC!!!''
I Laughed very loud because of that !!!

URUSAI
6 years ago


0

that was a sweet but pointless episode....oh well, cant wait till next xD

otakuofdeath
6 years ago


0

Hell yeah

ColeOviedo
6 years ago


0

YES SUBS!!

Ichika_Orimura
6 years ago


0

FINALLY AFTER DAYS OF WAITING!!!!

UnDeAdOtAku
6 years ago


0

Finally after all this time its here ;)

armando92796
6 years ago


0

wheres the episode?? i wana see rin blow at his birthday candals!!!!

HodyJones0p
6 years ago


1

c'moooooooooooooon

D4RKENPACHI
6 years ago


2

hey, hurry

hIbariChan
6 years ago


1

can't wait one hour

mavrow1
6 years ago


1

Cant wait for this episode :D

Veloros
6 years ago


2

Last episode wasn't a cliffhanger so I can wait the 5 days for 19.... Which I'm pretty sure is a filler anyway. As long as there are more hints at RinXShiemi I don't mind XD

Otinashi
6 years ago


2

I... Need... More... Argh... Can't... Hold... It... In... Any... More...

Lionheartxz
6 years ago


2

Come on episode 19!!!!

Deadwithdesire
6 years ago


2

need episode naow DX

Piefly555
6 years ago


2

finally they trust rin... but bon is just like i trust him in one episode, i dont in another, then hes an idiot in this one? DOESN'T MAKE SENSE...

xoTeddyBearxo
6 years ago


6

yayzz

Ichika_Orimura
6 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Apcar on BioWare and the Unfortunate Faces of Diversity — 16 minutes ago
  2. Arc_Exsavior7 on Music Wars — 1 hour ago
  3. Anru on Shoukoku no Altair — 1 hour ago
  4. Mladen on (TV-Anime) Uma Musume Pretty Derby — 2 hours ago
  5. Mladen on Ao no Exorcist: Kyoto Fujouou-hen — 2 hours ago

On-Going Anime

  1. 12-sai.: Chicchana Mune no Tokimeki 2nd Season Subbed
  2. 3-gatsu no Lion Subbed
  3. 3-Nen D-Gumi Glass no Kamen Subbed
  4. ACCA: 13-ku Kansatsu-ka Subbed
  5. Active Raid: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hachi Gakari 2nd Subbed
  6. Aggressive Retsuko Subbed
  7. Ai Mai Mi: Surgical Friends Subbed
  8. Aikatsu Stars! Subbed
  9. Aikatsu Stars! Movie Subbed
  10. Aikatsu!: Nerawareta Mahou no Aikatsu! Card Subbed
  11. Ajin 2nd Season Subbed
  12. Ajin OVA Subbed
  13. Akiba's Trip The Animation Subbed
  14. Akira-san and the Twisted Two's Selector Girly☆Talk Subbed
  15. All Out!! Subbed
  16. Ame-iro Cocoa in Hawaii Subbed
  17. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  18. Anitore! XX Subbed
  19. Ao no Exorcist: Kyoto Fujouou-hen Subbed
  20. Ao Oni The Animation (Movie) Subbed
  21. Ao Oni: The Animation Subbed
  22. Arslan Senki (TV) OVA Subbed
  23. Baki Subbed
  24. BanG Dream! Subbed
  25. Bernard-jou Iwaku. Subbed
  26. Beyblade Burst Subbed
  27. Bikini Warriors OVA Subbed
  28. Bishoujo Yuugi Unit Crane Game Girls Galaxy Subbed
  29. Bloodivores Subbed
  30. Bonobono Subbed
  31. Boruto: Naruto the Movie - Naruto ga Hokage ni Natta Hi Subbed
  32. Brave Witches Subbed
  33. Brotherhood: Final Fantasy XV Subbed
  34. Bubuki Buranki: Hoshi no Kyojin Subbed
  35. Bungou Stray Dogs 2nd Season Subbed
  36. Cardfight!! Vanguard G: Next Subbed
  37. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Subbed
  38. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Part 1 Subbed
  39. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Part 2 Subbed
  40. Chain Chronicle: Haecceitas no Hikari Part 3 Subbed
  41. Chaos;Child Subbed
  42. Cheating Craft Subbed
  43. Chi's Sweet Home (2016) Subbed
  44. Chiruran: Nibun no Ichi Subbed
  45. Chiryokumaru Subbed
  46. Chou Shounen Tanteidan Neo Subbed
  47. Chou Yuu Sekai: Being the Reality Subbed
  48. ClassicaLoid Subbed
  49. Crayon Shin-chan Gaiden: Alien vs. Shinnosuke Subbed
  50. Cure Miracle to Mofurun no Mahou Lesson Subbed
  51. Days (TV) Subbed
  52. Demi-chan wa Kataritai Subbed
  53. Detective Conan Subbed
  54. Detective Conan Movie 20: The Darkest Nightmare Subbed
  55. Digimon Adventure tri. 3: Kokuhaku Subbed
  56. Digimon Adventure tri. 4: Soushitsu Subbed
  57. Digimon Universe: Appli Monsters Subbed
  58. Dragon Ball Super Subbed
  59. Dream Festival! Subbed
  60. Drifters Subbed
  61. Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka OVA Subbed
  62. elDLIVE Subbed
  63. Elsword: El Lady Subbed
  64. Fairy Tail Dubbed
  65. Fairy Tail (2014) OVA Subbed
  66. Fate/kaleid liner Prisma☆Illya 3rei!! Specials Subbed
  67. Flip Flappers Subbed
  68. Folktales from Japan Subbed
  69. Fune wo Amu Subbed
  70. Future Card Buddyfight DDD Subbed
  71. Fuuka Subbed
  72. Gabriel DropOut Subbed
  73. Gakuen Handsome Subbed
  74. Gantz:O Subbed
  75. Getsuyoubi no Tawawa Subbed
  76. Gi(a)rlish Number Subbed
  77. Ginga Kikoutai Majestic Prince: Mirai e no Tsubasa Subbed
  78. Gintama. (2017) Subbed
  79. Gintama: Aizome Kaori-hen Subbed
  80. Granblue Fantasy The Animation Subbed
  81. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  82. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  83. Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu", Igi Ari! Subbed
  84. Hagane Orchestra Subbed
  85. Haikyuu!! Third Season Subbed
  86. Hakuouki: Otogisoushi Subbed
  87. Hand Shakers Subbed
  88. Handa-kun Subbed
  89. Heybot! Subbed
  90. Hibike! Euphonium 2 Subbed
  91. Hibike! Euphonium Movie: Kitauji Koukou Suisougaku-bu e Youkoso Subbed
  92. High School Star Musical OVA Subbed
  93. Idol Jihen Subbed
  94. Idol Memories Subbed
  95. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  96. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  97. Inazuma Eleven: Outer Code Subbed
  98. JoJo's Bizarre Adventure Part 4: Diamond Is Unbreakable Subbed
  99. Kaijuu Girls: Ultra Kaijuu Gijinka Keikaku Subbed
  100. Kaitou Joker 4th Season Subbed
  101. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  102. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  103. Keijo!!!!!!!! Subbed
  104. Kekkai Sensen: Ousama no Restaurant no Ousama Subbed
  105. Kemono Friends Subbed
  106. Kiitarou Shounen no Youkai Enikki Subbed
  107. Kimi no Na wa Subbed
  108. Kingsglaive: Final Fantasy XV Subbed
  109. Kiniro Mosaic: Pretty Days Subbed
  110. Kirakira☆Precure A La Mode Subbed
  111. Kizumonogatari II: Nekketsu-hen Subbed
  112. Kobayashi-san Chi no Maid Dragon Subbed
  113. Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! 2 Subbed
  114. Koro-sensei Quest! Subbed
  115. Kubikiri Cycle: Aoiro Savant to Zaregototsukai Subbed
  116. Kuma Miko Specials Subbed
  117. Kuroko no Basket Movie 1: Winter Cup Soushuuhen - Kage to Hikari Subbed
  118. Kuroko no Basket Movie 2: Winter Cup Soushuuhen - Namida no Saki e Subbed
  119. Kuroko no Basket Movie 3: Winter Cup Soushuuhen - Tobira no Mukou Subbed
  120. Kuzu no Honkai Subbed
  121. Kyousougiga Subbed
  122. Little Witch Academia (TV) Subbed
  123. Long Riders! Subbed
  124. Lostorage Incited WIXOSS Subbed
  125. Luger Code 1951 Subbed
  126. Macross Δ Specials Subbed
  127. Magic Kyun! Renaissance Subbed
  128. Mahou Shoujo Ikusei Keikaku Subbed
  129. Mahou Shoujo Nante Mou Ii Desukara. 2nd Season Subbed
  130. Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito Subbed
  131. Mahoutsukai Precure! Subbed
  132. Mahoutsukai Precure! Movie: Kiseki no Henshin! Cure Mofurun! Subbed
  133. Marginal#4: Kiss kara Tsukuru Big Bang Subbed
  134. Masamune-kun no Revenge Subbed
  135. Minami Kamakura Koukou Joshi Jitensha-bu Subbed
  136. Mobile Suit Gundam Thunderbolt 2nd Season Subbed
  137. Mobile Suit Gundam Thunderbolt: December Sky Subbed
  138. Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans 2nd Season Subbed
  139. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  140. Monster Hunter Stories: Ride On Subbed
  141. Monster Musume no Iru Nichijou OVA Subbed
  142. Monster Strike Subbed
  143. Mori no Yousei: Kinoko no Musume Subbed
  144. Musaigen no Phantom World Special Subbed
  145. Nanbaka Subbed
  146. Nanbaka (2017) Subbed
  147. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  148. Natsume Yuujinchou Go Subbed
  149. Natsume Yuujinchou: Nyanko-sensei to Hajimete no Otsukai Subbed
  150. Nazotokine Subbed
  151. Negima! Subbed
  152. New Initial D Movie: Legend 3 - Mugen Subbed
  153. Nobunaga no Shinobi Subbed
  154. Non Non Biyori Repeat OVA Subbed
  155. Nyanbo! Subbed
  156. Nyanko Days Subbed
  157. Occultic;Nine Subbed
  158. Okusama ga Seitokaichou!+! Subbed
  159. Onara Gorou Subbed
  160. One Piece Subbed Dubbed
  161. One Piece Film: Gold Episode 0 - 711 ver. Subbed
  162. One Piece Movie 13: Film Gold Subbed
  163. One Room Subbed
  164. Onihei Subbed
  165. Oshiete! Galko-chan OVA Subbed
  166. Osomatsu-san: Ouma de Kobanashi Subbed
  167. Overlord: Ple Ple Pleiades (OVA) Subbed
  168. Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen - Owaranai Seraph - Nagoya Kessen-hen Subbed
  169. Piace: Watashi no Italian Subbed
  170. Piano no Mori Subbed
  171. Pokemon Generations Subbed
  172. Pokemon Movie 19: Volcanion to Karakuri no Magiana Subbed
  173. Pokemon Sun & Moon Subbed
  174. Pri Para Subbed
  175. Puzzle & Dragons Cross Subbed
  176. Queen's Blade: Grimoire Subbed
  177. Re:␣Hamatora Subbed
  178. Regalia: The Three Sacred Stars Subbed
  179. Reikenzan: Eichi e no Shikaku Subbed
  180. Rewrite: Moon and Terra Subbed
  181. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  182. Ryuu no Haisha Subbed
  183. Saiki Kusuo no Psi Nan Subbed
  184. Schoolgirl Strikers: Animation Channel Subbed
  185. Seiren Subbed
  186. Selector Destructed WIXOSS Movie Subbed
  187. Sengoku Choujuu Giga Subbed
  188. Senki Zesshou Symphogear GX Specials Subbed
  189. Shakunetsu no Takkyuu Musume Subbed
  190. Shelter Subbed
  191. Shingeki no Kyojin Movie 2: Jiyuu no Tsubasa Subbed
  192. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan Subbed
  193. Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu: Sukeroku Futatabi-hen Subbed
  194. Show By Rock!! # Subbed
  195. Show By Rock!! Short!! Subbed
  196. Shuumatsu no Izetta Subbed
  197. Sidonia no Kishi Movie Subbed
  198. Soul Buster Subbed
  199. Sousei no Onmyouji Subbed
  200. Soushin Shoujo Matoi Subbed
  201. Spiritpact Subbed
  202. Stella no Mahou Subbed
  203. Strike the Blood II Subbed
  204. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  205. Suntory Minami Alps no Tennen Mizu Subbed
  206. Super Danganronpa 2.5: Komaeda Nagito to Sekai no Hakaimono Subbed
  207. Super Lovers 2 Subbed
  208. Tales of Zestiria the X (2017) Subbed
  209. Teekyuu 8 Subbed
  210. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  211. test Subbed
  212. Tiger Mask W Subbed
  213. Time Bokan 24 Subbed
  214. To Be Hero Subbed
  215. Touken Ranbu: Hanamaru Subbed
  216. Trickster: Edogawa Ranpo "Shounen Tanteidan" yori Subbed
  217. Trinity Seven Movie: Eternity Library to Alchemic Girl Subbed
  218. Udon no Kuni no Kiniro Kemari Subbed
  219. Urara Meirochou Subbed
  220. Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love Legend Star Subbed
  221. Valkyrie Drive: Mermaid Specials Subbed
  222. ViVid Strike! Subbed
  223. Wake Up, Girls! Beyond the Bottom Subbed
  224. Watashi ga Motete Dousunda Subbed
  225. WWW.Working!! Subbed
  226. Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku OVA Subbed
  227. Yami Shibai 4th Season Subbed
  228. Youjo Senki Subbed
  229. Youkai Watch Subbed
  230. Yowamushi Pedal New Generation Subbed
  231. Yowamushi Pedal: Spare Bike Subbed
  232. Yu☆Gi☆Oh!: The Dark Side of Dimensions Subbed
  233. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  234. Yuri!!! on Ice Subbed
  235. Yuyushiki: Komarasetari, Komarasaretari Subbed
  236. Zutto Mae kara Suki deshita.: Kokuhaku Jikkou Iinkai Subbed