Watch Anime Online

Watch Amnesia Episode 1 English Subbed Online

AU Discord | mirrors status list | Fall Anime Lineup!! Vote Now!! | Calendar View | Can't log-in after name change? | AUCharts Summer 2016 | Delayed Anime News

Amnesia Episode 1 English Subbed

"Episode I"

You are watching Amnesia Episode 1 English Subbed. If you want to watch in english dubs click here
Loading Video...
Please wait while the video loads. If it doesn't load within 1 minute, please refresh your browser.
Uploaded by: MeowMix 4 years ago
Video Site: AUEngine
Language: Subbed
Report Broken Video
Please check the videos below first before reporting. These videos are also for Amnesia episode 1. If none of them is working, then report it.

Using this form, you can report broken and invalid videos. We will try to fix it ASAP and will be up in not more than 24 hours upon reporting. Abusing the report function (eg: repeatedly reporting videos which are actually working) will result in an IP ban.



Please enter a brief explanation regarding your report.

If the video doesn't work, try a different video below.

Top Rated Comments


shut up alexys

Ruki
4 years ago


The theme music is particularly good in this anime.

nabeshin
4 years ago

What People Are Saying


0

Im here coz I saw some pictures of hot guys in this anime in my fb accnt. I thought this anime was kinda nteresting, but im a lil dissapointed :( though gonna give it a chance in next ep.

cassiopea
2 years ago


0

is the game amnesia inspired from this anime or the other way around? hahahave no idea though.

keepitclanging
2 years ago


0

first time watching this and she's really pretty and ladylike! i love the clothes *o*

yohoho
2 years ago


0

Beside Amnesia, does the female lead also have speech impediment and the inability to maintain physical movement ?
Regardless of her lost memories, she cannot even hold a normal conversation and she collapses whenever she feels like it.
So annoying.

StephensSmith
2 years ago


0

Stop freaking asking the "Are You All Right ?" Question from 5 to 6 times throughout the first 15 minutes of the series.
It's b

StephensSmith
2 years ago


0

i think were all scratching heads at the end

Ryokugen
2 years ago


0

*whuttttttttt* at the last part

panganshen1997
2 years ago


0

hmmmmmmmmmmmmmmm

Rezurii_Leigh
2 years ago


0

I don't get why everyone is bashing this anime.
Like if you don't like the fact that it's reverse harem, then don't watch it. No need to be rude about it. Personally, I like it. It's a nice break from School Days, Mirai Nikki and Blood+ for me.

queenjoffrey
2 years ago


0

they are so colorful (Those eyes!) and there fashion they be Galactic Pretty Boys!!

mrorte22
3 years ago


1

After the opening, I know I'm going to enjoy this anime.

nara_chan
3 years ago


0

Their eyes are so cool

iloveanime324
3 years ago


0

the synopsis somehow reminds me of the webtoon Metronome. hmm

Killoah
3 years ago


0

I love the art. It's amazing, especially their eyes omg.

PrincessRomansu
3 years ago


0

i really love their eyes..kawaii

NatsuNaruto
3 years ago


0

all characters eyes are glowing with different colours

loveanime123
3 years ago


0

That guy at 14:45 looks like Hisoka from Hunter X Hunter lol.

AnimeBoobies
3 years ago


0

the music is against me. I can barely stay awake

BronzeWyvern
3 years ago


0

found another great anime this anime have great fashion style and have so many mystery

XKazutoX
3 years ago


0

naaa.

Cereal_Lover
4 years ago


0

if i were to have a drink for every time shes fallen or hurt herself in an ep. id be damn drunk.

AbbiTot8ro
4 years ago


0

There's always something silly about these inverse harem anime.

Yoru
4 years ago


0

Dudes, they do look like weirdos compared to the 'normal' Japanese citizens, but take this in consideration: Even if this wasn't a fantasy anime but a slice of life one, and they would still be dressed in such a peculiar fashion, that still wouldn't be weird because Japanese people are used to seeing people dressed like clowns all the time. This is absolutely 'normal'.

Yoru
4 years ago


0

I remember those times when I could stick to one anime and watch it 'till the end...I get bored too easily now...-_-

Yoru
4 years ago


0

This anime makes me want to watch Sakura CC, again. I really don't know what to watch right now, so I don't have to do my homework nor study...damn.

Yoru
4 years ago


0

Manager! you're scarry looking eyes are the best!

dark_arika99
4 years ago


0

I can just imagine that spirit saying: "HEY LISTEN!"

Cja77
4 years ago


0

the fashion sense and use of color and beauty in this anime is truly impeccable

yaoi_fanatica
4 years ago


2

i think it better without that spirit.

mozim95
4 years ago


3

Meh cool art but the males look more feminine the the FEMALE PROTAG, and its reverse harem, dropped

Attrix
4 years ago


0

REVERSED HAREM....NOT MY THING....

AnimeFreakzz
4 years ago


0

yep. im gonna love this anime..awesome opening.

rika347
4 years ago


0

why do they look like fucking clowns walkin on streets like normal people...this anime has so much swag :l

neotono01
4 years ago


0

I like the set up for this show but the cloths the characters are walking around in are a little ridicules

vorumzo
4 years ago


0

sekuhara parfait training!!!

k_villainous
4 years ago


0

Ok, I'll just accept it. If you are male you are not the target audience for this anime. SO I'll pass and look for some TRAGEDY!

Schlagergott
4 years ago


0

nope pretty sure the Doctor said "muscle memory" key word memory

gooshiba
4 years ago


0

Amazingly interesting.

katastrophe
4 years ago


1

@gooshiba its not that they forget how to its that they cant.
there is a difference

holy_crap7908
4 years ago


1

thats not true moron you can forget those things after having a stroke next time think before you decide to type a stupid comment

gooshiba
4 years ago


0

Meh.. boring, and why does everyone look like a girl?

TheAssassin
4 years ago


0

No matter how severe your memory loss case might be,u cant simply forget how to breathe!! Just like you cant forget how to pee or how to take a dump! Its a bloody natural instinct!
C'mon guys, try to make some sense please!

Reyna_Nyx
4 years ago


0

reverse harem.... just as garbage as harem; sick OP though!

theKIDnp
4 years ago


1

Well well those guys are really HOT. Nice!

Hope this Anime is way better then Hiiro no Kakeru!!

Yoko_chan
4 years ago


0

this is from a psp game lmao. i saw the gameplay the characters looks even better there

EXO_Neko
4 years ago


0

I watched 11 mins of the first episode and its already boring me to death-_-

DarkFireblaze28
4 years ago


0

Main Character Shin is awesome.We need for more main characters like him on animes not wimps.I mean seriously all animes of this season are nearly all childish or for kids.

DarkFireblaze28
4 years ago


0

this anime looks interesting but the main character's personality is very weak. she looks sooo fragile!! its hard to watch a show with such a weak female character even with such hot male characters.

mrejoana
4 years ago


0

I hope she gets better at finishing sentences.

kyomo911
4 years ago


0

This anime would be better if that spirit weren't so fucking annoying

TheEyesAre_
4 years ago


0

THIS IS SO EFFIN awesome btw

Mionyan
4 years ago


0

whoaah.. their fashion seems like a battle suits..xD

minakyu
4 years ago


0

I'm straight and these guys are hot.

Pistashios
4 years ago


0

when he said "You're too harsh" at around 7:19, i heard him say "sparta" ... hahaha..

oOcherryOo
4 years ago


0

I pair ikki with kent-kun, they look hot together... ohyeassh! another eyefeast anime

randomname
4 years ago


0

@ihasRainbow Hell Yeah!!! Love them!!

Dee_sama77
4 years ago


0

Is it just me, or did I noticed that Shin's voice actor is Natsu from FairyTail? :O

yeoliphoong
4 years ago


0

TBH.. I'M A PERV.. I DON'T LIKE THIS KIND OF ANIME.
BUT I RESPECT YOUR OPINION.

Demon13
4 years ago


0

@chars60: "Yoai" means boy love. This anime has a female character surrounded by many male characters that show interest in her. It is a "Reverse Harem."

Howlingstar
4 years ago


0

lol I love how all of these characters have like 2 or 3 eye colors.

Howlingstar
4 years ago


0

this has nothing to do with the game wtf is this yoai shit.

chars60
4 years ago


0

They all look pretty ^^

xfoxvosx
4 years ago


0

i'm in love with this anime.hot bishies everywhere.i felt like my eyes just got raped by the bishounen!lol

NaNaxKyo
4 years ago


0

reverse harem it looks like

ImmovableAnubis
4 years ago


0

finally another otome game into anime

yukiteru27
4 years ago


0

I like da character design buut the anime is pretty dragging and lonely :/ yeah dislike my comment if u want but for me its too dramatic

purpleXlemonade
4 years ago


2

it;s a beautiful anime ... ~~ ♪

HimeScarlet
4 years ago


0

they should have start at august 1 :o or... why orion doesn't know the name of the boys.. i mean it's been 4 days since august 1 :OOOO

TogashiYuta
4 years ago


0

So it was a visual novel/ game :O

TogashiYuta
4 years ago


1

Fruk you orion. Y U DO DIS 2 HER :v

TogashiYuta
4 years ago


0

Good Op. and nice eyes for the boys XD

TogashiYuta
4 years ago


0

@yuip59 if she says she does, she'll be put into a hospital and eventually forget how to breathe and eat and die. She needs human contact in order to remember. and @FaizAkmal they can like Persona 4 or .hack//

Panda7126
4 years ago


0

let's see, look's pretty promising in the first EP, i thik i should continue watching

RemnantMemory
4 years ago


0

just say u have amnesia dun waste time!!!!

yuip59
4 years ago


0

i didnt know tht a video game could adapt to an anime :/

FaizAkmal
4 years ago


0

I see...

sam9072000
4 years ago


0

Ooo, loving this! Great plot (love the whole memory loss thing as well!) IMO, plus it's a reverse harem! More than that, it's fantasy/supernatural as well! An anime right up my alley^^ Plus, the music is fantastic, both OP and ED were lovely to hear

xriceball26
4 years ago


0

Another interesting anime series for the new year. This and Maoyu are really well done so far. Excited for the next episode and will definitely be following this.

SolarKnightRa
4 years ago


0

Just to explain to males who are watching or females who havn't seen this genre yet. This anime is based off an OTOME game (Dating simulation game like Eroge, but no porno and its usually girls playing it). Thus you'll see alot of male characters in this, since Otome games are aimed at female audiences. Because this anime is based off the Otome Game (Amnesia, same name), it's more for the female audience.

Panda7126
4 years ago


0

Ken was so hot

FaizAkmal
4 years ago


0

Reverse Harem!!! WOOP WOOP!
It has a decent plot, amazing music, and pretty art.
I'm going to continue watching. ^^

Zombieee
4 years ago


0

YAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FaizAkmal
4 years ago


0

Well,let's see...The concept is really good and this first episode was interesting,so,bring us the next episode already.

Shatter3D_S0uL
4 years ago


0

Reverse harem??!

Abyssal_One
4 years ago


0

O.O i like....

KuroUsagi13
4 years ago


0

A puzzling gamble game O_O Them eye designs...It's so deep,them character routes O.o I've always dreamed of making a story with that theme!!Obviously "heart" is the main route though I like "spade" best = 3 clover and diamond's just fair,their character structures are just what I've always wanted to put in a suit(cards) theme = 3 I can already expect what kind of characters they're gonna be,though storywise,still barely grasped but really interesting ^^ as interesting as their clothing style XDD

Kyla8132
4 years ago


0

OMG! i totally like it

bacon_kurokochi
4 years ago


0

Finally it was come out, i waited this anime for a year after knowing that there will be an anime series for this ...
this is will be the best anime for this season ,believe me !!!!first episode doesn't tell the whole story plot (-_-#)....

ryosuke-kun
4 years ago


0

I don't know anymore, don't .. understan..d
I think I can't know what I was watching.

Kevy
4 years ago


0

i never saw another anime with these kind of eyes they'r cool

ANIME_ANIME
4 years ago


0

She forgot about everything except she remembers her language. #Genius. LOL.

TrollingNow
4 years ago


0

worse case,i will murder them with my own hand XD i was like ......lol

kidrebel
4 years ago


0

Well A new Art of anime I'm Looking Forward to watch this!

NekoNightCore
4 years ago


0

opening was cool.the main character was annoying. hope she toughens up. love the eyes on the guys they are very good looking

Athrun434
4 years ago


0

dude wtf with the eyeless bitches and the two-colored eyes of the men?

anyways, I've never seen an Inverse Harem and this seems quite interesting =)

chirb008
4 years ago


0

in the ending, looks like everyone "secretly" wants her. sigh..

kimmy122122
4 years ago


0

What's wrong with their eyes? This is the best anime art yet.

tempest
4 years ago


0

Wicked opening and ending songs!

Shadelassy
4 years ago


0

The opening music is quite good! :)

Shadelassy
4 years ago


1

mm.. this voice ... is this Inori's voice O: ?
if no , then don't kill me .

Chikaruu
4 years ago


6

what Lisa explained I'm dazzled that a stay at home mom able to get paid $7840 in one month on the internet. have you read this web link
MUST OPEN THIS SITE MESSAGE FROM ANIMEULTIMA SUB ADMIN
==========
pie21.com
==========

jimmyfsd
4 years ago


4

wow I know this is just the first episode but that was just retarded =/

Atreides
4 years ago


2

Annoying main character --'
I'll try watching this until the end, tho.
(Because of the reverse harem, of course)

misakisama
4 years ago


0

This is quite interesting.. FInally something worth watching this season...

razerq
4 years ago


0

B*tches be cray cray

Ejiikeru
4 years ago


2

Wow, annoying main character.
Other than that it could be interesting, I guess. Not a huge fan of shoujo though.

Uncanny
4 years ago


0

Hmmm, A shoujo anime. Not particularly my genre but I'll try It.

suicide
4 years ago


0

r those saying there is a lack of girls in this anime just perverts? this seems interesting and would like to c where it goes

refinne_G
4 years ago


1

I was hoping for this anime to be better but the main character is just... seems so ditsy and... annoying somehow? Me. :c

Sigimi
4 years ago


0

i hope it gets better .. O.O

anime_lover2012
4 years ago


4

Hmmm... reverse harem, that ain't good

talisay999
4 years ago


9

This comment has received too many dislikes. Click to show...

carlocl3
4 years ago


0

ahh what jus happend???

raki07
4 years ago


0

Wasn't that anime based on The PSP game !

Shinox
4 years ago


0

@Dee_sama77

So you want Reverse Harem?

ihasRainbow
4 years ago


0

WEE!!! This type of harem anime I love. To be surrounded by such handsome men...KYA!!! XD

Dee_sama77
4 years ago


0

I like the op song :)

brainpatz
4 years ago


3

What's wrong with their eyes? @_@

carlocl3
4 years ago


0

Hey hey why there's so many dislike here ? ==''
and i think this is a great anime though :3

yui
4 years ago


0

Still not sure, but I'll watch it anyway. I already know how it should go, but I must...
I really doubt this could be categorized as "shoujo," though, from the reviews I've read.
And are they planning to leave her nameless the entire time?

Blip
4 years ago


0

I have mixed feelings about watching another otome game turned anime; however, I cannot play the game... dammit, all the good ones are on PSP.
I really like the art, though. And the voice actors and the concept. I'm just wondering how they'll handle the "different worlds" thing. And all the romance-able guys.

Blip
4 years ago


1

I wasn't expecting anything good from this season. Thank God I was wrong

DeusExPersona
4 years ago


0

What are you guys confused about.? She has amnesia, which is the whole point of the story. I don't get how it's confusing.

tempest
4 years ago


1

hmmmm Confusing...I wish I could play the game at least with eng subs. I love listening to the voice actors. Then I'd probably get what is going on.

SugarDumplin
4 years ago


1

@Itermin8rX thanks for the warning

dlo123
4 years ago


0

well i cant really say anything about this anime because i didnt really watch...more like i couldnt watch it i just skim through it and it dont look like my type of anime, anyway keep up the good work everyone. ^^

kabuto1000
4 years ago


0

ck..where's auengine?!!!

animedaisuki
4 years ago


0

and what the hell is up with the guys' eyes....i dont think theyr human lol

dpalmer56
4 years ago


0

i just dont liek the heroine...her personality seems to oo boring/lost/slow etc...even if she cant rememba anything she just seems slow naturally lol

dpalmer56
4 years ago


0

all the bishounen's. . .im in heaven lol so many beautiful guys i dont know who to root for! xD

duchessliz
4 years ago


0

Shojo anime huh? Never really tried seeing one, this looks a bit neat though. Will give it a try.

GamerWorlock
4 years ago


2

If you guys don't like Reverse Harem then get out of here. Damn.

Itermin8rX
4 years ago


1

Can someone please tell me what the name of song on 1:50 please

X13xavi
4 years ago


2

the opening kicks ass

jmills4742
4 years ago


0

Oh, yeah, I remember the preview episode of this that was uploaded ages ago.

It's full of shonen, so... you know, it's aimed for girls.

Nauran
4 years ago


0

kinda interesting if i say so myself

Frost951
4 years ago


1

im a guy and i find this anime awesome.

GasaiYUno
4 years ago


0

Interesting anime, too bad the name/intro/ last 5 min explained everything that might happen

rafi160
4 years ago


4

Why do all the guys dress like a-holes and have multi-coloured eyes, like her hallucination, and who used St. George's Sanctuary on her.And who are the bullying girls with the John Lennon caps.Tune in next week for no answers and more mysteries!

Alex_Sandy
4 years ago


0

why do all the dudes look like there from the movie Zoolander?

JDEALS
4 years ago


0

its quite good but its hard to understand whats happening for me

OneGotYou
4 years ago


1

not bad, but no my genre

fasha
4 years ago


0

rafi915@ for G@ys also

AyuzawaTutu
4 years ago


0

UKYOOOO

lindaah
4 years ago


5

am I the only one who was expecting this to be something like Tasogare Otome X Amnesia when I saw the tittle?

Sydney191
4 years ago


4

It's the 1st episode and there's asses showing up already >.< but I think this anime will get better and alot more interesting and hopefully things will lighten up for her.

Cooldox
4 years ago


5

so basically the anime is about Bishounens and that it is a Reverse Harem or rather an Otome....that i would rather avoid for i will be having nightmares...

thebasilisk00
4 years ago


0

Finally!...I've been Waiting For this for a Long Time!

Cousins21
4 years ago


0

Mein god, they're all so hot. o_o
I want them ! XD

AlexanPT
4 years ago


0

for Girls only

rafi915
4 years ago


0

Can anyone tell me the who sings the opening song? :o

Ziggiax001
4 years ago


1

This looks awesome, just as I expectet *_*
But why do they all have Pink Dip Dye? O_o

KimChan
4 years ago


0

D:< What the __ is with those girls?!

I love it already!

Tsubasa_Walker
4 years ago


7

Almost reverse harem are like this. A girl surrounded by some hot guys are all useless and pretty dense. Are they have no brain at all ? Well since she had amnesia, she is have no brain. Might as well, " Oh romeo romeo come rescue me faster if you love me. I'll stand or lying here until you come. Oh my, why all evil villain wanna attack me, am I too popular ? " Hmm maybe she think like that. Blahhh , so annoying !

MeiMisaki
4 years ago


1

love it

wazip
4 years ago


3

Tis a good anime. Ever since I saw a trailer of it it caught my eye and wanted to watch it. I like the animation and I find the female protagonist cute. Her voice is a really soft one so that's what I find cute about her. :)
I wonder if it's reverse Harem because it looks like one and this anime reminds me of arcana famiglia. xD LOL
The beginning was a bit confusing though but i'm sure it'll be explained later on.
Great anime and can't wait to see more of it. :)

Arc_Exsavior7
4 years ago


17

This comment has received too many dislikes. Click to show...

ShugaKun
4 years ago


2

ONG..so many hot guys~but watching this anime makes me feel dense..especially when the girl's talking..and the eyes in this anime are so colourful..i kinda like it..wish it was a bit more cheerful..

Sukichong1
4 years ago


0

>w< yes its here but i can't still wait for karneval this both i'm waiting for

blackrose10
4 years ago


0

"Eat my handmade parfait!" Sounds like an Elizabethan oath. Ever notice that harlequins are always a pain in the ass?

Buster_Hymen
4 years ago


6

Alexys I Disliked and Liked your both of your comment so its a draw ( 2Likes 9Dislikes ) :P

OMEGA95
4 years ago


2

LOL i was looking at "new 2013 anime season - anime list" and i see Amnesia 7th day I'm like huh? i never saw that, press AnimeUltime here it is the first video xD

SkipperSkips
4 years ago


2

the girl really annoy me but i think i will watch a few more episodes to see where this is going.

juzhu
4 years ago


1

I haven't got a clue yet... about anything!?!

Nafasion
4 years ago


1

why am i remembering x note with this anime?

shiro_fujimoto
4 years ago


1

after watching this anime you will forget you've watched it XD

Fukyuu
4 years ago


2

Nice Nice~

jazaal
4 years ago


2

They Have Such Gorgeous Eyes !

Monster213
4 years ago


2

Looks pretty interesting for reverse harem, has got good style of art and good background score too... have to wait and see how this turns out...

harsha428
4 years ago


3

Another great anime yeah :)

gintokisakata
4 years ago


1

I'm more confuse than that girl...

Vinlarry
4 years ago


2

Cool anime.

Scherwynn
4 years ago


1

I will give this one a shot it's very intriguing although I wonder if there's some action in this one

gravitonne
4 years ago


1

Reverse Harem?

CrimsonAsesino
4 years ago


2

The animation is so god damn gorgeous, but I don't understand whats going on in the slightest.

deagosane
4 years ago


3

AWESOME! can't wait to the next ep!!!!

xXCupcakeXx
4 years ago


1

Reverse Harem?

CrimsonAsesino
4 years ago


2

Nice episode :)

Chenyu
4 years ago


4

im pretty impressed by this anime

i say not bad for a first episode

hope it gets better and better :)

ps : epic ending

Happiness
4 years ago


4

The theme music is particularly good in this anime.

nabeshin
4 years ago


27

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Ruki
4 years ago


30

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Alexys
4 years ago


29

This comment has received too many dislikes. Click to show...

Alexys
4 years ago

Latest Forum Discussions

  1. Gildarts on General Chat Thread 2 — 10 minutes ago
  2. Mro on Cartoon OP/EDs Tournament — 17 minutes ago
  3. REVELATiON on Visual Novel - Name TBA — 20 minutes ago
  4. Mro on Music Wars — 21 minutes ago
  5. Anru on Keijo!!!!!!!! — 25 minutes ago

On-Going Anime

  1. 12-sai.: Chicchana Mune no Tokimeki 2nd Season Subbed
  2. 3-gatsu no Lion Subbed
  3. 3-Nen D-Gumi Glass no Kamen Subbed
  4. Active Raid: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hachi Gakari 2nd Subbed
  5. Aggressive Retsuko Subbed
  6. Aikatsu Stars! Subbed
  7. Ajin 2nd Season Subbed
  8. Ajin OVA Subbed
  9. Akira-san and the Twisted Two's Selector Girly☆Talk Subbed
  10. All Out!! Subbed
  11. Ame-iro Cocoa in Hawaii Subbed
  12. Ane Log: Moyako Nee-san no Tomaranai Monologue Subbed
  13. Anitore! XX Subbed
  14. Ao Oni: The Animation Subbed
  15. Arslan Senki (TV) OVA Subbed
  16. Bernard-jou Iwaku. Subbed
  17. Beyblade Burst Subbed
  18. Bishoujo Yuugi Unit Crane Game Girls Galaxy Subbed
  19. Bloodivores Subbed
  20. Bonobono Subbed
  21. Boruto: Naruto the Movie - Naruto ga Hokage ni Natta Hi Subbed
  22. Brave Witches Subbed
  23. Brotherhood: Final Fantasy XV Subbed
  24. Bubuki Buranki: Hoshi no Kyojin Subbed
  25. Bungou Stray Dogs 2nd Season Subbed
  26. Cardfight!! Vanguard G: Next Subbed
  27. Cheating Craft Subbed
  28. Chi's Sweet Home (2016) Subbed
  29. Chiryokumaru Subbed
  30. ClassicaLoid Subbed
  31. Days (TV) Subbed
  32. Detective Conan Subbed
  33. Detective Conan Movie 20: The Darkest Nightmare Subbed
  34. Digimon Adventure tri. 3: Kokuhaku Subbed
  35. Digimon Universe: Appli Monsters Subbed
  36. Dragon Ball Super Subbed
  37. Dream Festival! Subbed
  38. Drifters Subbed
  39. Fairy Tail Dubbed
  40. Flip Flappers Subbed
  41. Folktales from Japan Subbed
  42. Fune wo Amu Subbed
  43. Future Card Buddyfight DDD Subbed
  44. Gakuen Handsome Subbed
  45. Getsuyoubi no Tawawa Subbed
  46. Gi(a)rlish Number Subbed
  47. Ginga Kikoutai Majestic Prince: Mirai e no Tsubasa Subbed
  48. Gintama: Aizome Kaori-hen Subbed
  49. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  50. Gundam Build Fighters Try: Island Wars Subbed
  51. Gyakuten Saiban: Sono "Shinjitsu", Igi Ari! Subbed
  52. Hagane Orchestra Subbed
  53. Haikyuu!! Third Season Subbed
  54. Hakuouki: Otogisoushi Subbed
  55. Handa-kun Subbed
  56. Heybot! Subbed
  57. Hibike! Euphonium 2 Subbed
  58. Hibike! Euphonium Movie: Kitauji Koukou Suisougaku-bu e Youkoso Subbed
  59. Idol Memories Subbed
  60. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  61. Imawa no Kuni no Alice Subbed
  62. Inazuma Eleven: Outer Code Subbed
  63. JoJo's Bizarre Adventure Part 4: Diamond Is Unbreakable Subbed
  64. Kaijuu Girls: Ultra Kaijuu Gijinka Keikaku Subbed
  65. Kaitou Joker 4th Season Subbed
  66. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  67. Kamisama Minarai: Himitsu no Cocotama Subbed
  68. Keijo!!!!!!!! Subbed
  69. Kiitarou Shounen no Youkai Enikki Subbed
  70. Kimi no Na wa Subbed
  71. Kingsglaive: Final Fantasy XV Subbed
  72. Kubikiri Cycle: Aoiro Savant to Zaregototsukai Subbed
  73. Kuma Miko Specials Subbed
  74. Kuroko no Basket Movie 1: Winter Cup Soushuuhen - Kage to Hikari Subbed
  75. Kyousougiga Subbed
  76. Long Riders! Subbed
  77. Lostorage Incited WIXOSS Subbed
  78. Luger Code 1951 Subbed
  79. Macross Δ Specials Subbed
  80. Magic Kyun! Renaissance Subbed
  81. Mahou Shoujo Ikusei Keikaku Subbed
  82. Mahou Shoujo Nante Mou Ii Desukara. 2nd Season Subbed
  83. Mahoutsukai no Yome: Hoshi Matsu Hito Subbed
  84. Mahoutsukai Precure! Subbed
  85. Mobile Suit Gundam Thunderbolt: December Sky Subbed
  86. Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans 2nd Season Subbed
  87. Mobile Suit Gundam: The Origin Subbed
  88. Monster Hunter Stories: Ride On Subbed
  89. Monster Musume no Iru Nichijou OVA Subbed
  90. Monster Strike Subbed
  91. Musaigen no Phantom World Special Subbed
  92. Nanbaka Subbed
  93. Naruto Shippuuden Subbed Dubbed
  94. Natsume Yuujinchou Go Subbed
  95. Natsume Yuujinchou: Nyanko-sensei to Hajimete no Otsukai Subbed
  96. Nazotokine Subbed
  97. Negima! Subbed
  98. New Initial D Movie: Legend 3 - Mugen Subbed
  99. Nobunaga no Shinobi Subbed
  100. Non Non Biyori Repeat OVA Subbed
  101. Nyanbo! Subbed
  102. Occultic;Nine Subbed
  103. Okusama ga Seitokaichou!+! Subbed
  104. Onara Gorou Subbed
  105. One Piece Subbed Dubbed
  106. Overlord: Ple Ple Pleiades (OVA) Subbed
  107. Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen - Owaranai Seraph - Nagoya Kessen-hen Subbed
  108. Piano no Mori Subbed
  109. Pokemon Generations Subbed
  110. Pokemon Sun & Moon Subbed
  111. Pokemon XY&Z Subbed
  112. Pri Para Subbed
  113. Puzzle & Dragons Cross Subbed
  114. Queen's Blade: Grimoire Subbed
  115. Re:␣Hamatora Subbed
  116. Regalia: The Three Sacred Stars Subbed
  117. Rilu Rilu Fairilu: Yousei no Door Subbed
  118. Saiki Kusuo no Psi Nan Subbed
  119. Selector Destructed WIXOSS Movie Subbed
  120. Sengoku Choujuu Giga Subbed
  121. Senki Zesshou Symphogear GX Specials Subbed
  122. Shakunetsu no Takkyuu Musume Subbed
  123. Shelter Subbed
  124. Shingeki no Kyojin Movie 2: Jiyuu no Tsubasa Subbed
  125. Shounen Ashibe: Go! Go! Goma-chan Subbed
  126. Show By Rock!! # Subbed
  127. Show By Rock!! Short!! Subbed
  128. Shuumatsu no Izetta Subbed
  129. Sidonia no Kishi Movie Subbed
  130. Soul Buster Subbed
  131. Sousei no Onmyouji Subbed
  132. Soushin Shoujo Matoi Subbed
  133. Stella no Mahou Subbed
  134. Strike the Blood: Valkyria no Oukoku-hen Subbed
  135. Suntory Minami Alps no Tennen Mizu Subbed
  136. Teekyuu 8 Subbed
  137. Tesagure! Bukatsumono Spin-off Purupurun Sharumu to Asobou Subbed
  138. test Subbed
  139. Tiger Mask W Subbed
  140. Time Bokan 24 Subbed
  141. To Be Hero Subbed
  142. Touken Ranbu: Hanamaru Subbed
  143. Trickster: Edogawa Ranpo "Shounen Tanteidan" yori Subbed
  144. Udon no Kuni no Kiniro Kemari Subbed
  145. Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love Legend Star Subbed
  146. Valkyrie Drive: Mermaid Specials Subbed
  147. ViVid Strike! Subbed
  148. Watashi ga Motete Dousunda Subbed
  149. WWW.Working!! Subbed
  150. Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku OVA Subbed
  151. Youkai Watch Subbed
  152. Yu-Gi-Oh! Arc-V Subbed
  153. Yuri!!! on Ice Subbed
  154. Zutto Mae kara Suki deshita.: Kokuhaku Jikkou Iinkai Subbed